Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isquote:
Ik heb Yo nooit iets gevonden heeft geen uitdrukking in dr ogenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isVind het wel wonderlijk dat ze hier eerst 2 weken uitgemaakt is voor toiletslet en nu opeens een hele fanbase heeft
Ik vond haar eerst ook een wc-slet, maar ze is toch wel leukquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isVind het wel wonderlijk dat ze hier eerst 2 weken uitgemaakt is voor toiletslet en nu opeens een hele fanbase heeft
Ik ook niet, of heel Volendam moet naar dezelfde camping gaan om vooral elkaar maar niet te hoeven missenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat toeval is.
Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je ff een samenvatting voor mij Eef. Ik zie door de bomen palingen het bos de palingroker niet meer.
Jawel, aan het Gardameer heb je een paar van die afschuwelijke, grote campings, alleen maar bevolkt met Nederlanders en Duitsers van het type dat normaal alleen in Valkenburg komt en die daar al 25 jaar komen. Zoiets zal dat wel zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat toeval is.
Annie ging toch deze week ook naar de campingquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:
Story: Jan ging vreemd met Fleur en later ook met Liza, maar het wordt niet duidelijk wanneer Yo iets met Wes is begonnen.
Prive: Jan heeft iets met Fleur gehad voor dat ie met Yo ging, heeft niets verteld tegen Yo omdat ie dat rot vond, Fleur was nl. de beste vriendin van Yo. Yo zou als eerste zijn vreemdgegaan met de timmerman in Thailand en afgelopen voorjaar met Wes. Jan zou daarna pas iets met Liza hebben gekregen.
O ja, heel belangrijk; Yo deed ook geen enkele moeite in te burgeren in Volendam![]()
Volgens Gerda moest er niet getreurd worden door actrice Yo, ze hadden allebei een ander
En ik weet het ook allemaal niet meer
Waar is Annie als je haar nodig hebt![]()
Annie zit in Brabant, maar ze zou op zoek gaan naar een internetcafequote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Annie ging toch deze week ook naar de camping
die staat nu vast met haar tentje tussen Ruud en Gerda en Wim in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |