Top. Dan ben je een collega vanuit de Arena ja?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij hield er waarschijnlijk niet van dat jij steeds met je hand over zijn bovenbeen zat te wrijven
Je kan hem ook in het engels zetten. Raar dat ze hem op de Nederlandse site er niet zo hebben opgezet.quote:
Geen collega, gewoon van uitgaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
Top. Dan ben je een collega vanuit de Arena ja?
Ahh oke. Nouja, we zien wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen collega, gewoon van uitgaan
En anders zeg je gewoon waar je me van kent, boeit me niet zoveel
beetje dom dan hequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn treinkaartje was duurder dan jouw vliegticket.
Ik heb hem gratis gekregen. Vandaarquote:
paklijsten zijn soieso voor vrouwenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb volgens mij alleen een paklijst die voor vrouwen bedoeld is![]()
mannen zouden me vierkant uitlachen!
*landt over 73 uur in Boedapest*
True, maar sommige kleine dingen zijn wel handig als je die opschrijft die je anders vergeetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
paklijsten zijn soieso voor vrouwen
Condoomsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
True, maar sommige kleine dingen zijn wel handig als je die opschrijft die je anders vergeet
lucky you.............................. ons vliegtuig pas over 74 uurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef Duizendpootje het volgende:
*landt over 73 uur in Boedapest*
Sowieso!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Mwha, valt wel mee. Sowieso geen zin om naar Eindhoven te reizen en de vliegreizen die ik zag waren allemaal met een overstap van rond de 10 uur.quote:
Gelukkig vliegen wij maar een uurtje of 2quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sowieso!
[..]
...de vliegreizen die ik zag waren allemaal met een overstap van rond de 10 uur.
Zwarte stift?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
Hoe markeren jullie je tent? Ik zat eraan te denken om met een spuitbus in de weer te gaan maar volgens m'n pa zou het dan kunnen zijn dan de halve tent verteert.
Gewoon onthouden waar hij staat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
Hoe markeren jullie je tent? Ik zat eraan te denken om met een spuitbus in de weer te gaan maar volgens m'n pa zou het dan kunnen zijn dan de halve tent verteert.
Daar is geld een handige backup voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
True, maar sommige kleine dingen zijn wel handig als je die opschrijft die je anders vergeet
Mits je geld hebtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Daar is geld een handige backup voor
Is goed, jij bent alleen iets lastiger te identificerenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:52 schreef Chaos-Zero het volgende:
Idd, gewoon onthouden waar ie staat en als je te bezopen bent crash je gewoon bij een random iemand
@maniack28: Waarschijnlijk ga ik het toch vergeten maar als ik er aan denk dan zal ik wel ff langs wippen
Geld andersom ook bij mij, check m'n fotoboek maar hoe ik er uit zie en mocht je me zien, kom gerust ff langs
Mwah ik durf te wedden dat ik als enige met een tattoo van Sega op mn rechter onder been rond loopquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is goed, jij bent alleen iets lastiger te identificeren
niets mis met een beetje anonimiteitquote:
Jij lijkt op een collega van mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:10 schreef Duizendpootje het volgende:
En ik ben onherkenbaar op Sziget omdat er alleen maar oude foto's in mijn fobo staan
Ik keek alleen maar op Schiphol. Ach ja, ik vind het allemaal best.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:47 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Gelukkig vliegen wij maar een uurtje of 2
Mits niet zo bezopen.quote:
Wedden dat ik je ga vinden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
tof!
nouja leek dus, dat is nl al 2 jaar geleden
ben inmiddels blond
daarom vergeten mannen altijd de helft en moeten ze gebruik maken van onze o zo handige vochtige doekjes zonnebrand pleisters etc etcquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Als we nou ergens af gaan spreken moet het lukken.quote:
daar is het backup mechanisme ook voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
daarom vergeten mannen altijd de helft en moeten ze gebruik maken van onze o zo handige vochtige doekjes zonnebrand pleisters etc etc
Nee, dat is omdat wij weinig zin hebben dat soort zooi allemaal mee te nemen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
daarom vergeten mannen altijd de helft en moeten ze gebruik maken van onze o zo handige vochtige doekjes zonnebrand pleisters etc etc
Precies, ik las dat er een apotheker en dergelijke op het terrein aanwezig is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:15 schreef skyrebel het volgende:
[..]
daar is het backup mechanisme ook voor
ja lekker makkelijk zo'n vriendin waar je alle zooi in haar tas kan dumpenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat wij weinig zin hebben dat soort zooi allemaal mee te nemen.
Ik heb van dat desinfecterende spul waarbij je geen water nodig hebt gevonden.
jij ging mij zoeken toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we nou ergens af gaan spreken moet het lukken.
geef liever mn geld uit aan bierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Daar is geld een handige backup voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |