Gefeliciteerd met de geslaagde gehoortest! Hier kreeg ik er gelijk de mededeling bij dat het niet betekende dat hij ook naar me zou luisterenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag kwam hier iemand van de GGD voor de gehoortest en het hielprikje.
Bikkel Senna had al zoveel hielprikjes gehad in het ziekenhuis (waar je de puntjes nog van in haar hieltjes ziet zitten) dat ze geen krimp gaf! Gehoortest was goed.
Badje was heerlijk en nu zie je inderdaad eindelijk haar haartjes veel beter, tessie
Tyler vanmiddag ook. Mobiele haperde ineens, had hij 1 te pakken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:41 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat het hier tijd wordt om hem weg te halenhij begint aan de speeltjes te trekken als het lukt om erbij te komen ...
Wij hebben hier een speelkleed met boog daarboven gekocht en daar hangen speeltjes aan, die geluid maken en zo. Daar trekt hij ontzettend aan de speeltjes. De hele boog wordt naar beneden getrokken. Maar ik denk dat zo een soort speeltje erop gebouwd is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:41 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat het hier tijd wordt om hem weg te halenhij begint aan de speeltjes te trekken als het lukt om erbij te komen ...
Ik denk ook dat het wel genoeg zou zijn voor een kind van die leeftijd. Je merkt vanzelf als hij meer kan bijvoorbeeld grijpen of zo. Dan kun je hem stimulieren door hem een speeltje voor te houden, naast hem te leggen of op te hangen. Je merkt ook zelf wel als het voor hem te veel wordt.Hij kan huilerig worden door te veel prikkels of vertoont moeheidsverschijnselen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef oeke het volgende:![]()
![]()
Het leek mij eigenlijk ook wel genoeg, het arme kind wordt nog gek van zijn moeder!
die heb ik ook van woezel en pip, die speeltjes kúnnen los (om gewassen te worden bv) en dat gaan ze dus ook als hij ze vastheeftquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:11 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wij hebben hier een speelkleed met boog daarboven gekocht en daar hangen speeltjes aan, die geluid maken en zo. Daar trekt hij ontzettend aan de speeltjes. De hele boog wordt naar beneden getrokken. Maar ik denk dat zo een soort speeltje erop gebouwd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |