abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 juli 2009 @ 17:52:46 #271
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_71222088
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Annie ging toch deze week ook naar de camping
die staat nu vast met haar tentje tussen Ruud en Gerda en Wim in
volgens mij ligt Brabant niet aan het Gardameer
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:05:23 #272
58921 Day
You can fly!
pi_71222487
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:48 schreef bloodymary het volgende:

[..]

En het gros van de lezers hier trapt er nog in ook. Opzet geslaagd!
Ikke niet!!! Ik blijf voor Yo!
Jan is een schijnheilig boontje en niemand maakt mij wijs dat hij pas nadat het uit was met Yo een relatie met Liza begon. Dat is al veel langer aan de gang!
En zo ja, dat vind ik Liza wel heel erg van de snelle. Koud een maand verkering en dan al met je kind op vakantie met je nieuwe lief? Terwijl je weet dat je nieuwe lief door de media achtervolgt zal worden en dat dus betekent dat je kind daar ook aan blootgesteld zal worden?
Nah, geloof het niet!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:15:31 #273
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71222781
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:52 schreef Nizno het volgende:

[..]

volgens mij ligt Brabant niet aan het Gardameer
Boh, dat lijkt me best een goed idee.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:40:49 #274
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71223475
Ze staan er inmiddels allemaal om bekend (d.w.z. Jan, Liza, Yolanthe, Wim en wie nog meer) dat ze hun partner binnen no time bereid zijn in te ruilen voor een ander. En allemaal lijken ze te denken dat het hen niet zal gebeuren. Erg naïef want je kunt op je klompen aanvoelen dat de situatie zich vroeg of laat, opnieuw herhaalt.

Als ze allemaal single zouden zijn is het verder hun keuze. Maar hier is een kleine in het spel waarvan de moeder koud een jaar geleden heeft getekend voor 'in voor- en tegenspoed' of wat het ook moge zijn. Wat was dat waard? En iemand zei al: waarom moest die kleine mee op vakantie?

Aan deze soap komt dus in wezen, nooit een eind. Het is wachten op de volgende inruil.
pi_71223622
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:13 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik heb Yo nooit iets gevonden heeft geen uitdrukking in dr ogen
en Liza is een gewone leuke meid om te zien en als ik naar de foto's kijk hebben ze he t leuk samen waarom ook niet.
Gelijk heb je. Voor dat kind en de vader van dat kind maakt het niet uit toch?

Poetsdoekjes zijn veel belangrijker.
pi_71223776
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze staan er inmiddels allemaal om bekend (d.w.z. Jan, Liza, Yolanthe, Wim en wie nog meer) dat ze hun partner binnen no time bereid zijn in te ruilen voor een ander. En allemaal lijken ze te denken dat het hen niet zal gebeuren. Erg naïef want je kunt op je klompen aanvoelen dat de situatie zich vroeg of laat, opnieuw herhaalt.

Als ze allemaal single zouden zijn is het verder hun keuze. Maar hier is een kleine in het spel waarvan de moeder koud een jaar geleden heeft getekend voor 'in voor- en tegenspoed' of wat het ook moge zijn. Wat was dat waard? En iemand zei al: waarom moest die kleine mee op vakantie?

Aan deze soap komt dus in wezen, nooit een eind. Het is wachten op de volgende inruil.
Er zijn 2 kinderen in het spel, de dochter van Liza en de zoon van Wesley
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:56:48 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71223895
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat toeval is .
Volgens mij had ik in 1 van de Volendam-topics gelezen dat heel Volendam tijdens de bouwvak naar het Gardameer gaat, dus zoveel toeval zal het idd niet zijn.....

Maar die Gerda en Ruud toch, heb je de luxe om niet in het hoogseizoen op vakantie te hoeven (en ben je in mei nog weggeweest) ga je gewoon met de rest van je dorp 1500 km verderop kamperen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_71223915
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:05 schreef Day het volgende:

[..]

Ikke niet!!! Ik blijf voor Yo!
Jan is een schijnheilig boontje en niemand maakt mij wijs dat hij pas nadat het uit was met Yo een relatie met Liza begon. Dat is al veel langer aan de gang!
En zo ja, dat vind ik Liza wel heel erg van de snelle. Koud een maand verkering en dan al met je kind op vakantie met je nieuwe lief? Terwijl je weet dat je nieuwe lief door de media achtervolgt zal worden en dat dus betekent dat je kind daar ook aan blootgesteld zal worden?
Nah, geloof het niet!
Ik vind het ook het ergst voor het kind ,iemand "weet niet meer wie"schreef hier dat zo'n kleintje er weinig van meekrijgt.Maar onderschat babies niet Juist omdat Wim stapelgek is op z'n dochtertje en haar waarschijnlijk heel veel geknuffeld heefd,mist ze dat op 1 of andere manier denk ik wel.. En als Jan en Liza geen stand houden en ze event later weer een ander heeft ,nja..ben geen spieg maar gezond voor zo'n kind is het niet.
Niet toch,wel dan

Edit: Als je ziet dat je man zo gek op je kind is ,dan wil je je kind dat toch niet ontnemen?Geef dat huwelijk in ieder geval een kans.Of Wim zou indd losse handjes moeten hebben ,dan is het wat anders..

[ Bericht 6% gewijzigd door Mooiiiiiii op 22-07-2009 19:04:33 ]
Love music!
pi_71224039
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:

Waarom zou je als ouder je kind niet meenemen op vakantie?
Kom op zeg, als ze het kind thuis hadden gelaten dan had iedereen lopen blaten dat ze een ontaarde moeder was die haar kind dumpt om met haar nieuwe scharrel op liefdesvakantie te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71224166
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik vind het ook het ergst voor het kind ,iemand "weet niet meer wie"schreef hier dat zo'n kleintje er weinig van meekrijgt.Maar onderschat babies niet Juist omdat Wim stapelgek is op z'n dochtertje en haar waarschijnlijk heel veel geknuffeld heefd,mist ze dat op 1 of andere manier denk ik wel.. En als Jan en Liza geen stand houden en ze event later weer een ander heeft ,nja..ben geen spieg maar gezond voor zo'n kind is het niet.
Niet toch,wel dan
Het is dus zielig voor het dochtertje van Liza, maar dat Wesley z'n vrouw en zoon laat zitten is geen probeem? Door die scheiding zit zijn zoon in Nederland en hij in Spanje, dus die ziet zijn kind waarschijnlijk veel minder dan die Wim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')