abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71227840
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef Sanne het volgende:

[..]

Amen
Zeker Amen Lekkere "NET moeder"
Love music!
pi_71228069
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:31 schreef roosje77 het volgende:
wil toch even reageren..
vind wes en ex een heel ander verhaal, die zijn al vanaf december uit elkaar, alleen ramona rekt de scheiding. NA DIE TIJD krijgt hij wat met yo, dus das heel wat anders.
en hoe je het ok wend of keert, welke getrouwde vrouw met een dochtertje van net een paar maanden (toendertijd) ligt in een kroeg op de plee te vozen?
dan ben en blijf je voor mij een slet, hoe leuk ze ook samen lijken als stel...
Oh mag ik? Mag ik?

Een kennis van me heeft -edit- had een partner die na de zwangerschap maar bleef herhalen hoe walgelijk haar lichaam was geworden, dat ze dik was (ze had alleen wat losser vel ) en dat ze nu absoluut in de categorie viel die hij 'uit zijn bed zou schoppen'.
Dus zij ging er vandoor met een ander.
Wat een slet! Hoe je het ook wendt of keert.

Het punt: je hebt geen idee wat er binnen die relatie gespeeld heeft en je kan dat dan ook niet alleen op haar afwentelen.
Bovendien liep de scheiding toen toch al?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71228109
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:31 schreef roosje77 het volgende:
wil toch even reageren..
vind wes en ex een heel ander verhaal, die zijn al vanaf december uit elkaar, alleen ramona rekt de scheiding. NA DIE TIJD krijgt hij wat met yo, dus das heel wat anders.
en hoe je het ok wend of keert, welke getrouwde vrouw met een dochtertje van net een paar maanden (toendertijd) ligt in een kroeg op de plee te vozen?
dan ben en blijf je voor mij een slet, hoe leuk ze ook samen lijken als stel...
Waar staat vermeld dat Ramona de scheiding rekt
En wie zegt dat Yo zijn eerste scharrel is buiten Ramona??
Ze zouden gaan scheiden, omdat Wes niet meer voor zijn gezin koos, maar het uitgaansleven van Madrid had ontdekt
Maakt hem net zoveel slet als Liza
pi_71228423
klopt waarschijnlijk.maar wes is nu al ruim een half jaar bij zijn vrouw weg en liza pas 6 weken.
dat vind ik wel een verschil hoor!
ze zitten allemaal fout met dat gehoer en gesnoer, maar als je als mama -net goed en wel gehecht na een baby- al op een plee in een kroeg voost, vind ik gewoon net effe wat erger. kan ook gevoelsmatig zijn, maar vind het gewoon bleeeggghhhhh!
pi_71228712
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef roosje77 het volgende:
klopt waarschijnlijk.maar wes is nu al ruim een half jaar bij zijn vrouw weg en liza pas 6 weken.
dat vind ik wel een verschil hoor!
ze zitten allemaal fout met dat gehoer en gesnoer, maar als je als mama -net goed en wel gehecht na een baby- al op een plee in een kroeg voost, vind ik gewoon net effe wat erger. kan ook gevoelsmatig zijn, maar vind het gewoon bleeeggghhhhh!

Dat ze rotgeintjes met die exen uithalen om zichzelf schoon te praten vind ik zo misselijk.

Aso's.
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:14:17 #296
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_71228833
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Kinderen van die leeftijd zijn gratis.dus hoefde Wim niks te regelen.Ja koffertje extra
Ja want eten en luiers kosten niets....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_71229191
maar vind het voor wim wel zielig..
stel je je in op een vakantie met de kleine meid, zit je alleen op een familiecamping te koekeloeren voor je tentje.
gezellig he? vakantieman?
not dus
pi_71230711
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:14 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Ja want eten en luiers kosten niets....
Mogen gratis in het vliegtuig bedoelt ze denk ik.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:27:33 #299
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71231696
Eens met Roosje77.

De kleine mag nu in een ijltempo gaan wennen aan nieuwe vriend van moeder. Heeft dat meiske daarom gevraagd? Néé. Dus moet je voor háár denken. En dan had ik gekozen voor de rustige aanpak: mijn kleine laten wennen dat ze haar vertrouwde en eigen vader minder zal zien en dat er een nieuwe man is die haar op schoot neemt en weet ik niet wat allemaal.

Het is al gezegd en daar ben ik het volmondig mee eens: kinderen voelen alles HAARFIJN aan. En deze idiote ontwikkeling dus óók.

Volwassenen kunnen nog keuzes maken, kinderen van 1 jaar niet!

Ik sluit me aan bij Team Fem! De rest kan de boom in.
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:31:44 #300
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71231880
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')