quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:17 schreef Slappy het volgende:
Sorry hoor als je dat al eng vindt,zou ik naar de dokter gaan vond echt slaapwekkend en totaal geen spanning inzitten.
Vond ik ook een goeie filmquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Freezor het volgende:
1408
Eén man, één hotelkamer
[ afbeelding ]
die mongolenvoet naar binnen doet 't 'em.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Freezor het volgende:
1408
Eén man, één hotelkamer
[ afbeelding ]
Ik mocht dat vroeger nooit kijken van m'n oudersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:52 schreef Leer2eK het volgende:
Had vroeger een keer bij de videotheek Faces of Death gehuurd, waar behoorlijk freaky stukjes inzaten, maar eigenlijk enger waren de previews van andere horrorfilms. Weet niet meer precies hoe of wat, maar het is me altijd bijgebleven dat ik die toen stiekem wel scary vond.
(Waarschijnlijk als ik het nu terug zou zijn, ziet het er gruwelijk nep uit, maar goed.... kwas nog maar klein)
die was eeeeengquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:14 schreef dapluiz het volgende:
Zal er wellicht commentaar op krijgen, maar de enige film die een beetje wat bij me deed is toch Event Horizon, maar misschien komt dat vooral door die "hel"-beelden
Zo kansloos dat soort films geweldig om iemand zien te lijdenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:52 schreef Leer2eK het volgende:
Had vroeger een keer bij de videotheek Faces of Death gehuurd, waar behoorlijk freaky stukjes inzaten, maar eigenlijk enger waren de previews van andere horrorfilms. Weet niet meer precies hoe of wat, maar het is me altijd bijgebleven dat ik die toen stiekem wel scary vond.
(Waarschijnlijk als ik het nu terug zou zijn, ziet het er gruwelijk nep uit, maar goed.... kwas nog maar klein)
Eens! "Engste" is niet te definiëren, maar de sfeer, de acteurs, de acties, alles klopt in die film. Goed opgebouwd, veel gesuggereerd en weinig laten zien, echt perfectquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:31 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, de allerengste film voor mij was toch "Alien". De sfeer die die film opriep is trouwens nog steeds niet(of nauwelijk) ge-evenaard.
Ik vind dat dus absoluut niet eng. Aangezien er VIJF MILJARD horrorfilms van zijn, vind ik het behoorlijk cliché. Bovendien is het spook altijd gekwetst en dat soort shit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
JA WTF is dat toch? Wat maakt ze zo, dat ze "eng" zijn?
Dat MEEN je niet. Ik dacht voor geen moment dat het serieus was bedoeld. Ik vond 'm vreselijk slecht, hooguit grappig.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatst wel the unborn gezien, die was wel goed!
Wat ik het sickste vond van The Ring, is dat ze afdaalt in die put en daar in het donker in dat water staat en vervolgens zo'n pluk haar voelt. Moet je voorstellen dat je zelf aan het zwemmen bent in zee en dan ineens allemaal haar langs je lichaam voelt gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is toch met stip "The Ring".
Als dat wijf aan het eind uit die waterput klautert, naar die tv toe kruipt, en dan de handen echt om de rand van dat tvtoestel steekt..... Jemig.En dan met dat enge geluid erbij.... ik deed het echt bijna in mijn broek van schrik toen.
* Orbeatle is het daarmee eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:15 schreef dapluiz het volgende:
Meest freaky uit The Ring vond ik zelf eigenlijk het eerste slachtoffer in de kast, vooral omdat je het niet ziet aankomen (ik niet dan) en dan dat dat hoofd nog ff naar voren rolt
Die film heet Electric Jibba Jabba.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef SLP_ het volgende:
Darkness Falls![]()
En die ene film ik weet niet meer hoe ie heet. Een vrouw overlijdt door een auto-ongeluk. Haar man raakt in contact met iemand die verstand heeft van geesten en hen kan waarnemen via Elektrische blabla. Dan zijn er 3 geesten die gemeen zijn. Die geesten vermoorden dan die man van die Elektrische blabla. De overleden vrouw maakt haar man duidelijk via de tv wanneer die geesten weer iemand willen vermoorden. Die man gaat dan die mensen helpen. Op een gegeven moment komen ze achter een vriendin van hem aan, en volgens mij ook achter hemzelf. Hoe heet ie ook alweer?
Die vond ik ook super eng!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |