"Get your filthy hands of my sister!"quote:Op maandag 20 juli 2009 10:25 schreef Michellee het volgende:
Geweldig vanochtend Holden met dat geweer...
*werkt eraan*quote:Op maandag 20 juli 2009 10:55 schreef Angelic_Rose het volgende:
Alweer een nieuw topic!![]()
Wat een mooie OP trouwens..
Meg had hem net verteld dat Craig weet dat het niet zijn kind is, en dat hij geprobeerd heeft dat kind te vermoorden met dat chemisch goedje.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef Koningin het volgende:
Oh heb wat afleveringen gemist....Hoe zit dat met Holden en dat geweer?
3wekenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:32 schreef padlarf het volgende:
ik heb al bijna 3 weken niet meer gekeken
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is leuk geworden!
Die foto van Holden..![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef massy het volgende:
Tvp met Luke en Noah, gewoon omdat ze zo leuk zijn samen![]()
[ afbeelding ]
een aantal fotos zijn spoilersquote:Op maandag 20 juli 2009 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Laatste post vorig draadje
As the World Turns #30 Gaan Jack en Carly echt trouwen?
We gaan weer verder waar............Carly het niet kan helpen, die snapt niet dat Sam in haar slipje wil. of wil ze dat zelf ook.
[ afbeelding ]Holden heel stoer met een shotgun die creep van een Craig de ballen uit de broek wil schieten.
[ afbeelding ]Dat gedoe met Katy en Brad net zo vervelend wordt, als dat gezeur met Sophie en Aaron.
[ afbeelding ]Paul weer eens een keer de boel verpest omdat hij zichzelf maar niet in bedwang kan houden.
[ afbeelding ]............... en waar ik Dusty nog steeds een lekker hapje vind ![]()
[ afbeelding ]
Ik mis Hal [ afbeelding ]
Is dat zo? Welke?quote:
jahquote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Michellee het volgende:
....en wat the crap is dat met die buikpop???
Oh, ik dacht dat het de trouwerij was van haar en Jack. Hoop niet dat het betekent dat ze met Brad gaat trouwen dan.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:32 schreef Michellee het volgende:
De bruiloft van Katie en Brad?
Paul met een kind?
Trouwens die arts net tegen Meg "Ik begrijp dat je vruchtbaarheidsproblemen heb gehad"
Was haar baarmoeder niet verwijderd???
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:45 schreef timmmmm het volgende:
Die foto van Holden en dan die foto daaronder, met die blik van Jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |