Ja dat klopt wel een beetje, maar ik beging gewoon wanhopig te worden. De politie bellen helpt niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je lijkt me maar een mietje. Die hamer lijkt me dus geen goed idee.
Den haag.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Moet je maar niet in roffa () gaan wonen
Gelukkig heb je wel zelfkennis. Verhuizen lijkt me een betere optie.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:32 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel een beetje, maar ik beging gewoon wanhopig te worden. De politie bellen helpt niet.
Dat. En anders goede verklaring gewenst.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef GGMM het volgende:
hoax.
Dat is dus vrijwel onmogelijk door die omstandigheden. Als het kon zou ik het zo doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel zelfkennis. Verhuizen lijkt me een betere optie.
Kom nou eens met wat meer informatie i.p.v. alleen maar te piepen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:35 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Dat is dus vrijwel onmogelijk door die omstandigheden. Als het kon zou ik het zo doen.
Denk het ook, ik heb zwaar het idee dat ik dit eerder heb gelezen.quote:
Dacht iedereen maar zo simpelquote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef kL0j00h het volgende:
Ga gewoon naar buiten geef de eerste die je tegen komt een portie klappen en ga weer naar binnen. Klaar.
Inderdaad, je moet eerst een flink stuk hout of een stuk ijzeren pijp meenemen, zo doe ik het altijdquote:
Heuy, jij bent ook al groenquote:
Niet mijn eigen schuld hoor!quote:
Jij hebt ook de cursus "vierendelen voor automobilisten" gevolgd?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
Weet je wat je doet TS ? Je slaat een van hen helemaal lens, zodat hij versuft is. Daarna pak je 4 stukken stevig touw en elke touw bindt je om één van zijn 4 ledematen, armen en benen. De uiteinden van deze touwen bindt je elk vast aan de trek-haak van een auto. En dan de autos laten wegrijden maar. Wed maar dat zijn vriendjes daarna schrik hebben en niet meer terug durven te komen !
Wat je al niet in anime's zietquote:Op maandag 20 juli 2009 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
Weet je wat je doet TS ? Je slaat een van hen helemaal lens, zodat hij versuft is. Daarna pak je 4 stukken lang en stevig en sterk touw en elke touw bindt je om één van zijn 4 ledematen, armen en benen. Zorg dat ze stevig vast zitten. De uiteinden van deze touwen bindt je elk vast aan de trek-haak van een auto. Zorg ook ditmaal dat het stevig vast zit en niet snel los kan gaan. En dan de autos laten wegrijden maar, elk een andere kant op. Zorg dat je flink gas geeft. Wed maar dat zijn vriendjes daarna schrik hebben en niet meer terug durven te komen !
Jahaah, ik ben al erg enthousiast over deze nieuwe methode, hoewel het met paarden toch iets makkelijker zou gaan maar dat terzijdequote:Op maandag 20 juli 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt ook de cursus "vierendelen voor automobilisten" gevolgd?
of je moet gebruik maken van gedeelde angst. sla een van die jongens lens. bindt hem vast aan de deurpost, zet een bord erboven met ''ik duld geen hangjongeren aan mijn deur. laat dit een voorbeeld voor velen zijn.''quote:Op maandag 20 juli 2009 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
Weet je wat je doet TS ? Je slaat een van hen helemaal lens, zodat hij versuft is. Daarna pak je 4 stukken lang en stevig en sterk touw en elke touw bindt je om één van zijn 4 ledematen, armen en benen. Zorg dat ze stevig vast zitten. De uiteinden van deze touwen bindt je elk vast aan de trek-haak van een auto. Zorg ook ditmaal dat het stevig vast zit en niet snel los kan gaan. En dan de autos laten wegrijden maar, elk een andere kant op. Zorg dat je flink gas geeft. Wed maar dat zijn vriendjes daarna schrik hebben en niet meer terug durven te komen !
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:20 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
of je moet gebruik maken van gedeelde angst. sla een van die jongens lens. bindt hem vast aan de deurpost, zet een bord erboven met ''ik duld geen hangjongeren aan mijn deur. laat dit een voorbeeld voor velen zijn.''
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:29 schreef BorusBulldog het volgende:
Nou TS zoals je ziet mag de oplossing redelijk simpel zijn.
Je nodigt al deze keyboard-rambo's uit voor een bakje koffie alvorens je dat tuig een lesje gaat leren i.s.m deze keyboard-rambo's.
Wat dacht je van TRU.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er op een forum ergens serieus op wordt ingegaan
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er op een forum ergens serieus op wordt ingegaan
kan je beter over ze heen pissen.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:33 schreef Biels het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik had die gasten helemaal de kanker ingeslagen al voordat ze ook maar iets hadden gedaan. Even mannelijke dominantie tonen. Territorium afbakenen.
Als ik verhuis doe ik dat standaard, zoek ik de macho van de buurt op geef hem wat klappen en ze weten meten wie de nieuwe baas in de buurt isquote:Op maandag 20 juli 2009 15:33 schreef Biels het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik had die gasten helemaal de kanker ingeslagen al voordat ze ook maar iets hadden gedaan. Even mannelijke dominantie tonen. Territorium afbakenen.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:35 schreef KatjangPedis het volgende:
geef ze een hangplek:![]()
[ afbeelding ]
* Gromt mannelijk. Jij zegt het!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:33 schreef Biels het volgende:
Ja, ik dacht dat dat gebruikelijk was. Maar niet dus?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:40 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Als ik verhuis doe ik dat standaard, zoek ik de macho van de buurt op geef hem wat klappen en ze weten meten wie de nieuwe baas in de buurt is
Alleen voor ons eindbazen is dat normaal.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat gebruikelijk was. Maar niet dus?
Blijkbaar. TS moet nog veel leren.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:56 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Alleen voor ons eindbazen is dat normaal.
Dan faal je echt in je levenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:57 schreef Biels het volgende:
Mensen die niet even de lokale marokkanengemeenschap neerhoeken zodra ze ergens gaan wonen!!!!!!!!!!!!!!!
Dat die mensen nog bestaan hequote:Op maandag 20 juli 2009 15:57 schreef Biels het volgende:
Mensen die niet even de lokale marokkanengemeenschap neerhoeken zodra ze ergens gaan wonen!!!!!!!!!!!!!!!
Deze klacht verdient een eigen topic.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:57 schreef Biels het volgende:
Dit is op zich al een topic waardigquote:Op maandag 20 juli 2009 15:57 schreef Biels het volgende:
Lol... als je al een strafblad hebt maakt het allemaal niets meer uit idd. Dan profiteer je juist van de lachwekkend lage straffen in NL.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:38 schreef bluuf het volgende:
Een vriend van mij had eerst ook problemen met een aantal marokanen in zijn buurt : hij is 1x met een katana achter ze aan gerend, daarna nooit meer problemen gehad.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kafka. het volgende:
Ik woon door omstandigheden al een tijdje in een 'mindere' buurt, en heb daar vaak last van de hangjongeren hier in de buurt. Toen ik hier kwam wonen kende ik hier niemand, en wist dus niet hoe het hier allemaal in zijn werk ging. Nou heb je hier een aantal hangjongeren in de buurt die het nogal bont maken. Ik heb deze dan ook een tijdje geleden aangegeven bij de politie, maar toen begon het gedonder pas echt. Ik werd vanaf toen gezien als een NSB'er en de treiterijen gaan enorm ver.
Ik woon op huisnummer 45, en omdat ik als NSB'er wordt gezien hebben ze hier 1945 van gemaakt. Ook kloppen ze vaak midden in de nacht op het raam en roepen dan 'recherche!'. Hoe vaak ze dit ook doen, het maakt me telkens aan het schrikken. Tot nu toe klinkt het allemaal wel erg, maar er is mee te leven. Maar 2 weken geleden zijn ze veel te ver gegaan. Ik lag rustig te slapen op de bank, en toen hebben ze hier het raampje ingetikt en traangas naar binnen gespoten. Toen ben ik happend naar adem naar buiten gerend, en voor onderzoek naar het ziekenhuis gegaan.
Ik ben het nu echt he-le-maal zat. Ik pak een hamer en het kan me niet schelen wie het zijn.
Ditte. Traangas gaat behoorlijk ver, kan me niet voorstellen dat de politie daar geen boodschap aan heeft.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
waarom belde je gwn niet de politie toen ze dat traangas gooide?
Alternatieve oplossing: Koop een waakhond, een grote!
Dat was na 3 posts al wel duidelijk. Dit topic is nu onofficieel omgedoopt tot een heldentopic.quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:02 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Pauper doet Piet van SBS Probleemwijken na.
Piet Piet! kom naar buiten!!![]()
![]()
Mensen die dit topic uberhaupt serieus nemen.
http://video.google.com/videosearch?q=probleemwijk&emb=0#
Duindorp aflevering dus.
Inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
mensen die serieus op een aflevering van probleemwijken ingaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |