Ik had hem bijna als TT gedaan maar bedacht me ineens dat je daar niet om kan lachen......quote:
Ja, maar ik ga er niet nog één maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut is dat geen mooie spandoekslogan?
Klote.... Ik dacht dat ik voor een salesfunctie moest komen..... Bleek dus orderpicker te zijn.....quote:Op maandag 20 juli 2009 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er niet nog één maken.
Hoe ging je sollicitatie?
Ach gemeente reiniging betaald best redelijk.... Maar orderpickerquote:
Lijkt mij wel wat, hoef je volgens mij niet echt bij na te denken.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar orderpickerNooit van mijn leven.....
Ja maar het is zwaar geestdodend. Geen uitdaging niks.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt mij wel wat, hoef je volgens mij niet echt bij na te denken.
Hele dag de iPod aanquote:Op maandag 20 juli 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar het is zwaar geestdodend.
Voor een tijdje lijkt me dat best wel oké.quote:Geen uitdaging niks.....
Ja als vakantiebaantje maar niet voor de komende 4 jaar.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hele dag de iPod aan![]()
[..]
Voor een tijdje lijkt me dat best wel oké.
Ik heb nog nooit ergens 4 jaar gewerkt. Ik heb wel vaak 4 maanden contract gehad.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja als vakantiebaantje maar niet voor de komende 4 jaar.....
Ik ook niet.... het langst tot nu toe is 2,5 jaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens 4 jaar gewerkt. Ik heb wel vaak 4 maanden contract gehad.
Zou kunnen. Ik wou me ook weer meer op de sport richten. Ik hoop ooit wat in de fightscene te kunnen betekenen.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je geen personal-trainer worden? Die gasten verdienen bakken met geld met wat van internet geplukte trainingsschemaatjes.
Kom je wel elke avond verslag doen, als je daar niet te moe voor bent?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom je wel elke avond verslag doen, als je daar niet te moe voor bent?
Ze kan toch posten als wij er niet zijnquote:
Dat kost teveel energie.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze kan toch posten als wij er niet zijn
Dat spreekt voor zichquote:Trouwens, jij staat toch langs de route, kom jij dan verslag doen
Ja, duhquote:Op maandag 20 juli 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Het plaatje is trouwens Henk Terlingen.
Ik wilde het toch maar even gezegd hebben, voor het geval.quote:
Dan mag jij nu een nieuw plaatje doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wilde het toch maar even gezegd hebben, voor het geval.
Wat we expres niet gaan raden....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan mag jij nu een nieuw plaatje doen.
Om jou een beetje te plagen..... want stiekem vind je dat wel leuk!quote:
Daar is verder niks stiekems aanquote:Op maandag 20 juli 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Om jou een beetje te plagen..... want stiekem vind je dat wel leuk!
Misschien moeten Kyle, Kenny, Cartman en Stan Bono ook eens helpen om naar zijn eigen planeet terug te keren.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Zou Bono al verbinding hebben met het ISS?
Kun jij het horen? Jij woont niet zover van de Arena, toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Zou Bono al verbinding hebben met het ISS?
He's the biggest turdquote:Op maandag 20 juli 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moeten Kyle, Kenny, Cartman en Stan Bono ook eens helpen om naar zijn eigen planeet terug te keren.....
Ook maar ze hebben Wilzy-X toch ook weer naar huis gebracht?quote:
Ik ken ze nog steeds niet allemaalquote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook maar ze hebben Wilzy-X toch ook weer naar huis gebracht?
Om de hoek.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun jij het horen? Jij woont niet zover van de Arena, toch?
Die moet je een keer zien..... seaworld..... wilzy-x.... mexican space programn...... dat zijn de keywords......quote:Op maandag 20 juli 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken ze nog steeds niet allemaalkennelijk
Juistquote:Op maandag 20 juli 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Het plaatje is trouwens Henk Terlingen.
Hmm, ik heb wel eens één gezien in Seaworld waar de bewakers één van de jongens doet geloven dat één van de orka's kan praten. Is dat die je bedoelt?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die moet je een keer zien..... seaworld..... wilzy-x.... mexican space programn...... dat zijn de keywords......
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmm, ik heb wel eens één gezien in Seaworld waar de bewakers één van de jongens doet geloven dat één van de orka's kan praten. Is dat die je bedoelt?
Weet niet meer hoe die verliep. Waarschijnlijk 's nachts gezien met een jonko achter de kiezenquote:
Herbal remedy.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe die verliep. Waarschijnlijk 's nachts gezien met een jonko achter de kiezen
Some people want to make the world a better place. I just want to see it burn!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Inteeltpapegaaien die een eigen subforum krijgen is wel goed. Zo mixen ze niet met ons....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Het nieuwe subforum over Volendam is wel een aanwinst
Welnee, heb je daar gekeken? De usual suspects openen daar topics die gemiddeld niet meer dan een stuk of tien reacties trekken. Niemand weet wat ie ermee aan moetquote:Op maandag 20 juli 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Inteeltpapegaaien die een eigen subforum krijgen is wel goed. Zo mixen ze niet met ons....
Ik was bang om met inteeltpapegaaien om te moeten gaan dus ik heb er niet gekeken....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee, heb je daar gekeken? De usual suspects openen daar topics die gemiddeld niet meer dan een stuk of tien reacties trekken. Niemand weet wat ie ermee aan moet
Ik niet.... wat de boer niet kent dat vreet ie niet...quote:Op maandag 20 juli 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Je kunt toch wel even kijken? Het is niet besmettelijk, hoor. Ik kijk altijd even in nieuwe subfora.
Ik post er meestal evenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Je kunt toch wel even kijken? Het is niet besmettelijk, hoor. Ik kijk altijd even in nieuwe subfora.
Laat maar. Het valt me toch niet mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was te laat, ik zag Obama met de Apollo 11-mannen. Wat was er te zien, Bono en het ISS?
Wat bedoel je nouquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Laat maar. Het valt me toch niet mee.
Oh.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Een nieuw programma van Martin van Waardenberg.
quote:Willem Nijholt?
Scrut zou bellen als ze in zicht kwam....quote:
Vervoer op maat.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef brother52 het volgende:
Hij staat toch in Elst? Dan mag ze wel doorlopen als ze voor het donker binnen wil zijn.
Scrut heeft nog zo'n ouderwetse telefoon....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:28 schreef brother52 het volgende:
Of zou het mobiele netwerk daar platliggen? Als ze daar al zoiets hebben als een mobiel netwerk....
Hij was door het CWI voorgesteld..... die hadden mij misleid. Ik heb ze gebeld en gezegd dat ik gewoon met een correcte functiebeschrijving volgende keer naar een sollicitatie wil.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
Hee AndyJammer dat het niet de functie was die je wilde.....
Nou al terug uit Elst?quote:
Dat hebben viervoeters wel vaker....quote:
Ze liep nog gewoon op haar achterpootjes, hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hebben viervoeters wel vaker....
Ah ze had ook goed getraind in de trimsalon natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze liep nog gewoon op haar achterpootjes, hoor.
Ze liep er keurig gesoigneerd bijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ze had ook goed getraind in de trimsalon natuurlijk!
Ze moeten nog wat loskomen, daar. Morgen wordt voor wyccie de leukste dag. Dan komt ze door haar geboorteplaats.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Was het leuk in Elst?
Ik hoor alleen maar klachten over het CWI en heb zelf ook niet erg goede ervaringen met die lui.quote:Dom van het CWI, maar ik hoor wel vaker klachten over het CWI.
Als je ouder bent 35 en zo hopeloos debiel mag je daar werken als WIA baan volgens mij....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze moeten nog wat loskomen, daar. Morgen wordt voor wyccie de leukste dag. Dan komt ze door haar geboorteplaats.
[..]
Ik hoor alleen maar klachten over het CWI en heb zelf ook niet erg goede ervaringen met die lui.
Het vervelende is dat je bij het CWI niets bereikt als je vriendelijk en aardig blijft. Ze komen pas in actie als je begint te schreeuwen, schelden of dreigen. Dat is niet mijn manier maar als je je daar niet toe verlaagt, krijg je niets gedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je ouder bent 35 en zo hopeloos debiel mag je daar werken als WIA baan volgens mij....
Doeiquote:Ow ik moet weg... Lennon moet naar consultatiebureau, maandelijks checkup, nu eerst hem nog wakker maken.![]()
Hoop dat het meevaltquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet nu ook direct weg. Oma belde op dat ze een probleempje heeft....
Grootspraakquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:21 schreef wyccie het volgende:
Als ik me niet heel erg ga vervelen loop ik ´m wel uit.
Over een blaar kan een pleister natuurlijk, dat doe ik ook altijd als ik nieuwe schoenen inloop.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, ik moet natuurlijk ook wel blessurevrij zijn.
Ik denk eerder de wrijving tussen de verschillende delen van de huid. Zodat er geen vocht en lucht tussen kan komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan tape je het in zodat de tape alle wrijving tussen schoen/sok wegneemt van de huid?
Viel mee. Alle kanalen van de tv waren uit het geheugen gewist. Ik heb ze opnieuw ingeprogameerd.....quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Viel mee. Alle kanalen van de tv waren uit het geheugen gewist. Ik heb ze opnieuw ingeprogameerd.....
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al weer een tijdje terug. Het ging goed. Als ik me niet heel erg ga vervelen loop ik ´m wel uit.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik dacht dat het iets ernstigs was.
Als je dik in de 90 bent en niet zo best meer loopt wel. Als het echt iets ernstigs is belt ze eerst haar kinderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik dacht dat het iets ernstigs was.
Ja inderdaad... zag er zeer pijnlijk uit.quote:
Jij staat natuurlijk ook wel bekend als een liefhebber van Duitsers.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Tong moest het weer doen
Steun hier Jens Voigt, de sympathieke Duitser.
Tong heeft ook dit lied gezongen toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij staat natuurlijk ook wel bekend als een liefhebber van Duitsers.
Jezus, wát slechtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong heeft ook dit lied gezongen toch?
Wat verwacht je dan van iemand die altijd met dubbele tong spreekt....quote:
het hoost hier.quote:
Ik zat thuis in de startblokken om direct na de wedstrijd te vertrekken naar een schnabbelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
het hoost hier.
Ik was trouwens in 1988 in het stadion toen we van de Duitsers wonnen
Ik zat thuis bij een vriendje... eerst daar feest gevierd daarna kwam mijn vader me halen en gingen we met de tram en door de tram werd de polonaise gelopen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
het hoost hier.
Ik was trouwens in 1988 in het stadion toen we van de Duitsers wonnen
In de verkeersopstopping waarin ik stond in Sneek, daar moest ik spelen, liep men de polonaise over de auto'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat thuis bij een vriendje... eerst daar feest gevierd daarna kwam mijn vader me halen en gingen we met de tram en door de tram werd de polonaise gelopen...
Ted Troost heeft ooit gezegd dat in dat feest de verloedering van normen en waarde in de samenleving is begonnen....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de verkeersopstopping waarin ik stond in Sneek, daar moest ik spelen, liep men de polonaise over de auto's
Drank, hè?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ted Troost heeft ooit gezegd dat in dat feest de verloedering van normen en waarde in de samenleving is begonnen....
Een socioloog zei ooit dat het lied 15 miljoen mensen de verloedering van de Nederlandse samenleving verwoordde....quote:
Socioloog in dienst van het CDA, denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een socioloog zei ooit dat het lied 15 miljoen mensen de verloedering van de Nederlandse samenleving verwoordde....
Als je goed luisterd somt het wel allemaal dingen op waar nu een beetje de schoen wringt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Socioloog in dienst van het CDA, denk ik.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je goed luisterd somt het wel allemaal dingen op waar nu een beetje de schoen wringt...
Waar zit het probleem?quote:Land van 1000 meningen
Het land van nuchterheid
Met z`n allen op het strand
Beschuit bij het ontbijt
Het land waar niemand zich laat gaan
Behalve als we winnen
Dan breekt acuut de passie los
Dan blijft geen mens meer binnen
Het land wars van betutteling
Geen uniform is heilig
Een zoon die noemt z`n vader Piet
Een fiets staat nergens veilig
refrein:
15 Miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die schrijf je niet de wetten voor
Die laat je in hun waarde
15 Miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die moeten niet `t keurslijf in
Die laat je in hun waarde
Het land vol groepen van protest
Geen chef die echt de baas is
Gordijnen altijd open zijn
Lunch een broodje kaas is
Het land vol van verdraagzaamheid
Alleen niet voor de buurman
De grote vraag die blijft altijd
Waar betaalt `ie nou z`n huur van
`t Land dat zorgt voor iedereen
Geen hond die van een goot weet
Met nassiballen in de muur
En niemand die droog brood eet
Tja, de helft van mijn voorouders waren anarchisten dus ik kan dat wel onderschrijvenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen uniform is heilig bijvoorbeeld...
Nee maar je hebt wel respect voor ze toch? Je mishandelt geen ambulancemedewerkers toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, de helft van mijn voorouders waren anarchisten dus ik kan dat wel onderschrijven![]()
Ik behandel iemand in uniform ook niet anders dan iemand zonder uniform. Heilig is een uniform zeker niet.
Ja. Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel respect voor ze toch? Je mishandelt geen ambulancemedewerkers toch?
Nee dat kan wel kloppen maar omdat gezag inmiddels niet meer heilig is (ook al stoot dat jouw anarchistische inborst tegen het hoofd) denkt de generatie die nu tussen de 16 en 25 is dat je agenten mag uitschelden ( en de rechter zegt dat het goed is) ambulancemedewerkers worden bedreigd, brandweermannen worden bedreigd..... Het is iets te veel doorgeslagen.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Nee.
Maar de tekst van het liedje slaat meer op een relaxte houding tav het gezag en van het gezag zelf. Gelukkig hoeven we in Nederland niet bang te zijn wanneer we door een agent aangehouden worden.
Ouders moeten hun kinderen opvoeden. Het is namelijk niet normaal om wie dan ook uit te schelden, te bedreigen of wat dan ook. Als kind of jong-volwassene dien je te leren begrijpen dat je oogst wat je zaait. Als je geen respect voor anderen hebt zul jij dat respect ook niet krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat kan wel kloppen maar omdat gezag inmiddels niet meer heilig is (ook al stoot dat jouw anarchistische inborst tegen het hoofd) denkt de generatie die nu tussen de 16 en 25 is dat je agenten mag uitschelden ( en de rechter zegt dat het goed is) ambulancemedewerkers worden bedreigd, brandweermannen worden bedreigd..... Het is iets te veel doorgeslagen.....
Het is begonnen toen oom agent ineens je beste vriend zou zijn...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat kan wel kloppen maar omdat gezag inmiddels niet meer heilig is (ook al stoot dat jouw anarchistische inborst tegen het hoofd) denkt de generatie die nu tussen de 16 en 25 is dat je agenten mag uitschelden ( en de rechter zegt dat het goed is) ambulancemedewerkers worden bedreigd, brandweermannen worden bedreigd..... Het is iets te veel doorgeslagen.....
RIP inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mevrouw Brieffies, die is niet meer.
Welnee, dat is van alle tijden. Mijn voorouders zorgden ervoor dat de door het Westen gestuurde veldwachters in het moeras verdwenen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is begonnen toen oom agent ineens je beste vriend zou zijn...
toen is het respect verdwenen. daarvoor was oom agent nog iemand waar je tegenop keek.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, dat is van alle tijden. Mijn voorouders zorgden ervoor dat de door het Westen gestuurde veldwachters in het moeras verdwenen.
Dat is zulk algemeen geklets..... Een ambulancemedewerker is er om ons te helpen als wij ziek zijn. Een agent is er om de straten veilig te houden. En een brandweerman is er om je huis te blussen als het in de fik staat. Deze mensen zijn er dus voor ons. En die moet daarom met iets meer respect behandelen. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met ze en je hoeft ze zeker niet aardig te vinden maar je moet ze wel respecteren vind ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ouders moeten hun kinderen opvoeden. Het is namelijk niet normaal om wie dan ook uit te schelden, te bedreigen of wat dan ook. Als kind of jong-volwassene dien je te leren begrijpen dat je oogst wat je zaait. Als je geen respect voor anderen hebt zul jij dat respect ook niet krijgen.
Nee dat ben ik met je eens. Omdat ik iets mooi vind hoef ik het niet aan anderen op te dringen. En andersom.quote:Mijn enige held FZ, zei het al: Do what you want, do what you will, just don't mess up your neighbour's thrill. Dat werkt beide kanten op. Hedonisme en het daardoor ontstaan van overlast voor anderen, vind ik een dagelijkse ergernis.
Daarvoor was ik 4. Toen keek ik op tegen iedere volwassenequote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
toen is het respect verdwenen. daarvoor was oom agent nog iemand waar je tegenop keek.
Zou idd wel eens kunnen. Een agent moet inderdaad iemand van statuur zijn en niet je beste vriend....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is begonnen toen oom agent ineens je beste vriend zou zijn...
Sterker nog... zelfs naast het huis regent het. T moet ook niet gekker worden in deze wereld!quote:
Precies mijn idee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou idd wel eens kunnen. Een agent moet inderdaad iemand van statuur zijn en niet je beste vriend....
Op het huis ook nog trouwens? Ik zie ook verlichte lucht... dus ook onweer!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog... zelfs naast het huis regent het. T moet ook niet gekker worden in deze wereld!
Je moet respect hebben voor iedereen hebben die dat ook voor jou en ook voor anderen heeft. Maar een agent die z'n auto op de stoep of een invalide-plek parkeert om een broodje döner te halen toon ik op dat moment geen respect omdat hij me de volgende gaat helpen. Hier in Nederland kom ik daar gelukkig mee weg, in de VS of in Spanje heb ik een knuppel in m'n nek. Doe mij dan maar een Nederlandse agentquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is zulk algemeen geklets..... Een ambulancemedewerker is er om ons te helpen als wij ziek zijn. Een agent is er om de straten veilig te houden. En een brandweerman is er om je huis te blussen als het in de fik staat. Deze mensen zijn er dus voor ons. En die moet daarom met iets meer respect behandelen. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met ze en je hoeft ze zeker niet aardig te vinden maar je moet ze wel respecteren vind ik.
Veel mensen lijken tegenwoordig te denken dat de wereld om hen draait.quote:[..]
Nee dat ben ik met je eens. Omdat ik iets mooi vind hoef ik het niet aan anderen op te dringen. En andersom.
Kijk dat ze hier menselijker zijn is prima maar soms moet een agent hier wel eens een knuppel bij iemand in zijn nek leggen vind ik.... Misschien dat er dan beseft wordt dat ze te ver zijn gegaan. Kijk maar in Engeland. Iedereen heeft daar respect voor Bobbie's. Zelfs die Engelse Hooligans.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet respect hebben voor iedereen hebben die dat ook voor jou en ook voor anderen heeft. Maar een agent die z'n auto op de stoep of een invalide-plek parkeert om een broodje döner te halen toon ik op dat moment geen respect omdat hij me de volgende gaat helpen. Hier in Nederland kom ik daar gelukkig mee weg, in de VS of in Spanje heb ik een knuppel in m'n nek. Doe mij dan maar een Nederlandse agent
Helaas wel.quote:Veel mensen lijken tegenwoordig te denken dat de wereld om hen draait.
Je kent 'mquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:13 schreef peaceman het volgende:
minister?
Niet echt hoor. Kijk die aanhoudingen in die achtervolgingsprogramma's op tv in de housing-estates in GB maar eens. Die agenten krijgen weinig respect van hun klantjes en omstanders hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Kijk maar in Engeland. Iedereen heeft daar respect voor Bobbie's. Zelfs die Engelse Hooligans.
Dat zijn gewone agenten meestal. Bobbie's hebben een aparte status.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Kijk die aanhoudingen in die achtervolgingsprogramma's op tv in de housing-estates in GB maar eens. Die agenten krijgen weinig respect van hun klantjes en omstanders hoor.
Je zou toch van der Laan zeggen ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:17 schreef peaceman het volgende:
Eardmans oid?
Die lullo is nu gemeenteraadslid in Capelle. Hij zou wel willen dat ie minister was....quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zou wel willen dat ie minister was....
Hij zit er nog niet zo langquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef peaceman het volgende:
Blijkbaar heeft deze nog geen schandaal gehad. Anders had ik het wel geweten...
Hij is vrij populair zelfs..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef peaceman het volgende:
Blijkbaar heeft deze nog geen schandaal gehad. Anders had ik het wel geweten...
Helemaal goed. Beetje flegmatieke man, zegt soms hele goede dingen en soms hele domme dingen. Ik heb wel respect voor hemquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat nou Eberhard van der Laan?? Hij is toch in de plaats gekomen van Vogelaar?
Volgens wie en onder wie?quote:
Ik heb nog weinig van hem meegekregen, moet ik zeggen. Ik kan er nog geen mening over vormen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal goed. Beetje flegmatieke man, zegt soms hele goede dingen en soms hele domme dingen. Ik heb wel respect voor hem
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal goed. Beetje flegmatieke man, zegt soms hele goede dingen en soms hele domme dingen. Ik heb wel respect voor hem
Ze hebben het onderzocht:quote:
Echt nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt voor iedereen respect.
Ik dacht altijd dat jij die ene was die geen mening antwoordde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:32 schreef peaceman het volgende:
Wie hebben geantwoord dan?
Ik ben weer eens niet gevraagd...
Dat doe ik alleen als mij niks gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij die ene was die geen mening antwoordde.
Peaceman en geen meningquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij die ene was die geen mening antwoordde.
quote:
geen mening...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
wil jij een leuke of niet leuke vakantie?
Het valt best mee hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje een drammertje, hè?
Zo noemen ze je snel he, als je vaak gelijk hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje een drammertje, hè?
Heb jij ook graag dat mensen tegen jou opkijken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo noemen ze je snel he, als je vaak gelijk hebt.
Nee dat zou arrogant zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij ook graag dat mensen tegen jou opkijken?
Neenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ook een Nederlandse minister?
Welnee, tijdens concerten moet ik altijd langs hoofden kijken om de spelende artiest te zien.quote:
Dan is Diaan een kabouterquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee, tijdens concerten moet ik altijd langs hoofden kijken om de spelende artiest te zien.
Welnee, kabouters komen immers nooit de tuin uit.quote:
In het Oosten heb je toch ook veel boskabouters?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee, kabouters komen immers nooit de tuin uit.
Ik kom nooit in het bos...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het Oosten heb je toch ook veel boskabouters?
Ik ben een huiskabouter.... en soms mag ik het huis uit om boodschappen te doen of te werken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het Oosten heb je toch ook veel boskabouters?
Neen ..wel iemand die de laatste maand in het nieuws wasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben een huiskabouter.... en soms mag ik het huis uit om boodschappen te doen of te werken.
Qonmann, wel een politicus?
Dat laatste, iets gedaan nou ja niet van de ene op de andere dag..maar het werd toen zichtbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm is er iets met hem gebeurd? Of heeft hij iets gedaan?
Niet zo gek gedacht..maar net ff andersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Rechts is een ambassadeur van Hare Majesteit? En de linker de president van het gastland?
Heeft hij een onderzoek geleid?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat laatste, iets gedaan nou ja niet van de ene op de andere dag..maar het werd toen zichtbaar
Heeft iets moois tot stand gebracht..als je naar de andere meneer kijkt, kan je het misschien raden.quote:
Naam is ook niet te raden ..maar welk land denk je ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen idee wie die andere meneer is...
Nederlandquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Naam is ook niet te raden ..maar welk land denk je ?
De ene (rechts voor de kijker is Nederlander), maar die andere nietquote:
Amerikaan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
De ene (rechts voor de kijker is Nederlander), maar die andere niet
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Russisch dus....
Haha, de grootste raadster stapt wel binnen nuquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Qua plaatje? Aan mij heb je niks nu
Oh, geloof er weinig van..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Qua plaatje? Aan mij heb je niks nu
Ik kan alleen bedenken dat de linkermeneer een beeeetje op Gorbatsjov lijktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef qonmann het volgende:
Haha, de grootste raadster stapt wel binnen nu
Hoi Wa![]()
Hè? Jij? Wie van ons staat er dan voor wyccie in Weurt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, ik sta morgen bij Beuningen hoor
Wij kunnen morgen niet... wij hebben een dubbele verjaardag!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hè? Jij? Wie van ons staat er dan voor wyccie in Weurt?
We zouden elkaar toch aflossenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Hè? Jij? Wie van ons staat er dan voor wyccie in Weurt?
Yep..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
O dan is die Nederlandse meneer de directeur van De Hermitage in Amsterdam.
Jij zou toch morgen in Weurt staan en ik in Beuningen? Donderdag zou Andy in Malden staan en vrijdag allemaal aan de Via Gladiola?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We zouden elkaar toch aflossenIk denk dat Andy dan aan de beurt is. Diaan en peace gaan op vakantie, Gellius is weg, dan staat qonmann aan de finish met een bos gladiolen.
Ik weet het niet, ik ben in de war, je zou me nog hyvenkrabbelentikkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zou toch morgen in Weurt staan en ik in Beuningen? Donderdag zou Andy in Malden staan en vrijdag allemaal aan de Via Gladiola?
Bij mij is-tie paars.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Máxima heeft eerst haar poedel de nek omgedraaid en toen blauw geverfd.
Ik had je nog getwitterdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben in de war, je zou me nog hyvenkrabbelentikken
Ik in Malden? Ja is goed.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zou toch morgen in Weurt staan en ik in Beuningen? Donderdag zou Andy in Malden staan en vrijdag allemaal aan de Via Gladiola?
Dan ben jij...quote:
d. anders, namelijk ...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan ben jij...
a. kleurenblind
b. toe aan een bril
c. aan het zieken
d. anders, namelijk...
Ik kom en lees daar nooit, geen idee voor welke award ik moet gaan stemmen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Willen jullie ook op mij, qonmann of Wyccie stemmen? Dat mag!
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topic
Dat soort dingen hadden we niet toen wyccie, ElizabethR en ik daar meededen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Willen jullie ook op mij, qonmann of Wyccie stemmen? Dat mag!
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topic
Heb ik bedacht samen met BasOne!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat soort dingen hadden we niet toen wyccie, ElizabethR en ik daar meededen.
Ik heb één keer één stem gehad voor een Fok!award.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat soort dingen hadden we niet toen wyccie, ElizabethR en ik daar meededen.
Welke award was dat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb één keer één stem gehad voor een Fok!award.
Je bent niet zo van de flauwe lol geloof ik.....quote:
Nee dat ben ik. Ik hou niet zo van humor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent niet zo van de flauwe lol geloof ik.....
Ik zou het vast een stuk leuker vinden als ik daar nog fanatiek postte. Maar al die awards-toestanden hier vind ik behoorlijk flauwekul. Allemaal vriendjes die op elkaar stemmen, verder niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent niet zo van de flauwe lol geloof ik.....
Nee dat klopt idd maar ik zat er over te grappen en toen is van het een het ander gekomen....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou het vast een stuk leuker vinden als ik daar nog fanatiek postte. Maar al die awards-toestanden hier vind ik behoorlijk flauwekul. Allemaal vriendjes die op elkaar stemmen, verder niet aan mij besteed.
Je hoeft je niet te verdedigen, het is best leuk als je al die mensen kent. Maar ik ga daar niet stemmen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee dat klopt idd maar ik zat er over te grappen en toen is van het een het ander gekomen....
Nog niet, want dan is hij veel te herkenbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je al op zoek naar een betere foto van meneer, Wickedangel?
Ook niet op je slaafse dwergpoedel of de grote klootzak die aan brandalarms trekt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen, het is best leuk als je al die mensen kent. Maar ik ga daar niet stemmen.
Die mensen ken ik niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook niet op je slaafse dwergpoedel of de grote klootzak die aan brandalarms trekt?
De Hobbit die de vierdaagse loopt en de die etterbak die van mannenhumor houdt....quote:
Nee, wel iemand die aan de haal gaat met zulke verhalen. Kijk nog eens goed.quote:
Ken ik ook nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
De Hobbit die de vierdaagse loopt en de die etterbak die van mannenhumor houdt....
Is goed hoor. Je bent tenminste standvastig. Dat waardeer ik in mensen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ken ik ook niet![]()
Maar dat bedoel ik nou: waarom zou ik daar gaan stemmen, alleen omdat ik jou en wyccie 'ken'? Dan doe ik mee aan die vriendjespolitiek. Ik post niet meer in dat subforum, dus dan heb ik verder ook geen recht van spreken.
Joop van Tellingen vind je wel een moordvent toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Met argumenten ben ik wel te overtuigenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Is goed hoor. Je bent tenminste standvastig. Dat waardeer ik in mensen!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Joop van Tellingen vind je wel een moordvent toch?Dat is een hele nare man. Zo iemand negeer ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was zijn naam kwijt en wilde niet dat hele liedje van Dylan zingenquote:
Dat vind hij niet leuk hoor. Hij is er goed ziek van.....quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een hele nare man. Zo iemand negeer ik.
Eén van zijn betere, vind ik als niet-fan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was zijn naam kwijt en wilde niet dat hele liedje van Dylan zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |