quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:48 schreef TheJanitor het volgende:
De slagers van Ajax slaan toe.
[..]
Mooi nu kan de jeugd de kans krijgen![]()
hoe is het gebeurd? Als hij zelf wat doms deed of er per ongeluk iemand op zijn hand ging staan is er niets aan de hand, bedrijfsrisicootjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:48 schreef TheJanitor het volgende:
De slagers van Ajax slaan toe.
[..]
Mooi nu kan de jeugd de kans krijgen![]()
bron?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:19 schreef Skiet het volgende:
Wat een bazen foto van Suarez!
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met De Zeeuw, dat hij niet meer bij AZ wilt spelen lijkt me wel duidelijk nu.
Wat een kutwoord 'baas' / 'bazen'...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:19 schreef Skiet het volgende:
Wat een bazen foto van Suarez!
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met De Zeeuw, dat hij niet meer bij AZ wilt spelen lijkt me wel duidelijk nu.
mmm.. ik lees daar alleen dat hij absoluut zou willen vertrekken bij AZ. Iemand de Zeeuw zelf al gehoord?quote:
Verhoeven is gekomen als de vervanger van de vertrekkende Gentenaar, niet van de geblesseerde Padt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:01 schreef Prosac het volgende:
hahahahahaha, het is toch fucking ongelooflijk. De man die je haalt omdat je 3e keeper een pink? gebroken heeft, zelf uitgeschakeld met een gebroken botje in de hand.
Het hoort er bij, maar het past wel precies bij de blessurepech die jullie regelmatig ervaren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verhoeven is gekomen als de vervanger van de vertrekkende Gentenaar, niet van de geblesseerde Padt.
Dat dit net nu bij Ajax gebeurd, is ontzettend sneu en toevallig, maar jezus; een middenhandsbeentje breken door een keeper, het hoort gewoon bij het vak hoor.
Precies. Maar ze hebben meestal wel een gezellig karakter.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat krijg je met mensen met overgewicht. Die krijgen na verloop van tijd klachten die normale mensen niet krijgen.
Denk dat er bij Ajax ietsie anders wordt getraind dan bij Volendamquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het hoort er bij, maar het past wel precies bij de blessurepech die jullie regelmatig ervaren.![]()
Zeker als hij zelf ook zegt vrijwel nooit geblesseerd te zijn geweest.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat krijg je met mensen met overgewicht. Die krijgen na verloop van tijd klachten die normale mensen niet krijgen.
Dat gevoel heb ik bij al zijn berichtenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef sjimz het volgende:
Hoe kan Goedhart nu iets aan een breuk in de hand doen?
Heeft hij op de hand van Verhoeven gestaan?
quote:Verhoeven nog enkele weken uitgeschakeld
Herstel Verhoeven duurt tot medio oktober
Verhoeven: "Ik weet het ook niet meer."
Verhoeven beëindigt carrière wegens breuk in hand.
Het is de schuld van de kok!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef sjimz het volgende:
Weet ik veel, maar elke blessure is gewoon de schuld van Goedhart. Klaar uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef sjimz het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar elke blessure is gewoon de schuld van Goedhart. Klaar uit.
IJstijd -> Schuld van Goedhartquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
De Mexicaanse griep -> de schuld van Goedhart.
Kredietcrisis -> schuld van Goedhart
Check, Goedhart onder de grond stoppen en we hebben AIDS en honger de wereld uitgebannen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
De Mexicaanse griep -> de schuld van Goedhart.
Kredietcrisis -> schuld van Goedhart
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef Skiet het volgende:
De kop op Spitsnieuws: "Ajax moet topaankoop zes weken missen"
En leuk dat al die nieuws sites en krantjes zichzelf allemaal vinden, poehpoeh wat een humor zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef Skiet het volgende:
hap hapquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:44 schreef Catch22- het volgende:
wat kan die goedhardt nu doen aan die blessure? geen moer toch
Vind het een beetje kinderachtig om hem zo te pakken. Denk eerder dat het onwennigheid is van Verhoevenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vind het een beetje kinderachtig om hem zo te pakken. Denk eerder dat het onwennigheid is van Verhoeven
Ik denk dat het is omdat Ajax met andere ballen traintquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vind het een beetje kinderachtig om hem zo te pakken. Denk eerder dat het onwennigheid is van Verhoeven
Gehaktballen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat Ajax met andere ballen traint
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef Skiet het volgende:
quote:
Kut je hebt gelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Een duvelrobje! Jaja, het moet niet gekker worden.
omdat er 10x zo intensief wordt getraind en vakerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat Ajax met andere ballen traint
Epic fail weer dat AT.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:42 schreef toma het volgende:
Godverdomme
Krijg ik een mail van Ajax dat ik geen kaarten voor de 2e ring krijg maar voor de 1e omdat er te weinig kaarten zijn verkocht voor AT. Dan kunnen ze de 2e ring dichthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |