Ja dat klopt wel een beetje, maar ik beging gewoon wanhopig te worden. De politie bellen helpt niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je lijkt me maar een mietje. Die hamer lijkt me dus geen goed idee.
Den haag.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Moet je maar niet in roffa () gaan wonen
Gelukkig heb je wel zelfkennis. Verhuizen lijkt me een betere optie.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:32 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel een beetje, maar ik beging gewoon wanhopig te worden. De politie bellen helpt niet.
Dat. En anders goede verklaring gewenst.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef GGMM het volgende:
hoax.
Dat is dus vrijwel onmogelijk door die omstandigheden. Als het kon zou ik het zo doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel zelfkennis. Verhuizen lijkt me een betere optie.
Kom nou eens met wat meer informatie i.p.v. alleen maar te piepen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:35 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Dat is dus vrijwel onmogelijk door die omstandigheden. Als het kon zou ik het zo doen.
Denk het ook, ik heb zwaar het idee dat ik dit eerder heb gelezen.quote:
Dacht iedereen maar zo simpelquote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef kL0j00h het volgende:
Ga gewoon naar buiten geef de eerste die je tegen komt een portie klappen en ga weer naar binnen. Klaar.
Inderdaad, je moet eerst een flink stuk hout of een stuk ijzeren pijp meenemen, zo doe ik het altijdquote:
Heuy, jij bent ook al groenquote:
Niet mijn eigen schuld hoor!quote:
Jij hebt ook de cursus "vierendelen voor automobilisten" gevolgd?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
Weet je wat je doet TS ? Je slaat een van hen helemaal lens, zodat hij versuft is. Daarna pak je 4 stukken stevig touw en elke touw bindt je om één van zijn 4 ledematen, armen en benen. De uiteinden van deze touwen bindt je elk vast aan de trek-haak van een auto. En dan de autos laten wegrijden maar. Wed maar dat zijn vriendjes daarna schrik hebben en niet meer terug durven te komen !
Wat je al niet in anime's zietquote:Op maandag 20 juli 2009 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
Weet je wat je doet TS ? Je slaat een van hen helemaal lens, zodat hij versuft is. Daarna pak je 4 stukken lang en stevig en sterk touw en elke touw bindt je om één van zijn 4 ledematen, armen en benen. Zorg dat ze stevig vast zitten. De uiteinden van deze touwen bindt je elk vast aan de trek-haak van een auto. Zorg ook ditmaal dat het stevig vast zit en niet snel los kan gaan. En dan de autos laten wegrijden maar, elk een andere kant op. Zorg dat je flink gas geeft. Wed maar dat zijn vriendjes daarna schrik hebben en niet meer terug durven te komen !
Jahaah, ik ben al erg enthousiast over deze nieuwe methode, hoewel het met paarden toch iets makkelijker zou gaan maar dat terzijdequote:Op maandag 20 juli 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt ook de cursus "vierendelen voor automobilisten" gevolgd?
of je moet gebruik maken van gedeelde angst. sla een van die jongens lens. bindt hem vast aan de deurpost, zet een bord erboven met ''ik duld geen hangjongeren aan mijn deur. laat dit een voorbeeld voor velen zijn.''quote:Op maandag 20 juli 2009 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
Weet je wat je doet TS ? Je slaat een van hen helemaal lens, zodat hij versuft is. Daarna pak je 4 stukken lang en stevig en sterk touw en elke touw bindt je om één van zijn 4 ledematen, armen en benen. Zorg dat ze stevig vast zitten. De uiteinden van deze touwen bindt je elk vast aan de trek-haak van een auto. Zorg ook ditmaal dat het stevig vast zit en niet snel los kan gaan. En dan de autos laten wegrijden maar, elk een andere kant op. Zorg dat je flink gas geeft. Wed maar dat zijn vriendjes daarna schrik hebben en niet meer terug durven te komen !
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:20 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
of je moet gebruik maken van gedeelde angst. sla een van die jongens lens. bindt hem vast aan de deurpost, zet een bord erboven met ''ik duld geen hangjongeren aan mijn deur. laat dit een voorbeeld voor velen zijn.''
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:29 schreef BorusBulldog het volgende:
Nou TS zoals je ziet mag de oplossing redelijk simpel zijn.
Je nodigt al deze keyboard-rambo's uit voor een bakje koffie alvorens je dat tuig een lesje gaat leren i.s.m deze keyboard-rambo's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |