Net even een honkbalknuppel in zijn hoofd geplaatst terwijl hij lag te slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
lolquote:Op maandag 20 juli 2009 21:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Net even een honkbalknuppel in zijn hoofd geplaatst terwijl hij lag te slapen.
Even in een hoekje stilletjes gewacht tot de kust weer veilig was en mijn poppetje kan nu tenminste buiten een biertje drinken, zonder die herrie.![]()
(Konden real life problemen maar zo makkelijk worden opgelost.)
Ik heb daar even zitten lezen gisterenavond en ik verbaasde me over de diepgang van de wereld van Fallout. Ondanks dat ik alle 3 de games gespeeld heb.quote:Op maandag 20 juli 2009 07:12 schreef delano.888 het volgende:
Doe anders dit ook even in de op:
http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3
(de site waar echt ALLES op staat over de game)
Je moet gewoon die mooie strategy guide kopen. Dat is echt een mooi boek. Ik heb nu zelf een lunchbox, Bobblehead, de game zelf en die guide in een mooi kastje staan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb daar even zitten lezen gisterenavond en ik verbaasde me over de diepgang van de wereld van Fallout. Ondanks dat ik alle 3 de games gespeeld heb.
Heb je een linkje? Van Amazon ofzo? Of het ISBN?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je moet gewoon die mooie strategy guide kopen. Dat is echt een mooi boek. Ik heb nu zelf een lunchbox, Bobblehead, de game zelf en die guide in een mooi kastje staan.
Allemaal bij de mediamarkt te halenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Van Amazon ofzo? Of het ISBN?
Die hebben we hier niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Allemaal bij de mediamarkt te halen
Ik heb 'm bij Game Mania gehaald.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Allemaal bij de mediamarkt te halen
Gewoon spelen en je hebt al snel meer caps dan je kunt uitgeven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:01 schreef Tumble het volgende:
Iemand een tip om snel aan bottlecaps te komen
ik ga om de dag naar die store in megaton maar die trut heeft nooit iets dubbel met verschillende waardes in haar winkel word er gek van.
http://www.dimensionplus.(...)llout-3-Guide/02510. Hier heb ik hem besteld, volgende dag kreeg ik 'em binnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Van Amazon ofzo? Of het ISBN?
Precies. Ik zit hier tijdelijk een beetje werkloos te doen (verhuist naar het buitenland), dus wat Fallout vermaak zou welkom zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:07 schreef Rica het volgende:
Mothership Zeta mag voor mij inmiddels wel komen.
Broken Steel voegt wel wat taaie baddies toe. Mutant Overlords die je in de as proberen te leggen met tri beam lasers, Albino Radscorpions, vooral lastig en munitievreters en Ghoul Reavers die je met ontploffende gore bekogelen en maar niet dood willen gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Zo, uitgespeeld. Eigenlijk veel te makkelijk op level 20.
Heb wel het gevoel heel veel gemist te hebben, terwijl ik toch al vrij vroeg level 20 was. Pas toen verder gegaan met de main quest, vanaf het punt dat ik paps weer tegenkom bij project purity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |