Juist! Kutcombo's breek ik.quote:
In elk magazijn van een willekeurige supermarkt kan jij voor het minimumloon aan de bak. Aansteller.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:56 schreef Schenkstroop het volgende:
@Biels:
Ja dat ben ik ook wel van plan te gaan doen. Dan kan ik ok een lening asluiten om mijn ingrepen te bekostigen. In welke sector kan ik echter een baan vinden waar ze je zo aannemen plus minimum of meer betalen? Ze dwingen mensen als mij, zonder papieren, eerst door een hele social werkplek molen. Dat is mijn ervaring helaas, of ik keek niet goed genoeg.
Zo duur is een setje pantykousen toch niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Waardoor ik nog langer moet wachten voordat ik plezier kan beleven aan mijzelf. Mijn geluk, zoals ik dat wil.
Het duurt mij allemaal veels te lang, waarom moeten geld en mensen tussen mij en mijn persoonlijke geluk staan?
Dit dus.quote:
Dan zijn ze niet te duur hequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
Drakenshirts
Waarom koop je ook veel te dure drakenshirts TS terwijl normale shirts hetzelfde kosten?
Plz explain
quote:
Ja ik ook, ik identificeer me helemaal me TS ondanks dat we het over iets heel anders zouden kunnen hebben.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:54 schreef Mriya het volgende:
Goed topic. Zelf zit ik ook in een situatie waar mensen/bureaucratie/geld kwesties mijn geluk in de weg staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |