whehe, die's leuk hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
die heb ik ook van woezel en pip, die speeltjes kúnnen los (om gewassen te worden bv) en dat gaan ze dus ook als hij ze vastheeft
Hier ook tandje 2! Minder dan een week na tandje nummer 1!quote:
Fries is ook wel heel lelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:52 schreef freecell het volgende:
Och JanArme hij!
Hier een keer een vollédig overstuur ventje gehad omdat een vriend van ons na een hele middag Nederlands ineens in het Fries tegen hem begon. Ook inderdaad zo'n vertrekkend bekkie en dan brullen.
Hahaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Fries is ook wel heel lelijk
(grapje, ik vind het een mooie taal en hoor het graag. Beter dan Liwwadders)
Ik ben ook een Groningerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Hoewel ik een Grunneger in hart en nieren ben vind ik het wel een mooi taaltje hoor
Leeuwarders is echt niks inderdaadLijzig gelul!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben ook een Groninger
Geboren en getogen in de stad (Schildersbuurt).
En ontopic : de grappen zijn hier niet van de lucht, met een Cambuur-buurman en een man die FC Groningensupporter is. Volgens de buurman heeft elke Leeuwarder blauw/geel bloed en wil Thijs later vast bij Cambuur. Vindt H best, 'als hij geen talent heeft kan hij altijd nog naar Cambuur'
Voor de rest hebben we geen verwachtingen van Thijs, en is dit gewoon gekkigheid. Kind moet zelf weten wat hij voor sport wil doen, al is het balletdansen.
1 : je hebt PMquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:58 schreef Jore het volgende:
Hee! Ik woon in de Schildersbuurt! En daar ben ik ook opgegroeid.
En mijn kind heeft een Friese naam en ik vind het het allerleukst als een Fries het uitspreekt, dan klinkt het extra lief. Met een lekkere dikke L en dan ie-oe- dikke W e. Ofzo. De eerste kraamverzorgster die we hadden was Fries en die kon dat zo mooi.
Mijn schoonmoeder en schoonzus wonen nu in H'zand. Mijn man komt uit Usquert. Heb'n wie nog aine oet Knoal? Dan heb'n wie allesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:00 schreef freecell het volgende:
[..]
WheheheLekker bekend geklooi
Zelf opgegroeid in SappemeerUit 2 geweldige ouders uit de Woldstreek
En dat is dus ook mijn taalIk versta het nog steeds beter dan Nederlands, hoewel ik het zelf vrijwel nooit spreek
Ik heb een vriendin in Niekerk en 1 in Niebert, hierheen halen met die wijvuhquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Hogeland en Veenkoloniën compleet
We missen ook nog Westerketaaier!
ghi, ik kwam heel lang elk weekend in H'zand sappemeer..ouders van mn ex woonden daar ;')quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:00 schreef freecell het volgende:
[..]
WheheheLekker bekend geklooi
Zelf opgegroeid in SappemeerUit 2 geweldige ouders uit de Woldstreek
En dat is dus ook mijn taalIk versta het nog steeds beter dan Nederlands, hoewel ik het zelf vrijwel nooit spreek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |