Omdat je daar verplicht boordplaatser bent?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:36 schreef Esses het volgende:
En het ligt er aan waar je heen gaat, Apeldoorn bijvoorbeeld is gratis.
Apeldoorn aan zee?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Omdat je daar verplicht boordplaatser bent?
Als jij bij de Marine op een schip slaapt is het ook gratisch.
MP bundelquote:Artikel 7 Eigen bijdrage huisvesting
1. De militair die huisvesting geniet, is hiervoor een maandelijkse bijdrage verschuldigd, tenzij hij op grond van deze regeling daarvan is vrijgesteld.
2. De bijdrage bedraagt 5,6% van de voor de militair geldende bezoldiging, doch ten hoogste ¤ 147,99.
3. Het in het tweede lid bedoelde bedrag wordt voor de militair die is geplaatst in een gebied buiten Nederland verhoogd met een door de minister vast te stellen duurtecorrectie, aangevende het verschil in kosten van levensonderhoud tussen het gebied van verblijf en Nederland.
4. De bijdrage wordt maandelijks op de bezoldiging ingehouden. Deze inhouding wordt:
1. over de tijd dat aanspraak bestaat op een gedeelte van de bezoldiging, toegepast in evenredigheid met dat gedeelte;
2. niet toegepast over de tijd dat geen aanspraak op de bezoldiging bestaat;
3. indien de militair anders dan om redenen van dienst - waaronder medische redenen - een gedeelte van de maand huisvesting geniet, toegepast in evenredigheid met dat gedeelte.
5. De op de bezoldiging toegepaste inhouding wegens een bijdrage voor huisvesting wordt aan de militair, indien hij over een aaneengesloten periode van tenminste 30 dagen in verband met verlof, roostervrije dagen, vergoeding in tijd en ziekte geen gebruik heeft gemaakt van de huisvesting, over die periode terugbetaald.
6. De militair heeft, indien op zijn bezoldiging de inhouding wegens een bijdrage voor huisvesting is toegepast, aanspraak op terugbetaling van 1/30 van de inhouding voor elke dag dat hij:
1. heeft deelgenomen aan een militaire oefening;
2. is ondergebracht in een tent in verband met renovatie van het legeringsgebouw.
Vertel verder .. Ik heb van 2004 tot 2007 intern gezeten daaro bij 103 eskKmar in de legeringsgebouwen naast et sportveld .. Over welke legering heb jij et dan ?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Apeldoorn aan zee?
Nee, omdat de huisvesting afgekeurd is... met terugwerkende kracht naar een paar jaar terugIedereen van KMar kan zen geld terugkrijgen tot een X periode terug.
dat is kl legering gaan wij ws ook nu in nu kl weg isquote:Op zondag 26 juli 2009 11:05 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Vertel verder .. Ik heb van 2004 tot 2007 intern gezeten daaro bij 103 eskKmar in de legeringsgebouwen naast et sportveld .. Over welke legering heb jij et dan ?
Mwah, jammer dat ik niks terug kan krijgen. Toch maar even vragen nog ergensquote:Op zondag 26 juli 2009 17:19 schreef Esses het volgende:
[..]
dat is kl legering gaan wij ws ook nu in nu kl weg is
Ik kom daar niet inquote:Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Mwah, jammer dat ik niks terug kan krijgen. Toch maar even vragen nog ergensMaar et zijn mooie gebouwen als je erin komt
Woonkamer, keukentje, 3 slaapkamers voor 4 personen. Wij hadden et goed voor elkaar daar .. Et koste mij ong ¤ 90 in de maand.
veel van de gebouwen van de KL zijn afgekeurdquote:Op maandag 20 juli 2009 19:42 schreef Erasmo het volgende:
Dus jullie slapen in afgekeurde huisvesting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |