hier staan er nog veel, meer caps zoek ze http://www.alltomtv.se/t59227.htmlquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:48 schreef radio3fmfan het volgende:
quote]Op dinsdag 21 juli 2009 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
ben alleen nog caps van Eric en Natasia aan het zoeken.
op z'n Huubs natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
Soul en f Beethoven,muziek 4 ever
Dank je wel,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:46 schreef radio3fmfan het volgende:
hier staan er nog veel, meer caps zoek ze http://www.alltomtv.se/t59227.html
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik mis wel Brian z'n liefde voor een paardje gifjeof "naaktslakzoen ala Brr
![]()
deze kan ik niet lezen er staat constant reclame boven op de tekst fok doe daar wat aan het gebeurt steeds vakerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:10 schreef Suikeroom het volgende:
wie is die vriend van Nena nou weerzij zit echt niet in zijn league, Nena is minimaal een 8 en hij maximaal een 6.. Claire en Huub bijv zitten wel in elkaars league allebei een mager vijfje
ja had je die reactie gelezen op www.huubenjaap.nl een of andere fan die vond dat ik ze moest plaatsen... wtf knettergekquote:
nee, niks gelezen..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja had je die reactie gelezen op www.huubenjaap.nl een of andere fan die vond dat ik ze moest plaatsen... wtf knettergek
trouwens tuinfluiter, echt supermooie OP, die vind ik echt zo cool. Brengt ook altijd enorm veel herinneringen boven! dus thnx
geboorte kaartje zijn net 3 dagen geleden de deur uit, heb je er echt 1 gekregen of maak je een grapje, geboortekaartjes zijn Claire haar afdeling (administratie daarvan danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
@Huub, bedankt voor het geboortekaartje.
Uhm......beken nu maar, zij heeft thuis de broek aan....(is niet erg, is overal zo)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
geboorte kaartje zijn net 3 dagen geleden de deur uit, heb je er echt 1 gekregen of maak je een grapje, geboortekaartjes zijn Claire haar afdeling (administratie daarvan dan)
Ik zal eens kijken of er vanavond eentje op mijn deurmat ligt. Zo niet, dan ben ik woest. Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
@Huub, bedankt voor het geboortekaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |