quote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Heb je het FEV toegevoegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Je kunt Smiling Jack natuurlijk vermoorden maar het is veel leuker (vind ik) om de shotgun te stelen.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:03 schreef lkb9000 het volgende:
Binnenkort maar even de terrible shotgun opzoeken
Ik kies toch gewoon voor lomp geweld hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 07:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Je kunt Smiling Jack natuurlijk vermoorden maar het is veel leuker (vind ik) om de shotgun te stelen.
Probleem is dat Jack de shotgun zelf equipped heeft. Dan zit ie niet in zijn inventaris en kun je hem niet nikken.
Oplossing: eerst de shotgun-ammo van hem jatten. Dan terug naar de wasteland en 24 uur wachten (of eerst iets anders gaan doen) Dan ga je weer naar Jack toe en als het goed is heeft hij nu de shotgun niet meer op zijn rug. Nu kun je hem wel uit zijn inventaris stelen.
Nou ja, niet echt. Ik vind het belachelijk dat het kan. Unieke wapens zouden nooit als reparatiemateriaal gebruikt mogen worden.quote:
Kan ook maar daar is geen kunst aan. Die smiling jack is geeneens vijandig dus je kunt recht voor hem gaan staan en hem zo bam point blank neerschieten.quote:Op maandag 20 juli 2009 07:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kies toch gewoon voor lomp geweld hoor
quote:Op maandag 20 juli 2009 08:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan ook maar daar is geen kunst aan. Die smiling jack is geeneens vijandig dus je kunt recht voor hem gaan staan en hem zo bam point blank neerschieten.![]()
Ik heb trouwens paar dagen terug wel die gast van de church of atom in zijn bed doodgeschoten.![]()
Dat "He is comming with the clouds" geouwehoer was ik zo verschrikkelijk zat. Stuk aangenamer toeven in megaton zo.
Ja, ze hadden wel wat meer met unieke wapens mogen doen. Ik kwam er pas na een flink tijdje achter, dus een eerdere savegame openen vond ik zonde.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt. Ik vind het belachelijk dat het kan. Unieke wapens zouden nooit als reparatiemateriaal gebruikt mogen worden.
Als je de pc versie hebt kun je hem nog toevoegen via de console, maar xbox'ers zijn dan de pineut.
Ze hadden trouwens ook wel aparte skins mogen gebruiken voor de unieke wapens.
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Het sterven als ik bij TT spawn houd ik maar op een bugje, want er is geen verklaarbare reden voor.quote:
Ik heb in t begin een keer mn reservist rifle weggegooid en mn sniper rifle gehoudenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, ze hadden wel wat meer met unieke wapens mogen doen. Ik kwam er pas na een flink tijdje achter, dus een eerdere savegame openen vond ik zonde.
Mwa ik weet niet. Ik stel ze me voor als wapens die door sommige mensen aangepast zijn, die hoeven er niet echt anders uit te zien. Al zou een kleine aanpassing, een 'personal touch' zeg maar, wel leuk zijn geweest.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ze hadden trouwens ook wel aparte skins mogen gebruiken voor de unieke wapens.
Dat zijn ze dan toch al, als ze aangepast zijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mwa ik weet niet. Ik stel ze me voor als wapens die door sommige mensen aangepast zijn, die hoeven er niet echt anders uit te zien. Al zou een kleine aanpassing, een 'personal touch' zeg maar, wel leuk zijn geweest.
Ik bedoelde een kleine grafische aanpassingquote:Op maandag 20 juli 2009 16:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat zijn ze dan toch al, als ze aangepast zijn?
Net even een honkbalknuppel in zijn hoofd geplaatst terwijl hij lag te slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
lolquote:Op maandag 20 juli 2009 21:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Net even een honkbalknuppel in zijn hoofd geplaatst terwijl hij lag te slapen.
Even in een hoekje stilletjes gewacht tot de kust weer veilig was en mijn poppetje kan nu tenminste buiten een biertje drinken, zonder die herrie.![]()
(Konden real life problemen maar zo makkelijk worden opgelost.)
Ik heb daar even zitten lezen gisterenavond en ik verbaasde me over de diepgang van de wereld van Fallout. Ondanks dat ik alle 3 de games gespeeld heb.quote:Op maandag 20 juli 2009 07:12 schreef delano.888 het volgende:
Doe anders dit ook even in de op:
http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3
(de site waar echt ALLES op staat over de game)
Je moet gewoon die mooie strategy guide kopen. Dat is echt een mooi boek. Ik heb nu zelf een lunchbox, Bobblehead, de game zelf en die guide in een mooi kastje staan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb daar even zitten lezen gisterenavond en ik verbaasde me over de diepgang van de wereld van Fallout. Ondanks dat ik alle 3 de games gespeeld heb.
Heb je een linkje? Van Amazon ofzo? Of het ISBN?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je moet gewoon die mooie strategy guide kopen. Dat is echt een mooi boek. Ik heb nu zelf een lunchbox, Bobblehead, de game zelf en die guide in een mooi kastje staan.
Allemaal bij de mediamarkt te halenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Van Amazon ofzo? Of het ISBN?
Die hebben we hier niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Allemaal bij de mediamarkt te halen
Ik heb 'm bij Game Mania gehaald.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Allemaal bij de mediamarkt te halen
Gewoon spelen en je hebt al snel meer caps dan je kunt uitgeven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:01 schreef Tumble het volgende:
Iemand een tip om snel aan bottlecaps te komen
ik ga om de dag naar die store in megaton maar die trut heeft nooit iets dubbel met verschillende waardes in haar winkel word er gek van.
http://www.dimensionplus.(...)llout-3-Guide/02510. Hier heb ik hem besteld, volgende dag kreeg ik 'em binnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Van Amazon ofzo? Of het ISBN?
Precies. Ik zit hier tijdelijk een beetje werkloos te doen (verhuist naar het buitenland), dus wat Fallout vermaak zou welkom zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:07 schreef Rica het volgende:
Mothership Zeta mag voor mij inmiddels wel komen.
Broken Steel voegt wel wat taaie baddies toe. Mutant Overlords die je in de as proberen te leggen met tri beam lasers, Albino Radscorpions, vooral lastig en munitievreters en Ghoul Reavers die je met ontploffende gore bekogelen en maar niet dood willen gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Zo, uitgespeeld. Eigenlijk veel te makkelijk op level 20.
Heb wel het gevoel heel veel gemist te hebben, terwijl ik toch al vrij vroeg level 20 was. Pas toen verder gegaan met de main quest, vanaf het punt dat ik paps weer tegenkom bij project purity.
Geen autosave van vlak voor het einde?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:16 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik heb 'm 'uitgespeeld'.. ben helaas met de main quest verdergegaan terwijl er nog veel sidequests openstonden (lvl.20)
Meh... geen zin om een new game te starten ,misschien als mothership zeta uitkomt.
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:21 schreef DeeCruise het volgende:
Tvp alhoewel ik fo3 toch een tijdje niet meer aangeraakt heb..O nee een tvp die er nog staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Zielige rip off man...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Fallout 3: The Movie
http://www.apple.com/trailers/wb/thebookofeli/large.html
Beter zoeken!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:21 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap even iets niet. Er zou in Fort Constantine een T51b Power Armor setje moeten liggen als je de sleutels hebt -which I have-, maar ik vind het dus nietHeb het hele gebouw doorgezocht, maar nergens is iets te vinden. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
True enough. Ik vond het al raar. Op de map stond toch écht dat ik bij Fort Constantine wasquote:Op zondag 26 juli 2009 01:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kom kom, je kan niet verwachten dat alles zomaar komt aanwaaien.Waar is je ontdekkers-geest?
Gaat die shit dan niet ontploffenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Geen autosave van vlak voor het einde?
Je kunt in Fort Constantine wel een ICBM (InterContinental Ballistic Missile) assault doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:29 schreef Lyzio het volgende:
Toch val Fort Constantine een beetje tegen. In die Bomb Storage Room kun je niet eens de boel laten ontploffen
Ik vermoedde dat ook.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik vermoedde dat ook.Ik stelde me al een groot chinees dorp voor, gemaakt uit de rotzooi van een vernietigd Beijing.
De huidige overlevenden hebben eindelijk hun leven weer een beetje op orde, kleine akkertjes met niet te vreten rijstmutaties en velden vol driekoppige ganzen en kippen, krijgen ze uit het niets ineens een ICBM op hun dak omdat een of andere losgebroken vaultdweller niet weet waar dat knopje voor bedoeld was.
Check budgetgaming.nlquote:Op maandag 27 juli 2009 18:37 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Denk dat ik hem nu wel eens wil hebbenIk heb het spel wel gespeeld voordat het uitkwam, in verschillende versies (als games tester), maar vond het vooralsnog te duur. Dacht ik tik hem later wel op de kop als ik hem ergens goedkoper kan vinden. Weet iemand waar ik hem een beetje goedkoop kan vinden (digitaal danwel retail)?
Ook op ps3?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check budgetgaming.nl
Ik zou overigens wachten tot oktober, dan komt de GOTY editie met daarin alle DLC
Als het goed is wel.quote:
Doe ik dat, thanks voor de tipquote:Op maandag 27 juli 2009 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check budgetgaming.nl
Ik zou overigens wachten tot oktober, dan komt de GOTY editie met daarin alle DLC
Maar dan wordt het natuurlijk wel weer fullprice de GOTY, mijn normale versie gaat de verkoop iig in wanneer de goty uitkomtquote:
Dat is waar, maar dan is de oorspronkelijke vast goedkoper te vindenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar dan wordt het natuurlijk wel weer fullprice de GOTY, mijn normale versie gaat de verkoop iig in wanneer de goty uitkomt
Ik geef het ook bij heel veel spellen heel snel op, maar fallout3 is compleet anders voor mijquote:Op maandag 27 juli 2009 19:18 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan is de oorspronkelijke vast goedkoper te vinden
Weet sowieso niet of ik die DLC echt zou willen. Ik weet niet of ik die echt zou uitspelen enzo. Een spel houdt nooit zo lang mijn aandacht vast.
Hmm, Oblivion vermaak ik me ook nog wel eens mee als ik die af en toe opstart, dus wellicht Fallout 3 ookquote:Op maandag 27 juli 2009 19:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik geef het ook bij heel veel spellen heel snel op, maar fallout3 is compleet anders voor mij
Betaalt £6,50 - £7,50 per uur. Ik deed het in Hove, nabij Brighton in de UK. Kreeg nog een aanbod om voor ze te werken in Canada, maar ik zie geen carrièremogelijkheden in een dergelijke baanquote:Op maandag 27 juli 2009 19:33 schreef lkb9000 het volgende:
Waar doe je dat dan dat spellen testen? En krijg je er voor betaald?
Ik testte de spellen vooral op textuele zaken (vertalingen). Dus dat viel gelukkig wel mee, alleen kreeg je totaal geen mogelijkheid je te ontplooien of je eigen (betere) aanpak te gebruiken.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:06 schreef lkb9000 het volgende:
Lijkt me inderdaad tergend werk, 1000x hetzelfde hoekje langslopen, maar als het in de buurt was lijkt het me best een leuk bijbaantje
Beetje ver weg voor mij alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef Neraice het volgende:
Maar ik heb altijd te weinig Strenght om veel mee te nemenJup.. Maar als je vrij vroeg in de game een woning regelt kun je daar je spullen opslaan. Raadzaam om bijv. power armors te bewaren en te wachten tot je handel-skill hoger is. Krijg je er meer voor terug. Zit momenteel rond de 25.000 caps, en nog koop ik alle ammo die ik tegenkom. Op een gegeven moment krijg je het nagenoeg niet meer op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Ben daarom behoorlijk blij met de backwater rifle.. nagenoeg zelfde damage als de lincoln (50 ipv 54) maar wel 10 mm kogels ipv de zeldzame (en dure) .44quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
Ammo hetzelfde inderdaad.. begin van het spel kun je nauwelijks gebruik maken van je Chinese Assault Rifle.. later kom je niet door die kogels heen.
Ik had wel graag wat vaker kogels gevonden voor mijn Lincoln's Repeater.
Chief Gustavo in Tenpenny Tower heeft een flinke voorraad, ik koop hem altijd helemaal leeg als ik langs kom en zit eigenlijk nooit zonderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
Ik had wel graag wat vaker kogels gevonden voor mijn Lincoln's Repeater.
Ook goed van je dat je onder je hunnebed vandaan bent gekomenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:10 schreef Ungeheuer het volgende:
Pas net Fallout 3 ontdekt. Wat een spel!
Te lang in Guildwars blijven hangen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ook goed van je dat je onder je hunnebed vandaan bent gekomen![]()
echt hoe krijg je het voor elkaar?
quote:Not of This World 20
Completed "Not of This World"
Among the Stars 20
Completed "Among the Stars"
This Galaxy Ain't Big Enough… 40
Completed "This Galaxy Ain't Big Enough…"
Alien Archivist 20
Collected all Alien Captive Recordings
Idd. Die 10 mm heb ik het hele spel niet gebruikt dus heb er meer dan 10kquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ben daarom behoorlijk blij met de backwater rifle.. nagenoeg zelfde damage als de lincoln (50 ipv 54) maar wel 10 mm kogels ipv de zeldzame (en dure) .44
Ok, de ammopress in the pitt is wel handig, maar het is zo'n gedoe elke keer om op en neer te reizen...
Same here, vandaar de voorliefde voor dat wapenquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Die 10 mm heb ik het hele spel niet gebruikt dus heb er meer dan 10k
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef SevD het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=25887![]()
![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef SevD het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=25887![]()
![]()
Die gasten daar zijn echt knettergekquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ze bannen nederlanders waarschijnlijk standaard; stelletje vuile godloze satan aanbiddende wietrokers!
Ik moet de eerste heroine junk nog tegenkomen die kerngezond is geworden van dat spul...quote:drug use is promoted. There is a syringe called "Med X" (Heroin)
Leukste is nog dat Med-X voor de release een andere naam had. Deze is aangepast nadat, volgens mij, China geprotesteerd heeft tegen de vorige naam. Med-X heette in het spel voorheen 'Morphine'.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef DeeCruise het volgende:
Mooi stukje tekst van die pastoor:
[..]
Ik moet de eerste heroine junk nog tegenkomen die kerngezond is geworden van dat spul...
Ik wilde net zeggen. Landoverbaptists is een prachtige parodiesite. (helemaal omdat ze enorm overdreven lijken maar tegelijk het me niet eens zou verbazen als er echt freaks zouden zijn die zo denkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 06:44 schreef Rica het volgende:
Jullie begrijpen hoop ik dat het een parodie site is?
Is er ook een mod dat er geen Albino Rad Scorpions meer komen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 06:44 schreef Rica het volgende:
Anyhoe ik wilde wachten met mods na Mothership Zeta maar ik heb een no-repair mod geinstalleerd. Nu slijten wapens en armor niet meer. Een beetje realisme is ok maar als wapens in het echt zo snel zouden verslijten dan vochten we nog steeds met speren en zwaarden. Het is misschien een cheat maar het speelt een stuk fijner zo.
Vandaag Mothership Zeta.![]()
Cheaterquote:Op maandag 3 augustus 2009 06:44 schreef Rica het volgende:
Anyhoe ik wilde wachten met mods na Mothership Zeta maar ik heb een no-repair mod geinstalleerd. Nu slijten wapens en armor niet meer. Een beetje realisme is ok maar als wapens in het echt zo snel zouden verslijten dan vochten we nog steeds met speren en zwaarden. Het is misschien een cheat maar het speelt een stuk fijner zo.
Je kan de boel ook gewoon repareren? Bovendien komt met MZ de 'Alien Epoxy', een of ander object dat wapens en equipment telkens met 25% kan repareren zonder een dubbel wapen/item er van te hoeven hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 06:44 schreef Rica het volgende:
Hey, laat iemand even lekker mods gebruiken.quote:
Ik knal hem ook even in mijn queue. Ik moet zo nog even weg om wat dingen te regelen, maar als ik zo weer terug ben kan ik de hele ochtend (en wellicht een deel van de middag) de nieuwe DLC spelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)00425307d5?cid=SLink
Hij staat in m'n downloadwachtrij, vanavond lekker spelen
Waar vind je die mods??quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:54 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb die mod dat er veel meer vijanden komen en dat ze ook binnen respawnen, dat maakt het veel leuker.
Google. Ik heb er geen vaste site voor, zoals ik die wel bij Oblivion had.quote:
Heb je iets tegen albinos?quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is er ook een mod dat er geen Albino Rad Scorpions meer komen?
Waar kan je mods eigenlijk vinden??
Ik kan er helemaal niks mee, omdat ik een hotfix nodig heb die alleen in het engels verkrijgbaar is en die wil niet installeren op een NL-versie Windowsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:08 schreef Necrodeath het volgende:
Pffff gezeik met Games for Windows Live...
jaquote:
En hoe of waar doe je dat?quote:Ik haal ze ook van nexus idd. Een mod die de stats albino scorpions aanpast is heel simpel, dat kan ik zelfs nog wel.
Dankjequote:In twee minuutjes gedaan. In plaats van 1500 health nog maar 100. Kun je ze zelfs met een 10mm aan
http://rapidshare.com/files/263465176/albinoradscorpion.esp.html
In je Data folder zetten waar je Fallout 3 geïnstalleerd hebt, dan de Fallout Launcher opstarten, en bij Data Files het bestandje aanvinken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu moet ik even uitzoeken waar ik dit moet installeren...
Het is ook wel mooi geweest hierna denk ik. Volgend jaar New Vegas, dat als het goed is een Fallout 3 in Las Vegas wordt (zelfde graphics/gameplayquote:It appears that Fallout 3's Mothership Zeta is the last DLC adventure for the (anti-)hero from Vault 101. MTV Multiplayer took note of the wording on Bethesda's website for the game, which states that the latest piece of content is the post-nuclear saga's "final DLC."
We're currently following up with Bethesda to see if they have called it quits on the Wasteland, which means that the next time we'll be hearing from the world of Fallout will be during our trip to New Vegas next year. Come on, Bethesda. There's still some uranium to squeeze from the glowing stone.
Update: Bethesda says "never say 'never,' but this is the last DLC we have planned."
geluktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
In je Data folder zetten waar je Fallout 3 geïnstalleerd hebt, dan de Fallout Launcher opstarten, en bij Data Files het bestandje aanvinken.
Darnified UI is echt een verademing trouwens![]()
En Existence 2.0 is nu al mijn favoriete radio station.
Why met de G.E.C.K. natuurlijkquote:
Is er ook een site waar je alle mooie creaties kunt zien die mensen gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Why met de G.E.C.K. natuurlijk
[ link | afbeelding ]
Klein grapje van de makers om het hetzelfde te noemen als iets uit de game zelf maar het is gewoon de constructieset. Daar kun je mods mee maken.
Ik had hem voor Fallout nog niet gebruikt maar heb er met Oblivion al wel mee gespeeld. Werkt hetzelfde. Daar maakte ik custom kleding en armor en een eigen hideout enz.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:28 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
http://fallout3nexus.com/
Staan een hele hoop mods op
Told ya so!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem net gekocht
totaal anders dan alle actiegames die ik normaal speel, maar boeiend genoeg om me 3 uur nonstop achter het beeldscherm te houden
ja, en dat is best wel tof van de makers, dat ze zelfs gasten als ik tot rust kunnen brengen en op kunnen zuigen in het verhaal, ik speelde tot nu toe voornamelijk racegames en shooters, weinig nadenken vooral bij de laatste en altijd als rambo naar binnen und die klote deutschers afknallenquote:
A Good Hairday heb ik hier nu ook geïnstalleerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 06:49 schreef Rica het volgende:
Ik doe nog een keertje maar dan met leuke mods. Ben begonnen met een paar child-mods. Nu krijg je de goat vlak na je verjaardagsfeestje en een paar weken later ga je de vault al uit.
[ afbeelding ]
"Have you seen my father?"
Ze hebben zelfs alle dialogen aangepast. Erg cool. En je kunt gewoon net zo hard lopen en hoogspringen als volwassenen.
A Good Hairday is ook een goede. Betere kapsels en ogen en iedereen ziet er beter uit.
Ja veel van die "armor" lijkt rechtstreeks uit de Victoria's Secret Catalogue te komen. lol Bij die Enhanced Children Project die ik nu heb zit een shop waar je oa alle standaard armor uit de game kunt krijgen. Dat is wel makkelijk, kun je gelijk aan het begin je favo uitrusting samenstellen. Zal wel weer de stealth suit worden want ik vind sneaken veel te leukquote:Op zondag 9 augustus 2009 08:31 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
A Good Hairday heb ik hier nu ook geïnstalleerdthanks!
Ik heb nu Dimonized Type 3 body replacer met Type V's armor mesh, zodat alle normale armor ook op de nieuwe bodies werkt (nieuwe 'armor' uit die packs hoef ik niet, is vaak niet meer als hele strakke pakjes of een half lapje stof om iets net, of net niet, te bedekken), high res terrain texture pack, A Good Hairday dus, Existence 2.0 Radio, 'GNR - more where that came from', The People's Radio en Invasion Radio.
Mijn character nu:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb nog niet veel gespeeld, meer gezocht naar goeie mods en die lopen installeren, maar nu ik het meeste wel heb wat ik wil kan ik fatsoenlijk gaan spelenBig Guns en Explosives build.
Heel misschien dat ik na een bepaalde quest GreenWorld nog ga proberen, maar dat zien we dan wel![]()
Zeker niet in het begin. Later als je flink sterker bent en dikke geweren hebt kun je nog wel eens vijanden neer knallen zonder VATS. Ik heb in Zeta hele stukken met mn combat shotgun gedaan zonder VATS.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:58 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn eerste quest uitgespeeld, kwam er pas aan het einde achter hoe handig dat Vast systeem is, als rambo naar binnen rennen werkt hier echt niet
In het begin heb je ook al een chinese assault rifle en dat plasma geval (a32 nog iets) kun je ook zonder vats prima mee knallen. Maar ik denk dat Klonk nog niet weet hoe ie daar aan moet komen, dus dat mag ie vandaag lekker gaan uitzoekenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker niet in het begin. Later als je flink sterker bent en dikke geweren hebt kun je nog wel eens vijanden neer knallen zonder VATS. Ik heb in Zeta hele stukken met mn combat shotgun gedaan zonder VATS.
Ik was ook vergeten hoe kwetsbaar je in het begin bent inderdaad. In de hoge levels kun je nog wel eens ala rambo door een gebouw banjeren, met een gatlinglaser oid. In het begin moet je met alles slag leveren. Zelfs met vliegen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:58 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn eerste quest uitgespeeld, kwam er pas aan het einde achter hoe handig dat Vast systeem is, als rambo naar binnen rennen werkt hier echt niet
lolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
ik blijf het knap vinden van de makers ondanks dat ik de concentratie spanne heb van een pak hagelslag en zoiets heb van wtf is een perk ofzo nu weer, blijf ik het spel spelen. het komt goed
ik heb moira gisteren afgeknald, was d´r gezeik beu dat ik niet ergens geweest kon zijn in zo´n korte tijd![]()
Dat heb ik niet in beeld staan.., misschien is dat ook een mod?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:33 schreef Klonk het volgende:
handig trouwens dat je bij de pc versie tijd enzo daar in beeld hebt staan
Ik heb een mod geinstalleerd dat het levelen minder snel gaat (je krijgt minder XP punten per ding). Ik heb hem nu op slow staan, maar ik ga het zo op very slow zetten denk ik, ik ben al weer bij level 16quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:14 schreef Rica het volgende:
Het levelen gaat ook erg snel in het begin. Heb je net een beetje materiaal om met een molerat en hond af te rekenen, komt dit plots op je afrennen...
Ik kan hem niet vinden op nexus...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:29 schreef Necrodeath het volgende:
Yup is een mod inderdaad.
Darnified UI.
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=984736quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden op nexus...
Moira afgemaakt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
ik blijf het knap vinden van de makers ondanks dat ik de concentratie spanne heb van een pak hagelslag en zoiets heb van wtf is een perk ofzo nu weer, blijf ik het spel spelen. het komt goed
ik heb moira gisteren afgeknald, was d´r gezeik beu dat ik niet ergens geweest kon zijn in zo´n korte tijd![]()
Ah okay, die Survival Guide is namelijk een leuke missie en levert je veel op. Bovendien is het ook een van de grappigste missies, maar dat merk je wel als je er mee bezig bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
ik heb er aan gort geschoten maar daarna niet naar buiten gelopen ofzo, ze leeft denk ik nog wel
Dat is in het begin heel erg ja, nu kan ik vrijwel overal naartoe fasttravelen. Overigens heb ik nu, 70u verder, nog steeds niet alles gezien. Gelukkig is er een perk om alle locaties in ieder geval op je map te zien als je lvl 20 bent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:47 schreef Klonk het volgende:
ik hoop trouwens dat als de bom ooit echt valt dat ik nog wat benzine in mijn tank heb, damn al dat gewandel
ben blij als ik ergens voor het eerst ben geweest kan ik er tenminste fast travel naar toe...
Groentjequote:
Heb je alle Achievements al?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Pitt uitgespeeld. Ik ben alleen nog maar level 27Zijn er plekjes waar ik nog XP kan verdienen? Of moet ik gewoon steden gaan uitmoorden voor XP?
Nee, maar ik ga de game niet opnieuw spelen nu (ik mis twee mainquest achv geloof ik en de reach lvl * with neutral/bad karma).quote:
Yupquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Wisten jullie al dat je sneller loopt als je weinig bij je hebt en je wapen holstert? Vast wel, maar dacht ik meld het toch even
Dat hoeft niet, de fallout wiki weet allesquote:
quote:Vault 87 can only be accessed through Little Lamplight. At the appropriate time in the game, the player will have the option of questioning mayor MacCready about how to access Vault 87. The mayor will suggest taking Murder Pass. However, he will also inform the player that there is a broken computer terminal in Little Lamplight that will allow direct access to the Vault via a different, safer route.
To access the terminal, the player must speak to Joseph, (as directed by the mayor). Joseph can fix the broken terminal, allowing it to be hacked, but he will only do so if the player has rescued Penny from Paradise Falls, if the player has a high enough science or persuasion skill, or through the Child at Heart perk. Joseph can be found in the Little Lamplight schoolhouse in the morning. The player must have 50 (average) Science skill to actually hack the computer to get into the Vault.
If Penny is not rescued, or if Joseph becomes upset through dialogue, entrance through Murder Pass will be the only option to get to Vault 87. Located north of the souvenir building, Murder Pass houses several super mutants armed with heavy weaponry like missile launchers and miniguns. There are also a number of traps, so be careful. Mayor MacCready will open the gate for you if asked. Murder Pass is a good choice for earning experience. It also contains a several medical cabinets, a decent amount of ammunition and a Nuka-Cola Quantum.
Het maakt geen verschil of je veel bij hebt of niet, maar wel of je zware equipment draagt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Wisten jullie al dat je sneller loopt als je weinig bij je hebt en je wapen holstert? Vast wel, maar dacht ik meld het toch even
Ahja, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:45 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het maakt geen verschil of je veel bij hebt of niet, maar wel of je zware equipment draagt.
Best aardig verschil als je een naughty nightwear draagt of een power armor
Little Lamplight, die bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, de fallout wiki weet alles![]()
[..]
Is dat mogelijk? Ik dacht dat na die quest het spel ophoudt en je niet verder kan spelen. (En dus weer een nieuwe char moet maken).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:09 schreef ThaOMG het volgende:
Ik heb net Take it back gedaan , en dus nu de mainquest uitgespeeld . Nu ga ik rustig verder met de side-quests
Nee dat is niet mogelijk, je kan wel verder gaan, met Broken steel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:18 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Is dat mogelijk? Ik dacht dat na die quest het spel ophoudt en je niet verder kan spelen. (En dus weer een nieuwe char moet maken).
Ah k thx.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat is niet mogelijk, je kan wel verder gaan, met Broken steel.
Ja, via Little L. was ik er idd al geweest, maar ik wilde bovengronds... Dat gaat dus nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:41 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben er geweest, via een grot ergens in de buurt denk ik maar ik weet t niet zeker. Google it zou ik zeggen
Ja tot de deur ben ik ook gekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:40 schreef Necrodeath het volgende:
Lukt niet. Veel Radaway, max radiation resist, en heel veel quickloads gebruikt, uiteindelijk bij de deur gekomen, om alleen maar [INACCESSIBLE] te zien, en daarna dood te gaan.![]()
Edit: (Bovengronds dus dit)
Nou, dat was voor mij de hoofdreden... Ik wil eigenlijk alle locaties ontdekt hebben. Bovendien lijkt de omgeving me wel cool met al die dode scientists (heb op Youtube wat gekeken).quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:43 schreef Rica het volgende:
Kortom het enige nut dat het heeft om dertig keer dood te gaan terwijl je bij de ingang probeert te komen is om een markering op je map te krijgen.
Je kunt het witte huis bereiken via diezelfde ingang als naar het vliegveld in Broken Steel. Vlak voor het witte huis waar een paar brotherhood soldaatjes bivakeren. Daar is zo'n putdeksel waar je in kan. Dat is de weg naar de presidentiele metro maar al vrij in het begin is er ook een deur richting witte huis.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat was voor mij de hoofdreden... Ik wil eigenlijk alle locaties ontdekt hebben. Bovendien lijkt de omgeving me wel cool met al die dode scientists (heb op Youtube wat gekeken).
Voor het Witte Huis geldt overigens hetzelfde zeker? Vanaf het WH Plaza kun je er niet eens komen volgens mij...
Je weet dat er behalve mods ook andere quest zijn gemaakt door gebruikers? Zitten erg leuke bij, weer nieuwe gebouwen en omgevingen om te verkennenquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Messiah
Reached Level 30 with Good Karma (20)
En nu ben ik er helemaal klaar mee. Tijd voor iets nieuws!
PCquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je weet dat er behalve mods ook andere quest zijn gemaakt door gebruikers? Zitten erg leuke bij, weer nieuwe gebouwen en omgevingen om te verkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben trouwens wel "very evil" maar dat komt ook voornamelijk door deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Speel het meer casual op lekker lage moeilijkheid. Vind het verhaal en gegeven zelf het meest interessante, niet de gevechten. Schrok me overigens wel een keer verrot toen ik rondliep en er opeens een Yao Guai tegen me rug stond aan te schurken. Maar goed, niet echt iets dat een combat shotgun niet kan verhelpen.Heb geen DLC maar misschien haal ik de GOTY-editie dan nog wel. Het alien-verhaal staat me alleen een klein beetje tegen, hoewel ik al wel net in het origineel een referentie zag in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anyway, vind het een van de leukste spelletjes die ik de laatste tijd heb gespeeld. Weet iemand of er andere goede spellen in hetzelfde genre zijn?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Hoe heb je dat in godsnaam geactiveerd dan? Ik zie alleen het verschil in fonts, die nu een stuk kleiner zijn. Ik heb dat xml bestand ook al eens doorgespit, maar ik krijg die metertjes maar niet in beeld hoor..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:29 schreef Necrodeath het volgende:
Yup is een mod inderdaad.
Darnified UI.
Maakt de UI wat overzichterlijker voor de pc (meer speech opties in beeld, dus minder scrollen, zelfde bij barteren).
En die dingetjes rechtsboven in beeld kun je aanpassen wat er staat, en wat je niet wilt zien.
Ik heb ongeveer de helft er staan van wat mogelijk is.Er gaat niets boven Groningen![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel het op de 360. Nog bezig met originele verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben trouwens wel "very evil" maar dat komt ook voornamelijk door deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Speel het meer casual op lekker lage moeilijkheid. Vind het verhaal en gegeven zelf het meest interessante, niet de gevechten. Schrok me overigens wel een keer verrot toen ik rondliep en er opeens een Yao Guai tegen me rug stond aan te schurken. Maar goed, niet echt iets dat een combat shotgun niet kan verhelpen.Heb geen DLC maar misschien haal ik de GOTY-editie dan nog wel. Het alien-verhaal staat me alleen een klein beetje tegen, hoewel ik al wel net in het origineel een referentie zag in
Oblivion en MorrowindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anyway, vind het een van de leukste spelletjes die ik de laatste tijd heb gespeeld. Weet iemand of er andere goede spellen in hetzelfde genre zijn?![]()
![]()
Voor die metertjes enzo heb je sowieso Fallout Script Extender nodig (FOSE), en Fallout Mod Manager (FOMM).quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in godsnaam geactiveerd dan? Ik zie alleen het verschil in fonts, die nu een stuk kleiner zijn. Ik heb dat xml bestand ook al eens doorgespit, maar ik krijg die metertjes maar niet in beeld hoor..
Hoe ik het gedaan heb:
FOSE en FOMM installeren. Gewoon beiden in een map in de Fallout 3 folder.
Daarna hiervandaan de FOMOD install versie gedownload.
Darnified FOMOD bestandje in Fallout 3\Data map zetten.
FOMM opstarten, klik op Package Manager en vink Darnified UI aan.
Daarna, ingame, als je een game begonnen hebt, kun je escape drukken, en dan in het menu staat onderin het knopje voor de metertjes settings
Je moet het spel wel met FOMM opstarten ('Launch FOSE') als het goed is (weet ik niet zeker, maar ik doe het gewoon altijd).Doe eens niet.![]()
Ah, volgens mij heb ik dat ooit wel eens op de pc gecheckt maar het is meer soort middeleeuwen-fantasie. Eigenlijk sprak vooral het apocalyptische toekomstverhaal mij aan in Fallout 3.quote:Zal toch maar eens kijken of het misschien wel leuk is.
Edit: Oh, ik lees ook net pas wat over een nieuwe Fallout. Lekker sloom. Nja, als ie in 2010 komt, is 't prima. Moet toch eerst nog door de rest van het fallout 3 plus uitbreidingen.![]()
![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door SuperHarregarre op 16-08-2009 20:51:37 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Jup, Fallout: New Vegas zou in 2010 uit moeten komen, ik zou er alleen niet te veel op hopen, lijkt me toch een beetje erg dichtbij. En ze zijn ook nog bezig met Fallout 4.![]()
Als het een game met dezelfde engine (zowel grafisch als qua gameplay) is, dan kan dat best. Las Vegas is iig een toffe setting!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:19 schreef Remy669 het volgende:
Jup, Fallout: New Vegas zou in 2010 uit moeten komen, ik zou er alleen niet te veel op hopen, lijkt me toch een beetje erg dichtbij. En ze zijn ook nog bezig met Fallout 4.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Hier een mooie timelapse om het verschil in dag en nacht aan te tonen:
http://www.eurogamer.net/(...)timelapse-blog-entry
Zon en maan bewegen en het water loopt ook mooi. Echt een indrukwekkende prestatie deze game![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Is 4 dan niet Vegas?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:19 schreef Remy669 het volgende:
Jup, Fallout: New Vegas zou in 2010 uit moeten komen, ik zou er alleen niet te veel op hopen, lijkt me toch een beetje erg dichtbij. En ze zijn ook nog bezig met Fallout 4.
Edit: Gegoogled en is inderdaad niet zo. Blijkbaar wordt NV ook door andere studio gemaakt. Hopen maar dat dat goed gaat...Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Het wordt gemaakt door Obsidian Entertainment, welke voortkomt uit het oude Black Isle Studio, welke op zijn beurt weer verantwoordelijk is voor de eerste 2 Fallout gamesquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is 4 dan niet Vegas?
Edit: Gegoogled en is inderdaad niet zo. Blijkbaar wordt NV ook door andere studio gemaakt. Hopen maar dat dat goed gaat...
Doe eens niet.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 06:35 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het wordt gemaakt door Obsidian Entertainment, welke voortkomt uit het oude Black Isle Studio, welke op zijn beurt weer verantwoordelijk is voor de eerste 2 Fallout games![]()
![]()
Dat wist ik niet eens, maar dat is goed nieuws dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 06:35 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het wordt gemaakt door Obsidian Entertainment, welke voortkomt uit het oude Black Isle Studio, welke op zijn beurt weer verantwoordelijk is voor de eerste 2 Fallout gamesThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wanneer komt die GOTY-versie eigenlijk uit? En zitten daar alle add-ons in?live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
9 oktober, ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Lyzio het volgende:
Wanneer komt die GOTY-versie eigenlijk uit? En zitten daar alle add-ons in?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
NiceWat gaat dat kosten?
live as if you'll die today
Weet je, zoek het lekker zelf uit:quote:
http://www.budgetgaming.n(...)edition_Xbox360.html
Ik vind dat de mods Budgetgaming meer moeten promoten. Die site is fantastisch
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Zit ongeveer 30 euro verschil tussen. Hoe doen ze dat?live as if you'll die today
Ze veranderen een aantal dingen in de code van hun internetpagina zodat er een ander getal staat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:40 schreef Lyzio het volgende:
Zit ongeveer 30 euro verschil tussen. Hoe doen ze dat?![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:39 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ze veranderen een aantal dingen in de code van hun internetpagina zodat er een ander getal staat.
En nou serieus.
Dat was serieus.quote:
Maja. Waarom is een fles Coca Cola goedkoper bij de Jan Linders dan bij de Plus? Hoe doen die dat? Beter inkopen? Minder marge pakken? Kies zelf maarZelfde vlieger gaat hier op.
![]()
Ik vind 30 euro op een spel best veel. Dat is de helft bijna. Niet dat ik het niks vind, integendeel
Schouder aan schouder met Charon, epic![]()
Die cowboyhoed is wel gay trouwens, maar altijd nog beter dan een bandana (met +1 PER)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Wat ik trouwens wel grappig vind, ik had vandaag al me wapens en spullen die ik toen bij had in zo'n radscorpion gepropt, en dat ging gewoonDaar hadden ze toch wel iets op mogen bedenken
![]()
![]()
Is het wel waard om partners te hebben? maakt het echt verschil?When all else fails, you always have delusion.![]()
Hangt er vanaf. Fawkes is bijna onsterfelijk. Als je in een moeilijk gevecht terecht komt kun je je snel uit de voeten maken en dan lost hij het wel op. Jericho (die raider uit Megaton) is behoorlijk zwak. Vooral in hogere levels moet jij hem juist beschermen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef Mirel het volgende:
Is het wel waard om partners te hebben? maakt het echt verschil?
Een ander voordeel van companions is dat ze spul voor je kunnen dragen. Pas wel op met sommige wapens want die kunnen ze gaan gebruiken. Het is niet slim om Clover een fatman te geven bijvoorbeeld, ze blaast de vijand ermee op, maar met jou en haarzelf erbij.
Dogmeat, de hond, heeft als speciale feature dat je hem naar munitie, wapens of meds kan laten zoeken. Als je geen zin hebt om zelf alle kasten en buro's na te pluizen bijvoorbeeld. In hogere levels is de kans dat dogmeat in een gevecht doodgaat groot.
Op de pc kun je companions "essential" maken. In plaats van dood raken ze dan alleen een tijdje bewusteloos. Dat scheelt al veel.
Desondanks vind ik persoonlijk companions meer een last dan dat je er voordeel van hebt. Zelf kun je makkelijk over een hekje springen of van een heuveltje naar beneden. De companions niet dus die moeten omlopen. Erg irritant als je door de waste loopt.![]()
Ze stelen je xp punten in gevechten.
De meeste companions verraden je positie constant. Kun je geen stealthy, sneak karakter meer spelen.
En je moet op je karma letten. Sommigen willen alleen met je mee als je goed karma hebt, anderen alleen als je neutraal hebt en voor weer anderen moet je negatief hebben.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Ik heb een tijdje Dogmeat gehad, maar ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om hem mee te laten vechten. Die heb ik naar huis gestuurd. Op het einde had ik Fawkes, maar die was op een gegeven moment kwijt?
Verder af en toe wat companions gehad, maar niets noemenswaardigs. Zeker niet in Mothership Zeta hoewel de personages daar wel leuk gevonden waren
Dogmeat is vooral handig voor één bepaald wapen te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.![]()
Zo ver ik weet wel. Het is altijd ergens anders gebeurd bij mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:15 schreef Mirel het volgende:
Is dat een random encounter?Doe eens niet.![]()
Ja, dat is het zeker.quote:
Alle random encounters
waaronder:quote:A UFO exploding overhead, dropping Firelance and spilling exactly 24 Alien Power Cells all over the area. It helps to have Dogmeat search for the remaining ammo if you can't find it. Also, if you get this encounter to spawn near a building like the Super-Duper Mart, it's possible the ammo or the gun will clip through the building. The only way to get the ammo is to have Dogmeat search for the ammo or gun, then when he is running up against the structure you can push him through it.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ik ben dat malle ding in 5 playthroughs nog nooit tegengekomen![]()
Of gewoon niet in de gaten gehad, dat kan ook natuurlijk.The difference between the three Abrahamic religions:
Weet je waar random voor staat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:38 schreef Mirel het volgende:
En dan geeneens een kaart in het artikel. Oh.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Er zijn wel bepaalde locaties waar veel random encouters worden getriggeredquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet je waar random voor staat?
Zoals tussen robco en tenpenny's tower op die parkeerplaats, en bij luckys shop ofzo, even voorbij tenpenny tower
![]()
En ook die staan aangegeven achter dezelfde link:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:44 schreef wapwip het volgende:
[..]
Er zijn wel bepaalde locaties waar veel random encouters worden getriggeredZoals tussen robco en tenpenny's tower op die parkeerplaats, en bij luckys shop ofzo, even voorbij tenpenny tower
http://fallout.wikia.com/(...)encounters#Locations
Heeft geen enkel nut, want het zijn er gewoon heel erg veel.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Awesome!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef Pek het volgende:
Schouder aan schouder met Charon, epic![]()
[ afbeelding ]
Die cowboyhoed is wel gay trouwens, maar altijd nog beter dan een bandana (met +1 PER)
Enige gelijkenis met Gordon Freeman is niet geheel toevallig
What the fuckquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker.
Alle random encounters
waaronder:
[..]![]()
75 uur in de game en nog niet eens de helft gezien
Is hier trouwens iemand die deze Driveable Motorcycle-mod heeft geprobeerd? Ik gebruik het liefst zo min mogelijk mods, maar deze lijkt me toch wel erg tof.
Whehe, mooi Harley-geluidje, met MiniGuns uitgerust, ik heb geen fast travel meer nodig![]()
Als ik nu nog mijn stuurtje werkend krijg, is het net een post-apocalyptisch GTA
[ Bericht 0% gewijzigd door Pek op 18-08-2009 22:23:30 ]The difference between the three Abrahamic religions:
Mijn eerste kunstzinige probeersels met pose-mods
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Nee, niet vet. Ding heeft trouwens een draaicirkel van een olietanker.quote:live as if you'll die today
Ach, het is wel leuk gedaan. Je moet zo'n wrak eerst repareren met een gastank en handbrakes en je kunt 'm dan nog wat pimpen, er is over nagedacht. Maar het is idd leuk voor 5 minuten ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, niet vet. Ding heeft trouwens een draaicirkel van een olietanker.
ik heb een probleempje
ik vind de Survival guide van moira leuk om te doen
en was dus op weg naar die Molerats die ik meost slopen met zo'n rare stok met groen uiteinde.
nu moet ik voor dat boek een ''Observer'' plaatsen.
bij die molerats ben ik beetje rond gaan lopen en heb dus al die Mireluks al afgemaakt(die liggen op de rug)
dus veel heeft ze er niet meer aan.
kan ik die ook ergens anders plaatsen? zo ja waar?
anti-klacht: heb Lincon Repeater gevonden![]()
(met die witte krul kapsel erbij is het helemaal af
)
Wie sjoen os Limburg is![]()
Je moet die in zo'n egg sack stoppen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Skunkkk het volgende:
ik heb een probleempje
ik vind de Survival guide van moira leuk om te doen
en was dus op weg naar die Molerats die ik meost slopen met zo'n rare stok met groen uiteinde.
nu moet ik voor dat boek een ''Observer'' plaatsen.
bij die molerats ben ik beetje rond gaan lopen en heb dus al die Mireluks al afgemaakt(die liggen op de rug)
dus veel heeft ze er niet meer aan.
kan ik die ook ergens anders plaatsen? zo ja waar?
anti-klacht: heb Lincon Repeater gevonden![]()
(met die witte krul kapsel erbij is het helemaal af
)
Misschien kun je nu alleen de optional objective niet meer doen...waarbij je dus geen mirelurk mag killen
Doe eens niet.![]()
Des te beter, je kunt gewoon naar binnen lopen en dat ding plaatsen zonder problemenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Skunkkk het volgende:
bij die molerats ben ik beetje rond gaan lopen en heb dus al die Mireluks al afgemaakt![]()
)
Als je die Mirelurks afgemaakt hebt tijdens deze quest, is Moira minder blij met je.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pek op 03-09-2009 20:14:45 ]The difference between the three Abrahamic religions:
ze moet blij zijn dat ik dat voor haar die, dat zeikwijfquote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Des te beter, je kunt gewoon naar binnen lopen en dat ding plaatsen zonder problemen
Als je die Mirelurks afgemaakt hebt tijdens deze quest, is Moira minder blij met je.![]()
![]()
![]()
net kleur in blauw veranderd van dat apparaatje.. wist niet dat dat ook xbox kon (zag het alleen PC@youtube)
even snel plaatsen dan..thanks!
Weet iemand of er nou wel of geen uitbreidingen komen voor de PS3?Ik las op Wikipedia dat ze het misschien toch maar wel gaan uitbrengen eind dit jaar?
![]()
Eind dit jaar komt de GOTY versie incl. alle DLC ook uit voor de PS3 volgens mijquote:Op zondag 6 september 2009 15:44 schreef Gewas het volgende:
Weet iemand of er nou wel of geen uitbreidingen komen voor de PS3?Ik las op Wikipedia dat ze het misschien toch maar wel gaan uitbrengen eind dit jaar?
![]()
![]()
Mooi! Maar moet je dan met een nieuwe game beginnen of kan je met die GOTY versie gewoon verder met je laatste save game?quote:Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Eind dit jaar komt de GOTY versie incl. alle DLC ook uit voor de PS3 volgens mij
![]()
Je kan gewoon doorspelen denk ik, dat is met de losse DLC ook zo namelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 16:09 schreef Gewas het volgende:
[..]
Mooi! Maar moet je dan met een nieuwe game beginnen of kan je met die GOTY versie gewoon verder met je laatste save game?
Ik hoop het iig![]()
![]()
Maar welke idioot begint nou niet opnieuw als je de GOTY-versie voor het eerst in je PS3/X360 schuift
Ik heb nog eev lvl 10 char ofzo waar ik mee was begonnen, die bewaar ik daarvoor denk ikquote:Op zondag 6 september 2009 18:10 schreef Lyzio het volgende:
Maar welke idioot begint nou niet opnieuw als je de GOTY-versie voor het eerst in je PS3/X360 schuift![]()
![]()
Gewoon opnieuw beginnen man. Da's veul vetter
Al vaak genoeg gedaan, en deze character is nog heel versquote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Lyzio het volgende:
Gewoon opnieuw beginnen man. Da's veul vetter
Maar waarschijnlijk begin ik wel gewoon overnieuw jaEn gebruik ik deze character om de evil achievements te halen
![]()
![]()
Gewoon een globale score van al je games, een extra motivatie om dingen te halen. Geen echt nut, maar wat heeft het voor nut om een bepaald niveau te halen bij een spel, zoals de gouden medaille bij een racespel.quote:Op zondag 6 september 2009 18:32 schreef Skunkkk het volgende:
wat is het nut eigenlijk van die achievements?
dat heb k nooit begrepen![]()
Ik had bij een quest een mierenpak gevonden, met van die voelsprieten op je hoofd.![]()
Ik snap alleen niet waar ik ammo kan krijgen voor mijn Assault/Chinese Rifle. Ik ben wel een paar van die traders tegengekomen met zo'n koe erbij maar degene die ik ben tegengekomen verkochten alleen armor. Weet iemand waar je ammo kan kopen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 20:48:34 ]![]()
best wel op veel plaatsen eigenlijkquote:Op maandag 7 september 2009 20:48 schreef Gewas het volgende:
Ik had bij een quest een mierenpak gevonden, met van die voelsprieten op je hoofd.![]()
Ik snap alleen niet waar ik ammo kan krijgen voor mijn Assault/Chinese Rifle. Ik ben wel een paar van die traders tegengekomen met zo'n koe erbij maar degene die ik ben tegengekomen verkochten alleen armor. Weet iemand waar je ammo kan kopen?
en je vind het ook heel veel in ammunition boxen
PS : je bedoeld die van die man achter die geheime deur met koffiezetapparaat/lift?
Die dat pak aan jou geeft omdat die er mee stopt en erover na gaat denken?
Overnieuw beginnen is leuk, maar pas nadat je uit die saaie vault bent.When all else fails, you always have delusion.![]()
Je moet een savegame maken vlak voordat je uit de vault deuren gaat, die save kan je dan altijd gebruiken en zodra je uit de vault gaat kan je al je instellingen weer veranderenquote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef Mirel het volgende:
Overnieuw beginnen is leuk, maar pas nadat je uit die saaie vault bent.![]()
![]()
Nee ik bedoel een andere quest helemaal aan de oostkant van de map.quote:Op maandag 7 september 2009 21:01 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
best wel op veel plaatsen eigenlijk
en je vind het ook heel veel in ammunition boxen
PS : je bedoeld die van die man achter die geheime deur met koffiezetapparaat/lift?
Die dat pak aan jou geeft omdat die er mee stopt en erover na gaat denken?
Met die AntAgonizer en Mechanist ofzo. En dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm handigquote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je moet een savegame maken vlak voordat je uit de vault deuren gaat, die save kan je dan altijd gebruiken en zodra je uit de vault gaat kan je al je instellingen weer veranderen
Wel jammer dat savegames zo kut geordend worden op de consoles. Ik ben dan bang dat ik er ooit per ongeluk over heen save. (ze staan in een lijstje. Op de pc kan je het bestand gewoon even ergens verplaatsen)When all else fails, you always have delusion.![]()
Dat is een goed idee! Maar daar is het nu te laat voorquote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je moet een savegame maken vlak voordat je uit de vault deuren gaat, die save kan je dan altijd gebruiken en zodra je uit de vault gaat kan je al je instellingen weer veranderenIk heb sowieso niet echt de behoefte om helemaal opnieuw te beginnen nu.
Volgens mij wordt die savegame zelfs automatisch gemaakt?quote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je moet een savegame maken vlak voordat je uit de vault deuren gaat, die save kan je dan altijd gebruiken en zodra je uit de vault gaat kan je al je instellingen weer veranderen
Dat, of ik herinner me niet meer dat ik die ooit gemaakt heb, maar ik heb hem wel!
Doe eens niet.![]()
Op de console iig niet, op een autosave na dan, maar die wordt later toch weer overschredenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die savegame zelfs automatisch gemaakt?
Dat, of ik herinner me niet meer dat ik die ooit gemaakt heb, maar ik heb hem wel!![]()
![]()
Gisteravond weer een tijdje gespeeld. Alleen ik snap niet helemaal wat dat Underworld nou precies is. Ik was wel in 'Underworld' maar dat was gewoon een gebouw bovengronds. Ik dacht dat het allemaal ondergronds was? Kon ook geen ingang vinden naar een ondergrondse plek.![]()
Underworld is in het:quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:59 schreef Gewas het volgende:
Gisteravond weer een tijdje gespeeld. Alleen ik snap niet helemaal wat dat Underworld nou precies is. Ik was wel in 'Underworld' maar dat was gewoon een gebouw bovengronds. Ik dacht dat het allemaal ondergronds was? Kon ook geen ingang vinden naar een ondergrondse plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie sjoen os Limburg is![]()
'Underworld' staat voor zoiets als de dodenwereld of het leven na de dood. Weet niet precies.
Heeft in ieder geval niet met iets onder de grond te maken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
ja maar er leven toch ghouls
ik heb volgens mij een quest verpest
ik heb de mechanist aangesproken en die zei over zijn zonde na te denken
en gaf dus zijn appearal (wazig pak) aan mij.
Nu blijkt dat die AntAgonizer dat wilt hebben, maar heb die al verkocht
aan die neger achter de bar in Common Grounds en die heeft ie niet meer![]()
Waar is het gebleven? Want het is toch een - ''Optional'' extra in dezelfde quest
Ik ben begonnen aan de quest bij Underworld.
Ik vond het bij Common Grounds raar dat ik die traders nergens kon vinden terwijl ze in het dorpje allemaal zeiden dat er zoveel traders kwamen. Ik ben trouwens met die quest niet naar de Mechanist geweest maar naar de AntAgonizer...quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:26 schreef Skunkkk het volgende:
ja maar er leven toch ghouls
ik heb volgens mij een quest verpest
ik heb de mechanist aangesproken en die zei over zijn zonde na te denken
en gaf dus zijn appearal (wazig pak) aan mij.
Nu blijkt dat die AntAgonizer dat wilt hebben, maar heb die al verkocht
aan die neger achter de bar in Common Grounds en die heeft ie niet meer![]()
Waar is het gebleven? Want het is toch een - ''Optional'' extra in dezelfde quest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar dat is het hem juist
je kan het dubbel spelen (zo doe ik het eigenlijk ook normaal)
Beide hebben namelijk wapens die je nooit meer kan krijgen.
maja niet dat ik daar zo om sta te springen want heb al lincon rifle en die AT van die uit Rivet
maar volgende keer let ik wel wat meer op.. tis toch een beetje jammerWie sjoen os Limburg is![]()
Die Lincoln Rifle heb ik verkocht (per ongeluk).quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef Skunkkk het volgende:
ja maar dat is het hem juist
je kan het dubbel spelen (zo doe ik het eigenlijk ook normaal)
Beide hebben namelijk wapens die je nooit meer kan krijgen.
maja niet dat ik daar zo om sta te springen want heb al lincon rifle en die AT van die uit Rivet
maar volgende keer let ik wel wat meer op.. tis toch een beetje jammer
![]()
Ik heb net de quest Head of State gehaald.
Is er trouwens hier iemand die de Nuka Cola Challenge quest heeft gehaald?Ik denk dat ik hem niet ga doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2009 20:01:52 ]![]()
Ik heb 'm gewoon gehaald uiteindelijk. Elke keer als ik wat Quantum tegenkwam naar die chick gebracht en na alle DLC gedaan te hebben was het zover. Overigens staat er een vrachtwagen net buiten Old Olney met Nuka Cola. Daar kun je wat extra Quantum vinden (en zo zijn er meer locaties die je oa kunt vinden door de missie gewoon te doen en die fabriek in te gaan op zoek naar leverschema's).quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Die Lincoln Rifle heb ik verkocht (per ongeluk).![]()
Ik heb net de quest Head of State gehaald.
Is er trouwens hier iemand die de Nuka Cola Challenge quest heeft gehaald?Ik denk dat ik hem niet ga doen.
Ik heb er nu een stuk of 7 maar ik denk niet dat ik die quest ga halen. Vind het wel een beetje een maffe quest.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon gehaald uiteindelijk. Elke keer als ik wat Quantum tegenkwam naar die chick gebracht en na alle DLC gedaan te hebben was het zover. Overigens staat er een vrachtwagen net buiten Old Olney met Nuka Cola. Daar kun je wat extra Quantum vinden (en zo zijn er meer locaties die je oa kunt vinden door de missie gewoon te doen en die fabriek in te gaan op zoek naar leverschema's).
![]()
Leg die 7 die je nu hebt in je huis in een kast ofzo. Het doel van de quest is niet zo leuk, de weg er naar toe dus wel. Zoals ik al zei. Maar goed, kijk zelf maar. Er zit een trophy/achievement aan de missiequote:Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb er nu een stuk of 7 maar ik denk niet dat ik die quest ga halen. Vind het wel een beetje een maffe quest.
Ik heb ze bewaard in mijn huis in Megaton. Ben er wel naar opzoek naar die cola maar ik ga niet het hele Wasteland aflopen om die flesjes te vinden, bedoel ik eigenlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leg die 7 die je nu hebt in je huis in een kast ofzo. Het doel van de quest is niet zo leuk, de weg er naar toe dus wel. Zoals ik al zei. Maar goed, kijk zelf maar. Er zit een trophy/achievement aan de missie
![]()
![]()
Dat moet je ook niet doen nee, gewoon als je ze tegenkomt meenemen. Uiteindelijk kom je wel aan 30.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb ze bewaard in mijn huis in Megaton. Ben er wel naar opzoek naar die cola maar ik ga niet het hele Wasteland aflopen om die flesjes te vinden, bedoel ik eigenlijk.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik ben met mn laatste playthrough gewoon alles gaan bewaren, en als ik of met deze character of met een nieuwe met de GOTY versie verder ga, dan heb ik nadat ik klaar ben met alle quests vast wel 30quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb ze bewaard in mijn huis in Megaton. Ben er wel naar opzoek naar die cola maar ik ga niet het hele Wasteland aflopen om die flesjes te vinden, bedoel ik eigenlijk.![]()
![]()
die lichtgevende colas drink ik altijd op
zijn er maar een paar in het spel dan?
Zijn die nergens te koop?
Wat is zo speciaal aan die gun?Wie sjoen os Limburg is![]()
Er zijn "slechts" 92 Nuka Cola Quantums op een vaste plaats in de originele game aanwezig, maar je vindt ze ook wel eens random in die colamachines. Daarvan ben je er dus al 30 kwijt aan dat mokkel. Ze zijn de moeite waard, omdat je er een Nuka-Grenade mee kunt maken, de beste in de game.
Maar heb je de DLC Broken Steel, dan kun je de perk Quantum Chemist nemen, waarmee de schaarste is opgelost. Elke 10 gewone Nuka Cola's in je inventory veranderen dan in 1 Quantum.
Nou en of, reverse pickpocketing ftw!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Mirel het volgende:
Zijn granaten de moeite waard dan![]()
Ik heb momenteel 67 exploded pants op m'n naam staan.
- Islam mumbling to the floor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: