Na 7 wat?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Denk ik na 7 eindelijk een nieuw begin van mijn leven te kunnen maken
In de zomer?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:23 schreef Biogarde het volgende:
Daarom woon ik in de randstad. Daar hebben ze klasse. Bontkraagjes.
Het is koud op een 180'er.quote:
7 uur 's avonds?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Na 7 wat?
7 bier?
7 afwijzingen?
7 jaar in een dwangbuis?
In Nijmegen spreken ze ook met een zachte 'G'quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef LXIV het volgende:
TS is tien maanden geleden vertrokken uit zijn Brabantse varkensdorp, heeft Houdoe zeggen net afgeleerd en praat nu met een wat hardere 'G' en denkt dat nu de tijd gekomen is om zich af te zetten tegen zijn oude dorpsgenoten. Als die hem herkennen en hem op z'n schouder slaan "Hé, hoest nou zunne" dan schaamt hij zich rot tegenover zijn corpsvriendjes.
Tyf op gek!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef LXIV het volgende:
TS is tien maanden geleden vertrokken uit zijn Brabantse varkensdorp, heeft Houdoe zeggen net afgeleerd en praat nu met een wat hardere 'G' en denkt dat nu de tijd gekomen is om zich af te zetten tegen zijn oude dorpsgenoten. Als die hem herkennen en hem op z'n schouder slaan "Hé, hoest nou zunne" dan schaamt hij zich rot tegenover zijn corpsvriendjes.
Dat dus. Nijmegen!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:39 schreef Seam het volgende:
Je wil dat volk ontwijken en je gaat in Nijmegen studeren
Kies dan Leiden uit, dan wordt je omringd door kakkers, ballen en arrogante mongolen die werkelijk denken dat ze een nuttige studie doen.
Waar lees jij dat ik Nijmegen een wereldstad vind? Mensen uit Gelderland zijn erg nuchter en relaxt. Bovendien als je 7 jaar in brabant hebt gewoond is elke willekeurig bevolkingsgroep een ontzettende opluchting. Normaal blijven die boeren binnen hun eigen provinciegrenzen en trekken ze naar den bosch en 'eindhovuh de gekstuh', behalve als psv uitspeelt bij Ajax of dus tijdens de zomerfeesten.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:25 schreef L0t.. het volgende:
Nee, Nijmegen is een wereldstad wou je zeggenDat is zowat nog Brabant man.
Je vergeet de zomervakanties in Renesse, Domburg en Salou. Dan heb je het inderdaad ongeveer wel zo gehad.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Nijmegen een wereldstad vind? Mensen uit Gelderland zijn erg nuchter en relaxt. Bovendien als je 7 jaar in brabant hebt gewoond is elke willekeurig bevolkingsgroep een ontzettende opluchting. Normaal blijven die boeren binnen hun eigen provinciegrenzen en trekken ze naar den bosch en 'eindhovuh de gekstuh', behalve als psv uitspeelt bij Ajax of dus tijdens de zomerfeesten.
Waar in Brabant heb je dan precies gewoond?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Nijmegen een wereldstad vind? Mensen uit Gelderland zijn erg nuchter en relaxt. Bovendien als je 7 jaar in brabant hebt gewoond is elke willekeurig bevolkingsgroep een ontzettende opluchting. Normaal blijven die boeren binnen hun eigen provinciegrenzen en trekken ze naar den bosch en 'eindhovuh de gekstuh', behalve als psv uitspeelt bij Ajax of dus tijdens de zomerfeesten.
Klacht ongegrond. Je draagt een bandshirt.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Lief dagboek,
Denk ik na 7 jaar eindelijk een nieuw begin van mijn leven te kunnen maken met een studie in Nijmegen en dat mislukte, lompe inteelt boerenkutvolkje te zijn ontvlucht, komen ze massaal uit hun lintdorpjes gekropen in hun hippe roze/gele g-starshirtjes en totaal mislukte stekeltjeskapsels 'zuipuh op de zomerfeestuh' in Nijmegen!
Wat is hier nou weer mis mee?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er idd gezellig uit in Nijmegen.
Wtf die chick ken ikquote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er idd gezellig uit in Nijmegen.
Geldropquote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar in Brabant heb je dan precies gewoond?
teveel allochtonen ofzo en dat kennen ze niet op fokquote:
Dan moet je ook niet zeuren. Geldrop is gewoon een kutdorp.quote:
Leukste dames?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
Overigens sowieso klacht ongegrond, Brabant is de mooiste provincie van NL met de leukste dames.
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Conclusie/oplossing
Atoombom --> brabant
Ja, ga weg uit Geldrop dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Leukste dames?
Als je van dikke, vieze, zwetende, lelijke, spugende, schijtende vrouwen met lelijk sluik haar en een TOTAAL gebrek aan stijl houdt is brabant inderdaad de place to be!
Nee, in Nijmegen poepen de meisjes niet!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Leukste dames?
Als je van dikke, vieze, zwetende, lelijke, spugende, schijtende vrouwen met lelijk sluik haar en een TOTAAL gebrek aan stijl houdt is brabant inderdaad de place to be!
Ah altijd gepest geworden op school omdat je niet leuk mee kon doen. Ga maar weer lekker snijden emo.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Tyf op gek!
Ik ben een randstedeling die op zijn 13e gedwongen naar brabant is verhuist. Ik heb me er geen seconde thuis gevoeld en ben ontzettend blij dat ik er eindelijk weg ben.
Die koeien trekken ook ieder weekend naar Arnhem inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2009 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, ga weg uit Geldrop dan.Maar hoe dacht je dat het hier in het oosten was?
Geldrop is nog redelijk beschaafd. Als je in oost-brabant rijdt door die echte kleine lintdorpjes dan weet je niet wat je hoort/ziet.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren. Geldrop is gewoon een kutdorp.
Wat naar Arnhem komt valt nog mee. De 'echte' komen hun stadje/dorp echt nie oet hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die koeien trekken ook ieder weekend naar Arnhem inderdaad
Daar schijten ze zelfs. Met een zachte 'g' dat dan weer wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:55 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Correct. Meisjes poepen niet. Alleen in brabant!
Jij moet echt eens door Twente/Salland/Achterhoek heenrijden tijdens de zomerfeesten.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Geldrop is nog redelijk beschaafd. Als je in oost-brabant rijdt door die echte kleine lintdorpjes dan weet je niet wat je hoort/ziet.
Enkel de steden in Brabant, in de dorpen woont over het algemeen paupervolkquote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Brabant en Nijmegen zijn tenminste gezellig, vieze klassieke autisten.
In Geldrop en omgeving (en trouwens in veel delen van brabant hoor ik) woont ook vaak de hele familie in hetzelfde dorp. Opa, oma, oom, tante. NIEMAND verhuist het dorp uit. Royale triestheidquote:Op zondag 19 juli 2009 23:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat naar Arnhem komt valt nog mee. De 'echte' komen hun stadje/dorp echt nie oet hoor.
In de steden van Brabant zitten alleen maar irritante kut allochtonen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Enkel de steden in Brabant, in de dorpen woont over het algemeen paupervolk
Dat heb je in heel Nederland.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
In Geldrop en omgeving (en trouwens in veel delen van brabant hoor ik) woont ook vaak de hele familie in hetzelfde dorp. Opa, oma, oom, tante. NIEMAND verhuist het dorp uit. Royale triestheid![]()
Ben een tijd terug in Hengelo uitgeweest, oa in de New York. Dat was behoorlijk schokkend idd.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij moet echt eens door Twente/Salland/Achterhoek heenrijden tijdens de zomerfeesten.Je keer met verlangen naar Geldrop terug.
Dit zijn vaak mensen met een lage opleiding, zonder ambitie en zonder enige carrière. Ik ken ze, want ik ben opgegroeid met dit soort volk.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
In Geldrop en omgeving (en trouwens in veel delen van brabant hoor ik) woont ook vaak de hele familie in hetzelfde dorp. Opa, oma, oom, tante. NIEMAND verhuist het dorp uit. Royale triestheid![]()
Dat is vaak normaal hoor, tering randstad kind.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je komt zeker van het platteland. Steden zijn juist gezellig!quote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
In de steden van Brabant zitten alleen maar irritante kut allochtonen.In de dorpen zitten de echte feestbeesten.
Ik kom van Nijmegen. En nog steeds.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:05 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Je komt zeker van het platteland. Steden zijn juist gezellig!
He vieze varkensboer, ga jij weer lekker een shaggie rollen en een rioolpijpje aandraaien ofzo? Tyf op uit topic.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat is vaak normaal hoor, tering randstad kind.![]()
Waar ergens in het centrum Cooper?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik kom van Nijmegen. En nog steeds.
![]()
![]()
![]()
Midden in het centrum.
Mensen die niet eens weten wie de buren zijn.
Ik ben niet eens een boer of een Brabander.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:07 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
He vieze varkensboer, ga jij weer lekker een shaggie rollen en een rioolpijpje aandraaien? Tyf op uit mn topic brabander.
Verder hoe of wat zeg ik niet, nette buurt en zo. Ik mag verder niks zeggen van me vader en moeder uit Arnhem ( Arnhemquote:
Mislukt ben je in ieder gevalquote:Op maandag 20 juli 2009 00:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een boer of een Brabander.
Arnhem.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Verder hoe of wat zeg ik niet, nette buurt en zo. Ik mag verder niks zeggen van me vader en moeder uit Arnhem ( Arnhem_______________! )
Ik vind jou wel een type voor Plein '44 e.o.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Verder hoe of wat zeg ik niet, nette buurt en zo. Ik mag verder niks zeggen van me vader en moeder uit Arnhem ( Arnhem_______________! )
Jij hebt voor Nijmegen gekozen om indien nodig weer snel terug te kunnen vluchten naar dat gat Geldrop, veilig bij pappie en mammiequote:Op maandag 20 juli 2009 00:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Mislukt ben je in ieder geval
Edit: jewoont
nog
thuis
Leer lezen, mijn ouders wonen in Arnhem en ik in Nijmegen, tering dom ben je ook nog. Tenslotte heb ik het beter voor elkaar dan jou.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Mislukt ben je in ieder geval
Edit: jewoont
nog
thuis
Nee, maar fijn dat je het probeert in te vullen voor me.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij hebt voor Nijmegen gekozen om indien nodig weer snel terug te kunnen vluchten naar dat gat Geldrop, veilig bij pappie en mammie
De ironie. Een domme mbo-er die denkt iets voor te stellen met zn mislukte loodgietersbedrijfje die een economiestudent op de RU voor dom uitmaaktquote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Leer lezen, mijn ouders wonen in Arnhem en ik in Nijmegen, tering dom ben je ook nog. Tenslotte heb ik het beter voor elkaar dan jou.
Economiequote:Op maandag 20 juli 2009 00:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
De ironie. Een domme mbo-er die denkt iets voor te stellen met zn mislukte loodgietersbedrijfje die een economiestudent op de RU voor dom uitmaakt![]()
Jochie, over een jaartje of 4 verdien ik 6 keer jou maandsalaris
Had je gewild, jaloerse randstad lul.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
De ironie. Een domme mbo-er die denkt iets voor te stellen met zn mislukte loodgietersbedrijfje die een economiestudent op de RU voor dom uitmaakt![]()
Oei, voel ik me een potje gekrenkt en beledigd zegquote:Op maandag 20 juli 2009 00:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
EconomieNee dan zou ik liever een loodgietersbedrijfje runnen.
Ben ik wel een baas als ik het grootste deel van mijn tijd doorbreng in een klein dorpje met ongeveer 900 inwoners, zo'n half uurtje van Amsterdam verwijderdquote:Op maandag 20 juli 2009 00:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Had je gewild, jaloerse randstad lul.![]()
Zoals het hoort!quote:Op maandag 20 juli 2009 00:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Oei, voel ik me een potje gekrenkt en beledigd zeg
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Tyf op gek!
Ik ben een randstedeling die op zijn 13e gedwongen naar brabant is verhuist. Ik heb me er geen seconde thuis gevoeld en ben ontzettend blij dat ik er eindelijk weg ben.
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oftewel, je bent een autist zonder aanpassingsvermogen.
Whehe, je woont nog niet eens in de stadquote:Op maandag 20 juli 2009 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Een gemoedelijk schattig lief dorpje met 900 inwoners ofzo, maar dan wel in de buurt van Amsterdam.
[..]
Maar jij bent altijd een baasje.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ben ik wel een baas als ik het grootste deel van mijn tijd doorbreng in een klein dorpje met ongeveer 900 inwoners, zo'n half uurtje van Amsterdam verwijderd?
Het beste van 2 werelden.
[..]
Klopt.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, je woont nog niet eens in de stad.
Dat hoor ik graag.quote:
Mensen die economie op de RU studeren zijn niet veel beter dan MBO'ers, het is zo ongeveer de slechste economie-opleiding van Nederlandquote:Op maandag 20 juli 2009 00:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Heul niequote:Op maandag 20 juli 2009 00:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als je gedwongen naar het noorden moet kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar het in Brabant NIET gezellig vinden.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
In tegendeel.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die economie op de RU studeren zijn niet veel beter dan MBO'ers, het is zo ongeveer de slechste economie-opleiding van Nederland.
Jezusquote:Op maandag 20 juli 2009 00:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Is het welquote:Op maandag 20 juli 2009 00:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je niet over Adam praten alsof het jouw stad is he?
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je gedwongen naar het noorden moet kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar het in Brabant NIET gezellig vinden.
Niet haten. Ik woon overigens niet in het dorp maar ik schaam me voor mijn woonplaats en ik ben vaker in dat dorpquote:Op maandag 20 juli 2009 00:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nietes, Schubbekutteveenaandeamstel is jouw stad dorp.
Oh god, de mbo'ers zijn weer op hun pik getrapt met hun minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 20 juli 2009 00:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
JezusJe weet dat niemand jou nu nog serieus gaat nemen na deze post he?
Omhoog gevallen "elitaire" autist
En jezelf maar blijven verdedigen, vermakelijk.
Morgen word ik wigger.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gast, verander je UI weer eens terug naar de oude. Ik denk nu de hele tijd dat ik met één of andere metalslaaf te maken heb
TS begint te twijfelen nuquote:Op maandag 20 juli 2009 00:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is zo hoor, is al tijden bekend.
Je bent liever in je dorp dan in Amsterhotdamn?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niet haten. Ik woon overigens niet in het dorp maar ik schaam me voor mijn woonplaats en ik ben vaker in dat dorp.
Je bent jaloers, op mijn. HAHHAHHAHAHA. Zorg eerst maar eens dat je een fatsoenlijk 'koophuis' kan opbrengen.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Oh god, de mbo'ers zijn weer op hun pik getrapt met hun minderwaardigheidscomplex
Op z'n tijd.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent liever in je dorp dan in Amsterhotdamn?
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je bent jaloers, op mijn. HAHHAHHAHAHA. Zorg eerst maar eens dat je een fatsoenlijk 'koophuis' kan opbrengen.
Ja draai het maar om. Jij bent hier degene die telkens bevestiging nodig heeft OP EEN FORUMquote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Oh god, de mbo'ers zijn weer op hun pik getrapt met hun minderwaardigheidscomplex
Dit had hij als universitair student hopelijk vantevoren wel uit kunnen zoekenquote:
Absolute onzin. Kom met een bron en niet 'dat is uit onderzoek gebleken'quote:Op maandag 20 juli 2009 00:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is zo hoor, is al tijden bekend.
Gut, meid, kijk maar eens op al die 'wat-moet-ik-studeren'-websites, en al die Amerikaanse en Britse univeristeitsrankings. Roffa en Chillburg komen er altijd in voor, maar de RU nooit.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:35 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Absolute onzin. Kom met een bron en niet 'dat is uit onderzoek gebleken'
Chillburgquote:Op maandag 20 juli 2009 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gut, meid, kijk maar eens op al die 'wat-moet-ik-studeren'-websites, en al die Amerikaanse en Britse univeristeitsrankings. Roffa en Chillburg komen er altijd in voor, maar de RU nooit.
'Studie Economie als slechtst getest in Nijmegen'quote:Op maandag 20 juli 2009 00:35 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Absolute onzin. Kom met een bron en niet 'dat is uit onderzoek gebleken'
Die in het leven kan 'smijten' met geld alsware, ja. Knap voor je als je wat zou kunnen vinden in de economie, maar misschien is het beter om je ergens anders op te gaan richten.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:37 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ok wacht even. Ik moet dus jaloers zijn op een rokende loodgieter?
Krijg aids, baars.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
Tyf toch eens een eind op met die onzindiscussies over opleidingen.
He faalhaas, 2003 belde..quote:Op maandag 20 juli 2009 00:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
'Studie Economie als slechtst getest in Nijmegen'
Je hebt duidelijk geklikt, anders was je niet zo lang weg geweestquote:
Bij het eerste willekeurige rankinkje dat ik opzoek staat grafburg niet eens in de top 200quote:Op maandag 20 juli 2009 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gut, meid, kijk maar eens op al die 'wat-moet-ik-studeren'-websites, en al die Amerikaanse en Britse univeristeitsrankings. Roffa en Chillburg komen er altijd in voor, maar de RU nooit.
Ik heb er niet op geklikt en zelfs al had ik dat gedaan, er wordt altijd eerst gevraagd of je wilt uitloggen, ergo, geen probleem.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geklikt, anders was je niet zo lang weg geweest
Dat vind ik heel apart. Ik ben op veel plaatsen geweest, maar ik heb nog nooit in zo'n saai, sfeerloos en bovenal monsterlijk lelijk dorp gezien als Tilburg. Wat een troosteloze, uit de grond gestampte industriestad is dat zeg...quote:Op maandag 20 juli 2009 00:52 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb er niet gewoond maar ben er wel geweest, ik vind Tilburg een toffe stad.
Ik vond het in het centrum wel gezellig.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:55 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat vind ik heel apart. Ik ben op veel plaatsen geweest, maar ik heb nog nooit in zo'n saai, sfeerloos en bovenal monsterlijk lelijk dorp gezien als Tilburg. Wat een troosteloze, uit de grond gestampte industriestad is dat zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |