abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:59:26 #101
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71223991
Het blijft een Duitse auto natuurlijk .
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:39:11 #102
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_71225278
Ik vind Opel, Ford en Volkswagen eigenlijk 3 erg vergelijkbare merken. Alledrie kom je in grote getalen bij dezelfde soort gezinnen in Vinex wijken tegen.
Waarom Opel daar dan (nog) altijd specifiek wordt uitgepikt snap ik niet.

Aan de styling kan het niet liggen en kwa betrouwbaarheid laten zowel Opel, Ford als Volkswagen hun Franse broeders achter zich.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:56:11 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71225830
Snap sowieso niet waarom een auto per sé emotie en whatever moet opwekken. Voor de meeste mensen is een auto een gebruiksvoorwerp en niet *veel* meer dan dat.
Huilen dan.
pi_71227850
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vind Opel, Ford en Volkswagen eigenlijk 3 erg vergelijkbare merken. Alledrie kom je in grote getalen bij dezelfde soort gezinnen in Vinex wijken tegen.
Waarom Opel daar dan (nog) altijd specifiek wordt uitgepikt snap ik niet.
Omdat opel kwalitatief de minste van de drie is.
quote:
Aan de styling kan het niet liggen en kwa betrouwbaarheid laten zowel Opel, Ford als Volkswagen hun Franse broeders achter zich.
VW en Frot presteren beter, opel op niveau Frans.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71227903
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
Voor de meeste mensen is een auto een gebruiksvoorwerp en niet *veel* meer dan dat.
Dat is een bankstel ook, maar je kijkt toch ook naar hoe het staat in je interieur in plaats van alleen maar hoe de bank zit (ook belangrijk natuurlijk)?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71228916
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Omdat opel kwalitatief de minste van de drie is.
[..]


Dat hoor ik nou constant . Kom eens met feiten die deze stelling onderbouwen zou ik zeggen..
pi_71229105
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[ afbeelding ]

Dat was een puike Lancia

Niet dit toch zeker?
[ afbeelding ]

Dat is de Insight, het studiemodel waarop de nieuwe Delta is gebaseerd. Maar ze zijn totaal niet te vergelijken. De oude Delta had een sportief imago, de nieuwe is een ruime gezinswagen. Ik noemde de nieuwe Delta een welkome afwisseling, vanwege het design en de kleurstelling. Daarmee onderscheidt de Delta zich sterk van de andere auto's en dat kan ik wel waarderen.
pi_71230740
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:16 schreef Eddie-Vedder het volgende:

Dat hoor ik nou constant . Kom eens met feiten die deze stelling onderbouwen zou ik zeggen..
Onder meer pannenstatistik 2008.

Zie overigens dat Frot het hier net zo slecht doet als Opel. VW wel duidelijk beter.

Opel is ook wel op de weg terug. Probleem van Opel was dat ze de inkoper van VW hebben overgenomen in de beginjaren 90. Op zich kocht die man heel goedkoop in, maar hij kocht ook rommel in. VW heeft daar de jaren 90 last van gehad, Opel herstelt nu pas weer.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71230881
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Onder meer pannenstatistik 2008.

Zie overigens dat Frot het hier net zo slecht doet als Opel. VW wel duidelijk beter.

Opel is ook wel op de weg terug. Probleem van Opel was dat ze de inkoper van VW hebben overgenomen in de beginjaren 90. Op zich kocht die man heel goedkoop in, maar hij kocht ook rommel in. VW heeft daar de jaren 90 last van gehad, Opel herstelt nu pas weer.
Ok interessant wel

Mijn Duits is helaas ondermaats. Die tabellen geven wat precies aan? De nummers 1 zijn de meest degelijke modellen of juist andersom?
pi_71230972
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:06 schreef Eddie-Vedder het volgende:

Mijn Duits is helaas ondermaats. Die tabellen geven wat precies aan? De nummers 1 zijn de meest degelijke modellen of juist andersom?
Het is op volgorde van betrouwbaarheid, waarbij alle jaren dat er cijfers zijn meetellen kennelijk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71231021
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:06 schreef Eddie-Vedder het volgende:

[..]

Ok interessant wel

Mijn Duits is helaas ondermaats. Die tabellen geven wat precies aan? De nummers 1 zijn de meest degelijke modellen of juist andersom?
De nummer 1 is het betrouwbaarst. Het cijfer geeft het aantal problemen per 1000 auto's van dat model aan.
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:22:41 #112
53142 method21
FREE MANSON
pi_71231491
Ik rij al jaren opel, en het wil toch wat zeggen dat je nu nog steeds de Astra F van 10 of 15 jaar oud ziet rijden, het zijn namelijk hele goeie auto's, de serie van '92 en ouder roesten best wel, maar na '93 heeft opel op en aan alle modelen wijzigingen doorgevoerd waardoor ze minder snel roesten, ik wil over 10 of 15 jaar die vol computer gestuurde audi's bmw's en mercedessen nog wel eens terug zien, opel heeft gewoon prima auto's gemaakt, ik heb als show auto een helemaal rete originele Astra GSI waar absoluut geen tupperware of onzin bumpers opzitten, onder de kap ligt dan wel een V6 maar optisch is die helemaal origineel. Dat ding rijd heerlijk, en ik lach al die patserbakken uit bij de stoplichten. 280pk @1055 kilo

Als daily rij ik een BMW 525 wat ook heerlijk rijd, maar met opel is gewoon helemaal niks mis, de eerste Kadett GSI was 1 van de snelste productie auto's voor de burgerlul die eind jaren 80 uitkwam. 150pk @ net geen 900 kilo.

Nogmaals Opel is gewoon een prima merk net als een heleboel andere auto merken, met name de petjes verzieken het voor zowel opel als voor VW en met name de golf.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_71231815
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:22 schreef method21 het volgende:
Dat ding rijd heerlijk, en ik lach al die patserbakken uit bij de stoplichten. 280pk @1055 kilo
Maar voorwielaandrijving, dus je krijgt het vermogen niet op de weg.
quote:
de eerste Kadett GSI was 1 van de snelste productie auto's voor de burgerlul die eind jaren 80 uitkwam. 150pk @ net geen 900 kilo.
Dat was de GSI-16v, die kwa snelheid en rijplezier volledig door de 309 GTI-16 werd afgetroefd. Die 309 zag er natuurlijk niet uit, maar dat terzijde.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71235390
Ford komt trouwens best wel kut uit die test naar voren Opel redelijk , VW weer beter en de bekende merken zoals Audi , BMW en Mercedes aan kop.Seat doet het ook bovengemiddeld goed trouwens.
pi_71240799
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:55 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Ford komt trouwens best wel kut uit die test naar voren Opel redelijk
M.i. komt Opel net zo kut als Frot naar voren. De rijeigenschappen van de meeste Frots zijn echter wel op hoger niveau, dus sla ik Frot nog altijd hoger aan. Niet veel overigens.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71242383
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

M.i. komt Opel net zo kut als Frot naar voren. De rijeigenschappen van de meeste Frots zijn echter wel op hoger niveau, dus sla ik Frot nog altijd hoger aan. Niet veel overigens.
Typ gewoon Ford...
Frot is irritant en kinderachtig. Zelfde telt voor Slopel.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:43:24 #117
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_71242692
En Niksan
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:22:10 #118
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_71243900
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:30 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Typ gewoon Ford...
Frot is irritant en kinderachtig. Zelfde telt voor Slopel.
Dat is stoeeeerrrrrr op FOCK!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:27:24 #119
152537 IceFreak
Of niet; dat is de vraag
pi_71244071
Tja, van die VW helden heb je altijd he

[ Bericht 0% gewijzigd door IceFreak op 23-07-2009 12:16:05 ]
pi_71245407
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:30 schreef BroesWillems het volgende:

Frot is irritant en kinderachtig.

Je kan je wel overal aan ergeren... Maar dat vind ik dan weer kinderachtig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71245426
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
En Niksan
Nix-an. Wel goed spellen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71245829
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je kan je wel overal aan ergeren... Maar dat vind ik dan weer kinderachtig.
je hebt gelijk, het is buitengewoon grappig... hi hi
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:15:54 #123
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_71245922
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef DS4 het volgende:
Probleem van Opel was dat ze de inkoper van VW hebben overgenomen in de beginjaren 90. Op zich kocht die man heel goedkoop in, maar hij kocht ook rommel in. VW heeft daar de jaren 90 last van gehad, Opel herstelt nu pas weer.
Dus een man koop in voor een heel concern en is daarmee schuldig aan het totale verlies aan kwaliteit....?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_71247474
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:13 schreef BroesWillems het volgende:

je hebt gelijk, het is buitengewoon grappig... hi hi
Dat niet. Het is hoogstens grappig als anderen er zich aan ergeren.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71247528
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:15 schreef error_404 het volgende:

Dus een man koop in voor een heel concern en is daarmee schuldig aan het totale verlies aan kwaliteit....?
Hij zal wel verantwoordelijk zijn voor de hele afdeling inkoop, denk je niet?

Wat die man deed was uitknijpen en te weinig eisen aan kwaliteit stellen. Daar zat het probleem.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')