abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71603546
Hahahha NU moet ineens dat bed op klossen

Ik zal mijn foto's ook ff posten die Huup gemaakt heeft....ohhh dr zit zoveel leuks tussen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71603610

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71603911
omg nog zo'n leuk jasje
Kan iemand me de link geven naar 1 van de 2 jasjes want via google zoeken op dpan oid kom ik er niet uit
pi_71604149
Hier Bla

dit is mijn jasje
en dit die van Poppedein

T is een franse webshop, ze verzenden naar NL voor 14,90, en t wordt dus keisnel geleverd Wij hebben in totaal met zn 4 besteld dus de verzendkosten kwamen toen neer op 3,70 ofzo p.p. Misschien een idee mocht je zelf willen bestellen

en bed toch maar nog nie op kratten die stomme dingen verschillen gewoon in hoogte we moeten andere merk kratten bij halen...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:35:48 #185
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71604491
Ohhhh die spulletjes:o
Dat jasje van poppedein wil ik voor mijn gebakje! Hoe vallen de maten, weet iemnd dat?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71604545
die website heeft echt geweldige tuinbroekjes
maar helaas maar tot 23 maanden, en allemaal met knopen tussen de benen.
pi_71604601
Oh, Poppedein, jouw spulletjes zijn ook al zo mooi!

Vervelend van die kratten Huup, maarreh dan heb je wel lekker tijd voor andere dingen he?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71604773
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohhhh die spulletjes:o
Dat jasje van poppedein wil ik voor mijn gebakje! Hoe vallen de maten, weet iemnd dat?
Hier staat een maattabel met de maten in cm's
als Poppedein het goed vindt kan ik haar jasje wel even nameten, maar zij heeft maat "6 maanden" dus das voor jouw gebakje niet zo relevant denk ik. of als je voor donderdagmiddag hier langskomt kun je het zelf even zien

@Oeke, zie je PM ik ben gelijk aan de slag gegaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71604874
Oh dat jurkje, wat snoezig zal dat gaan staan Huup!
Die site is inderdaad erg leuk, was toch te erg twijfelkont om mee te bestellen met jullie

Poppedein, dat jasje en mutsje+sjaal zou ik ook zo gekocht hebben voor een klein meisje, verschrikkelijk leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:47:01 #190
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71604920
Nou weet je, ik bestel gewoon de grootste maat dan past ze hem wel. En anders verkoop ik hem weer
Nog meer meebestellers?
pi_71605161
Oe wat een leuke dingen hebben ze op die site
hm 14,90 aan verzendkosten das wel handig om die met iemand te delen ja *op zoek gaat*

edit: TF ik wil mischien wel meebestellen, maar moet even vriendlief vragen of ie t jasje ook wat vind
dat heeft geen nut natuurlijk aangezien we dan binnen nl nog eens pakketkosten moeten betalen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:59:43 #192
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71605349
hangt er van af wat je koopt he, alleen dat jasje zou nog best door de brievenbus passen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:07:27 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71605542
Lief spul he dames Geen dank hoor Ennuh dat jasje heb ik zelf ook gekocht voor Jolie, alleen die ligt nog te wachten in Frankrijk
pi_71605616
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou weet je, ik bestel gewoon de grootste maat dan past ze hem wel. En anders verkoop ik hem weer
Nog meer meebestellers?
Als het lukt echt met meerdere te zijn, en dus verzendkosten laag zullen zijn, heb ik ook wel interesse! (in 2 dingetjes die misschien wel door brievenbus kunnen)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71605687
En hier nog een jongetjesbestelling :

Met heel veel dank aan Huup

Haha, en LB natuurlijk ook bedankt!

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71605738
ik vind je zwempakje zo onwijs tof Oeke

Ik zie net mijn eigen post terug met die maattabel, wel handig als k de link dan ook geef
hier dus

ja LB die site is echt geweldig mazzelaar met je familie in Franrijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71605901
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hangt er van af wat je koopt he, alleen dat jasje zou nog best door de brievenbus passen
Ah ja dat is natuurlijk wel waar. Ik kom er nog op terug
pi_71605951
Oeke, ik heb dat jasje/vest van de 3e foto in mijn winkelwagentje zitten, das toevallig haha
maar k weet niet of ik er wat kopen ga hoor
pi_71606807
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:20 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, ik heb dat jasje/vest van de 3e foto in mijn winkelwagentje zitten, das toevallig haha
maar k weet niet of ik er wat kopen ga hoor
das voor zover ik kon voelen wel echt een vestje
wel een dik vestje van dichtgewoven stof zeg maar, dus misschien dat ie nog wel als zomerjasje kan maar hij s niet gevoerd verder.

Wel superleuk en die minizakjes erop zijn zo ontzettend poepig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71615122
Oh wat een leuke kleertjes Ik wil misschien ook wel wat meebestellen als dat kan

Kijk ik eerst wel hoeveel ik wil en of apart of samen bestellen dan handiger is
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 08:57:54 #201
5428 crew  miss_sly
pi_71615282
Wat een geweldige site
Dat zijn echt superleuke kleertjes, ik ga ook eens even snuffelen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71616178
hahaha
wat supertof
zie dan LB wat je ontketend hebt! totale leegstroom van die winkel richting Nederland fok! hihi

Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal uitzoeken enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71617038
als stiemie en poppejans ook bestellen doe ik ook mee. Ben helemaal weg van dit jasje
pi_71619287
en ik helemaal fan van die van poppedein..jammergenoeg draagt Elin nooit een jas (draagdoek)
pi_71619496

Is dit wel een echte jas dan? Ja toch?
en wat is 100% lain?(ah dat is wol, heb ik gevonden)
En die maten, is dat naar aantal maanden hoe oud ze zijn? dus 12= ongeveer 1 jaar?

Die jas en deze vind ik echt superleuk, maar hoe dat met die maten zit is me niet helemaal duidelijk.

[ Bericht 13% gewijzigd door DustinHenderson op 05-08-2009 12:08:32 ]
pi_71619652
In het engels (kan je onderaan de site kiezen) staat er jacket, dus denk dat het wel een jasje is. En het is 100% wol.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71619656
lain is wol in ieder geval

de maten die erbij staan, daar naast staat een rood linkje waar je op kunt klikken een maattabel en daar staan ook cm's bij enzo, je zou even kunnen nameten en vergelijken met kleertjes die je al hebt ofzo?

En bij mijn weten is een veste een soort jasje, niet echt een winterjas zeg maar, meer een eh colbertje of najaars/voorjaarsjasje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71619775
Bedankt dames! Hij pakt bij mij de ''english'' vertaling dus niet, lekker irritant.
Maar de plaatjes spreken wel voor zich
pi_71619796
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:09 schreef tessie het volgende:
In het engels (kan je onderaan de site kiezen) staat er jacket, dus denk dat het wel een jasje is. En het is 100% wol.
dat had ik nog heul niet gezien hahahha
is misschien wel handig voor sommige mensen om te weten whehe.

Poppejans die dingskes zijn wel heel leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71619903
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Poppejans die dingskes zijn wel heel leuk

En bij dat broekje had ik een simpel bruin effen shirtje bedacht, en bruine leren bretels aan het broekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')