Ik had hem bijna als TT gedaan maar bedacht me ineens dat je daar niet om kan lachen......quote:
Ja, maar ik ga er niet nog één maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut is dat geen mooie spandoekslogan?
Klote.... Ik dacht dat ik voor een salesfunctie moest komen..... Bleek dus orderpicker te zijn.....quote:Op maandag 20 juli 2009 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er niet nog één maken.
Hoe ging je sollicitatie?
Ach gemeente reiniging betaald best redelijk.... Maar orderpickerquote:
Lijkt mij wel wat, hoef je volgens mij niet echt bij na te denken.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar orderpickerNooit van mijn leven.....
Ja maar het is zwaar geestdodend. Geen uitdaging niks.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt mij wel wat, hoef je volgens mij niet echt bij na te denken.
Hele dag de iPod aanquote:Op maandag 20 juli 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar het is zwaar geestdodend.
Voor een tijdje lijkt me dat best wel oké.quote:Geen uitdaging niks.....
Ja als vakantiebaantje maar niet voor de komende 4 jaar.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hele dag de iPod aan![]()
[..]
Voor een tijdje lijkt me dat best wel oké.
Ik heb nog nooit ergens 4 jaar gewerkt. Ik heb wel vaak 4 maanden contract gehad.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja als vakantiebaantje maar niet voor de komende 4 jaar.....
Ik ook niet.... het langst tot nu toe is 2,5 jaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens 4 jaar gewerkt. Ik heb wel vaak 4 maanden contract gehad.
Zou kunnen. Ik wou me ook weer meer op de sport richten. Ik hoop ooit wat in de fightscene te kunnen betekenen.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je geen personal-trainer worden? Die gasten verdienen bakken met geld met wat van internet geplukte trainingsschemaatjes.
Kom je wel elke avond verslag doen, als je daar niet te moe voor bent?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom je wel elke avond verslag doen, als je daar niet te moe voor bent?
Ze kan toch posten als wij er niet zijnquote:
Dat kost teveel energie.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze kan toch posten als wij er niet zijn
Dat spreekt voor zichquote:Trouwens, jij staat toch langs de route, kom jij dan verslag doen
Ja, duhquote:Op maandag 20 juli 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Het plaatje is trouwens Henk Terlingen.
Ik wilde het toch maar even gezegd hebben, voor het geval.quote:
Dan mag jij nu een nieuw plaatje doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wilde het toch maar even gezegd hebben, voor het geval.
Wat we expres niet gaan raden....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan mag jij nu een nieuw plaatje doen.
Om jou een beetje te plagen..... want stiekem vind je dat wel leuk!quote:
Daar is verder niks stiekems aanquote:Op maandag 20 juli 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Om jou een beetje te plagen..... want stiekem vind je dat wel leuk!
Misschien moeten Kyle, Kenny, Cartman en Stan Bono ook eens helpen om naar zijn eigen planeet terug te keren.....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Zou Bono al verbinding hebben met het ISS?
Kun jij het horen? Jij woont niet zover van de Arena, toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Zou Bono al verbinding hebben met het ISS?
He's the biggest turdquote:Op maandag 20 juli 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moeten Kyle, Kenny, Cartman en Stan Bono ook eens helpen om naar zijn eigen planeet terug te keren.....
Ook maar ze hebben Wilzy-X toch ook weer naar huis gebracht?quote:
Ik ken ze nog steeds niet allemaalquote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook maar ze hebben Wilzy-X toch ook weer naar huis gebracht?
Om de hoek.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun jij het horen? Jij woont niet zover van de Arena, toch?
Die moet je een keer zien..... seaworld..... wilzy-x.... mexican space programn...... dat zijn de keywords......quote:Op maandag 20 juli 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken ze nog steeds niet allemaalkennelijk
Juistquote:Op maandag 20 juli 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Het plaatje is trouwens Henk Terlingen.
Hmm, ik heb wel eens één gezien in Seaworld waar de bewakers één van de jongens doet geloven dat één van de orka's kan praten. Is dat die je bedoelt?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die moet je een keer zien..... seaworld..... wilzy-x.... mexican space programn...... dat zijn de keywords......
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmm, ik heb wel eens één gezien in Seaworld waar de bewakers één van de jongens doet geloven dat één van de orka's kan praten. Is dat die je bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |