Ik ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of er vanavond eentje op mijn deurmat ligt. Zo niet, dan ben ik woest. Uiteraard.
Me 2 , meld me spontaan aan voor een twitter account.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of er vanavond eentje op mijn deurmat ligt. Zo niet, dan ben ik woest. Uiteraard.
En MissBliss en Copycat wil je niet woest maken. Zeker niet tegelijkertijd.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En MissBliss en Copycat wil je niet woest maken. Zeker niet tegelijkertijd.
bedank Claire dan maar van mij....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
geboorte kaartje zijn net 3 dagen geleden de deur uit, heb je er echt 1 gekregen of maak je een grapje, geboortekaartjes zijn Claire haar afdeling (administratie daarvan dan)
Inderdaad, dan mag je je borst wel natmaken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En MissBliss en Copycat wil je niet woest maken. Zeker niet tegelijkertijd.
Nee nog niets binnen hier maar het kan even duren voordat het door de stadspoort is gesmokkeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
geboorte kaartje zijn net 3 dagen geleden de deur uit, heb je er echt 1 gekregen of maak je een grapje, geboortekaartjes zijn Claire haar afdeling (administratie daarvan dan)
valt wel mee, zeg heel eerlijk dat ik ook wel eens zo bij Natasia heb gelegen tijdens een filmquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:03 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel de meest schijnheilige cap ooit
Pheew en dat met dit weer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inderdaad, dan mag je je borst wel natmaken.
Oww Lieke heeft mijn adres mocht je het vergeten zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet alleen thuisquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:50 schreef silence_s het volgende:
[..]
Uhm......beken nu maar, zij heeft thuis de broek aan....(is niet erg, is overal zo)
Was dat niet omdat je even stiekem aan haar siliconenborsten wilde voelen?!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
valt wel mee, zeg heel eerlijk dat ik ook wel eens zo bij Natasia heb gelegen tijdens een film
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Oww Lieke heeft mijn adres mocht je het vergeten zijn![]()
Je blijft een snoepjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet alleen thuismaar het feit dat zij de baas is wil niet zeggen dat we geen dingen verdelen onder elkaar
nee hoor dat hoefde ik niet stiekem te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Was dat niet omdat je even stiekem aan haar siliconenborsten wilde voelen?!
stelletje gekkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor dat hoefde ik niet stiekem te doen
Joh! ik dacht dat het melkchocolade was! Twas dus pure!quote:
Het is een droplul... zei het zuurtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Joh! ik dacht dat het melkchocolade was! Twas dus pure!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Joh! ik dacht dat het melkchocolade was! Twas dus pure!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:10 schreef Suikeroom het volgende:
wie is die vriend van Nena nou weerzij zit echt niet in zijn league, Nena is minimaal een 8 en hij maximaal een 6..
Hahaha.. op het eerste gezicht is er wel enige gelijkenis, maar "die vrouw in mijn avatar" is natuurlijk veeeeeeeeel mooier....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:01 schreef Marrije het volgende:
Waar is PB als je d'r nodig hebt?
Wilde alleen even kijken of die vrouw in hara avatar op deze lijkt, deed me eraan denken namelijk.
Als jouw sopmob wil dat er foto's worden geplaatst dan heb je dat maar te doen. Denk je nou heus dat jij je eigen leven mag leiden en inrichten zoals je zelf wilt? tssssk.. 't Moet niet gekker worden..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja had je die reactie gelezen op www.huubenjaap.nl een of andere fan die vond dat ik ze moest plaatsen... wtf knettergek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |