quote:CHERSONISSOS - Zes uur vrijdagochtend in het centrum van de badplaats Chersonissos op Kreta. Twee jongens en een meisje liggen verspreid op straat.
Een van de jongens heeft een gat in zijn hoofd. Er stroomt bloed uit. Een stuk hersenen is zichtbaar. Hij rochelt. Het lichaam schokt een paar keer en blijft dan stil.
quote:Verderop leidt een arrestatieteam twaalf geboeide jongeren weg. Omdat ze hebben gevochten, moeten ze een nachtje brommen. De politie treedt steeds strenger op om de combinatie van duizenden jongeren en liters alcohol in de hand te houden, vertelt dienstdoend agent Janos. Zo zijn er undercoveragenten en moet je 350 euro lappen als je zonder helm op een brommer rijdt. Janos: ,,Verkeersongelukken zijn het grootste gevaar.’’ Een ander risico is verkrachting.
quote:Bij kliniek Cretan Medicare, met rood kruis op het dak, arriveren de eigenaar van Slam Café en een Nederlandse barmedewerker - helmloos - per motor. Bloed drupt uit het achterhoofd van de jongen, gevolg van de asbak die hij bij een vechtpartij naar zijn hoofd kreeg. Terwijl de medewerker wordt gehecht, verzucht de clubeigenaar: ,,Ze drinken te veel. De Nederlanders hier zijn volledig de weg kwijt. Het is een groot probleem dat ze steeds jonger worden.’’
Nu was Llorret een aantal jaren geleden al redelijk lomp toen het nog 'hip' was, maar dit?quote:Eurocross krijgt dagelijks tientallen telefoontjes, met veruit de meeste meldingen uit Chersonissos. Het gaat om darmklachten en valpartijen met scooters, maar ook om vechtpartijen, alcoholvergiftiging en zelfs aanranding en verkrachting.
http://mobiel.ad.nl/binne(...)t_als_je_slaapt.htmlquote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef Bullebak het volgende:
Heb je een link naar het volledige artikel van de eerste quote?
En jij blijft als enige thuis?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:03 schreef triple_A het volgende:
hahaha, m'n hele msn lijst staat ook vol met mensen die daar heen zijn geweest of daar nog heen gaan deze zomer.
klinkt als een leuke en gezellige vakantie
wtfquote:Onderweg kreeg ze ruzie met een Griek, die met een knuppel op haar arm sloeg.
quote:
Ok, das nog 10 keer beter natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:10 schreef triple_A het volgende:
[..]
![]()
mja misschien nog een last minute naar new york ofzo
Laten we het hopen, we gaan met zijn 4-en, en een vriend van me is een echte baasje en hij kijkt altijd al kanker agressief.quote:
Hoe oud ben je? Misschien is er nog hoop.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben nog nooit in zo'n oord geweest, ben ik nu een loser?
18. Ik ben alleen wel in Brunei, Maleisie, Oman, Dubai, Vietnam, Thailand, Egypte en nog wat Europese landen geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 23:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Misschien is er nog hoop.
Die zitten er uiteraard veel, maar vrijwel iedereen gaat wel een keer op zo'n vakantie als ie 17 is hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:21 schreef Seam het volgende:
Ik hoop dat veel van dat tokkie volk zijn lot daar vind.
Ah ok, dat maakt het natuurlijk dubbel en dwars goed.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
18. Ik ben alleen wel in Brunei, Maleisie, Oman, Dubai, Vietnam, Thailand, Egypte en nog wat Europese landen geweest.
Dat weet ik ook hoor, zelf ga ik ook naar zo'n oordenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die zitten er uiteraard veel, maar vrijwel iedereen gaat wel een keer op zo'n vakantie als ie 17 is hoor.
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 juli 2009 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah ok, dat maakt het natuurlijk dubbel en dwars goed.
Mee eens.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat weet ik ook hoor, zelf ga ik ook naar zo'n oordenMaar het merendeel is tokkievolk, omdat het merendeel van de Nederlandse bevolking zelf ook tokkie volk is
Nou het verbaast me echt hoeveel mensen van 18-24 er heengaan.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:46 schreef Wooldoor het volgende:
Chersonissos dat is toch al een aantal jaar het nieuwe Lloret voor de 16 jarige Nederlanders.
Ga je eindelijk op vakantie, vlieg je 3000 kilometer om weer in Nederland te zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 00:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Chersonisoss. Naar patje patatje ofzoiets gaan
. Heineken/grolsch drinken op vakantie
.
Nou dat ook weer niet maar het is niet leuk om op plaatsen te komen waar je niks van het betreffende land ziet.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is toch leuk, of wil je museums bezoeken?
Iddquote:Op maandag 20 juli 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Ga je eindelijk op vakantie, vlieg je 3000 kilometer om weer in Nederland te zijn!!
Dat geldt idd voor 'ouderen' maar als je jong bent wil je vooral zon, zee, veel contacten en weinig controle.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Ga je eindelijk op vakantie, vlieg je 3000 kilometer om weer in Nederland te zijn!!
Uiteindelijk draait het toch allemaal om zon, zee en sex. Iets wat de meeste hier niet in Nederland hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Chersonisoss. Naar patje patatje ofzoiets gaan
. Heineken/grolsch drinken op vakantie
.
quote:
Jaa idd dat dacht ik ook... Sunnybeach e.d. maar blijkbaar maakt Kreta een comeback ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
Chersonissos is outdated. Voor sletjes en drank ga je tegenwoordig naar Bulgarije.
Dat dus. Al is een keer Rhodos ofzo best leuk hoor, liever strand en zon dan thuis in de regen.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef cultheld het volgende:
Zuipvakanties aan een strand met hordes Nederlanders zijn leuk als je 16/17 bent, maar daarna niet meer. De twintigers die naar dergelijke oorden gaan, zijn meestal nogal simpel en net als in de dagelijkse maatschappij (villawijk versus sociale woningbouw) zorgen grote groepen domme mensen op vakantie voor meer problemen dan grote groepen hoog ontwikkelde mensen.
Vaak gaan de 18-jarigen die zojuist hun diploma hebben behaald op de middelbare school, en niet als maagd naar HBO/WO willen gaan, naar Chersonissos toe.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jaa idd dat dacht ik ook... Sunnybeach e.d. maar blijkbaar maakt Kreta een comeback ofzo.
Ja want in heel Chersonissos zitten kleine kutkinderen.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef cultheld het volgende:
Zuipvakanties aan een strand met hordes Nederlanders zijn leuk als je 16/17 bent, maar daarna niet meer. De twintigers die naar dergelijke oorden gaan, zijn meestal nogal simpel en net als in de dagelijkse maatschappij (villawijk versus sociale woningbouw) zorgen grote groepen domme mensen op vakantie voor meer problemen dan grote groepen hoog ontwikkelde mensen.
Het is vermakelijk, maar meer ook niet. Het is toch veel bevredigender om een metropool of een authentieke provinciestad aan te doen met je vakantiegeld?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat dus. Al is een keer Rhodos ofzo best leuk hoor, liever strand en zon dan thuis in de regen.
Je begrijpt de essentie van mijn post niet. Is niet erg hoor, verschil moet er wezen.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja want in heel Chersonissos zitten kleine kutkinderen.
Daarin heb je volkomen gelijk, deze mensen zijn dan ook beter bekend als de falers. Een echte man hosselt chicks alsof hij ervoor is geboren.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het toch allemaal om zon, zee en sex. Iets wat de meeste hier niet in Nederland hebben
Je begrijpt de essentie van mijn post niet. Is niet erg hoor, verschil moet er wezen.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie van mijn post niet. Is niet erg hoor, verschil moet er wezen.
Jawel hoor, maar het is een irrelevante reactie. Alsof je opeens over biefstuk met champignons begint als iemand zegt dat de cappuccino lekker is.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie van mijn post niet. Is niet erg hoor, verschil moet er wezen.
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
Chersonissos is outdated. Voor sletjes en drank ga je tegenwoordig naar Bulgarije.
Uiteraard.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is vermakelijk, maar meer ook niet. Het is toch veel bevredigender om een metropool of een authentieke provinciestad aan te doen met je vakantiegeld?
Ik zou dit jaar met mijn beste vriend naar Monegros gaan (technofestival in het Las Vegas van Europa) en dat combineren met een trip door Barcelona, maar zijn moeder overleed begin mei, dus toen hebben we dat afgeblazen.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uiteraard.Aruba was toch wel even de allermooiste vakantie.
Maar deed/doe jij dat als student?
Same here, wel een kerel gezien die alleen een boxer aan had en onder het bloed zat maar verder dan dat uhm niks gezien eigenlijkquote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is het tegenwoordig echt zo erg dan, 2 jaar geleden voor het laatst daar geweest en weinig problemen gezien.
Rhodos is ook echt dodelijk saai en lelijk eiland. Ga dan naar Kos, toen ik 18 en 19 was heb ik daar gewerkt als propper. Daar komen net iets oudere mensen en minder tokkies, al hoor ik de laatste jaren wel dat ook Kos ontzettend aan het verpauperen isquote:Op maandag 20 juli 2009 00:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat dus. Al is een keer Rhodos ofzo best leuk hoor, liever strand en zon dan thuis in de regen.
Lol, een vriend van me heeft net Rhodos geboekt. Nou ja, overal heb je wel aardige clubs enzo waar je je kunt vermaken toch? Het hoeft niet altijd zo extreem te zijn als op Starbeach e.o.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Rhodos is ook echt dodelijk saai en lelijk eiland. Ga dan naar Kos, toen ik 18 en 19 was heb ik daar gewerkt als propper. Daar komen net iets oudere mensen en minder tokkies, al hoor ik de laatste jaren wel dat ook Kos ontzettend aan het verpauperen is
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:02 schreef Ritmo het volgende:
Mr. Cooper: niets mis met een 'standaard' Kreta-vakantie op je 24e/25e. Als je het vet vindt: doen.
Ik ontmoette daar ook vaak genoeg mensen tot halverwege 20. Kon niet zeggen dat die daar uitgelachen werden ofzo, integendeel. Ik vind twintigers die altijd thuisblijven eigenlijk erger dan iemand als jij.
Pas als je er op je 30e nog rondloopt wordt het een beetje ernstig.
Ssshhhttt.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:22 schreef Ritmo het volgende:
Ik zie Cooper daar al staan pimpen met z'n duizenden euro's in de portomonnee en z'n eigen bedrijf tegenover die 16-jarige dronken sletjes en alle bijbehorende gefrustreerde jochies.
Als je er enkele zinnen uitpakt lijkt het net een stuk over de oorlog in Irak ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:43 schreef classpc het volgende:
Dat eerste citaat doet me denken aan een filmpje wat ik op ogrish zag.
quote:Twee jongens en een meisje liggen verspreid op straat.
Een van de jongens heeft een gat in zijn hoofd. Er stroomt bloed uit. Een stuk hersenen is zichtbaar. Hij rochelt. Het lichaam schokt een paar keer en blijft dan stil.
quote:Verderop leidt een arrestatieteam twaalf geboeide jongeren weg.
quote:Bloed drupt uit het achterhoofd van de jongen, gevolg van de asbak die hij bij een vechtpartij naar zijn hoofd kreeg.
Ben in juni naar Kos geweest.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Rhodos is ook echt dodelijk saai en lelijk eiland. Ga dan naar Kos, toen ik 18 en 19 was heb ik daar gewerkt als propper. Daar komen net iets oudere mensen en minder tokkies, al hoor ik de laatste jaren wel dat ook Kos ontzettend aan het verpauperen is
Ja, en we gaan met een ander 'stelletje'. X""""""""""""""Dquote:Op maandag 20 juli 2009 01:39 schreef Ritmo het volgende:
Neem je wel braaf je vriendinnetje mee?
daar gaan de echte bazen naartoequote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
u2 bar had wel lekkere cocktailsquote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er dit jaar ook geweest![]()
. (moest snel weg met depri ontslagen broertje en dit was snel te boeken en goedkoop).
Wel vlak voor het seizoen en ik heb me er eigenlijk wel vermaakt, ff de ergste tenten vermijden en wat contact leggen met wat locals en het is best te doen.
Voor een ieder die er heen gaat, doe Julia in de U2 bar de groeten van me.
wat versta je onder ergste tenten dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er dit jaar ook geweest![]()
. (moest snel weg met depri ontslagen broertje en dit was snel te boeken en goedkoop).
Wel vlak voor het seizoen en ik heb me er eigenlijk wel vermaakt, ff de ergste tenten vermijden en wat contact leggen met wat locals en het is best te doen.
Voor een ieder die er heen gaat, doe Julia in de U2 bar de groeten van me.
Truequote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
daar gaan de echte bazen naartoe
TMF cafe enzquote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
wat versta je onder ergste tenten dan?
nitro ofzo?
Kijk eens objectief naar een groep Nederlanders. Het zijn vaak ook dikke kamperwijven en stoere sjonnies. Niet veel verschil met Engelsen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
En jij beweert dat Nederlanders ook die kant op gaan? Ik mag toch hopen van niet zeg!
Gelul. Uiteraard zit er tuig bij, maar bijna alle normale mensen van die leeftijd doen wel 1 of meer keer zo'n vakantie in hun leven.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk eens objectief naar een groep Nederlanders. Het zijn vaak ook dikke kamperwijven en stoere sjonnies. Niet veel verschil met Engelsen.
Dat ranzige Bavaria bier was niet te zuipen. Gelukkig hadden ze nog beugels.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heineken/grolsch drinken op vakantie.
LOL, Wat een mongool ben jij...quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:03 schreef THeeF het volgende:
[..]
LOL, Wat een mongool ben jij...
Jij gaat natuurlijk met je vrienden culturele gebouwen bezoeken als je 18 bent ?
Laat me raden, je hebt geen vrienden..
Volledig met je eens.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.
Voel je maar lekker verheven op mensen die gewoon een leuke tijd willen hebben en even helemaal los gaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |