Mwa na door de cops verteld te zijn dat je dochter een hoer is zal dit wel meevallen hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 14:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Leuk om te horen voor de ouders van de gedeputeerde meisjes. Mehmet en Murat kunnen gewoon doorgaan met hun ziekelijke praktijken, en doorleven van de vruchten er van. Met sommige dingen zou je toch wensen dat publieke lynchen toegestaan was
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Die van het dansje is vrij, deze zit nog vast.
quote:De twee andere hoofdverdachten, O.'s 27-jarige broer Mehmet en de 38-jarige Youssef O., worden niet vast gehouden.
Waarom niet? Uit het feit dat ze - in afwachting van het proces - weer op vrije voeten zijn gesteld, blijkt wel dat ze in Nederland weinig te vrezen hebben.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:14 schreef Meh7 het volgende:
Ik denk niet dat die gasten in Nederland blijven hoor. Niet zo slim van justitie om ze vrij te laten in afwachting van het proces.
Blah blah, lees even de post waar ik op reageer.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat volk hoort niet op straat, ze horen of in de cel met water en brood of op de bodem van de Noordzee.
Ik denk eerder dat zij trappen.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:27 schreef Maraca het volgende:
Nehe.. dit zijn loverboys?Dat meiden daar in trappen!
Blijkt dat?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:27 schreef isogram het volgende:
[..]
Waarom niet? Uit het feit dat ze - in afwachting van het proces - weer op vrije voeten zijn gesteld, blijkt wel dat ze in Nederland weinig te vrezen hebben.
Zo is dat:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een gezanik hier zeg. Je bent nog altijd onschuldig totdat schuld bewezen is, waarbij je mensen niet onbeperkt vast kan laten zitten voordat ze veroordeeld zijn. Dat lijken me hele normale principes.
Eerst maar eens afwachten of ze veroordeeld worden, dan huilen.
Ik vind de misdaad waar ze van verdacht worden dermate ernstig dat ze niet op vrije voeten horen anders.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een gezanik hier zeg. Je bent nog altijd onschuldig totdat schuld bewezen is, waarbij je mensen niet onbeperkt vast kan laten zitten voordat ze veroordeeld zijn. Dat lijken me hele normale principes.
Eerst maar eens afwachten of ze veroordeeld worden, dan huilen.
quote:
toch vallen meiden ervoorquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ja, sorry hoor.. normaal gesproken ben ik niet zo sadistisch maar kom op! Je ziet toch van een paar kilometer afstand dat deze jongens fout zijn?
je moet eens weten hoeveel naieve kippen er rondlopen in de uitgaansgelegnhedenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ja, sorry hoor.. normaal gesproken ben ik niet zo sadistisch maar kom op! Je ziet toch van een paar kilometer afstand dat deze jongens fout zijn?
Hier kan ik een leuke opmerking over maken, maar ik doe 't for the sake of Meh7's hart maar nietquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Check dit filmpje eensquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
quote:"I whish i had a daughter so i could forbid her marrying one"
--ford prefect
Wat dacht je van Turkije?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan naartoe? Ze zijn toch hier geboren dus in het buitenland hebben ze ook niet zoveel te zoeken lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |