abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71151160

Het Sziget festival is een jaarlijks terugkerend evenement dat meestal in de eerste week van augustus plaatsvindt. Het festival duurt zeven dagen en wordt gehouden op het �budai-eiland in de Hongaarse hoofdstad Boedapest. Het Sziget Festival (Sziget is het Hongaarse woord voor 'eiland') is het grootste muziekfestival van Europa, en trekt jaarlijks zo'n 370.000 bezoekers. De eerste editie had plaats in 1993 onder de naam Diáksziget (Studenteneiland). Jongeren kwamen onder het motto 'een week samen zijn' bijeen om naar grote Hongaarse artiesten te luisteren. Met behulp van grote sponsoren groeide het festival uit tot de grootte van nu. Vooral Pepsi heeft het festival gemaakt tot wat het nu is; Pepsi was hoofdsponsor van het festival van 1996 tot en met 2001. Het festival staat bekend om zijn vele podia. Naast het hoofdpodium zijn er podia voor jazz, blues en wereldmuziek. Ook is er gelegenheid om naar theatervoorstellingen en films te kijken, en te discussiëren met mede-Szigetgangers in talkshows. Bekende jazzmusici traden op, waaronder het Nederlandse Rosenberg Trio in 2004. Bron: Wikipedia

Wie gaan er? Juicyhil Chaos-zero lienelien n0r Friek skyrebel Brammie1 Duizendpootje bridget33 TomR SlaggY vinnyb bassieVL Eirick Mokus luciferhout U.N.K.L.E. Zwartedoos Zotheid roooosje El.Wulfo

Line up Snow Patrol, Placebo, Bloc Party, The Offspring, The Prodigy, Fatboy Slim, Lily Allen, Jet, Editors, The Ting Tings, Manic Street Preachers, Klaxons, Tricky, Faith No More, Maxďmo Park, Nouvelle Vague, Primal Scream, The Subways, Paul Oakenfold, The Crystal Method, Pendulum, Squarepusher, Calexico, Eric Prydz, Buena Vista Social Club, The Notwist, Armin van Buuren, Coldcut, Die Toten Hosen, Ska-P, White Lies, Turbonegro, Vive la Fęte, IAMX, Satyricon, Danko Jones, Donots, José Padilla, Deathstars, Al Di Meola, 808 State, Amadou & Mariam, Turisas, Backyard Babies, Oi Va Voi, Dillinja, Disco Ensemble, Babylon Circus, Life of Agony, Birdy Nam Nam, Tiken Jah Fakoly, Khaled, Lange, Muchachito Bombo Infierno, Woven Hand, Anima Sound System, Brujeria, Boban Markovic Orkestar, Emily Loizeau, Besh o droM, Dagoba, Turbo, Erik Sumo, Mala, Ana Moura, ´agar, La Troba Kung-Fú, 08001, Grooverider, Miloopa, Blasted Mechanism, Pete Tong, Expatriate, Miss Platnum, Interlope, Naive New Beaters, Vieux Farka Touré, Quimby, Tankcsapda, Andrew Weatherall, Bridge to Solace, Republic, Bikini, Pannonia Allstars Ska Orchestra, De Staat, Nicholas Payton, ColorStar, 30Y, Depresszió, Kaukázus, Parno Graszt, Ternipe, Péterfy Bori & Love Band, Korai Öröm, Bëlga, Heaven Street Seven, Road, Kowalsky meg a Vega, Amber Smith, KFT, Kispál és a Borz, Whirling Dervishes, Romano Drom, Dalriada, Figli di Madre Ignota, Zanzibar, Ludditák, Superbutt, Coyote, Gabor Deutsch, Beatrice, AMB, Pál Utcai Fiúk, Fine Cut Bodies, Paul Rogers, The Moog, N&SK, Black-Out, Harcsa Veronika, Sub Bass Monster, Kerekes Band, Junkies, Vad Fruttik, Shane 54, Lord, Nevergreen, Alvin és a Mókusok, Frank London, Locomotiv GT, Belmondo, Roy Paci, Statik, Sena, Irie Maffia, Realistic Crew, Brains, Muzsikás, Beat Dis, Kiscsillag, Rúzsa Magdi, Vono Box, Akkezdet Phiai, Fuchs, L'Oeuf Raide, Jazz Pistols, Hanggai, Gonzo, Animal Cannibals, Subscribe, Antwerp Gipsy-ska Orkestra, The Carbonfools, AB4, Mystery Gang, Mala Vita, Blind Myself, Beta, habanot nechama, Dopeman, Гайдамаки, Zee, Replika, Rudresh Mahanthappa, Ladánybene 27, Juan Carmona, Chrom, Egy Kiss Erzsi Zene, Prosectura, Depedro, Supernem, Isten Háta Mögött, Anselmo Crew, DST, Zuboly, Bal, HétköznaPI CSalódások, Csík zenekar, DJ ClicK, Cadaveres, DJ Palotai, Boris Kovac, Deák Bill Gyula, Hot Jazz Band, sikztah, Poli, Zanzibár, Fonetik, Palya Bea, Ferus Mustafov, Lazy Hammock, Jambalaya, Varga Zsuzsa, The Puzzle, Fish!, Hollywoodoo, Kaláka, Speed Caravan, Esclin Syndo, La Caravane Passe, Kalapács, Naga, Budapest Bár, Dork, Frenk, Latenta Project, Mangod Inc., Collins & Behnam, Lord Sassafrass, Jazzékiel, Balázs Elemér Group, Skafunderz, Chriss, Óriás, Jamie Winchester, A kutya vacsorája, Iacchus, Les Touffes Kretiennes, Cadik, Mátyás Pribojszki Band, Bródy János, Peet, Sex Action, Virgács, Napra, Pole Position, Junkie, Vektor, Soul Station, Karandila, the kolin, Aga, D.A.S.H., Langa, Jacked, Vujicsics, Djabe, add 2 basket, So Kalmery, U. Shrinivas, Balázs Fecó, Dresch Quartet, Karen Carroll, Kanizsa Csillagai, Oana Catalina Chitu, Badal Roy, Isolated, Kistehén, Riddim Colony, oy division, Szilárd, Kebab, Hippikiller, La Fura Dels Baus, Four Tunes, DASH!, Anna & The Barbies, László Hortobágyi, Eszter és a GumiZsuzsi, Titusz, Andrew J. & Kaltenecker, Koala Fusion, The Qualitons, agentorange, Herczku Ágnes, Óperentzia, ISU, c0p, Safair, andrew j, Brotherhood of brass, Garay, Zsolt Kaltenecker, Nemjuci, matatu, Budapest Jazz Orchestra, Kinopuskin, Lianne Carroll, bergi, Grasshop, Sinko, slam jr., Yom, Kaloomé, Chalaban, Szélkiáltó, Dutar, Ági és a fiúk, Kühl, MC Kemon, Robert Irving III, Subotage, Zamballarana, Harcsa Veronika Quartet, Sister Mantos, Ndugu Chancler, Beat Therapy, IGOR DO'URDEN, Dj Clairvo, Malacka És A Tahó, ZOL, Söndörgő, knotty headz, The Hated Tomorrow, Vida Rock Band, DerFine, Goodspeed, Gumilap, Addictive TV, Wamzer, Sowjet, Asa & Max, Fekete Jenő, HotX, DJ Ozon, Hidayat Inayat-Khan, Háború, Auslander, Free Style Chamber Orchestra, Demon Superior, Judie Jay, ef Zámbó Happy Dead Band, 19 Dirty Queens, Honeybeast, dj tearz, Jazzmania Big Band, Barabás Lőrinc Eklektrik, Showering Bears, Fuzio Radio, Revelstone, Blues B.R.Others Show, B-Terv, Selva Ganesh, fókatelep, Dr. Dermot, Vivat Bacchus, Dan Von Schulz, Lantos Zoltán, Soerii & Poolek, Vázsonyi János, Bigammadre, Vida G, Elsa Valle Latin Jazz Syndicate, Elsa Valle, szkvess, Marujah, The Re, Junkie & Hawky, Darryl Jones, gumipop, DR3G3N, Myzrab, Uno Y Medio, Magic Mosquitoz, perro lulú, KLB Trio, Hawky, aurafood, DJ Suhaid, DJ Bootsie Quartet, Tzumo Electronic Dreams, Smárton Trio, Kuss tücsök, K.L.B. Trio, Tom Stormy Trio, Zsola és a Vad Orchideák, MC AD, Dj Kokalo, Sgt Pokes, Home Grown Sound System, Modern Art Orchestra, Ras Jumbo, Swing Manouche Project, Martin Wenk, Gipsy Devils, Cinq7, Road Six Sax, Liane Carroll Trio, The Sleeping Cell, Le Carte, Dj Andrewboy, Suites Africaines, Vittorio Waxman, Dj Izil, Moosz and Big Fat Chubby & The Swamp BustersBron: Last FM

Vervoer Tips `n Triks Er gaat zoals elk jaar een Szigetbus, dit gaat via Big Foot >>> Dit jaar ook weer de Szigettrein, je kunt daar een kaartje voor ongeveer 150 euro kopen. Let op, als er staat dat het uitverkocht is kan het zo zijn dat er z.s.m. weer kaartjes beschikbaar komen voor een volgende rit >>> Je kunt met Wizz Air gaan, vliegtuigmaatschappij die vanaf Eindhoven naar Budapest een aantal keren per week vliegt. Een retourtje kost tussen de 100 en de 180 euro in (verandert met de dag) >>>

Linkjes Officiele Nederlandse Szigetsite Officieel Nederlandse Szigetforum Internationale Szigetsite Sziget2009 Szigetnews

Jezelf in de OP zetten? Dat kun je hier doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door roooosje op 21-07-2009 00:40:20 ]
Stop rockin' the boat.
  maandag 20 juli 2009 @ 15:25:12 #2
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71151181
tvp
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_71151267
als het goed is komen de e-tickets voor de trein vandaag
Wel lekker blijven plakken hč?
pi_71151424
pi_71152837
nog even en dan is het zover
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_71154634
Waarom zijn roooosje en ik uit de OP weg
Azwethinkweiz
pi_71156145
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef El.Wulfo het volgende:
Omdat jullie niet op de wiki staan denk ik.
Stop rockin' the boat.
pi_71158095
Maar wel in de vorige OP
Azwethinkweiz
  maandag 20 juli 2009 @ 21:05:02 #9
262155 adutchgirl020
Vooruit anticiperen!
pi_71160453
Ik heb mezelf ook op de wiki gezet! Zie het nog niet in de OP staan maar dat duurt zeker even?

Heb er echt onwijs veel zin in Is mijn eerste keer kamperen en eerste keer meerdaags festival, so I'm preparing for the worst and expecting the best
Nothing that a cup of tea can't solve
  maandag 20 juli 2009 @ 22:43:06 #10
225706 988012
Niet geraakt is altijd mis
pi_71163839
Mensen nog tips voor mensen die hun reis nog moeten regelen?

Oh hehe in de OP, dan wordt dit een tvp
  maandag 20 juli 2009 @ 23:36:17 #11
180572 Zotheid
De lof der
pi_71165919
Nog maar 3 weekjes.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_71167314
Ah man ik kan ook echt niet meer wachten! Enige nadeel; als ik dinsdag terug kom met de Sziget Express moet ik die dag er na naar school
pi_71174592
ik heb vrijdagochtend een hertentamen, nadat ik dinsdagavond ben teruggekomen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:18:11 #14
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_71175532
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:51 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb vrijdagochtend een hertentamen, nadat ik dinsdagavond ben teruggekomen
Aanstellert, ik kom dinsdagavond thuis en heb de rest vd week nog vrij. O wacht, dat is beter
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:21:53 #15
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71175651
Maggik in de op!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_71175742
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:21 schreef maniack28 het volgende:
Maggik in de op!
kan je zelluf!
pi_71176487
Dit jaar mijn eerste keer, maar heb al een opwarmertje gehad van dour
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:11:12 #18
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71177275
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef lienelien het volgende:

[..]

kan je zelluf!
done
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_71177860
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef El.Wulfo het volgende:
We zijn er weer
Pretentieus geneuzel.
pi_71184001
Ik ga ook.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:23:04 #21
180572 Zotheid
De lof der
pi_71184025
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:22 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga ook.
Als jij je frituur meeneemt in de trein neem ik mijn lapjas mee.
[..]
pi_71190285
iemand al de e-tickets voor de trein gekregen? Ik nog niet...
pi_71192084
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:27 schreef Brammie1 het volgende:
iemand al de e-tickets voor de trein gekregen? Ik nog niet...
Ik ook niet, hoe zit het eigenlijk met wiet meenemen in die trein
pi_71193254
ik denk dat het problemen kan opleveren als je de grens over gaat
pi_71194326
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef Brammie1 het volgende:
ik denk dat het problemen kan opleveren als je de grens over gaat
Ja lijkt mij ook.
Ben wel is met de trein naar Berlijn geweest en toen werd ik ook niet gecontroleerd maar dat kan ook meer geluk dan wijsheid zijn geweest.
Zat nog te denken om wat stuff in een zakje mee te nemen en dat dan zo neer te leggen dat als er coppers komen ik altijd kan ontkennen dat het van mij is. Maarja dat zal vast ook niet echt werken
pi_71239076
Beste Frederik-Jan van Koningsbruggen,

Inmiddels is de indeling voor de Sziget Express en de Sziget Slaaptrein gemaakt. De e-tickets zijn te downloaden via bijgevoegde link. We bieden ze aan in 2 formaten: als pdf en als afbeelding. Mocht je geen PDF af kunnen drukken, gebruik dan gewoon de afbeelding.

Het is de bedoeling dat je twee exemplaren van de e-ticket uitprint en ondertekent. Bij de plaatscontrole in de trein dien je een getekende ticket te overhandigen.

Kom op tijd, neem de juiste trein en let goed op eventuele perronwijzigingen. De wagonnumers staan bij de deuren op
de wagons. Check voor vertrek www.szigetfestival.nl/trein voor eventuele wijzigingen en extra informatie.

http://boedapest.net/scripts/szigettrain?order=20091573

Vriendelijke groet,

Ostfest/Szigetfestival.nl
De Treinreiswinkel
[..]
pi_71242628
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 03:59 schreef Zotheid het volgende:
Beste Frederik-Jan van Koningsbruggen,

Inmiddels is de indeling voor de Sziget Express en de Sziget Slaaptrein gemaakt. De e-tickets zijn te downloaden via bijgevoegde link. We bieden ze aan in 2 formaten: als pdf en als afbeelding. Mocht je geen PDF af kunnen drukken, gebruik dan gewoon de afbeelding.

Het is de bedoeling dat je twee exemplaren van de e-ticket uitprint en ondertekent. Bij de plaatscontrole in de trein dien je een getekende ticket te overhandigen.

Kom op tijd, neem de juiste trein en let goed op eventuele perronwijzigingen. De wagonnumers staan bij de deuren op
de wagons. Check voor vertrek www.szigetfestival.nl/trein voor eventuele wijzigingen en extra informatie.

http://boedapest.net/scripts/szigettrain?order=20091573

Vriendelijke groet,

Ostfest/Szigetfestival.nl
De Treinreiswinkel
Jup ik heb hem ook gehad
Wel met mijn naam natuurlijk
pi_71293050
Jippie over 2 weken zit ik in Budapest!

En ik heb zin in Sziget!!!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:01:25 #29
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71293136
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_71293482
Over 16 dagen vertrekt mijn trein.
Waar zitten alle andere mensen die met de trein gaan? Ik zit op stoel 84, in wagon 4.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:16:52 #31
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_71293522
Nog maar heel even! Ik ben echt zo toe aan vakantie en ben zo blij dat die vakantie Sziget wordt Ik heb een redelijke festivalervaring maar dit wordt de eerste keer sziget.
Ik heb een vraagje aan de veteranen: wat laten ze je het terrein opnemen en wat niet? Normaal gesproken mag je op festivals op de camping meer mee dan op het festivalterrein, maar nu heb ik begrepen dat dit bij sziget maar 1 terrein is. Hoe zit dit met etenswaren, flessen water en sterkere dranken? Is er drinkbaar/drinkwater aanwezig op het terrein (ik was vorige zomer niet heeel fan van het hongaarse water ).
I'm just a girl in the world.
pi_71293534
ik zit in het vliegtuig
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:18:34 #33
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71293561
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:16 schreef annoh het volgende:
Nog maar heel even! Ik ben echt zo toe aan vakantie en ben zo blij dat die vakantie Sziget wordt Ik heb een redelijke festivalervaring maar dit wordt de eerste keer sziget.
Ik heb een vraagje aan de veteranen: wat laten ze je het terrein opnemen en wat niet? Normaal gesproken mag je op festivals op de camping meer mee dan op het festivalterrein, maar nu heb ik begrepen dat dit bij sziget maar 1 terrein is. Hoe zit dit met etenswaren, flessen water en sterkere dranken? Is er drinkbaar/drinkwater aanwezig op het terrein (ik was vorige zomer niet heeel fan van het hongaarse water ).
Drinken mag meestal wel, alleen wapens niet en drugs niet enzo. Wat echt bij wet verboden is.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:19:00 #34
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71293570
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
ik zit in het vliegtuig
Me too
Welke dag ga jij?
pi_71293692
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:19 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Me too
Welke dag ga jij?
wij vliegen zaterdag 8 aug. om 9.30 heen en dinsdag 18 augustus om 14.30 terug.
Met Czech airlines, ik vind het heeeerlijk betrouwbaar klinken..
pi_71293860
Steeds meer zin

Ben benieuwd hoe gezellig het wordt in de slaaptrein
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:42:16 #37
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_71294136
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Drinken mag meestal wel, alleen wapens niet en drugs niet enzo. Wat echt bij wet verboden is.
Ennn drank? Bijvoorbeeld.... wodka?
Op de site staat dat alcoholische dranken het terrein niet opmogen, maar ik kan me eigenlijk bijna niet voorstellen dat ze dit gaan handhaven...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:49:40 #38
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71294344
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

Ik ga met Wizzair op 11 aug heen en terug op de 20ste.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:50:37 #39
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71294378
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:42 schreef annoh het volgende:

[..]

Ennn drank? Bijvoorbeeld.... wodka?
Op de site staat dat alcoholische dranken het terrein niet opmogen, maar ik kan me eigenlijk bijna niet voorstellen dat ze dit gaan handhaven...
Zo ik weet mag je het niet mee naar binnen meenemen. Maar als jij een grote tas hebt en je stopt het in je slaapzak komen ze er heus niet achter.
pi_71294451
Volgens mij was het twee jaar geleden zo dat je op dag 0 nog wel vanalles mee kon nemen, maar daarna alleen nog etenwaren (en dan niet in zulke hoeveelheden dat je het door zou kunnen verkopen ) en drinken (dus strerke drank maar ook water ed) ook niet meer
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:54:14 #41
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71294479
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef lienelien het volgende:
Volgens mij was het twee jaar geleden zo dat je op dag 0 nog wel vanalles mee kon nemen, maar daarna alleen nog etenwaren (en dan niet in zulke hoeveelheden dat je het door zou kunnen verkopen ) en drinken (dus strerke drank maar ook water ed) ook niet meer
Vorig jaar voelden ze alleen maar wat aan je tas
pi_71294538
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Vorig jaar voelden ze alleen maar wat aan je tas
hm ja dat was toen ook wel maar sommige bewakers deden hun werk net wat beter dan anderen helaas.. Als je een fles in een handdoek rolt oid, of gewoon op de eerste dag ergens midden in je tas dan is er echt niets aan de hand Volgens mij halen ze geen hele tassen leeg zoals op Lowlands
pi_71295116
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Over 16 dagen vertrekt mijn trein.
Waar zitten alle andere mensen die met de trein gaan? Ik zit op stoel 84, in wagon 4.
Sziget express, Wagon 4, plaats 112
Azwethinkweiz
pi_71305157
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Sziget express, Wagon 4, plaats 112
Gezellig
pi_71307434
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:26 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Gezellig
Dat bepalen wij wel .

Hoe kansloos zou die partywagon zijn btw . Waar stap jij op Chaos-Zero?
Pretentieus geneuzel.
pi_71336835
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 02:54 schreef roooosje het volgende:

[..]

Dat bepalen wij wel .

Hoe kansloos zou die partywagon zijn btw . Waar stap jij op Chaos-Zero?
Ik ben er wel benieuwd naar, ik hoop dat het bier ongeveer net zo goedkoop is in de trein als op het terrein zelf, maar daar ga ik maar niet van uit. Zit er nog steeds aan te denken om een fust bier mee te nemen van 6 liter.
Ik stap op in Amsterdam. Waar stappen jullie op?
Gaan we nog een Fok! meeting doen op Sziget?
pi_71338541
Lijkt mij iig tof!
  zondag 26 juli 2009 @ 14:19:06 #48
180572 Zotheid
De lof der
pi_71338587
Hoeveel drank kan je nou meenemen in de trein? Officieel maar 6 blikjes pp toch? Controleren ze daar ook echt op?
[..]
pi_71339001
van de site:
quote:
Het nuttigen, gebruiken, verhandelen of bij zich hebben van enigerlei verdovende middelen en/of
synthetische drugs is ten strengste verboden
quote:
Je mag ook eigen consumpties meenemen. Wat betreft alcohol geldt een maximum van 5 biertjes per persoon. Indien de jongens van de organisatie menen dat er genoeg is gedronken en er overlast dreigt te ontstaan wordt de alcohol tot op de plaats van bestemming in beslag genomen.
  zondag 26 juli 2009 @ 14:40:40 #50
180572 Zotheid
De lof der
pi_71339120
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:34 schreef Brammie1 het volgende:
van de site:
[..]

[..]
5 biertjes is ook niet erg duidelijk. 5 halve liters mag dan wel neem ik aan?
Ach, ik ga ook niet moeilijk doen ook...

Hoe kan ik het beste met mijn lenzen schoonmaken doen? Is er ergens een mogelijkheid om niet al te ver weg, zonder al te lang te wachten mijn handen goed te kunnen schoonmaken?
[..]
  zondag 26 juli 2009 @ 17:35:45 #51
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_71343331
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

Zelfde dagen, andere vertrek tijden en vliegmaatschappij. Heb er fucking veel zin in!!! Festival dan he, niet het vliegen
pi_71349768
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:40 schreef Zotheid het volgende:

[..]

5 biertjes is ook niet erg duidelijk. 5 halve liters mag dan wel neem ik aan?
Ach, ik ga ook niet moeilijk doen ook...

Hoe kan ik het beste met mijn lenzen schoonmaken doen? Is er ergens een mogelijkheid om niet al te ver weg, zonder al te lang te wachten mijn handen goed te kunnen schoonmaken?
Je moet gewoon zorgen dat je altijd een fles water bij de tent hebt. Er zijn een redelijk aantal vulpunten met water wat je ook gewoon kan drinken. En een beetje zeep erbij en je bent klaar.
pi_71350783
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:40 schreef Zotheid het volgende:

[..]

desinfecterende handzeep en een flesje water..
Dat doe ik zo al jaren op festivals
  zondag 26 juli 2009 @ 22:22:35 #54
180572 Zotheid
De lof der
pi_71350936
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:45 schreef Mokus het volgende:

[..]

Je moet gewoon zorgen dat je altijd een fles water bij de tent hebt. Er zijn een redelijk aantal vulpunten met water wat je ook gewoon kan drinken. En een beetje zeep erbij en je bent klaar.
Top!
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

desinfecterende handzeep en een flesje water..
Dat doe ik zo al jaren op festivals
Daar zat ik dus ook al aan te denken maar ik wist niet hoe het met die bijvulpunten zit. Heb ook speciaal daglenzen gehaald bij de opticien ipv maandlenzen.

Over precies 2 weken in de trein, schiet op zo.
[..]
pi_71351155
Ik heb zelf harde lenzen die jaren mee gaan..
Is ook wel eens spannend op zo'n festival, ben je er ineens 1 kwijt enzo..
Ik heb een keer de hele nacht op 1 lens geslapen, lag in de riggel van mijn luchtbed haha!
En gewoon nog heel de volgende dag
pi_71403688
Heeft er hier iemand ook ervaring met het op de camping staan voor dag -1, de zaterdag/zondag voor het festival start?

Op de sziget site staat hoeveel het kost maar verder niet veel andere info, koop je dan die zogenaamde 'moving in' tickets dan bij de stands waar je normaal je festivalbandje ophaalt waarna je de brug overkan? En dan kan haal je het echte festivalbandje daar pas wanneer het festival echt start, of krijg je die dan ook al gelijk?

Heb al wel gelezen dat je dan niet meer met de auto het terrein op kan die dagen, maar dat waren we ook niet van plan ^^

Sziget kan iig niet snel genoeg beginnen
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_71403760
ZIN!!
pi_71404592
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:44 schreef Public Enemy het volgende:
Heeft er hier iemand ook ervaring met het op de camping staan voor dag -1, de zaterdag/zondag voor het festival start?

Op de sziget site staat hoeveel het kost maar verder niet veel andere info, koop je dan die zogenaamde 'moving in' tickets dan bij de stands waar je normaal je festivalbandje ophaalt waarna je de brug overkan? En dan kan haal je het echte festivalbandje daar pas wanneer het festival echt start, of krijg je die dan ook al gelijk?

Heb al wel gelezen dat je dan niet meer met de auto het terrein op kan die dagen, maar dat waren we ook niet van plan ^^

Sziget kan iig niet snel genoeg beginnen
Vorig jaar was het in ieder geval zo dat je inderdaad bij die hokjes een papieren bandje kon kopen waarmee je het terrein op kon, en je kreeg dan ook meteen je szigetbandje!
Azwethinkweiz
pi_71407789
* Nyand is ook van de partij!
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_71409994
is er een mogelijkheid om je mobiel op te laden op het terrein?
pi_71410597
Ja, bij de nokia-dinges Wel je oplader meenemen
pi_71412783
Juicyhil is BAAS
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:19:48 #63
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71412805
Hihi.
pi_71412865
?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:22:01 #65
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71412888
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef lienelien het volgende:
?
Met een gratis tickets kun je mensen de raarste dingen laten zeggen.
pi_71412993
Weet jij dan al zeker dat je jouw kaartje weg kan geven?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:47:16 #67
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71413746
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:25 schreef lienelien het volgende:
Weet jij dan al zeker dat je jouw kaartje weg kan geven?
Ja
Ik had nog een ander vlieg- en festivalticket sowieso over
pi_71414372
Sadar gaat ook! En heeft er zin in!

Maar zit nog een beetje te twijfelen waar ik op ga slapen: luchtbed of matje. Luchtbed kan kapot. Matje kan niet kapot, maar maakt je rug kapot
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:09:49 #69
180572 Zotheid
De lof der
pi_71414461
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef Sadar het volgende:

Maar zit nog een beetje te twijfelen waar ik op ga slapen: luchtbed of matje. Luchtbed kan kapot. Matje kan niet kapot, maar maakt je rug kapot
Ik zit met hetzelfde probleem...
Wat gebruiken jullie als kussen?

Hoe gaat dat opladen bij nokia dan? Kan je je telefoon afgeven en later ophalen of blijf je er dan bij in de buurt?
[..]
pi_71414483
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef Sadar het volgende:

Op Werchter heb ik 4 dagen zonder iets geslapen, alleen een klein kussentje. Was goed te doen Ik raad het alleen niet aan, je zou maar last krijgen
pi_71416824

Postte iemand op Last.FM
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:14:06 #72
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71418844
Ik leeg altijd m`n kleding onder m`n hoofd
pi_71420193
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:09 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Wat gebruiken jullie als kussen?

Een kussen misschien
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:00:15 #74
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_71421482
Je kan idd het best gewoon een klein kussentje meenemen. Neemt veel ruimte in, maar die paar uur slaap die je kan pakken, die lig je dan wel lekker
pi_71423759
Trouwens, weet iemand hoe het zit met daar aankopen doen zoals een stoeltje? Is toch wel enigszins handig denk ik zo..?
pi_71424008
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
Trouwens, weet iemand hoe het zit met daar aankopen doen zoals een stoeltje? Is toch wel enigszins handig denk ik zo..?

er zit naast het eiland een grote Auchan, daar hebben ze zoiets vast wel
pi_71425196
Mooi, hoef ik die niet heen en weer te sjouwen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:14:39 #78
180572 Zotheid
De lof der
pi_71425603
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:00 schreef VisStick het volgende:
Je kan idd het best gewoon een klein kussentje meenemen. Neemt veel ruimte in, maar die paar uur slaap die je kan pakken, die lig je dan wel lekker
Zo'n opblaasbare, is dat wat?
Sorry voor al mijn vragen maar ik heb in geen 10 jaar in een tentje geslapen.
[..]
pi_71425745
Hoeveel bagage kan je eigenlijk meenemen? Is een grote tent voor 4 personen mee te nemen in de trein?
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:25:23 #80
180572 Zotheid
De lof der
pi_71425940
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
Hoeveel bagage kan je eigenlijk meenemen? Is een grote tent voor 4 personen mee te nemen in de trein?
Bwhehehe, straks liggen we bij elkaar in de trein.

Ga je met die 5 meisjes in 1 tent?
[..]
pi_71425964
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Bwhehehe, straks liggen we bij elkaar in de trein.

Ga je met die 5 meisjes in 1 tent?
Ik ga met 2 meisjes in een tent. Wat de andere 2 doen weet ik niet.

Gaan we een pilsje doen in de trein?
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:30:25 #82
180572 Zotheid
De lof der
pi_71426095
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik ga met 2 meisjes in een tent. Wat de andere 2 doen weet ik niet.

Gaan we een pilsje doen in de trein?
Prima. Ik zit in wagon 111.
[..]
pi_71426197
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Prima. Ik zit in wagon 111.
Hoe zie je dat?
pi_71426325
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hoe zie je dat?
E-ticket gok ik?
pi_71426339
Over die kussens: Koop geen opblaasbare. Die zijn ongelooflijk ruk. Je kunt beter een kleine normale kussen meenemen. Ik heb er een tijd geleden voor een vakantie een aantal gekocht bij de Zeeman. Kost geen drol, en ligt prima.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:41:45 #86
180572 Zotheid
De lof der
pi_71426534
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hoe zie je dat?
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

E-ticket gok ik?
Precies.
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef Galvani het volgende:
Over die kussens: Koop geen opblaasbare. Die zijn ongelooflijk ruk. Je kunt beter een kleine normale kussen meenemen. Ik heb er een tijd geleden voor een vakantie een aantal gekocht bij de Zeeman. Kost geen drol, en ligt prima.
Dank je wel.
[..]
pi_71426576
Wagon 104

[ Bericht 85% gewijzigd door De_Ananas op 29-07-2009 13:49:24 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:47:05 #88
180572 Zotheid
De lof der
pi_71426737
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef De_Ananas het volgende:
P0995
Wat?
Ik zie alleen een wagon en plaatsnummer, nergens een P.
[..]
pi_71427002
Wanneer houden we nou de meeting op Sziget en waar?
pi_71427451
Doen ze trouwens moeilijk als je met een voetbalshirt rondloopt daar?
pi_71427793
wagon 106 represent
pi_71429584
WTF, wagon 106? Hoe lang word die trein dan wel niet, of nemen jullie de slaaptrein?
Ik zit overigens in wagon 4 van de gewone express.
pi_71431407
is gewoon wagon 6 hoor
pi_71431624
Ik ben er dit jaar ook bij! Vandaag de bevestiging voor de bus gekregen. We gaan met zijn 6en!

Kijk het meeste uit naar de Dance Stage (Armin!!). Verder The Prodigy, Pendulum en Buena Vista Social Club.
Mixes onder de naam Khadber
pi_71433204
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Brammie1 het volgende:
is gewoon wagon 6 hoor
Lol, oke
pi_71433277
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:03 schreef ElDani het volgende:
Verder The Prodigy, Pendulum
pi_71433494
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
WTF, wagon 106? Hoe lang word die trein dan wel niet, of nemen jullie de slaaptrein?
Ik zit overigens in wagon 4 van de gewone express.

Zou wel vet zijn zo'n gigantische trein a la Harry Potter of iets dergelijks
pi_71444558
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Haha zeker! Dan word het een groot feest in de trein
pi_71450020
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

dan zou je er een uur ofzo over doen om van wagon 1 naar 106 te lopen hahaha!
pi_71453541
quote:
Let op! Wijziging 2. Het aankomst/vertrekstation van de Szigettreinen is Nyugati PU en niet Keleti PU zoals in eerste instantie was aangegeven. Hoe je van Nyugati naar Sziget komt lees je bij nuttige tips.
Pretentieus geneuzel.
pi_71453627
Oh, alleen maar handiger, is net wat dichterbij
pi_71456312
Kun je op sziget ook nog aan programmaboekjes komen? Anders moet ik zoveel uitprinten ben ik bang (A)
pi_71456606
ja die krijg je bij de ingang
2 jaar geleden iig wel
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:32:09 #104
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71456882
* zwahiel heeft er steeds meer zin in!

Kleine puntje is alleen dat ik even wat aanpassingen voor o.a. de weg aan mijn auto moet doen voor 238 euro'tjes...

Maar ja, heb ik dan weer na Sziget ook profijt van. Geen hangende auto meer bij de wintersport en zware ladingen. Turbo Lada
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:42:53 #105
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71457195
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:21 schreef lienelien het volgende:
ja die krijg je bij de ingang
2 jaar geleden iig wel
Vorig jaar ook. Alleen in die Hongaarse boekjes staan meer podia dan de Engelse.
pi_71457352
ja zijn alleen niet echt leesbaar
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:48:05 #107
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71457381
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef lienelien het volgende:
ja zijn alleen niet echt leesbaar
Ach, de artiestnamen zijn toch wel normaal
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:48:23 #108
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71457394
Nyagszinpad.
pi_71457437
huppeldehup-podium ja
pi_71457467
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:48 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ach, de artiestnamen zijn toch wel normaal
Ik kende maar 3 namen van al die bands die komen, Van Buuren, The Prodigy en FatBoy Slim
pi_71457470
main stage?
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:51:51 #112
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71457504
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:50 schreef lienelien het volgende:
main stage?
Jup
pi_71457512
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik kende maar 3 namen van al die bands die komen, Van Buuren, The Prodigy en FatBoy Slim
De staat?
Placebo?
Lily Allen?
Snowpatrol?
Bloc Party?
Editors?

ken je vast wel toch..?
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:52:33 #114
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71457525
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Fout.
Terwijl er toch een hoop bekende namen tussen zitten.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:53:11 #115
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71457560
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef lienelien het volgende:

[..]

De staat?
Placebo?
Lily Allen?
Snowpatrol?
Bloc Party?
Editors?

ken je vast wel toch..?
En Juicyhil.
Die moet je vast en zeker kennen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:54:09 #116
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71457590
Btw, we moeten ff de meet plannen!
Ik had eerder al gezegd 23.30 uur bij de Mocca Chucca op de Day Zero
pi_71457638
Ik doe niet aan meets
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:56:09 #118
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71457656
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef lienelien het volgende:
Ik doe niet aan meets
pi_71457782
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef lienelien het volgende:

[..]

De staat?
Placebo?
Lily Allen?
Snowpatrol?
Bloc Party?
Editors?

ken je vast wel toch..?
Snowpatrol zegt me nog wel iets maar de rest niks
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:11:00 #120
180572 Zotheid
De lof der
pi_71458107
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Snowpatrol zegt me nog wel iets maar de rest niks
Squarepusher

[..]
pi_71458242
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom ik eigenlijk naar Sziget toe ga !

Alhoewel het best vermakelijk zal worden
pi_71461884
Dit jaar weer erbij. 2008 was al een toppertje. En ik weet niet wat er geklaagd wordt over die line-up zo nu en dan. Maar het is gewoon zo dat de overdreven commerciële bandjes er dit jaar niet staan (oké ik had ook graag nog wat andere bands gezien, maar je kunt niet alles hebben ). Kortom ontdek nieuwe bandjes en geniet van het festival

Wordt weer super vet, op naar nieuw avonturen. Na sziget nog een eurotripje met de auto
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:40:26 #123
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_71462487
Ik vind het programma best wel kut eigenlijk . Had het op de een of andere manier in m'n hoofd gehaald dat Massive Attack zou komen, maar helaas. Nu kijk ik eigenlijk alleen écht uit naar Fatboy Slim, Editors en Buena Vista Social Club.. En dat is niet veel op een festival van een week .
pi_71462661
Ik had ook het gevoel met het programma van: zo, dat zijn een hoop bandjes die ik niet ken! (ik ben overigens helemaal geen bandjes-mens) Maar met een week feest en 150/180 euro moet toch wel wat te boeken zijn als je de locatiekosten en alles eraf trekt??

Ach, Armin word toch wel geniaal, en zo zijn er nog wel een paar dingetjes die ik graag mee wil maken .
Mixes onder de naam Khadber
pi_71466465
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
Btw, we moeten ff de meet plannen!
Ik had eerder al gezegd 23.30 uur bij de Mocca Chucca op de Day Zero
Lijkt me goed, tenminste, als er meer mensen willen komen, anders word de meeting wel karig
Day Zero was op dinsdag he?

Anyway, de line up is imo ook niet al te goed, maar goed, wat ik van veel mensen hoor, is dat het altijd wel gezellig is op zoiets als Sziget, dus het komt wel goed.
Wat ik sowieso wil zien is The Offspring, Placebo, The Prodigy, Pendulum, Faith No More, Die Toten Hosen en Donots. Voor de rest zie ik het allemaal wel.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:54:04 #126
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_71483864
Wat een gezeur over line-up zeg. Uiteindelijk is dat maar een weinig bepalende factor voor gezelligheid. Wordt liever een paar keer aangenaam verrast door een band die ik nog niet kende, dan dat ik bijv. Slayer voor de 5de keer zie ofzo.

Dus niet miepen en gewoon lekker feesten daar. Als er echt een meet komt, kom ik denkelijk ook wel even checken welke foknerds op het eiland rondhangen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:12:20 #127
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_71486201
Sorry, maar een band zien waar je al jaren fan van bent is toch echt wel anders dan een nieuwe band ontdekken. Het een kan even leuk zijn als het andere, maar dat betekent niet dat ze inwisselbaar zijn. Ik had het gewoon leuk gevonden als ik Massive Attack, Sigur Ros of dEUS ofzo had kunnen zien. En aangezien ik minimaal 500 euro kwijt ben aan het hele gebeuren mag ik daar best over zeuren .
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:02:11 #128
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_71487447
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
... mag ik daar best over zeuren .
en daarom is jouw naam ook blaatschaap
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:03:06 #129
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_71487471
Je hebt toch zelf een kaartje gekocht? Ik zie het gewoon als een week lang relaxen en feesten met vriendinnen. Op lowlands ben ik vaak wel heel erg met de muziek bezig, maar op Sziget ga ik gewoon zien wat ik tegenkom. Is misschien ook iets relaxter dan met programmaboekje van podium naar podium rennen, haha.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:05:26 #130
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_71487547
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef annoh het volgende:
IIs misschien ook iets relaxter dan met programmaboekje van podium naar podium rennen, haha.
Dat denk ik ook wel
pi_71488601
Over een week zit ik al in Budapest
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:47:37 #132
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71488738
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef lienelien het volgende:
Over een week zit ik al in Budapest
Ik de 11e pas
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:06:06 #133
180572 Zotheid
De lof der
pi_71492833
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik niet. Heb nogal ruzie met de jongen met wie ik zou gaan.
Ik heb dus waarschijnlijk 2 tickets over, incl camping en treinreis in de slaaptrein.
[..]
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:06:54 #134
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71492855
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Zotheid het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik niet. Heb nogal ruzie met de jongen met wie ik zou gaan.
Ik heb dus waarschijnlijk 2 tickets over, incl camping en treinreis in de slaaptrein.
Ga je toch met mij en ITB mee
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:10:13 #135
180572 Zotheid
De lof der
pi_71492941
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Is ook goed.
Ik zit dan alleen wel met dat andere kaartje wat ik nog over heb, die jongen heeft namelijk nog niet betaald...
[..]
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:12:24 #136
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71493007
Probeer je het gewoon op Marktplaats, forum.szigetfestival.nl. Raak je heus wel kwijt denk k. Vooral omdat die trein ook is uitverkocht.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:13:51 #137
180572 Zotheid
De lof der
pi_71493053
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef Juicyhil het volgende:
Probeer je het gewoon op Marktplaats, forum.szigetfestival.nl. Raak je heus wel kwijt denk k. Vooral omdat die trein ook is uitverkocht.
Is goed, als jullie het niet erg vinden.
[..]
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:14:53 #138
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71493079
Kom es op msn
pi_71494337
*heeft ziiiiin*

Ik moet zeggen dat er toch een hoop fijne dingen komen op sziget!
Vooral Disco Ensemble , Life of Agony , The Prodigy , Placebo en Pendulum
pi_71495839
Zotheid, mocht het niet doorgaan met Juicyhill, kan je ook ons joinen. Alleen wij gaan met de gewone Sziget Express...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:26:27 #141
180572 Zotheid
De lof der
pi_71496211
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 18:09 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zotheid, mocht het niet doorgaan met Juicyhill, kan je ook ons joinen. Alleen wij gaan met de gewone Sziget Express...
Gaaf.
Juicyhill gaat sowieso oas een dag later en zou ik de eerste dag/avond alleen zijn.
[..]
pi_71498070
Ja, als alles goed verloopt kom ik zo'n 1,5 uur later aan als jij. (De nachttrein gaat om 4 uur smiddags vanaf Amsterdam weg toch?) Ik ga deze week nog even een pre paid telefoon halen voor daar, zodat als ik m'n HTC en m'n abbo verlies/gestolen word, er niks aan de hand is. Ik PM je later mijn nummer dan wel even door, kunnen we wat afspreken.
Tenzij je wilt wachten bij de ingang natuurlijk
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:58:59 #143
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71500372
Ik ben er ook bij.

Al gaan we donderdag al weer terug naar Nederland
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_71504773
wat is ongeveer de prijs voor bier? Frisdrank? Voedsel?
pi_71504916
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef Duizendpootje het volgende:
wat is ongeveer de prijs voor bier? Frisdrank? Voedsel?
Niet duur wat ik vernam, halve liter bier voor ¤1,60 ofzo?
pi_71505200
na een beetje inspanning heb ik het juiste antwoord al gevonden

* Halve liter bier: 1,50 euro
* Fridrank (large): 1,30 euro
* Maaltijd: 4 euro
* Hamburger (large): 2 euro
* Pizzaslice: 1,50 euro
* Cocktail: 4 euro

Bron
pi_71505549
Nice
pi_71511383
hoe zat het ook alweer met de e-tickets voor de terugreis? Ik kan me herinneren dat ik er iets over gehoord heb, maar ik weet niet meer wat
pi_71511422
2 liter cocktail (emmertje) ¤15
pi_71512527
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:54 schreef lienelien het volgende:
2 liter cocktail (emmertje) ¤15
Ik vond ze een beetje tegenvallen. Leuke gimmick natuurlijk.
Stop rockin' the boat.
pi_71513151
Morgen over een week vertrekt de trein

[ Bericht 3% gewijzigd door Chaos-Zero op 01-08-2009 13:25:21 ]
pi_71515709
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 23:48 schreef Duizendpootje het volgende:
na een beetje inspanning heb ik het juiste antwoord al gevonden

* Halve liter bier: 1,50 euro
* Fridrank (large): 1,30 euro
* Maaltijd: 4 euro
* Hamburger (large): 2 euro
* Pizzaslice: 1,50 euro
* Cocktail: 4 euro

Bron
Na jaren en jaren nederlandse en belgische festivalprijzen, is dit wel even andere koek zeg
pi_71516142
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Morgen over een week vertrekt de trein
nu precies over een week zit ik net 2 uur in Budapest!
pi_71516361
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:46 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

Grrr! Jij wel!
pi_71516364
Arany Aszok werd volgens mij in 0.6l glazen geschonken. Dreher in 0.5l.
Stop rockin' the boat.
pi_71516368
quote:

[..]

Mede-Arnhemmer
pi_71516640
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:00 schreef bassieVL het volgende:
Klopt idd.

pi_71516861
Naive New Beaters - Live Good (The Bloody Beetroots Remix)

[ Bericht 58% gewijzigd door ImTheBase op 01-08-2009 16:49:32 ]
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:21:17 #159
237550 B.Ross
Van Dijck Brown
pi_71538856
Waarom zegt festivalinfo.nl dat de deftones komen Zou wel vet zijn
Nog 5 dage ndan zit ik in boedapest
Let's have this tree a little friend
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:23:38 #160
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71538920
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:21 schreef B.Ross het volgende:
Waarom zegt festivalinfo.nl dat de deftones komen Zou wel vet zijn
Nog 5 dage ndan zit ik in boedapest
Waren roddels
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:24:10 #161
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71538934
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:00 schreef bassieVL het volgende:
Dreher 0,4 l
pi_71538943
quote:

[..]

Nu over precies een week zit ik in Dusseldorf te wachten tot ik kan boarden .
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:45:53 #163
237550 B.Ross
Van Dijck Brown
pi_71539557
Hoeveel geld ben je kwijjt op sziget gemiddeld?
Let's have this tree a little friend
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:50:58 #164
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71539692
Ik dacht vorig jaar dat ik er 400 euro doorheen had gejaagd inclusief tshirts enzo.
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:51:52 #165
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71539720
Enne, overdag is het niet slim om veel bier te drinken. Je krijgt echt koppijn in die hitte.
Vooral bij de Main Stage
pi_71539822
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dacht vorig jaar dat ik er 400 euro doorheen had gejaagd inclusief tshirts enzo.
vind ik eigenlijk nog best veel als je naar de drank- en voedselprijzen kijkt
Ik heb geen idee meer hoeveel ik 2 jaar geleden kwijt was, want was toen onderdeel van een trip van een maand..
pi_71551536
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:00 schreef ImTheBase het volgende:

[..]

Mede-Arnhemmer
Arnhem is vast goed vertegenwoordigd op Sziget
pi_71554933
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Zotheid het volgende:
Jullie zijn toch beiden van het mannelijke geslacht; waarom slaan jullie elkaar niet tot moes om daarna een biertje te gaan drinken?

Begrijp ik het trouwens goed; is het mogelijk om op dag 0 het terrein op te rijden met je auto om je zooi te dumpen; zo ja: waar moet ik dan voor zorgen; zo nee is er een alternatief in de vorm van bagagekarren of een koelie? Ik wil natuurlijk wel gewoon op mijn boxspring kunnen slapen...
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:30:44 #169
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71557907
Zucht, beter schiet mn ex op met het regelen van de kaartjes, ze liggen nog @ het postkantoor ofzo, lang verhaal.. is ze 2 weken terug op vkaangtie gegaan en toen had ze het nog niet geregeld... ze is nu weer terug, maar ik kan dr niet bereiken. BEter gaat ze die kaartjes fixen, want we gaan met 8 man lekker in de camper naar Hongarije reizen ..
pi_71557940
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef WrineX-Joske het volgende:

[..]

Jullie zijn toch beiden van het mannelijke geslacht; waarom slaan jullie elkaar niet tot moes om daarna een biertje te gaan drinken?

Begrijp ik het trouwens goed; is het mogelijk om op dag 0 het terrein op te rijden met je auto om je zooi te dumpen; zo ja: waar moet ik dan voor zorgen; zo nee is er een alternatief in de vorm van bagagekarren of een koelie? Ik wil natuurlijk wel gewoon op mijn boxspring kunnen slapen...
Volgens mij mag je alleen met je auto het terrein op en er vervolgens niet meer af tot het einde van het festival. En bagagekarren zijn er niet, misschien kan je een sherpa huren
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:32:43 #171
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71562840
FUCK!

De kaartjes die we besteld hadden heeft het postkantoor (daar werden ze afgeleverd) teruggestuurd Iemand enig idee wat nu te doen? Heeft iemand hier direct contact met die gast die alles regelt enzo?

nvm fixed, kaartjes liggen op zn bureau, gaan we straks ophalen

[ Bericht 16% gewijzigd door maniack28 op 03-08-2009 13:42:11 ]
pi_71563058
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:32 schreef maniack28 het volgende:
FUCK!

De kaartjes die we besteld hadden heeft het postkantoor (daar werden ze afgeleverd) teruggestuurd Iemand enig idee wat nu te doen? Heeft iemand hier direct contact met die gast die alles regelt enzo?
Volgens mij is dat niet zo'n probleem als je de kaartje online hebt besteld. Daar te plaatsen zouden ze je kunnen traceren en mag je (met behulp van je id-kaart oid) alsnog naar binnen. Zoiets stond op de website, ik kan het alleen nu even niet vinden. Ik zou gewoon een mailtje sturen naar info@szigetfestival.nl
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef WrineX-Joske het volgende:

[..]

Ik was een beetje overhaast. We hebben het alweer bijgelegd.
[..]
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:24:46 #173
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71565714
Right... we gaan in 1x woensdag al rijden haha.. lekker dan, moet echt nog veel doen.

Hongarije heeft geen euro toch? Dus ik moet wisseleen... hoeveel nemen jullie normaal mee? Of kan je daar ook makkelijk pinnen?
pi_71566180
Je kunt daar makkelijk pinnen.
Zowel in heel Budapest als op het terrein zelf.

Kijk wel uit met pinnen, want ze zijn aardig aan het skimmen daar!
pi_71566189
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:24 schreef maniack28 het volgende:
Right... we gaan in 1x woensdag al rijden haha.. lekker dan, moet echt nog veel doen.

Hongarije heeft geen euro toch? Dus ik moet wisseleen... hoeveel nemen jullie normaal mee? Of kan je daar ook makkelijk pinnen?
Nee klopt. Je kan daar makkelijk pinnen, zelfs op het terrein. (Dat staat op de website). Ik wissel hier in Nederland wel wat geld voor de taxi/metro, zodat ik daar niet in een rij hoef te staan.
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:41 schreef Eirick het volgende:

Kijk wel uit met pinnen, want ze zijn aardig aan het skimmen daar!
Ook op het terrein zelf?
[..]
pi_71566193
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:24 schreef maniack28 het volgende:

Hongarije heeft inderdaad geen Euro. Ik heb op de site gelezen dat op het terrein genoeg pin automaten aanwezig zijn. Ik neem zo'n 500 tot 600euro mee.
pi_71566217
Mij lijkt dat je toch gewoon makkelijk kan pinnend daar?

MENSEN ik heb zin!!
pi_71566232
Ik heb ook zin Duizendpootje!
pi_71566242
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef Duizendpootje het volgende:
MENSEN ik heb zin!!
Over nog geen 150 uur vertrekt de trein.
[..]
pi_71567036
Huidige koers is 1 euro voor 265,67 Hongaarse Forinten.
pi_71567116
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Brammie1 het volgende:
Oh
Ik net helemaal blij dat ik 600 Forint terugvond
Wist dat het weinig was, maar dacht ¤10 oid
pi_71567287
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Brammie1 het volgende:
Heb je ook een idee wanneer ik nog het beste kan kopen? Deze week bedoel ik dan dus. Aangezien ik voor zondag iets van 50 euro wil wisselen.
[..]
pi_71567613
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zotheid, dan gaan we niet meer pilsen in de trein hoor !
pi_71567950
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:36 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee, klopt. Ik ga ook gewoon met die vriend mee waarmee ik eigenlijk zou gaan.

Waar ken ik jou van in de trein van? Ik bedoel, ik heb geen zin om te moeten uitleggen dat ik op fok zit tegen de gast met wie ik ben.
[..]
pi_71569793
Tent staat al klaar voor volgende week! Heb er zin in. Kan iemand nog wat aanraden in het bluesrock of stonerrock genre?
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:03:33 #186
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71569834
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:36 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Paupers die met de trein gaan
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:04:50 #187
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71569862
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef Duizendpootje het volgende:
Mij lijkt dat je toch gewoon makkelijk kan pinnend daar?

MENSEN ik heb zin!!
Klopt, ze zijn zelfs aangegeven met grote blauwe balonnen. Het is van K&? oid
En er zijn ook nog wisselkantoren op het terrein. Let wel, er is een behoorlijke rij.
pi_71569941
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:03 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Paupers die met de trein gaan
Mijn treinkaartje was duurder dan jouw vliegticket.
[..]
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:09:06 #189
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71569982
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:

[..]

En dan nog moet je 18 uur reizen, als je geen vertraging hebt of een dronken gast die uit de trein springt.
pi_71570099
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

En dan nog moet je 18 uur reizen, als je geen vertraging hebt of een dronken gast die uit de trein springt.
Het is wel gezelliger, dat weet ik zeker.
[..]
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:54:28 #191
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71571158
is er ergens al een blokkenschema (niet dat ik alles wil gaan zien enzo, maar sommige dingen )
pi_71573673
Volgens mij nog niet.. Je krijgt daar een boekje toch, wilde je anders alles uit gaan printen?
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:37:20 #193
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71578290
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
Volgens mij nog niet.. Je krijgt daar een boekje toch, wilde je anders alles uit gaan printen?
Nee dat niet
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:49:45 #194
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71578743
quote:

[..]

daar moet je trots op zijn ja
pi_71578755
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Als er iemand dronken uit de trein springt ben ik het waarschijnlijk !
pi_71579142
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nadat je mijn lapjas hebt gezien?
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:49 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

daar moet je trots op zijn ja
Uhh
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef maniack28 het volgende:
is er ergens al een blokkenschema (niet dat ik alles wil gaan zien enzo, maar sommige dingen )
http://www.sziget.hu/fesztival/programok
[..]
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:01:27 #197
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71579192
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Vorig jaar was dat dus een gast uit mijn coupe
In het donker
pi_71579754
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Nee, klopt. Ik ga ook gewoon met die vriend mee waarmee ik eigenlijk zou gaan.

Waar ken ik jou van in de trein van? Ik bedoel, ik heb geen zin om te moeten uitleggen dat ik op fok zit tegen de gast met wie ik ben.
Van samen bierdrinken in A'dam.
pi_71579775
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Vorig jaar was dat dus een gast uit mijn coupe
In het donker
Hij hield er waarschijnlijk niet van dat jij steeds met je hand over zijn bovenbeen zat te wrijven
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:23:21 #200
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71580043
quote:
tnx
pi_71581668
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Van samen bierdrinken in A'dam.
Top. Dan ben je een collega vanuit de Arena ja?
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij hield er waarschijnlijk niet van dat jij steeds met je hand over zijn bovenbeen zat te wrijven
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:23 schreef maniack28 het volgende:

[..]

tnx
Je kan hem ook in het engels zetten. Raar dat ze hem op de Nederlandse site er niet zo hebben opgezet.
[..]
pi_71583167
Die hele Nederlandse site vind ik vrij onduidelijk..
pi_71588507
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
Top. Dan ben je een collega vanuit de Arena ja?
Geen collega, gewoon van uitgaan

En anders zeg je gewoon waar je me van kent, boeit me niet zoveel
pi_71588681
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:25 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Geen collega, gewoon van uitgaan

En anders zeg je gewoon waar je me van kent, boeit me niet zoveel
Ahh oke. Nouja, we zien wel.
[..]
pi_71591314
tvp
One great rockshow can change the world!
pi_71591497
quote:

[..]

beetje dom dan he
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:44:13 #207
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71596074
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:15 schreef skyrebel het volgende:

[..]

beetje dom dan he
Ik heb hem gratis gekregen. Vandaar
pi_71597378
kreeg iedereen maar gratis trein en vlieg kaartjes
pi_71601857
Weet iemand waar een blokkenschema voor Sziget te vinden is?!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:30:57 #210
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71602400
Anders lees je even 15 posts terug
pi_71604497
Nog maar 5 dagen tot de trein vertrekt, tering man, het gaat echt hard!
pi_71612210
iemand een paklijst voor sziget ofzo?
ik heb echt het idee dat ik vanalles ga vergeten....
One great rockshow can change the world!
pi_71613731
Mja ik weet eigenlijk ook niet echt wat ik mee moet nemen.
Uiteraard kleren en deo en dat soort dingen, verder een tent, luchtbed, slaapzak en een kussen. Ook heb ik van die gele oortjes mee voor als ik wil slapen. Ducktape is ook wel handig, voor het geval er iets stuk gaat aan je tent bijvoorbeeld. Een lampje is ook wel handig.
Verder zou ik het ook niet weten.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:54:34 #214
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71616231
Zonnebrand
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:02:26 #215
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71616377
Een trui na 8uur koelt t flink af
pi_71621764
Ik heb volgens mij alleen een paklijst die voor vrouwen bedoeld is
mannen zouden me vierkant uitlachen!

*landt over 73 uur in Boedapest*
pi_71621794
Ik ga morgen al
pi_71621850
nice!!!

ik wil ook morgen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:38:34 #219
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71621951
Ik ga vrijdag... maar het zal wel zaterdag worden, die gasten met wie ik ga zijn altijd nogal onvoorspelbaar...

*fingers crossed overigens dat mijn maagpijn niet erger wordt, don't wanna end up in a hospital there*
pi_71621958
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb volgens mij alleen een paklijst die voor vrouwen bedoeld is
mannen zouden me vierkant uitlachen!

paklijsten zijn soieso voor vrouwen
pi_71622011
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef skyrebel het volgende:

[..]

True, maar sommige kleine dingen zijn wel handig als je die opschrijft die je anders vergeet
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:41:06 #222
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71622028
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

True, maar sommige kleine dingen zijn wel handig als je die opschrijft die je anders vergeet
Condooms
pi_71622039
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef Duizendpootje het volgende:
lucky you.............................. ons vliegtuig pas over 74 uur
pi_71622101
quote:

[..]

Sowieso!
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:15 schreef skyrebel het volgende:

[..]

beetje dom dan he
Mwha, valt wel mee. Sowieso geen zin om naar Eindhoven te reizen en de vliegreizen die ik zag waren allemaal met een overstap van rond de 10 uur.
Anyway, het gaat toch wel gezellig worden, boeiend dat ik dan in de trein slaap. is ook weer een nieuwe ervaring.

Ik heb geen luchtbed, alleen een of ander dun matje.
[..]
pi_71622130
Hoe markeren jullie je tent? Ik zat eraan te denken om met een spuitbus in de weer te gaan maar volgens m'n pa zou het dan kunnen zijn dan de halve tent verteert.
[..]
pi_71622138
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Condooms
Heel belangrijk
pi_71622231
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Sowieso!
[..]

...de vliegreizen die ik zag waren allemaal met een overstap van rond de 10 uur.

Gelukkig vliegen wij maar een uurtje of 2
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:48:14 #228
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71622243
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
Hoe markeren jullie je tent? Ik zat eraan te denken om met een spuitbus in de weer te gaan maar volgens m'n pa zou het dan kunnen zijn dan de halve tent verteert.
Zwarte stift?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:49:01 #229
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71622265
Anywayz... als gij ene hollander ziet met een rooie (inmiddels ietwat lichter verkleurde ) hanekam, dan ben ik dat.. ff zwaaien he
pi_71622267
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
Gewoon onthouden waar hij staat?
pi_71622268
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Daar is geld een handige backup voor
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:50:12 #232
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71622291
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Mits je geld hebt
pi_71622333
Idd, gewoon onthouden waar ie staat en als je te bezopen bent crash je gewoon bij een random iemand

@maniack28: Waarschijnlijk ga ik het toch vergeten maar als ik er aan denk dan zal ik wel ff langs wippen
Geld andersom ook bij mij, check m'n fotoboek maar hoe ik er uit zie en mocht je me zien, kom gerust ff langs

Wanneer is die meeting nou, of gaat ie niet meer door?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:54:31 #234
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71622387
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:52 schreef Chaos-Zero het volgende:
Idd, gewoon onthouden waar ie staat en als je te bezopen bent crash je gewoon bij een random iemand

@maniack28: Waarschijnlijk ga ik het toch vergeten maar als ik er aan denk dan zal ik wel ff langs wippen
Geld andersom ook bij mij, check m'n fotoboek maar hoe ik er uit zie en mocht je me zien, kom gerust ff langs
Is goed, jij bent alleen iets lastiger te identificeren
pi_71622448
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:54 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Is goed, jij bent alleen iets lastiger te identificeren

Mwah ik durf te wedden dat ik als enige met een tattoo van Sega op mn rechter onder been rond loop
pi_71622860
En ik ben onherkenbaar op Sziget omdat er alleen maar oude foto's in mijn fobo staan
pi_71622973
ik ben ook anoniem hoor
pi_71624519
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:14 schreef lienelien het volgende:
ik ben ook anoniem hoor
niets mis met een beetje anonimiteit
pi_71627107
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:10 schreef Duizendpootje het volgende:
En ik ben onherkenbaar op Sziget omdat er alleen maar oude foto's in mijn fobo staan
Jij lijkt op een collega van mij.
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:47 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Gelukkig vliegen wij maar een uurtje of 2
Ik keek alleen maar op Schiphol. Ach ja, ik vind het allemaal best.
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef CasB het volgende:

[..]

Gewoon onthouden waar hij staat?
Mits niet zo bezopen.
[..]
pi_71627307
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:

Jij lijkt op een collega van mij.

tof!

nouja leek dus, dat is nl al 2 jaar geleden
ben inmiddels blond
pi_71627351
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

tof!

nouja leek dus, dat is nl al 2 jaar geleden
ben inmiddels blond
Wedden dat ik je ga vinden?
[..]
pi_71627458
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Wedden dat ik je ga vinden?
good luck to you!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:13:59 #243
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71627528
quote:

[..]

daarom vergeten mannen altijd de helft en moeten ze gebruik maken van onze o zo handige vochtige doekjes zonnebrand pleisters etc etc
pi_71627529
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:10 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

good luck to you!
Als we nou ergens af gaan spreken moet het lukken.
[..]
pi_71627554
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

daarom vergeten mannen altijd de helft en moeten ze gebruik maken van onze o zo handige vochtige doekjes zonnebrand pleisters etc etc
daar is het backup mechanisme ook voor
pi_71627570
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Nee, dat is omdat wij weinig zin hebben dat soort zooi allemaal mee te nemen.
Ik heb van dat desinfecterende spul waarbij je geen water nodig hebt gevonden.
[..]
pi_71627584
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:15 schreef skyrebel het volgende:

[..]

daar is het backup mechanisme ook voor
Precies, ik las dat er een apotheker en dergelijke op het terrein aanwezig is.
[..]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:17:00 #248
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71627593
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Nee, dat is omdat wij weinig zin hebben dat soort zooi allemaal mee te nemen.
Ik heb van dat desinfecterende spul waarbij je geen water nodig hebt gevonden.
ja lekker makkelijk zo'n vriendin waar je alle zooi in haar tas kan dumpen
pi_71627601
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Als we nou ergens af gaan spreken moet het lukken.
jij ging mij zoeken toch?

@ zwartedoos: pleisters! geweldig, nog niet aan gedacht
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:18:40 #250
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71627622
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef skyrebel het volgende:

[..]

geef liever mn geld uit aan bier
pi_71627711
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:17 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ja lekker makkelijk zo'n vriendin waar je alle zooi in haar tas kan dumpen
Ik ga er met een jongen heen dus die vlieger gaat helaas niet op. :")
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:17 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

jij ging mij zoeken toch?

@ zwartedoos: pleisters! geweldig, nog niet aan gedacht
Ja maar 350.000 man.
Als ik dat ga doen ben ik de hele tijd bezig met een oude foto in m'n handen.

Ik kreeg van m'n pa zo'n reisverbanddoos (Hoewel het eigenlijk een etui is).
[..]
pi_71627802
daarom wens ik je ook veel succes!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:28:58 #253
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71627866
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef Duizendpootje het volgende:
blarenpleisters vooral
pi_71627904
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Mits niet zo bezopen.
Net alsof jij kan zuipen, met je labjas !
pi_71627919
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef Duizendpootje het volgende:
Volgende week ben ik dus de hele tijd op zoek naar jou.
Wanneer ga je het terrein op? Dan ga ik gewoon bij de ingang staan.
[..]
pi_71627937
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Net alsof jij kan zuipen, met je labjas !
Wedden?
Die labjas neem ik niet mee.
[..]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:38:21 #257
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71628124
En Paracetamol!!!!!
pi_71628187
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:

[..]

maandag middag gaan we tentje opzetten en daarna naar de pre party
En dan ben ik dinsdag weer terug voor day zero
pi_71628242
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:40 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

maandag middag gaan we tentje opzetten en daarna naar de pre party
En dan ben ik dinsdag weer terug voor day zero
Dan kom ik ook aan.
Pre-party? DIe Hongaarse bandjes?
[..]
pi_71628263
nee bij iemand thuis in boedapest
pi_71628331
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:43 schreef Duizendpootje het volgende:
nee bij iemand thuis in boedapest
Goaf!

Weten jullie nog leuke plekken om die maandag ergens wat te gaan drinken?
En komt Franz Ferdinand nou nog of is dat bij een gerucht gebleven?
[..]
pi_71628355
quote:

[..]

Wedden?
Die labjas neem ik niet mee.
Ik ben wel in voor een drankspel, wie het eerst uit het raam kotst heeft verloren ok?
pi_71628464
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:48 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik ben wel in voor een drankspel, wie het eerst uit het raam kotst heeft verloren ok?
Welke wagon zit je? Ik 111.
[..]
pi_71628499
zou Franz misschien komen??

helaas zijn Deftones en Rise Against ook geruchten gebleven

*wilt stiekem dat Muse op de een of andere manier komt*
pi_71628598
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:54 schreef Duizendpootje het volgende:
zou Franz misschien komen??

helaas zijn Deftones en Rise Against ook geruchten gebleven

*wilt stiekem dat Muse op de een of andere manier komt*
Het gerucht ging dat FF op day zero zou komen maar daar zie ik verder niks van.
[..]
pi_71628698
dat zou nog eens leuk zijn!

ik ga in november ook Franzen
pi_71628811
Franz Ferdinand was inderdaad een gerucht.
Rise Against zou wel komen en hebben het zelfs bevestigd, daarom had ik ook mijn kaartje gekocht. Helaas hebben ze af moeten zeggen

Mijn band! Wat doe je?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:07:57 #268
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71628842
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:02 schreef Duizendpootje het volgende:
dat zou nog eens leuk zijn!

ik ga in november ook Franzen
FRANSEN
pi_71628980
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Franz Ferdinand was inderdaad een gerucht.
Rise Against zou wel komen en hebben het zelfs bevestigd, daarom had ik ook mijn kaartje gekocht. Helaas hebben ze af moeten zeggen

Mijn band! Wat doe je?
Rise Against was voor mij ook een grote reden om te gaan
pi_71629157
Ahh leuk, die gast waarmee ik ga wil drugs meesmokkelen.
Iemand enig idee hoe dat met medeplichtigheid zit? Ik heb namelijk geen zin om in een Hongaarse cel te zitten...
[..]
pi_71629374
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Zotheid het volgende:
Iemand enig idee hoe dat met medeplichtigheid zit? Ik heb namelijk geen zin om in een Hongaarse cel te zitten...
Doe alsof je hem niet kent
pi_71629430
Toevallig maandag avond op tv, op SBS ( ) Was een gast die ook ging drugs smokkelen vanaf de molukken ofzo, echt zo een vreemd land.. Nou als je die cellen zag
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:34:29 #273
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71629451
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Zotheid het volgende:
In de trein moet het wel lukken denk ik. Bus word wat moeilijker
pi_71630164
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:30 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

Doe alsof je hem niet kent
Ik heb zijn kaartjes betaald dus die link weten ze waarschijnlijk snel te vinden.
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
Toevallig maandag avond op tv, op SBS ( ) Was een gast die ook ging drugs smokkelen vanaf de molukken ofzo, echt zo een vreemd land.. Nou als je die cellen zag
Waarom zou je dat risico nemen, koop het daar gewoon op het terrein zelf als je zo nodig zooi wil gebruiken.
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:34 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

In de trein moet het wel lukken denk ik. Bus word wat moeilijker
"Moet wel lukken denk ik" is nou niet echt een risico wat ik zou willen nemen.

Op sommige momenten heb ik er echt spijt van dat ik hem heb meegevraagd.
[..]
pi_71632217
Wat voor drugs? Wiet zal daar wel in overvloed zijn neem ik aan.

En een paar pagina's terug staat mijn wagon, geen zin om op te zoeken.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 augustus 2009 @ 20:21:45 #276
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_71632271
Zat drugs daar, groeit tussen het gras daar.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_71638699
over een kleine 6 uur gaat m'n wekker en ben ik onderweg naar schiphol, dus veel plezier op Sziget allemaal en tot daar
pi_71641136
Jij ook veel plezier en een goede vlucht!!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:40:19 #279
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_71645339
Morgen gaan wij ook op pad. Niet met de trein of de normale bus. Nee, met 8 man in een gehuurd busje!
pi_71645739
nog 2 dagen en dan partytime
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:58:28 #281
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71649118
Laatste werkdag voor Sziget
pi_71650286
Vive la fęte heeft enkele festivaloptredens gecanceld (precieze reden weet ik niet), maar ze noemden iig Sziget. Was zelf niet van plan naar het optreden te gaan.. Maar bij deze, voor degenen die wel wilden gaan. Ben benieuwd wat de vervanging word...

Update: Gitarist = Zwaar gewond
Gitarist Danny Mommens van de Belgische band Vive La Fete is afgelopen weekend betrokken geraakt bij een ernstig motorongeluk. Hij ligt nog in het ziekenhuis, maar zou volgens verschillende bronnen wel volledig herstellen. De komende concerten van Vive La Fete, onder andere op het Sziget-festival in Boedapest, worden afgelast.

Bron: http://www.kinkfm.com/pop(...)arist_ernstig_gewond

[ Bericht 0% gewijzigd door dacco op 06-08-2009 13:46:40 ]
pi_71653447
quote:

[..]

Ik heb een idee!
Maak een bord met "ZOTHEID ZOEKT DUIZENDPOOTJE!"
Dan kan ik jou iig ook beter vinden!
pi_71654673
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:37 schreef dacco het volgende:
Vive la fęte heeft enkele festivaloptredens gecanceld (precieze reden weet ik niet), maar ze noemden iig Sziget. Was zelf niet van plan naar het optreden te gaan.. Maar bij deze, voor degenen die wel wilden gaan. Ben benieuwd wat de vervanging word...

Update: Gitarist = Zwaar gewond
Gitarist Danny Mommens van de Belgische band Vive La Fete is afgelopen weekend betrokken geraakt bij een ernstig motorongeluk. Hij ligt nog in het ziekenhuis, maar zou volgens verschillende bronnen wel volledig herstellen. De komende concerten van Vive La Fete, onder andere op het Sziget-festival in Boedapest, worden afgelast.

Bron: http://www.kinkfm.com/pop(...)arist_ernstig_gewond
Ow damn dat is wel ruk
pi_71656096
Even vraagje! Ik ga lekker vliegen zaterdag en dan met de taxi naar festival terrein... daar wou ik dan die "Moving in" tickets kopen voor eerste 2 dagen? Maar mag je dan ook meteen je tentje opzetten? Want dat zou wel zwaar relaxed zijn! Iemand die dit weet?
pi_71661111
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:35 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

Ik heb een idee!
Maak een bord met "ZOTHEID ZOEKT DUIZENDPOOTJE!"
Dan kan ik jou iig ook beter vinden!
Top, dan maak ik zo'n bord aan een rugzak vast!
Wacht...

Dat zeg je toch niet zodat je dan snel de andere kant op kan rennen?
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef cowed het volgende:
Even vraagje! Ik ga lekker vliegen zaterdag en dan met de taxi naar festival terrein... daar wou ik dan die "Moving in" tickets kopen voor eerste 2 dagen? Maar mag je dan ook meteen je tentje opzetten? Want dat zou wel zwaar relaxed zijn! Iemand die dit weet?
Volgens mij is dat een compingticket ja. Lijkt me anders ook een beetje raar, dat je op het terrein mag zijn maar je mag geen tent neerzetten.

8 Augustus: Opening camping. Wie alvast de tent op wil zetten kan op 8 en 9 augustus alvast voor 10 euro per dag op de camping van het Szigetterrein staan. Er zijn nog geen festivalactiviteiten.
10 Augustus: Festivalterrein opent om 10.00 uur, ’s avonds zijn er openingsfeesten en optredens.

http://szigetfestival.nl/informatie/overSziget
[..]
pi_71662698
Thanks! Daar stond het dus! Erg chill
pi_71664201
Weet iemand of er alcohol controles plaatsvinden op sziget.
Ben van plan namelijk een heerlijk bacootje te bereiden en deze mee te smokkelen in een 2liter cola fles
Zou beetje zonde zijn als ze daar daadwerkelijk op controleren

En hoeveel geld nemen jullie gemiddeld mee op sziget.
Heb iets van 200,- voor de 6 dagen dat ik er daadwerkelijk iets doe
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:03:19 #289
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71664266
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:01 schreef Rayan het volgende:
Weet iemand of er alcohol controles plaatsvinden op sziget.
Ben van plan namelijk een heerlijk bacootje te bereiden en deze mee te smokkelen in een 2liter cola fles
Zou beetje zonde zijn als ze daar daadwerkelijk op controleren

En hoeveel geld nemen jullie gemiddeld mee op sziget.
Heb iets van 200,- voor de 6 dagen dat ik er daadwerkelijk iets doe
Je mag blij zijn als ze die cola fles uberhaupt vinden
pi_71665356
Hoezo dat dan juicychill?
Ga jij er trouwens ook heen?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:38:13 #291
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71665464
Ach, die tassencontrole is lame ze voelen ff en je mag doorlopen
En een fles cola zal niet moeilijk worden, neem voor de zekerheid nog drie flessen normale mee. Just in case.

Ik ga er ook heen ja
pi_71665904
Hahahaha niks aan t handje dus! Ga die fles lekker vullen met bacooooo!!!
Hoeveel cash neem jij trouwens mee? en wat zou je ongeveer mee moeten nemen om alle leuke dingen te kunnen doenm en riant te leven voor die 6 dagen?

200? 300?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:51:22 #293
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71665953
Ik neem sowieso 400 contant mee. Hoop nog wat over te houden voor Lowlands
pi_71665981
Even nog wat praktische vragen voor een newbe Sziget ganger (maar wel ervaren festivalganger)

Hoe doen jullie dat met je telefoon qua opladen enzo? Ik neem een gare Nokia mee, maar die houdt het maar een paar dagen vol, zijn er oplaadpunten net zoals Lowlands?

Nog meer Do's en don'ts die Sziget specifiek zijn naast je tentje onder de bomen zetten
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:53:40 #295
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71666042
Zoals al eerder in het topic besproken zijn er oplaadpunten van Nokia aanwezig.
pi_71666240
Joehoe! groetjes vanuit Budapest! Art hostel is echt heel chill en het weer hier ook
pi_71666298
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef lienelien het volgende:
Joehoe! groetjes vanuit Budapest! Art hostel is echt heel chill en het weer hier ook
Jaloers!!!

Alvast veel plezier en tot over een paar dagen!
[..]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:02:37 #298
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71666351
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef lienelien het volgende:
Oeeh, nice

Veel plezier!
pi_71667129
Aarg ik kan echt niet meer wachten!
pi_71668807
Nog maar een paar uurtjes en dan mogen wij ook gaan vertrekken. Vrijdagnacht/zaterdagochtend, thunderbirds are go!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:09:11 #301
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71668850
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef dacco het volgende:
Nog maar een paar uurtjes en dan mogen wij ook gaan vertrekken. Vrijdagnacht/zaterdagochtend, thunderbirds are go!
Per trein, boot, bus of plane?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')