abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71266425
Uit zichzelf zitten doet ze ook niet, ja op haar knietjes terwijl ze zich ergens aan optrekt. Maar ze zit wel heel stevig als je haar neerzet, maar tegenwoordig gaat ze snel op haar buik en kruipt ze ergens heen waar ze zich aan op kan trekken.

Ja, fijne vakantie Diaan en Estrys!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:41:32 #177
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71266687
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:04 schreef DJMO het volgende:
Dat had JJ ook diaan, ik maakte me er niet druk over, bood een keer extra flesje melk aan als ik vond dat hij te weinig had gedronken, maar pushen heeft geen zin en als hij verder goed groeit is er ook niets om je zorgen over te maken toch? hele fijne vakantie!!!
Pushen gaat ook niet lukken als hij niet meer wil, krijg je er niets in en draait zn hoofd alle kanten op. Af en toe geeft ik hem wat verdunde diksap tussendoor zodat hij toch nog wat (meer) vocht binnenkrijgt, helemaal als het zo warm is. Gisteren heeft hij een stukje mango gehad, vond ie erg lekker al sabbelde hij er alleen maar op.

Igraine, wat fijn dat het zo goed gaat.. en al staan, wow.. ik kan me helemaal niet voorstellen dat Lennon over 2 à 3 maanden al staat, zitten geloof ik wel, dat doet hij nu al graag

Dank jullie wel!!
Make love, not war ☮
pi_71266688
Igraine wat een snelle!

Diaan en Estrys fijne vakantie!

Tyler heeft het op de buik rollen nu echt goed door. Hij kijkt dan ook heel trots.
Fysio is heel tevreden. We gaan nu meer oefenen met zitten. Hij steunt al wel naar voren met zijn handjes. Kinderstoel wachten we nog even mee.
pi_71266701
Iedereen die op vakantie gaat, fijne vakantie!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71267462
Hoera voor Tyler

En het probleem met de mexicaanse griep is ook niet zo zeer dat er meer mensen aan dood gaan, want dat is niet zo. Maar het is een andere doelgroep die doodgaat, nu een keer niet de zieken en bejaarden, maar de begin twintigers lopen het grootste risico.

Nuja, ik ga me er niet druk om maken, we zien wel

Ik bedacht trouwens net: L. is héél vaak ziek/verkouden/zielig/snotterig/koortsig geweest tussen de 4 en 8 maanden ongeveer, maar heeft nu al 2 à 3 maanden helemaal heerlijk niks!
Zou zijn immuunsysteem in die tijd opgebouwd zijn misschien?
pi_71267921
Diaan en Estrys, fijne vakantie!
Miss Sly, wat fijn dat het zo goed gaat met Senna. En leuk dat ze morgen voor het eerst in het badje mag! Daar moesten wij ook een paar dagen mee wachten, omdat Graeme nog zo´n hoofdpijn had van de vacuumpomp. Ik vond het zo leuk, toen zijn haartjes helemaal schoon waren, om dan echt te zien hoe zijn haar was

Mikoxx, hier met flesvoeding hebben we elke dag een poepluier. Heel af en toe slaat hij een dagje over. Maar met de combi hebt ik geen idee wat normaal zou zijn. Misschien even bij het CB vragen?

Igraine, wat knap van je dochter!
En Tyler kan ook al zo goed omrollen!

Vicky, het zit je ook echt niet mee he. Wat jammer dat Tess nog steeds zoveel huilt. Heb je al eens een draagdoek geprobeert? Graeme houdt meestal gelijk op met huilen als hij in de draagdoek zit.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:01:07 #182
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71270049
Miss Sly je bent er! Lastig he dat je borsten geen maatstreepjes hebben. Je wordt vanzelf zekerder daarmee, dan weet je precies wanneer Senna genoeg heeft gehad en wanneer niet. En tja soms sla je de plank mis, ik vergis mij nog wel eens bij Ruben hoor maar desondanks groeit hij goed
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71275537
Hij heeft een nieuw slaapritme

Overdag betekent dat voral: onregelmatig, soms 1 slaapje, soms 2 en soms op de raarste tijden. Dat is wat onhandig, maar goed, we zullen wel langzaam naar 1 toe gaan

's nachts is dat ipv 7-half 7/7 uur
7 tot half 8 / 8 uur

Uitslapen FTW!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 juli 2009 @ 08:46:39 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71275648
goedemorgen

lekker he freecell??

sorry igraine gisteren helemaal over jou heen gelezen; maar je dochter is idd rap dan jan kan zitten in de kinderstoel of met hulp van ons, maar zelfstandig zitten? ik ben het ook niet echt aan het oefenen omdat ik hem niet wil pushen iets te kunnen voor het 'moet' volgens de boekjes .. hij probeert wel te kruipen.

jelief, nog gefeliciteerd met ruben! ik geloof dat ik jou ook vergeten was gisteren

goedzo tyler

en nu ben ik het weer kwijt .. ik ga vanmiddag even met jan langs de dokter, want snot is een ding, maar ademhalen is een tweede en die klonk vanmorgen niet echt fijn. hij is volgens mij zo'n 2 maanden 'schoon' geweest van verkouden zijn (we slapen tegenwoordig met het raam open, doet dus toch wonderen) maar sinds gisteren is het weer helemaal prut!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:57:09 #185
105850 Fuente
mamamuts
pi_71275794
Wat een snelle Igraine

Merel kruipt een heel klein beetje achteruit momentee maar het is meer schuif/kruipen.
Ze is heel erg verkouden, vanmorgen was ze er benauwd van, heeft maar een halve papfles gehad.
Maar verder is ze helemaal tevreden en blij, op de grond spelen vindt ze het leukste dat er is
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71275806
Maar die van Igraine gaat ook al zelf staan Echt super snel hoor!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:14:41 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_71276076
wat betekent FTW?
stormy waters...
sailin'
pi_71276136
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:14 schreef Belana het volgende:
wat betekent FTW?
For The Win Nerd term. Iets als 'Hoezee!' maar dan nerd zeg maar
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:19:32 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_71276174
ah ok
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:43:20 #190
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71276606
Hier wordt Annicka ook steeds mobieler. Ze heeft soms echt al de kruiphouding, en lijkt dan nog het meest op een kameleon: wieg, wieg, stap. Alleen komt ze nog niet verder dan die eerste wieg, wieg, stap, want daarna is het crash...

Ow, en zitten heeft ze ook al aardig door, al heeft ze wel hulp nodig om overeind te komen en weer om te gaan liggen. De crashlandingmethode bevalt haar niet echt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71277566
Wat leuk zeg, de vooruitgang die alle kindjes hier boeken.

Sommige zijn idd erg vroeg en andere leren sommige dingen pas later. Jair kan al een beetje zelfstandig zitten, maar nog niet helemaal. Soms als je hem los laat zitten, wiebelt hij wel erg heen en weer. Omrollen van buik naar rug gaat, maar andersom nog niet. Zo ver als kruipen en staan zijn wij nog niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71277857
Nadat ik me hier gemeld had met Finn heb ik even niks meer van me laten horen.
Ik ben zo bang dat als ik hier schrijf dat het zo goed gaat, het meteen omslaat! wet van Fok enzo
Ook zijn we nog steeds best druk met visite, dus weinig tijd om bij te lezen.

Vandaag moesten we op het consultatiebureau zijn voor de gehoortest, die was goed. Daarna even gewogen en in 8 dagen tijd is hij 340 gram aangekomen!! De borstvoeding zit dus wel goed
pi_71282231
Vanaf welke leeftijd hebben jullie rijstwafels gegeven? Manlief heeft een biologische van het ah merk gekocht. Alleen staat daar op dat er sesaam in zit. Is dat een probleem? Bij borstvoeding.com zeggen zij, dat rijstwafel vanaf 6 maanden kan en sommige broodkorsten ook. Maar juist met brood dacht ik dat het beter is om voorzichtig te zijn, omdat er gluten, melk etc. in kan zitten. Als je het brood helemaal zelf maakt, is het weer anders denk ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71284124
Als je een gewoon standaard broodrecept gebruikt, zit daar ook gluten in (en vaak ook melk).
Gluten is een eiwitverbinding die eigenlijk standaard bij brood hoort, en die ontstaat tijdens het rijzen/bakken. Alleen als je expres een glutenvrij recept gebruikt, heb je het dus niet.
Melk is makkelijker te vermijden door de hoeveelheid melk in het recept te vervangen door eenzelfde hoeveelheid water.
Maar goed, of een eigengebakken brood wel of geen melk of gluten bevat, hangt dus volledig af van het recept...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:33:46 #195
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71286501
Oeh, lekker op vakantie Estrys en Diaan, heerlijk! Veel plezier (of zijn jullie al vertrokken..?) Wij willen in sept nog een weekje weg, iemand tips voor een leuk babyproof bungalowpark in nl?

Hier hebben we eindelijk een poepluier gescoord, yeah! Zonder extra gedoe, gewoon *splash* een poepbom! Haha! Ben wel opgelucht. Het was ook niet dik oid, dus er zal niks aan de hand zijn. Mama maakt zich zorgen om niks

Als je glutenvrij brood wilt bakken komt de temperatuur van het water dat je toevoegt wel heel precies, anders zakt je brood in. Een vriendin van mij eet glutenvrij, vandaar.
pi_71286977
en wat is glutenvrij brood? is dat iets uit de prehistorie van communes van sektes?
75 topics = FIN
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:53:08 #197
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71287229
Haha, nee FP, dat is brood waarin geen gluten verwerkt zijn (zit bijvoorbeeld in tarwe), voor mensen die glutenintolerantie hebben (oftewel coeliakie). Maar goed, beetje offtopic he?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:56:57 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_71287381
Dat is brood voor mensen met een glutenallergie. En dat is een vreselijke allergie, want gluten zitten in heel veel etenswaren.

Tinuviel, borstvoeding.com is naar mijn mening aan de voorzichtige kant. Als zij zeggen dat het kan, gewoon doen. Normaal brood kan ook, ik zou alleen geen notenbrood e.d. doen.
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 14:57:32 #199
5428 crew  miss_sly
pi_71287404
Vandaag kwam hier iemand van de GGD voor de gehoortest en het hielprikje.

Bikkel Senna had al zoveel hielprikjes gehad in het ziekenhuis (waar je de puntjes nog van in haar hieltjes ziet zitten) dat ze geen krimp gaf! Gehoortest was goed.

Badje was heerlijk en nu zie je inderdaad eindelijk haar haartjes veel beter, tessie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71287597
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:33 schreef mikoxx het volgende:
Oeh, lekker op vakantie Estrys en Diaan, heerlijk! Veel plezier (of zijn jullie al vertrokken..?) Wij willen in sept nog een weekje weg, iemand tips voor een leuk babyproof bungalowpark in nl?

Hier hebben we eindelijk een poepluier gescoord, yeah! Zonder extra gedoe, gewoon *splash* een poepbom! Haha! Ben wel opgelucht. Het was ook niet dik oid, dus er zal niks aan de hand zijn. Mama maakt zich zorgen om niks

Als je glutenvrij brood wilt bakken komt de temperatuur van het water dat je toevoegt wel heel precies, anders zakt je brood in. Een vriendin van mij eet glutenvrij, vandaar.
Estrys en Diaan heel veel plezier op vakantie. Wat goed Mikoxx dat de poepluier eindelijk kwam. Een aanrader is het centerparks Kempervennen. Daar zijn wij met de 3/4 maanden oude Jair geweest. Ze zijn daar echt helemaal op kinderen ingesteld. Overal kun je je kind verschonen. Bij het zwemparadijs kun je een maxicosi uitlenene en een zwemluier krijgen. Het is geen goedkope park, maar wel een leuke en baby geschikt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')