Okay dan vertalen ze Wolverine fout....quote:Op maandag 20 juli 2009 21:18 schreef mividaloca het volgende:
nee heur.. een lobezno is een wolf pup..
Goethe?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
Ich weiß nicht was soll es bedeuten, daß ich so traurig bin
Wie?
Die schreef inderdaad het gedichtquote:Op maandag 20 juli 2009 21:20 schreef qonmann het volgende:
Heinrich Heine
Okay.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:21 schreef mividaloca het volgende:
najah ken best meerdere betekenissen hebben in verschillende landen.. voor mij is het alleen een wolf pup maar als je het googled krijg je indd plaatjes van Wolverine..
In spaanstalige landen is het meestal Caracujo dacht ik. Maar ik denk dat alleen Logan maar Lobezno wordt genoemd in het Spaans.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:25 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens wikipedia is de juiste Spaanse term Gulo Gulo, maar dat is gewoon de Latijnse naam zo te zien, of glotón.
Stand AKQ 1669quote:Op maandag 20 juli 2009 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
Gabriel Garcia Murquez
Ik denk eigenlijk dat de meeste Amerikanen bij Wolverine ook eerder een link leggen met dit beest, niet met een Veelvraatquote:Op maandag 20 juli 2009 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In spaanstalige landen is het meestal Caracujo dacht ik. Maar ik denk dat alleen Logan maar Lobezno wordt genoemd in het Spaans.
Aquaquote:Op maandag 20 juli 2009 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
MLN-vraagje
Welke band scoorde in 1997 een hit met 'Barbie Girl'?
Zeker. Heerlijk foute clip ookquote:
Nee.... Dit was een verzameling Ierse moordenaars die zich aan de Gambino-familie verhuurden. Ze ripten drugsdealers en schoten ze dood. Hakten ze in stukken en lieten ze dan verdwijnen behalve de handen..... die gingen in een vriezer...quote:
Nee, ze waren vernoemd naar het deel van de stad......quote:
Nee.... dat is geen Iers terrein. Deel van de stad geen wijknaam......quote:
Zegt me niets.. En ik ga ook wat anders doen, veel speelplezier nogquote:Op maandag 20 juli 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... Dit was een verzameling Ierse moordenaars die zich aan de Gambino-familie verhuurden. Ze ripten drugsdealers en schoten ze dood. Hakten ze in stukken en lieten ze dan verdwijnen behalve de handen..... die gingen in een vriezer...
Hells Kitchen kwamen ze uit.... Hell's Kitchen ligt op Manhatten maar in welke windrichting?quote:
Nee meer richting Europa.......quote:
Komt wel in de buurt...... The Westside Boys beter bekend als The Westies. Tegenwoordig zitten er ook Serviërs en Russen bij.....quote:
+ 1quote:Op maandag 20 juli 2009 22:05 schreef Neleos het volgende:
Maybelline
Chuck Berry inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Chucky Berry
Nee, maar dat is ook een mooie truc denk ik.quote:
Hij wordt de regurgitator genoemd......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |