Ach, op zich is het altijd wel spannend, er zitten een paar servers tussen die geen iLO hebben die ook even moeten rebooten en dat is altijd spannend om dan te wachten tot de ping ineens weer repliedquote:Op maandag 20 juli 2009 18:43 schreef Houniet het volgende:
Komt omdat het saai werk is.
Mijn god wat heb ik een kutlevenquote:en dat is altijd spannend om dan te wachten tot de ping ineens weer replied
Waarom niet? VPN opzetten en RDP-en maarquote:Op maandag 20 juli 2009 18:44 schreef 9611Niels het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je gewoon thuis kan blijven voor dit werk?![]()
Luie donder.
Neem een krat bier er bij, als je toch thuis kunt blijven, moet ik met mijn werk eens proberen.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom niet? VPN opzetten en RDP-en maar
Wat, die krat bier erbij? Of van thuis uit werken?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:48 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Neem een krat bier er bij, als je toch thuis kunt blijven, moet ik met mijn werk eens proberen.
maakt niet uit kies maarquote:Op maandag 20 juli 2009 18:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat, die krat bier erbij? Of van thuis uit werken?
een boomquote:
I'm in !quote:Op maandag 20 juli 2009 18:56 schreef Snakey het volgende:
Nu moeten we natuurlijk wel heel druk in dit topic gaan posten zodat vosss elke keer gaat kijken en pas om 2 uur vanacht klaar is.
Welnee, de eerste van 10 servers ligt er inmiddels al uitquote:Op maandag 20 juli 2009 18:56 schreef Snakey het volgende:
Nu moeten we natuurlijk wel heel druk in dit topic gaan posten zodat vosss elke keer gaat kijken en pas om 2 uur vanacht klaar is.
Toch post je hier, dus dat kost je een paar minuten per server.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee, de eerste van 10 servers ligt er inmiddels al uit
Je kan hem ook van FOK! afgooien, beter gaat the foxxx dan doorwerkenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:56 schreef Snakey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |