abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:05:57 #201
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71287723
Miss Sly & Senna , leuk dat jullie er zijn!!!
Wat klinkt je heerlijk tevreden!

Fijn dat Senna goed door de gehoortest gekomen is!
pi_71288247
Miss-sly en Senna, Flower TIamo en Finn welkom! Goed dat jullie kindjes het zo goed doen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:25:49 #203
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71288376
Miss_sly wat klink je toch zo ontzettend gelukkig
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:21:59 #204
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71290076
Lekker dat Senna in bad is geweest. Vond ze het leuk?

Igraine

Freecell wat een prachtig nacht ritme heeft dat kind van jou!

Joep was vanmorgen op bezoek bij oma. Hij vindt het dan zoo spannend dat hij vergeet te slapen met als gevolg dat hij nu knock ligt. Terwijl hij normaal na 15.00 lekker wakker is.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:22:59 #205
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71290108
Ow en dat filmpje van Jan is heerlijk
Niet mieten! Door gieten!
pi_71290629
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag kwam hier iemand van de GGD voor de gehoortest en het hielprikje.

Bikkel Senna had al zoveel hielprikjes gehad in het ziekenhuis (waar je de puntjes nog van in haar hieltjes ziet zitten) dat ze geen krimp gaf! Gehoortest was goed.

Badje was heerlijk en nu zie je inderdaad eindelijk haar haartjes veel beter, tessie
Gefeliciteerd met de geslaagde gehoortest! Hier kreeg ik er gelijk de mededeling bij dat het niet betekende dat hij ook naar me zou luisteren

Enne.... fotoooo?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:50:38 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71291075
Wat lekker he, dat Senna in bad is geweest. Ik vond het met Maarten ook zo leuk, en ook dat bloed wat op zijn haartjes zat was lekker weggewassen. Hij mocht ook pas na 2 dagen in bad, omdat hij zo misselijk was na de geboorte...

En voor de rest sluit ik me bij McLaura aan!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71292750
Fijn Flower, dat alles zo goed met jullie gaat! Geniet van deze mooie eerste tijd met Finn

Miss Sly en Senna, welkom hier! En ook jij klinkt zo heerlijk gelukkig! Geniet ervan!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71293399
Ik heb trouwens een vraagje aan de andere moeders. Iemand vroeg of we wel genoeg met Kobus speelden.
Hij is bijna 7 weken.
P. speelt vaak gitaar voor hem, we laten hem elke dag een paar keer op zijn buik liggen om te oefenen zijn hoofd omhoog te houden met een van ons erbij. En ik doe elke dag na de voeding een aankijkspelletje en tong uitsteken e.d.
De babygym en ander speelgoed vind hij nog helemaal niet boeiend, hij kijkt wel graag uit het raam of om zich heen.

Zijn er andere spelletjes die ik nog kan doen of prikkel ik hem dan teveel.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 juli 2009 @ 18:18:06 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71293548
dat lijkt me meer dan zat Oeke ... heeft die persoon ADHD ofzo dat het hem niet druk genoeg kan/??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71293680

Het leek mij eigenlijk ook wel genoeg, het arme kind wordt nog gek van zijn moeder!
pi_71293780
zoveel valt er met een kind van 7 weken toch niet te spelen?
Ik leg Tess wel eens onder de babygym en ook in de box. Ik praat tegen haar, laat haar op haar buik liggen, speel met een knuffeltje.. lijkt me voorlopig genoeg.. toch??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 juli 2009 @ 18:31:55 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71293881
je kan een mobile boven de box hangen, en een knisperknuffeltje geven .. dat had ik er nog bij voor jan al deed hij er niet veel mee op die leeftijd
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71293917
mobiel hangt er
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 juli 2009 @ 18:41:40 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71294117
ik denk dat het hier tijd wordt om hem weg te halen hij begint aan de speeltjes te trekken als het lukt om erbij te komen ...

pi_71294954
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:41 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat het hier tijd wordt om hem weg te halen hij begint aan de speeltjes te trekken als het lukt om erbij te komen ...
Tyler vanmiddag ook. Mobiele haperde ineens, had hij 1 te pakken.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:37:57 #217
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71295729
Maarten trekt ook aan de mobile hier, af en toe begint hij ineens te klingelen en dan heeft hij een speeltje te pakken... Maar aan de andere kant vindt hij het ook nog hartstikke leuk als ik hem aandoe! Dus ik laat hem nog maar even hangen
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71296148
Hier blijft hij ook wel, aan de linkerkant van de box kan hij er niet bij. Hij is ook gewoon leuk met beethoven etc. En duur! (gekregen van collega's Djeez) Dus ik vind het ook zonde om al weg te halen.

Tandje 2 is bijna door!
pi_71296704
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:41 schreef DJMO het volgende:
Wij hebben hier een speelkleed met boog daarboven gekocht en daar hangen speeltjes aan, die geluid maken en zo. Daar trekt hij ontzettend aan de speeltjes. De hele boog wordt naar beneden getrokken. Maar ik denk dat zo een soort speeltje erop gebouwd is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71296825
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef oeke het volgende:

Het leek mij eigenlijk ook wel genoeg, het arme kind wordt nog gek van zijn moeder!
Ik denk ook dat het wel genoeg zou zijn voor een kind van die leeftijd. Je merkt vanzelf als hij meer kan bijvoorbeeld grijpen of zo. Dan kun je hem stimulieren door hem een speeltje voor te houden, naast hem te leggen of op te hangen. Je merkt ook zelf wel als het voor hem te veel wordt.Hij kan huilerig worden door te veel prikkels of vertoont moeheidsverschijnselen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71297180
Onze oudste hebben we af en toe wel gestimuleerd, de jongste moet het noodgedwongen vooral zelf uitzoeken.
De oudste stond nog niet echt op haar eerste verjaardag, de jongste staat nu af en toe in de box. Uit zichzelf.
Volgens mij maakt het geen drol uit of je nou bewust speelt met je kind en dingen stimuleert of dat je alleen maar zorgt voor een uitdagende omgeving.
Sterker nog, te veel stimuleren werkt in mijn ogen eerder averecht.
pi_71297322
wat owlet zegt

als je je als ouder aan de 'basisregels' houdt kan er weinig mis gaan en komt het in dat opzicht vanzelf goed hoor
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 juli 2009 @ 20:46:33 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71297894
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:11 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Wij hebben hier een speelkleed met boog daarboven gekocht en daar hangen speeltjes aan, die geluid maken en zo. Daar trekt hij ontzettend aan de speeltjes. De hele boog wordt naar beneden getrokken. Maar ik denk dat zo een soort speeltje erop gebouwd is.
die heb ik ook van woezel en pip, die speeltjes kúnnen los (om gewassen te worden bv) en dat gaan ze dus ook als hij ze vastheeft

Jan was net uberverdrietig, zo verdrietig had ik mijn kleine mannetje nog niet eerder gezien. hij zat in bad, en opa kwam even langs samen met tante bep. nou zegt hij altijd iets in de trant van opa's grote boef enzo maar in die badkamer klonk dat een stuk harder dan normaal.. ik zie dat bekkie vertrekken en in huilen uitbarsten ... ik heb hem zo uit bad tegen me aangetild en zeker twee minuten vastgehouden, zo verdrietig was hij. het was pas weer goed toen hij aangekleed en wel bij opa op de bank kon nasnikken

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 juli 2009 @ 20:47:42 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71297934
tyler tandje trwee alweer

pi_71298433
Het grappige was dat het van iemand kwam die zich nooit veel van haar eigen kinderen heeft aangetrokken in de zin van spelen.
Dus ik dacht als zij vindt dat ik niet genoeg met hem doe, dan moet het wel heel erg zijn.

Tjonge, je kan wel onzeker worden van moeder zijn zeg.

En nog een tandje voor Tyler!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')