bron: Sportweekquote:Wielaert: "Bij FC Twente ging het alleen maar over voetbal, alles was erop gericht om beter te worden. Bij Ajax worstelden we met onszelf. Nu lijkt iedereen veel meer gefocust. Urby is ontzettend aanwezig. Voor Luis geldt hetzelfde. Maar ook bijvoorbeeld Gregory van der Wiel toont zich na een voor hem geweldig seizoen totaal niet verzadigd. Zijn drive om beter te worden werkt aanstekelijk op de rest."
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:00 schreef koningdavid het volgende:
Voor alle Blackcard Greg-haters:
[..]
bron: Sportweek
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:03 schreef twi het volgende:
[..]![]()
![]()
SILVAAAAAAAA BRUNO SILLLLLLVAAAAAAHAAAAAAAAA
Als ik terugdenk aan de juichmomenten van HSV uit en Fiorentina thuis krijg ik helemaal zin in het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Lijkt wel een promotie filmpje voor Sulejmani
Europees gezien was het toch een leuk seizoen.
Haha ja dat welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Lijkt wel een promotie filmpje voor Sulejmani
Europees gezien was het toch een leuk seizoen.
Inderdaad. Als ze die prijzen omlaag zouden halen zou het best nog wel wat kunnen worden. Dan verdienen ze ten eerste dat verschil zo terug, en ten tweede is het stadion dan een stuk voller waardoor er een echte evenementensfeer zal hangen (quote:
Titel is al genoeg hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopelijk wordt dit seizoen mooier. Titel + Europees weer echte indruk maken.
Titel zeker. Europees mogen we ook flink scoren ja, maar allereerst de titel. Laat ze maar eerst de poulefase doorkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopelijk wordt dit seizoen mooier. Titel + Europees weer echte indruk maken.
Die is wel tof ja.quote:
Sommige kroegen Mallorca deed wel Nederlands Elftal tijdens de laatste kwalificatiewedstrijden, misschien dus ook Ajaxquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Silaz het volgende:
[..]
Titel zeker. Europees mogen we ook flink scoren ja, maar allereerst de titel. Laat ze maar eerst de poulefase doorkomen.![]()
[..]
Die is wel tof ja.![]()
Over anderhalve week pas weer in het bezit van een PC, dus hopelijk wat mooi ajaxnieuws. En tot die tijd een kroeg opzoeken in Mallorca die het AT uitzendt![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 20 juli 2009 20:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Die 3e keeper gewoon afschaffen en als de nood aan de man is, dan pluk je er 1 uit de jeugd. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk.
quote:Atouba hoopt op debuut tegen Atletico Madrid vrijdag
21 juli 2009 RvN
Timothée Atouba meldde zich dinsdag in de Amsterdam Arena en kan mogelijk woensdag aansluiten bij de training. "Het duurde twee weken voordat ik mijn werkvergunning binnen had", aldus de back in De Telegraaf. "Maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten. De afgelopen veertien dagen heb ik in Duitsland en Kameroen zó hard getraind, dat ik me fit voel. Hoe ik er conditioneel voor sta, zal tijdens de trainingen blijken en de trainer beslist. Maar misschien kan ik vrijdag op het Amsterdam Tournament tegen Atletico Madrid al mijn debuut maken."
De back liet diretc ook blijken hoe zijn instelling is. "Ik wil iedereen blij maken. Door te winnen en er een stukje show aan toe te voegen, iets extra's te brengen in de vorm van een goede actie, een mooie voorzet of een schot op doel. Daar hou ik van."
Ik begin hem te knijpen als een back zulke dingen zegt.quote:De back liet diretc ook blijken hoe zijn instelling is. "Ik wil iedereen blij maken. Door te winnen en er een stukje show aan toe te voegen, iets extra's te brengen in de vorm van een goede actie, een mooie voorzet of een schot op doel. Daar hou ik van.
Sno heeft een scheet gelaten en Greg ruikt het als eerste..Daarnaast zit Aissati grapjes te maken tegen Blindquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het nou aan mij of is van der wiel bezig met een neus inspectie?
En alderweireld
Nou in de 2 youtube filmpjes die ik heb gezien, ging het anders wel goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:08 schreef thewishmaster het volgende:
Als Atouba maar niet de rechtsbuiten van de tegenstander probeert uit te spelen met een schaar.
Ach dat deed Maxwell ook....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef Kennethraoul het volgende:
[..]
Ik begin hem te knijpen als een back zulke dingen zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |