abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71299690
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:46 schreef DJMO het volgende:

[..]

die heb ik ook van woezel en pip, die speeltjes kúnnen los (om gewassen te worden bv) en dat gaan ze dus ook als hij ze vastheeft
whehe, die's leuk he
wij hebben hem ook, meer mensjes hier. kijk maar eens in het fototopic in het filmpjestopic staat wat seleentje ermee deed toen ze er nog mee mocht spelen (ze is er nu echt te groot voor en keek er niet meer naar om dus heb ik hem weggelegd)

arme jan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71299769
Niet teveel naar anderen luisteren Oeke. Dat heb ik wel geleerd.

Ik denk dat Tyler daarom de flessen gisteren en vandaag minder drinkt. Nog wat last. Maar tussendoor kon ik spieken en tandje nr 2 is echt al bijna door . Snel ineens. Ik vind het zo leuk te zien dat hij blij is als hij Kim ziet. Lekker knuffelen en maar lachen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:42:45 #228
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71299784
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tandje 2 is bijna door!
Hier ook tandje 2! Minder dan een week na tandje nummer 1!

Arme Jan... een kusje voor hem hoor
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71299924
Het is dus besmettelijk die tandjes.
pi_71299935
Och helemaal over heen gelezen. Sneu voor Jan!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:48:29 #231
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71299945
Op zich niet verkeerd denk ik? Kindjes met tandjes zijn
pi_71299996
Alleen wel scherp zo'n tandje! Hij ging weleens sabbelen op mijn arm, nu voel ik wat scherps.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:50:42 #233
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71300021
Maarten stopt af en toe ook mijn vinger in zijn mondje, daar moet ik nu ook mee oppassen ja
pi_71300065
Och Jan Arme hij!

Hier een keer een vollédig overstuur ventje gehad omdat een vriend van ons na een hele middag Nederlands ineens in het Fries tegen hem begon. Ook inderdaad zo'n vertrekkend bekkie en dan brullen.
pi_71301893
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:52 schreef freecell het volgende:
Och Jan Arme hij!

Hier een keer een vollédig overstuur ventje gehad omdat een vriend van ons na een hele middag Nederlands ineens in het Fries tegen hem begon. Ook inderdaad zo'n vertrekkend bekkie en dan brullen.
Fries is ook wel heel lelijk

(grapje, ik vind het een mooie taal en hoor het graag. Beter dan Liwwadders)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71302182
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Fries is ook wel heel lelijk

(grapje, ik vind het een mooie taal en hoor het graag. Beter dan Liwwadders)
Haha
Hoewel ik een Grunneger in hart en nieren ben vind ik het wel een mooi taaltje hoor
Leeuwarders is echt niks inderdaad Lijzig gelul!
pi_71302224
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Haha
Hoewel ik een Grunneger in hart en nieren ben vind ik het wel een mooi taaltje hoor
Leeuwarders is echt niks inderdaad Lijzig gelul!
Ik ben ook een Groninger

Geboren en getogen in de stad (Schildersbuurt).

En ontopic : de grappen zijn hier niet van de lucht, met een Cambuur-buurman en een man die FC Groningensupporter is. Volgens de buurman heeft elke Leeuwarder blauw/geel bloed en wil Thijs later vast bij Cambuur. Vindt H best, 'als hij geen talent heeft kan hij altijd nog naar Cambuur '

Voor de rest hebben we geen verwachtingen van Thijs, en is dit gewoon gekkigheid. Kind moet zelf weten wat hij voor sport wil doen, al is het balletdansen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71302313
Hee! Ik woon in de Schildersbuurt! En daar ben ik ook opgegroeid.
En mijn kind heeft een Friese naam en ik vind het het allerleukst als een Fries het uitspreekt, dan klinkt het extra lief. Met een lekkere dikke L en dan ie-oe- dikke W e. Ofzo. De eerste kraamverzorgster die we hadden was Fries en die kon dat zo mooi.
pi_71302392
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:56 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik ben ook een Groninger

Geboren en getogen in de stad (Schildersbuurt).

En ontopic : de grappen zijn hier niet van de lucht, met een Cambuur-buurman en een man die FC Groningensupporter is. Volgens de buurman heeft elke Leeuwarder blauw/geel bloed en wil Thijs later vast bij Cambuur. Vindt H best, 'als hij geen talent heeft kan hij altijd nog naar Cambuur '

Voor de rest hebben we geen verwachtingen van Thijs, en is dit gewoon gekkigheid. Kind moet zelf weten wat hij voor sport wil doen, al is het balletdansen.

Whehehe Lekker bekend geklooi
Zelf opgegroeid in Sappemeer Uit 2 geweldige ouders uit de Woldstreek
En dat is dus ook mijn taal Ik versta het nog steeds beter dan Nederlands, hoewel ik het zelf vrijwel nooit spreek
pi_71302430
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:58 schreef Jore het volgende:
Hee! Ik woon in de Schildersbuurt! En daar ben ik ook opgegroeid.
En mijn kind heeft een Friese naam en ik vind het het allerleukst als een Fries het uitspreekt, dan klinkt het extra lief. Met een lekkere dikke L en dan ie-oe- dikke W e. Ofzo. De eerste kraamverzorgster die we hadden was Fries en die kon dat zo mooi.
1 : je hebt PM
2 : heet ie Lieuwe? Dat denk ik erin te zien
pi_71302486
Ja, hij heet Lieuwe.
pi_71302510
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:00 schreef freecell het volgende:

[..]

En dat is dus ook mijn taal Ik versta het nog steeds beter dan Nederlands, hoewel ik het zelf vrijwel nooit spreek
Mijn schoonmoeder en schoonzus wonen nu in H'zand. Mijn man komt uit Usquert. Heb'n wie nog aine oet Knoal? Dan heb'n wie alles
pi_71302536
Hogeland en Veenkoloniën compleet

We missen ook nog Westerketaaier!
pi_71302775
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Hogeland en Veenkoloniën compleet

We missen ook nog Westerketaaier!
Ik heb een vriendin in Niekerk en 1 in Niebert, hierheen halen met die wijvuh
pi_71302852
En alvorens wij op onze vingers worden getikt wegens offtopicslowchatten (waarom ben ik daar altijd bij betrokken)......

Maandag komt weegmevrouw weer, en het gaat nu best goed met Thijs en zijn flessen, ondanks dat hij nog steeds de gewenste 90 niet drinkt. Zijn maag is gewoon niet groter dan 70 cc denk ik
pi_71303960
Hullo! wij zijn ook weer terug (en vertrekken maandag alweer!)
Elin heeft het reuze naar haar zin gehad op de camping (strand, voor het eerst in het zwembad !)
En ze heeft allemaal nieuwe dingen die ze kan, echt heel schattig. Ze knikt nu neeneeNEENeeenee kruipt achteruit en drumt op alles ' *taptaptap*
Alleen slaapt ze nog steeds niet door *gaap*

En Miss Sly en Senna! Welkom
pi_71304059
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:00 schreef freecell het volgende:

[..]

ghi, ik kwam heel lang elk weekend in H'zand sappemeer..ouders van mn ex woonden daar ;')
pi_71304525

zitten

http://www.youtube.com/us(...)ds-all/0/j_FbAZ9S5Lk
Neeeeeeeeneeeeee
Ik ben erg irritant hard te horen op t filmpje
pi_71308117
Die lach van Elin bij het onderste filmpje!!!!!!!!!!!!
Rammel voor een meisje
En wat zit ze mooi!!
pi_71308197
Oeh, die filmpjes

Wat wordt ze al groot!!

Ik zit filmpje 2 te kijken, hoor ik naast me ineens een klein stemmetje *nenenenenenee!*

En dat tappen/drummen? Gaat niet over voorlopig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')