stel je aan zegquote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Ik lust geen strings. Niet in mn eigen naad bedoel ik dan. Wel in een lekkere vrouwennaad natuurlijk. Daar zijn strings geil.
En ja, 3 voor 15 euro vind ik duur. Volgens mij kocht ik ze de vorige keer bij H$M voor 8 euro per drie. Was wel een aanbieding. Had ik dit destijds geweten had ik meteen voor 100 euro boxers gekocht...
Ja, daar zijn ze natuurlijk wel ietsjes boven de 15 euro voor 3 stuks.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:13 schreef DM.Aram het volgende:
Tja. Ik weet eigenlijk niet hoe ik aan mijn shitload aan boxers kom. Armani, D&G en G-Star. wtf. Ik heb geen BjornBurg, daar doe ik niet aan mee!
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:15 schreef Muzz_ het volgende:
Bij de lokale Marokkaan kan ik Bjorn Borg boxers voor 8 euro halen.
Mijn vriendin vind t anders erg leuk die randquote:Op maandag 20 juli 2009 20:15 schreef DM.Aram het volgende:
Inderdaad, Delano. 1 Armani boxer is 25¤. Heb er 5 ofzo. Ik bedoel. Welke randdebiel geeft nou zoveel geld uit aan boxers. Ik bedoel. Hoeveel mensen zien die nou?
Flikker een eind op... Dan draai ik liever een theedoek om mn reet! In geen 20 miljoen jaar betaal ik dat voor een boxer...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
stel je aan zeg![]()
een goede mooie boxer kost minimaal 20 euro
Je vriendin geeft zeker alleen maar om uiterlijk?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind t anders erg leuk die rand
ODEquote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Je vriendin geeft zeker alleen maar om uiterlijk?
Wat moet je met 37 boxershorts?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Ik lust geen strings. Niet in mn eigen naad bedoel ik dan. Wel in een lekkere vrouwennaad natuurlijk. Daar zijn strings geil.
En ja, 3 voor 15 euro vind ik duur. Volgens mij kocht ik ze de vorige keer bij H$M voor 8 euro per drie. Was wel een aanbieding. Had ik dit destijds geweten had ik meteen voor 100 euro boxers gekocht...
Nee, want ik ben lelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Je vriendin geeft zeker alleen maar om uiterlijk?
wut?quote:
Dat zal dan welquote:Op maandag 20 juli 2009 20:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben lelijk
(ik zal wel een mooi innerlijk hebben, want zei is bloedmooi)
wtf gaat dit over, ik schreef gewoon "zij" en dan gaan jullie lekker mn quotes edittenquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
wtf gaat dit over, ik schreef gewoon "zij" en dan gaan jullie lekker mn quotes editten
Zijn jullie blind ofzo? Er staat toch ook niet bij: "bericht zoveel procent gewijzigd op ...." ofzoquote:Op maandag 20 juli 2009 20:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben lelijk
(ik zal wel een mooi innerlijk hebben, want zij is bloedmooi)
Naaktpics? Of schaam je je voor haar?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben lelijk
(ik zal wel een mooi innerlijk hebben, want zij is bloedmooi)
Dat zie je dan ook pas als je een bericht na 5 minuten edit.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zijn jullie blind ofzo? Er staat toch ook niet bij: "bericht zoveel procent gewijzigd op ...." ofzo
Dus?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zijn jullie blind ofzo? Er staat toch ook niet bij: "bericht zoveel procent gewijzigd op ...." ofzo
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
3 voor 15.. dat valt toch best mee?
Nouja, wees blij dat je geen wijf bent, voor 15 euro kun je geen goeie bh krijgen, laat staan drie
Doe je hem ook boven je zwembroek uit?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind t anders erg leuk die rand
Nee, ik heb zon hippe bloemetjes zwembroekquote:Op maandag 20 juli 2009 20:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Doe je hem ook boven je zwembroek uit?
Veel randdebielen hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:15 schreef DM.Aram het volgende:
Inderdaad, Delano. 1 Armani boxer is 25¤. Heb er 5 ofzo. Ik bedoel. Welke randdebiel geeft nou zoveel geld uit aan boxers. Ik bedoel. Hoeveel mensen zien die nou?
37 boxers heb je echt heeeeeeeeeeeeel lang plezier van. Die hoef je dan echt maar heel weinig te wassen. Volgens mij doe je er echt een jaar of 15 over voor je die versleten hebt. Met de zes stuks die ik nu heb doe ik al minstens een jaar ofzo...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Wat moet je met 37 boxershorts?![]()
. Terechte klacht overigens.
.
Dat dus. TS moet niet zo zeuren, die hoeft alleen maar boxers aan te schaffenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef L.no het volgende:
Wat dacht je van BH's? Ook al zo duur, vooral als je de mooie wilt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |