Hieronder staan de twee dus op de foto. Mocht je de mensen herkennen is dat leuk, maar het leukste is natuurlijk de mensen op de foto uitlachen. Niet zozeer omdat ze hun camera zijn verloren (kan niet anders dan VMBO zijn, trouwens), maar meer omdat ze nu met hun porem op internet staan. Epic FAIL, gasten.quote:Hallo allemaal, wij net terug uit barcelona. Vlakbij park Güell hebben wij een camera gevonden van waarschijnlijk een nederlands stelletje. De camera staat in het nederlands ingesteld. Kent iemand deze mensen toevallig? Ik probeer een foto mee te sturen met het bericht. Hoop dat het lukt. Mocht je ze niet kennen wil je dan misschien dit bericht forwarden? Het moet toch lukken deze mensen te vinden?! Groetjes Yvonne
Want iemand met een HAVO of VWO opleiding is namelijk nog nooit een camera verloren.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:43 schreef GauloisesB. het volgende:
Niet zozeer omdat ze hun camera zijn verloren (kan niet anders dan VMBO zijn, trouwens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de sarcasmequote:Op zondag 19 juli 2009 23:46 schreef mirved het volgende:
wow een foto van een stelletje samen. Damn nu kunnen ze zich echt niet meer buiten vertonen. Iets kwijt raken soooo heey ze zullen zich nu vast heel erg schamen.
poeehheeee wat een epic fail
hopelijk herken je de sarcasme.
Mensen die niet eens weten in welk forum ze zittenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
Nou en? Goeie manier om die twee te achterhalen en zo de camera terug te geven toch?
Mensen die om niks een KLB-topic openen
Ok, epic fail van mijquote:Op zondag 19 juli 2009 23:50 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Mensen die niet eens weten in welk forum ze zitten
Ik zeg toch ook:quote:Op zondag 19 juli 2009 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vind het wel super eerlijk van die Yvonne. Goed om te zien dat er nog oprechte mensen bestaan ipv volk dat het leuk vindt om mensen belachelijk te maken als ze volkomen menselijke fouten maken.
quote:Mocht je de mensen herkennen is dat leuk
Ja, maar jij vindt het alsnog:quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
leuk om mensen belachelijk te maken als ze volkomen menselijke fouten maken.
wat? een kadobon voor dr. schoemachers praktijk?quote:
Omdat jij nog lelijker bent.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:57 schreef Rosbief het volgende:
Waarom kan zo'n lelijk porem wel een pittig vlot meidje krijgen en ik niet
OMG. Moet je nagaan hoe lelijk jij bentquote:Op zondag 19 juli 2009 23:57 schreef Rosbief het volgende:
Waarom kan zo'n lelijk porem wel een pittig vlot meidje krijgen en ik niet
Lelijker dus.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, ik oog representatiever dan dit varken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |