Precies.... er zijn er met meer opslag, maar je wou cheap een iphone......quote:Op maandag 20 juli 2009 20:01 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ikHad ik maar de 16 of 32GB
675 euries, simlockvrij in belgiequote:Op maandag 20 juli 2009 20:04 schreef DM.Aram het volgende:
* Aram is zeer jaloers op Delano.888
Ik loop hier maar met mijn HTC Touch HD. Zucht. MAAR HIJ IS WEL DUNNER DAN DE iPHONE! Zo!
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Anders stop je er gewoon een memorycard van 8 gb bij.
Oh nee wacht, dat kan niet met een iPhone [ afbeelding ] .
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:06 schreef F04 het volgende:
Kan je er geen kaartje erbij stoppen?
dan moet je eens goede koptelefoontjes kopenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:05 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Precies.... er zijn er met meer opslag, maar je wou cheap een iphone......
deal with it.
(Lager bitrate) vershil via koptelefoontjes hoor je nauwelijks
Dat zou de eerste x zijn dat apple het de consument gemakkelijk maakt in plaats van zichzelfquote:
waarom? geen van beide is een telefoon, dus je kan gewoon 1 van de 2 meenemen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:08 schreef DM.Aram het volgende:
Ik heb ook een iPod van 80GB en een iPod Touch van 16GB, maarja, ik heb geen iPhone.. DUS IK MOET ALTIJD ALLES MENEMEN.
Luxee...
Luisteren? Ik ga ook vaak naar het buitenland en om elke keer maar 3 cd'tjes te luisteren is een beetje saai.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef Nashje het volgende:
What the fuck heb je aan 6,55 GB muziek? Lutser.
Bedoel je dat in de zin van dat je dat veel vindt?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef Nashje het volgende:
What the fuck heb je aan 6,55 GB muziek? Lutser.
Ik moet dus meenemen, telefoon. iPod touch voor films en classic voor muziek. Misschien toch maar even een 32GB Touch menemen uit Amerika komende zondag! Iemand anders nog iets bestellen?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
waarom? geen van beide is een telefoon, dus je kan gewoon 1 van de 2 meenemen.
neem dan gewoon een 3gs 32gbquote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef DM.Aram het volgende:
[..]
Ik moet dus meenemen, telefoon. iPod touch voor films en classic voor muziek. Misschien toch maar even een 32GB Touch menemen uit Amerika komende zondag! Iemand anders nog iets bestellen?
Ik wil nog een keertje een nummertje met je zusjequote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef DM.Aram het volgende:
[..]
Ik moet dus meenemen, telefoon. iPod touch voor films en classic voor muziek. Misschien toch maar even een 32GB Touch menemen uit Amerika komende zondag! Iemand anders nog iets bestellen?
Nee.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:13 schreef svefn het volgende:
[..]
Bedoel je dat in de zin van dat je dat veel vindt?
![]()
Dus jij luistert 6,55 gb muziek op de heen en terugreis? Dan heb je verder vast helemaal geen reet te doen?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Luisteren? Ik ga ook vaak naar het buitenland en om elke keer maar 3 cd'tjes te luisteren is een beetje saai.
op mijn ipod staat 40 gig en dan staan nog lang niet al mijn cd's er opquote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus jij luistert 6,55 gb muziek op de heen en terugreis? Dan heb je verder vast helemaal geen reet te doen?
WOW DAS ECHT FUCKING STOER GAST MAG IK JE HANDTEKENING?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
op mijn ipod staat 40 gig en dan staan nog lang niet al mijn cd's er op
Is dat niet het idee achter de iPhone? Hoewel dat natuurlijk nooit realitisch is dankzij de opslagcapaciteitquote:Op maandag 20 juli 2009 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Oja en: Mensen die hun telefoon als mp3 speler gebruiken.
Mensen die lastfm gebruiken om bij te houden wat ze luisterenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Oja en: Mensen die hun telefoon als mp3 speler gebruiken.
gaat niet om stoer doen faalhaas, het gaat er om dat 6 gig niet zoveel is en als je gewoon een leuke selectie muziek mee wilt nemen dat je eigenlijk nooit genoeg gig kan hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
WOW DAS ECHT FUCKING STOER GAST MAG IK JE HANDTEKENING?
moet je dan geen itunes hebben om je iphone uberhaupt aan de praat te krijgenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:32 schreef Posergoth6667 het volgende:
ik heb 0MB aan muziek op mijn iPhone staan. geen zin om dat ding voor een plaatje aan iTunes te hangen (moet ik het eerst installeren). ik heb er spelletjes op staan en een paar plaatjes. ik gebruik het om need for speed mee te spelen, te mailen, te smsen en heel af en toe muziek luisteren (simplify). normaal gewoon een ipod met 120GB bij me voor de muziek.
We rijden altijd met +/- 8 personen in een busje naar Frankrijk wat zo'n 15 uur duurt en ik sluit hem altijd aan op de autoboxen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus jij luistert 6,55 gb muziek op de heen en terugreis? Dan heb je verder vast helemaal geen reet te doen?
Neem dan een 6300, dat is de 3310 van tegenwoordigquote:Op maandag 20 juli 2009 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Iphone. Nokia 3310 ftw, bazentelefoon voor bazen die 'm wel eens laten vallen of niet goed zijn met de wasmachine
.
En hij is niet af te luisterenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Iphone. Nokia 3310 ftw, bazentelefoon voor bazen die 'm wel eens laten vallen of niet goed zijn met de wasmachine
.
Jup maar wel met een crippled OSquote:Op maandag 20 juli 2009 20:04 schreef DM.Aram het volgende:
* Aram is zeer jaloers op Delano.888
Ik loop hier maar met mijn HTC Touch HD. Zucht. MAAR HIJ IS WEL DUNNER DAN DE iPHONE! Zo!
Kan je niet mee bellen dumbassquote:Op maandag 20 juli 2009 21:40 schreef Heil-Schnitzel het volgende:iPhone
8GB Opslag
Apple goed vinden
Koop kwaliteit man.
Koop een Archos, dan ben je pas een baas!
[ afbeelding ]
daar heb ik een telefoon voor negerpikquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |