Pushen gaat ook niet lukkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:04 schreef DJMO het volgende:
Dat had JJ ook diaan, ik maakte me er niet druk over, bood een keer extra flesje melk aan als ik vond dat hij te weinig had gedronken, maar pushen heeft geen zinen als hij verder goed groeit is er ook niets om je zorgen over te maken toch? hele fijne vakantie!!!
Estrys en Diaan heel veel plezier op vakantie. Wat goed Mikoxx dat de poepluier eindelijk kwam. Een aanrader is het centerparks Kempervennen. Daar zijn wij met de 3/4 maanden oude Jair geweest. Ze zijn daar echt helemaal op kinderen ingesteld. Overal kun je je kind verschonen. Bij het zwemparadijs kun je een maxicosi uitlenene en een zwemluier krijgen. Het is geen goedkope park, maar wel een leuke en baby geschikt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:33 schreef mikoxx het volgende:
Oeh, lekker op vakantie Estrys en Diaan, heerlijk! Veel plezier (of zijn jullie al vertrokken..?) Wij willen in sept nog een weekje weg, iemand tips voor een leuk babyproof bungalowpark in nl?
Hier hebben we eindelijk een poepluier gescoord, yeah! Zonder extra gedoe, gewoon *splash* een poepbom! Haha! Ben wel opgelucht. Het was ook niet dik oid, dus er zal niks aan de hand zijn. Mama maakt zich zorgen om niks
Als je glutenvrij brood wilt bakken komt de temperatuur van het water dat je toevoegt wel heel precies, anders zakt je brood in. Een vriendin van mij eet glutenvrij, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |