En toch zeker niet lelijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:57 schreef blckbb het volgende:
Die Fraue hät ein kort, vlug, pittig kapsel. whhehe
Ik moest hard op lachen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Want iemand met een HAVO of VWO opleiding is namelijk nog nooit een camera verloren.
Als je dat erin kunt shoppen/painten zal ik er nog eens naar kijken.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Met lang haar waarschijnlijk mooier.
Zit op dit moment op m'n werk.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als je dat erin kunt shoppen/painten zal ik er nog eens naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als je dat erin kunt shoppen/painten zal ik er nog eens naar kijken.
Dat zou een geweldige stunt zijn jaquote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef PanPan het volgende:
Whehehe, die vreemdgaande gast zo in paniek zijn camera weggegooid om zich te ontdoen van bewijsmateriaal, staan ze overal op internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hahahahahaahaquote:Op maandag 20 juli 2009 16:57 schreef blckbb het volgende:
Die Fraue hät ein kort, vlug, pittig kapsel. whhehe
dan kunnen ze er wel een mooi liedje over schrijvenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef Eddie-Vedder het volgende:
OMG sommige mensen denken echt dat je zomaar zonder welke gevolgen dan ook andermans foto's openbaar mag maken hé![]()
Komt een keer gezeik van en dan gaat het bepaalde lieden erg veel geld kosten
Ik verscheurde je foto?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kunnen ze er wel een mooi liedje over schrijven
met zo'n nick zon kut lied noemenquote:
Schatje mag ik je photoshoppen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kunnen ze er wel een mooi liedje over schrijven
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:23 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Wat had je zelf in gedachten dan? Spin the black circle?
Als het een PAINT topic wordt is het goedquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef mafkees01 het volgende:
Oh god jahoor. Daar heb je het al
Dat je op hyves staat is tot daar aan toe, maar als je met zo'n foto op FOK! komt dan is helemaal gedaan met je!
Ik zeg "Niet zo snel"quote:Op maandag 20 juli 2009 19:50 schreef The.Apple het volgende:
Trouwens
zojuist de tags, en de foto in hex bekeken,
dit zijn of bewerkte foto's, of van ALLE tags removed.
Normaal, staat er in de foto namelijk met welk toestel en tijd een de foto genomen is.
dit is iet aanwezig in deze afbeelding.
ik zeg FAKE
*proest*quote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat? een kadobon voor dr. schoemachers praktijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |