abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71222788
Bij een kind onder de 3 maanden met koorts. ALTIJD telefonisch overleg of langsgaan bij een arts!!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2009 @ 18:36:21 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71223356
ik bedoelde meer dat je niet gelijk 112 belt als een uk van twee maanden wat verhoging heeft p_iglet .. als hij koorts heeft snap ik heus wel dat je even moet bellen met de huisarts, Sorry dat ik dat er niet duidelijk bijzette...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71224134
zoonlief heeft hier vanmiddag voor het eerst broccoli gehad, twee goede stronkjes fijn gepureerd. Dat ging hartstikke goed. Wel blaast hij wel eens op de lepel. Dus groene broccoli smurrie overal.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:51:29 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71225681
Vicky, hoe was de nacontrole?
Spruw lijkt me echt lastig, hebben we hier nog niet gehad (snel afkloppen!!)
Tinuviel, haha! Zal een leuk smeerfestijn zijn geweest!
pi_71225804
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:51 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, hoe was de nacontrole?
Spruw lijkt me echt lastig, hebben we hier nog niet gehad (snel afkloppen!!)
Tinuviel, haha! Zal een leuk smeerfestijn zijn geweest!
was verder allemaal goed, wel beetje vreemd want misschien was het de wel de allerlaatste keer dat ik bij de vk was... We hebben ff gezellig zitten kletsen. De vk vroeg nog, wat wordt de naam van de 3e
Nou ja, we zien het wel over een paar jaar Ga een spiraal laten zetten maar dat kan pas 8 weken na de bevalling, moet binnenkort ff afspraak maken bij de ha/gyn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:04:21 #106
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71226177
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

was verder allemaal goed, wel beetje vreemd want misschien was het de wel de allerlaatste keer dat ik bij de vk was... We hebben ff gezellig zitten kletsen. De vk vroeg nog, wat wordt de naam van de 3e
Nou ja, we zien het wel over een paar jaar Ga een spiraal laten zetten maar dat kan pas 8 weken na de bevalling, moet binnenkort ff afspraak maken bij de ha/gyn.
Ik moet volgende week woensdag voor nacontrole, ze kunnen bij mij meteen een spiraaltje zetten Bij mij is het dan 6,5 week na de bevalling. Da's gek....?! Heb jij ervaring met een spiraaltje?
pi_71226259
dames, kijk eens in het nieuwe moederstopic, LL heeft een linkje geplaatst
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71226411
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:06 schreef simmu het volgende:
dames, kijk eens in het nieuwe moederstopic, LL heeft een linkje geplaatst

Goed ben ik he
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:13:28 #109
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71226548
gevonden! dank ll
pi_71227211
Freecell, wat koel dat L mama zegt!

En wij hebben hier ook nog geen paracetamol ofzo in huis.... binnenkort maar eens halen. Wanneer is dat eerste prikje eigenlijk? Daar krijg je toch automatisch bericht van?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:33:43 #111
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71227308
Bij ons is het de tweede afspraak op het cb. Wij kregen van de eerste afspraak automatisch bericht, de tweede afspraak werd tijdens de eerste gemaakt.

Waar halen jullie babyzetpillen van 60mg? Ik heb bij de supermarkt alleen die van 120 mg gezien...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2009 @ 20:36:05 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71227399
apotheek mikoxx
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 22 juli 2009 @ 20:56:46 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71228198
Wat ja lastig!
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:04:52 #114
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71230819
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef mikoxx het volgende:
Bij ons is het de tweede afspraak op het cb. Wij kregen van de eerste afspraak automatisch bericht, de tweede afspraak werd tijdens de eerste gemaakt.

Waar halen jullie babyzetpillen van 60mg? Ik heb bij de supermarkt alleen die van 120 mg gezien...
Of je snijt ze over de lengte door de helft, dat kan ook heur!

Wat gaaf Freecell
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:24:42 #115
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71231574
Oh ja Oeke, vitaminedruppeltjes! inderdaad.
Chamodent en aanverwanten hebben we toch niet meteen nodig lijkt me. Dus dat kan ik later wel eens halen als ik weer op de been ben. Bedankt voor de tips ladies!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71233492
Morgen komt de wijkverpleegkundige om Thijs te wegen. Hij drinkt nog steeds maximaal 70 cc per fles, en hij 'moet' 90 cc.

Hij krijgt dus nu geen 6 keer 90cc maar 8 keer 70cc en komt zo op de gewenste 560 cc per dag, en nu maar hopen dat ie daar wel op doorgroeit.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 juli 2009 @ 06:43:52 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71239313
hij krijgt toch binnen wat hij moet krijgen mclaura? dan denk ik dat hij heus wel groeit hoor

ik ben wakker, kan niet meer slapen en jan knort op het grote bed overal doorheen (hij was wakker om half zes toen papa wegging, bij me genomen, hij viel weer in slaap, en ik ben klaarwakker)

pi_71239794
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:15 schreef p_iglet het volgende:
Bij een kind onder de 3 maanden met koorts. ALTIJD telefonisch overleg of langsgaan bij een arts!!!!
wat P_iglet zegt! Ook al is het maar lichte verhoging in jou ogen. Geloof me ik heb het zelf moeten ondervinden en ben enorm blij dat ik voor het eerst in mijn leven niet koppig was
pi_71240443
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

Mikoxx apart dat jij een tijd na de bevalling nog bij de vk bent geweest. Ik heb hun voor het laatst in de kraamweek gezien. Maar laatst ben ik er even langs geweest. Ondanks dat zij uiteindelijk Jair niet op de wereld hebben geholpen, maar de gyn is het toch leuk om te zien hoe zo'n beeb zich 5 maanden later heeft ontwikkelt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71240460
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:03 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Vicky apart dat jij een tijd na de bevalling nog bij de vk bent geweest. Ik heb hun voor het laatst in de kraamweek gezien. Maar laatst ben ik er even langs geweest. Ondanks dat zij uiteindelijk Jair niet op de wereld hebben geholpen, maar de gyn is het toch leuk om te zien hoe zo'n beeb zich 5 maanden later heeft ontwikkelt.
Sorry bedoelde Vicky
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71240487
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef McLaura het volgende:
Morgen komt de wijkverpleegkundige om Thijs te wegen. Hij drinkt nog steeds maximaal 70 cc per fles, en hij 'moet' 90 cc.

Hij krijgt dus nu geen 6 keer 90cc maar 8 keer 70cc en komt zo op de gewenste 560 cc per dag, en nu maar hopen dat ie daar wel op doorgroeit.
McLaura hij krijgt dezelfde hoeveelheid binnen, dus dat zit dan wel goed denk ik. Sommige babys drinken nou eenmal liever vaker kleine hoeveelheden. Daar is denk ik niets mis mee.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:03:38 #122
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71241737
Mijn kleine man:

Izijn huid gaat goed, alleen nogwat berg dat steeds weer terug komt. Hij spuugt ooknog best veel, daar gaan we nog mee naar dehuisarts omdat we ons er toch wel wat zorgen over maken (ivm mogelijk erfelijke hernia diafragmatica van Mike).

We zijn heel rustig al begonnen met een rijstewafel en wat groente. Hij vind het leuk!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71241872
Ruben gefeli met je half jaar wat gaat dat snel... Fijn dat het goed gaat met zijn huidje, jammer dat hij nog zoveel spuugt
Mocht Ruben hernia diafragmatica hebben, is een operatie dan noodzakelijk of kan je ook met medicijnen af?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2009 10:10:24 ]
pi_71243462
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef McLaura het volgende:

Leander drinkt ook nog steeds maar 70 cc per fles. Tenminste dat maken we klaar. Vaak drinkt ie niet eens alles op en laat ie 20 cc staan. Hij is ook nog steeds niet aangekomen maar ik maak me daar ook helemaal niet druk om. Hij kan niet in anderhalve week van eten wanneer ie wil tot eten wanneer wij dat willen zeg maar.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_71243531
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:03 schreef Jelief het volgende:
Mijn kleine man:
[ afbeelding ]

Izijn huid gaat goed, alleen nogwat berg dat steeds weer terug komt. Hij spuugt ooknog best veel, daar gaan we nog mee naar dehuisarts omdat we ons er toch wel wat zorgen over maken (ivm mogelijk erfelijke hernia diafragmatica van Mike).

We zijn heel rustig al begonnen met een rijstewafel en wat groente. Hij vind het leuk!
Gefeliciteerd Ruben! Jelief gaan jullie nog iets leuks doen met de verhalfjaardag? Waar komt dat leuke hoedje vandaan? Bij ons is het einde volgende week ook alweer zover, dan is Jair een half jaar. De tijd vliegt echt voorbij, voordat je het door hebt is je baby geen baby meer. Dus geniet er maar van!
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')