O op die manierquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de kans of je een Opel langs de weg ziet staan? Da's niet zo interessant. Het gaat om de kans dat je met pech komt te staan als je een Opel hebt.
Als ik het resultaat van dat onderzoek hoor lijkt me dat toch wel het geval. Ik geloof er geen biet van dat je in een Opel het meeste kans hebt op een technisch mankement.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de kans of je een Opel langs de weg ziet staan? Da's niet zo interessant. Het gaat om de kans dat je met pech komt te staan als je een Opel hebt.
Ja, dat kan ook, maar dan is het een waardeloos onderzoek. Althans een onderzoek waar de consument niks aan heeft bij de keuze voor een bepaalde auto.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik het resultaat van dat onderzoek hoor lijkt me dat toch wel het geval. Ik geloof er geen biet van dat je in een Opel het meeste kans hebt op een technisch mankement.
Lijkt me vrij sterk. Volgens mij zijn de Opels van de laatste jaren toch redelijk betrouwbaar.
bron?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef twister_rodriguez het volgende:
idd vooral kwaliteit.. las in autobild (oid) 1.5jaar geleden een artikel over de kans dat een auto langs de weg stond met pech van een merk x is. De aanvoerder van de lijst was opel.
Tja, 't is dan ook een onderzoek van Bild geweest, blijkbaar. Beetje vergelijkbaar met een onderzoek van het niveau 'Telegraaf'. Weinig waarde aan hechten dusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar dan is het een waardeloos onderzoek. Althans een onderzoek waar de consument niks aan heeft bij de keuze voor een bepaalde auto.
kom ik aan als vw manquote:
hehe dat kan idd wel kloppen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 05:14 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Logisch als Opel zoals eerder genoemd een van de meest verkochte merken is toch?
hm.. ik zie het als tijd als een saai stuk auto wat onder 5 andere merknamen verkocht had kunnen worden. Inspiratieloze lease bakquote:Op maandag 20 juli 2009 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
Mooiste moderne opel is de Opel Vectra GTS, gangsterbak
[ afbeelding ]
Zal wel zijn omdat'ie wel een beetje Amerikaanse look heeft
Een 2006 VW Golf is ook best standaard/burgerlijk. De Passat is trouwens wel echt om te smullen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef Robin__ het volgende:
[..]
hm.. ik zie het als tijd als een saai stuk auto wat onder 5 andere merknamen verkocht had kunnen worden. Inspiratieloze lease bakstuk eenheidsworst
De corsa ziet er voor het eerst een beetje toonbaar uit (.. de b en c.. kom op, daar hoort gewoon een gouden ketting met 'prisilla' bij, de nieuwe astra is wel leuk, maarja.. t blijft een slopeltests van die OPC hebben we allemaal gezien en zo geweldig is het alemaal ook niet.
Verder was het natuurlijk GM.. nu niet meer natuurlijk..maar nee hoor, er was absoluut niets mis met opel
Prima auto's? Een collega van me reed in een (nieuwe! ) opel zafira, dat ding zoop gewoon een liter olie per 2000km, en dat was volgens de dealer normaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, want als je een VW had gehad waar dat bij gebeurde was 't anders gelopen denk je?
Ontopic: helemaal niks. Opel maakt (in iedergeval tegenwoordig) heel prima auto's. En die saaie burgerlullenreputatie.. tja. Volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee, en dan zijn er natuurlijk nog genoeg mensen waarbij de auto gewoon als een vervoersmiddel dient. Een gebruiksvoorwerp. Maar de laatste tijd zijn ze toch wel goed bezig vind ik.
Onzin, alleen opels van voor 1995 zijn weggeroest, daarna hebben ze het probleem opgelost. Mijn Astra uit 95 roest in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De opels die rond 1996 gebouwd zijn zijn intussen allemaal weggeroest.
Echt kwaliteit hoor
Genoeg corsaatjes en astraatjes gezien van 97 en 98 die gewoon roestten hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef CasB het volgende:
[..]
Onzin, alleen opels van voor 1995 zijn weggeroest, daarna hebben ze het probleem opgelost. Mijn Astra uit 95 roest in ieder geval niet.
Klopt. Mn broertje had een Corsa B uit 1994 die compleet wegroeste. Ik heb er één uit 1996, en daar is nauwelijks tot geen roest bij terug te vinden. Nog nooit problemen mee gehad, en als student kon je niet goedkoper rijden geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef CasB het volgende:
[..]
Onzin, alleen opels van voor 1995 zijn weggeroest, daarna hebben ze het probleem opgelost. Mijn Astra uit 95 roest in ieder geval niet.
De naam boeit me niet zoveeel... maar het is inderdaad een pot/ketelsituatie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef IceFreak het volgende:
Mensen die opel saai vinden en zelf in een VW rijden![]()
Alleen de naam al, VOLKSwagen
Ik vind het weinig bijzonder. Gewoon een 13 in een dozijn stuk blik, en behoorlijk aan de prijs.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
De Passat is trouwens wel echt om te smullen.
Dus?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef twister_rodriguez het volgende:
ok het zoveelste opel topic hiero
idd vooral kwaliteit.. las in autobild (oid) 1.5jaar geleden een artikel over de kans dat een auto langs de weg stond met pech van een merk x is. De aanvoerder van de lijst was opel.
Verder zijn het best mooie wagens vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |