Hier staat een maattabel met de maten in cm'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohhhh die spulletjes:o
Dat jasje van poppedein wil ik voor mijn gebakje! Hoe vallen de maten, weet iemnd dat?
Als het lukt echt met meerdere te zijn, en dus verzendkosten laag zullen zijn, heb ik ook wel interesse! (in 2 dingetjes die misschien wel door brievenbus kunnen)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou weet je, ik bestel gewoon de grootste maat dan past ze hem wel. En anders verkoop ik hem weer
Nog meer meebestellers?
Ah ja dat is natuurlijk wel waar. Ik kom er nog op terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hangt er van af wat je koopt he, alleen dat jasje zou nog best door de brievenbus passen
das voor zover ik kon voelen wel echt een vestjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:20 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, ik heb dat jasje/vest van de 3e foto in mijn winkelwagentje zitten, das toevallig haha
maar k weet niet of ik er wat kopen ga hoor
dat had ik nog heul niet gezienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:09 schreef tessie het volgende:
In het engels (kan je onderaan de site kiezen) staat er jacket, dus denk dat het wel een jasje is. En het is 100% wol.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Poppejans die dingskes zijn wel heel leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |