Knop werkt wel. hier althansquote:Op maandag 20 juli 2009 12:10 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil 2 leuke dames op hyves krabbelen maar nu werkt de reageer knop niet
klacht: hyves is kut en werkt niet rijdens het krabbelen naar mooie dames.
klacht2: geen pics vanwege schending van privacy en fappende fokkers
Wat deze wijze man zegt.quote:
Ik maak 'm gelijk aanquote:Op maandag 20 juli 2009 12:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah. Het dagelijkse hyves-topic. Nu nog een topic over het weer, over msn, enz.
iemand die het snaptquote:Op maandag 20 juli 2009 12:13 schreef Shoombak het volgende:
Ik zat net lekker door een aantal naaktfoto's van zo'n hyvessletje te bladeren, werken ineens al die knoppen niet meer
Sorry, ik denk dat je te weinig indruk hebt weten achter te laten.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jij weet uit je mod tijdperk dat ik louter voor kwaliteit sta
link?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:13 schreef Shoombak het volgende:
Ik zat net lekker door een aantal naaktfoto's van zo'n hyvessletje te bladeren, werken ineens al die knoppen niet meer
Je kan haar ook even bellen natuurlijkquote:Op maandag 20 juli 2009 12:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ind.. ik heb een nieuw bericht van een sletje wat ik binnekort ga prikken(kan ik zien door hotmail) wil die gvd niet mn inbox laden..
![]()
kuthyves hij moet et doen en snel
!
Zover ben ik nog niet, heb haar gister gefixt op hyvves (quote:
Doet het alweer. slotjeee.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, heb haar gister gefixt op hyvves (![]()
) alleen ze is nu wel op msn, maar ik ben serieus nog een beetej van de kaart van gisteravond (bbq +veel drinken) dus denk beter dat dat een andere x kan
Alleen dat is zo chil aan die berichten die kan je gewoon rustig lezen als je wil en later antwoorden
Ik pm je wel evenquote:
nu niet.quote:
Je hebt pmquote:
ze is wel lekker hequote:
quote:
Hyvesquote:Jeffrey (370)
gisteren, 13:57
heey
wil je mis me msn toevoegen
heb cam
jeffrey_ajax@live.nl
ben 16 jongen
gr. jeffrey
Et is in ieder geval een joodquote:
Geeft wel weer aan wat voor een sneu volk die ajacieden zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 13:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et is in ieder geval een jood
ind stinkjodenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan wat voor een sneu volk die ajacieden zijn
Wat de kanker fuckquote:Jeffrey (370)
10 jun, 20:51
verwijderd is gelezen
als je msn wil kijk hier onder
jeffrey_ajax@live.nl
jeffrey-feij@live.nl
Wat is dit voor kankerfalerquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat is dit voor kankerfalerzo probeert hij zowel ajax- als feychicks te regelen?
http://jeffrey431.hyves.nl/quote:Op maandag 20 juli 2009 14:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat is dit voor kankerfalerzo probeert hij zowel ajax- als feychicks te regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |