quote:
toch vallen meiden ervoorquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ja, sorry hoor.. normaal gesproken ben ik niet zo sadistisch maar kom op! Je ziet toch van een paar kilometer afstand dat deze jongens fout zijn?
je moet eens weten hoeveel naieve kippen er rondlopen in de uitgaansgelegnhedenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ja, sorry hoor.. normaal gesproken ben ik niet zo sadistisch maar kom op! Je ziet toch van een paar kilometer afstand dat deze jongens fout zijn?
Hier kan ik een leuke opmerking over maken, maar ik doe 't for the sake of Meh7's hart maar nietquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Check dit filmpje eensquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
quote:"I whish i had a daughter so i could forbid her marrying one"
--ford prefect
Wat dacht je van Turkije?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan naartoe? Ze zijn toch hier geboren dus in het buitenland hebben ze ook niet zoveel te zoeken lijkt me.
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Check dit filmpje eens
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
Niks tweede kans, ze zijn nog niet veroordeeld. We moeten dus aannemen dat ze onschuldig (maar verdacht) zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zo is dat:
Ze zullen nu hun gebruikelijke bezigheden wel weer kunnen oppakken.
Iedereen verdient toch een tweede kans etc.
En wat vind jij? Lekkah of ... boosquote:Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen woorden voor...
Hehe!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Check dit filmpje eens
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zijn in ieder geval domme criminelen.
Als je je bezighoudt met het witwassen van geld en vrouwenhandel moet je er niet zo opvallend bijlopen. Het ligt er té dik op.
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:52 schreef Stigmator het volgende:
Alle mannen met dochters in de buurt van rotterdam...
Nak die gozers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |