Na 7 wat?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Denk ik na 7 eindelijk een nieuw begin van mijn leven te kunnen maken
In de zomer?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:23 schreef Biogarde het volgende:
Daarom woon ik in de randstad. Daar hebben ze klasse. Bontkraagjes.
Het is koud op een 180'er.quote:
7 uur 's avonds?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Na 7 wat?
7 bier?
7 afwijzingen?
7 jaar in een dwangbuis?
In Nijmegen spreken ze ook met een zachte 'G'quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef LXIV het volgende:
TS is tien maanden geleden vertrokken uit zijn Brabantse varkensdorp, heeft Houdoe zeggen net afgeleerd en praat nu met een wat hardere 'G' en denkt dat nu de tijd gekomen is om zich af te zetten tegen zijn oude dorpsgenoten. Als die hem herkennen en hem op z'n schouder slaan "Hé, hoest nou zunne" dan schaamt hij zich rot tegenover zijn corpsvriendjes.
Tyf op gek!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef LXIV het volgende:
TS is tien maanden geleden vertrokken uit zijn Brabantse varkensdorp, heeft Houdoe zeggen net afgeleerd en praat nu met een wat hardere 'G' en denkt dat nu de tijd gekomen is om zich af te zetten tegen zijn oude dorpsgenoten. Als die hem herkennen en hem op z'n schouder slaan "Hé, hoest nou zunne" dan schaamt hij zich rot tegenover zijn corpsvriendjes.
Dat dus. Nijmegen!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:39 schreef Seam het volgende:
Je wil dat volk ontwijken en je gaat in Nijmegen studeren
Kies dan Leiden uit, dan wordt je omringd door kakkers, ballen en arrogante mongolen die werkelijk denken dat ze een nuttige studie doen.
Waar lees jij dat ik Nijmegen een wereldstad vind? Mensen uit Gelderland zijn erg nuchter en relaxt. Bovendien als je 7 jaar in brabant hebt gewoond is elke willekeurig bevolkingsgroep een ontzettende opluchting. Normaal blijven die boeren binnen hun eigen provinciegrenzen en trekken ze naar den bosch en 'eindhovuh de gekstuh', behalve als psv uitspeelt bij Ajax of dus tijdens de zomerfeesten.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:25 schreef L0t.. het volgende:
Nee, Nijmegen is een wereldstad wou je zeggenDat is zowat nog Brabant man.
Je vergeet de zomervakanties in Renesse, Domburg en Salou. Dan heb je het inderdaad ongeveer wel zo gehad.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Nijmegen een wereldstad vind? Mensen uit Gelderland zijn erg nuchter en relaxt. Bovendien als je 7 jaar in brabant hebt gewoond is elke willekeurig bevolkingsgroep een ontzettende opluchting. Normaal blijven die boeren binnen hun eigen provinciegrenzen en trekken ze naar den bosch en 'eindhovuh de gekstuh', behalve als psv uitspeelt bij Ajax of dus tijdens de zomerfeesten.
Waar in Brabant heb je dan precies gewoond?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Nijmegen een wereldstad vind? Mensen uit Gelderland zijn erg nuchter en relaxt. Bovendien als je 7 jaar in brabant hebt gewoond is elke willekeurig bevolkingsgroep een ontzettende opluchting. Normaal blijven die boeren binnen hun eigen provinciegrenzen en trekken ze naar den bosch en 'eindhovuh de gekstuh', behalve als psv uitspeelt bij Ajax of dus tijdens de zomerfeesten.
Klacht ongegrond. Je draagt een bandshirt.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Lief dagboek,
Denk ik na 7 jaar eindelijk een nieuw begin van mijn leven te kunnen maken met een studie in Nijmegen en dat mislukte, lompe inteelt boerenkutvolkje te zijn ontvlucht, komen ze massaal uit hun lintdorpjes gekropen in hun hippe roze/gele g-starshirtjes en totaal mislukte stekeltjeskapsels 'zuipuh op de zomerfeestuh' in Nijmegen!
Wat is hier nou weer mis mee?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er idd gezellig uit in Nijmegen.
Wtf die chick ken ikquote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er idd gezellig uit in Nijmegen.
Geldropquote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar in Brabant heb je dan precies gewoond?
teveel allochtonen ofzo en dat kennen ze niet op fokquote:
Dan moet je ook niet zeuren. Geldrop is gewoon een kutdorp.quote:
Leukste dames?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
Overigens sowieso klacht ongegrond, Brabant is de mooiste provincie van NL met de leukste dames.
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Conclusie/oplossing
Atoombom --> brabant
Ja, ga weg uit Geldrop dan.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Leukste dames?
Als je van dikke, vieze, zwetende, lelijke, spugende, schijtende vrouwen met lelijk sluik haar en een TOTAAL gebrek aan stijl houdt is brabant inderdaad de place to be!
Nee, in Nijmegen poepen de meisjes niet!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Leukste dames?
Als je van dikke, vieze, zwetende, lelijke, spugende, schijtende vrouwen met lelijk sluik haar en een TOTAAL gebrek aan stijl houdt is brabant inderdaad de place to be!
Ah altijd gepest geworden op school omdat je niet leuk mee kon doen. Ga maar weer lekker snijden emo.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Tyf op gek!
Ik ben een randstedeling die op zijn 13e gedwongen naar brabant is verhuist. Ik heb me er geen seconde thuis gevoeld en ben ontzettend blij dat ik er eindelijk weg ben.
Die koeien trekken ook ieder weekend naar Arnhem inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2009 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, ga weg uit Geldrop dan.Maar hoe dacht je dat het hier in het oosten was?
Geldrop is nog redelijk beschaafd. Als je in oost-brabant rijdt door die echte kleine lintdorpjes dan weet je niet wat je hoort/ziet.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren. Geldrop is gewoon een kutdorp.
Wat naar Arnhem komt valt nog mee. De 'echte' komen hun stadje/dorp echt nie oet hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die koeien trekken ook ieder weekend naar Arnhem inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |