was verder allemaal goed, wel beetje vreemd want misschien was het de wel de allerlaatste keer dat ik bij de vk was... We hebben ff gezellig zitten kletsen. De vk vroeg nog, wat wordt de naam van de 3equote:Op woensdag 22 juli 2009 19:51 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, hoe was de nacontrole?
Spruw lijkt me echt lastig, hebben we hier nog niet gehad (snel afkloppen!!)
Tinuviel, haha! Zal een leuk smeerfestijn zijn geweest!
Ik moet volgende week woensdag voor nacontrole, ze kunnen bij mij meteen een spiraaltje zettenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
was verder allemaal goed, wel beetje vreemd want misschien was het de wel de allerlaatste keer dat ik bij de vk was... We hebben ff gezellig zitten kletsen. De vk vroeg nog, wat wordt de naam van de 3e
Nou ja, we zien het wel over een paar jaarGa een spiraal laten zetten maar dat kan pas 8 weken na de bevalling, moet binnenkort ff afspraak maken bij de ha/gyn.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:06 schreef simmu het volgende:
dames, kijk eens in het nieuwe moederstopic, LL heeft een linkje geplaatst
Of je snijt ze over de lengte door de helft, dat kan ook heur!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef mikoxx het volgende:
Bij ons is het de tweede afspraak op het cb. Wij kregen van de eerste afspraak automatisch bericht, de tweede afspraak werd tijdens de eerste gemaakt.
Waar halen jullie babyzetpillen van 60mg? Ik heb bij de supermarkt alleen die van 120 mg gezien...
wat P_iglet zegt! Ook al is het maar lichte verhoging in jou ogen. Geloof me ik heb het zelf moeten ondervinden en ben enorm blij dat ik voor het eerst in mijn leven niet koppig wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:15 schreef p_iglet het volgende:
Bij een kind onder de 3 maanden met koorts. ALTIJD telefonisch overleg of langsgaan bij een arts!!!!
Mikoxx apart dat jij een tijd na de bevalling nog bij de vk bent geweest. Ik heb hun voor het laatst in de kraamweek gezien. Maar laatst ben ik er even langs geweest. Ondanks dat zij uiteindelijk Jair niet op de wereld hebben geholpen, maar de gyn is het toch leuk om te zien hoe zo'n beeb zich 5 maanden later heeft ontwikkelt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
was verder allemaal goed, wel beetje vreemd want misschien was het de wel de allerlaatste keer dat ik bij de vk was... We hebben ff gezellig zitten kletsen. De vk vroeg nog, wat wordt de naam van de 3e
Nou ja, we zien het wel over een paar jaarGa een spiraal laten zetten maar dat kan pas 8 weken na de bevalling, moet binnenkort ff afspraak maken bij de ha/gyn.
Sorry bedoelde Vickyquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:03 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Vicky apart dat jij een tijd na de bevalling nog bij de vk bent geweest. Ik heb hun voor het laatst in de kraamweek gezien. Maar laatst ben ik er even langs geweest. Ondanks dat zij uiteindelijk Jair niet op de wereld hebben geholpen, maar de gyn is het toch leuk om te zien hoe zo'n beeb zich 5 maanden later heeft ontwikkelt.
McLaura hij krijgt dezelfde hoeveelheid binnen, dus dat zit dan wel goed denk ik. Sommige babys drinken nou eenmal liever vaker kleine hoeveelheden. Daar is denk ik niets mis mee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef McLaura het volgende:
Morgen komt de wijkverpleegkundige om Thijs te wegen. Hij drinkt nog steeds maximaal 70 cc per fles, en hij 'moet' 90 cc.
Hij krijgt dus nu geen 6 keer 90cc maar 8 keer 70cc en komt zo op de gewenste 560 cc per dag, en nu maar hopen dat ie daar wel op doorgroeit.
Leander drinkt ook nog steeds maar 70 cc per fles. Tenminste dat maken we klaar. Vaak drinkt ie niet eens alles op en laat ie 20 cc staan. Hij is ook nog steeds niet aangekomen maar ik maak me daar ook helemaal niet druk om. Hij kan niet in anderhalve week van eten wanneer ie wil tot eten wanneer wij dat willen zeg maar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef McLaura het volgende:
Morgen komt de wijkverpleegkundige om Thijs te wegen. Hij drinkt nog steeds maximaal 70 cc per fles, en hij 'moet' 90 cc.
Hij krijgt dus nu geen 6 keer 90cc maar 8 keer 70cc en komt zo op de gewenste 560 cc per dag, en nu maar hopen dat ie daar wel op doorgroeit.
Gefeliciteerd Ruben! Jelief gaan jullie nog iets leuks doen met de verhalfjaardag? Waar komt dat leuke hoedje vandaan? Bij ons is het einde volgende week ook alweer zover, dan is Jair een half jaar. De tijd vliegt echt voorbij, voordat je het door hebt is je baby geen baby meer. Dus geniet er maar van!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:03 schreef Jelief het volgende:
Mijn kleine man:
[ afbeelding ]
Izijn huid gaat goed, alleen nogwat berg dat steeds weer terug komt. Hij spuugt ooknog best veel, daar gaan we nog mee naar dehuisarts omdat we ons er toch wel wat zorgen over maken (ivm mogelijk erfelijke hernia diafragmatica van Mike).
We zijn heel rustig al begonnen met een rijstewafel en wat groente. Hij vind het leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |