Ja, en we gaan met een ander 'stelletje'. X""""""""""""""Dquote:Op maandag 20 juli 2009 01:39 schreef Ritmo het volgende:
Neem je wel braaf je vriendinnetje mee?
daar gaan de echte bazen naartoequote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
Chersonissos is outdated. Voor sletjes en drank ga je tegenwoordig naar Bulgarije.
u2 bar had wel lekkere cocktailsquote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er dit jaar ook geweest![]()
. (moest snel weg met depri ontslagen broertje en dit was snel te boeken en goedkoop).
Wel vlak voor het seizoen en ik heb me er eigenlijk wel vermaakt, ff de ergste tenten vermijden en wat contact leggen met wat locals en het is best te doen.
Voor een ieder die er heen gaat, doe Julia in de U2 bar de groeten van me.
wat versta je onder ergste tenten dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er dit jaar ook geweest![]()
. (moest snel weg met depri ontslagen broertje en dit was snel te boeken en goedkoop).
Wel vlak voor het seizoen en ik heb me er eigenlijk wel vermaakt, ff de ergste tenten vermijden en wat contact leggen met wat locals en het is best te doen.
Voor een ieder die er heen gaat, doe Julia in de U2 bar de groeten van me.
Truequote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
daar gaan de echte bazen naartoe
TMF cafe enzquote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
wat versta je onder ergste tenten dan?
nitro ofzo?
Kijk eens objectief naar een groep Nederlanders. Het zijn vaak ook dikke kamperwijven en stoere sjonnies. Niet veel verschil met Engelsen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
En jij beweert dat Nederlanders ook die kant op gaan? Ik mag toch hopen van niet zeg!
Gelul. Uiteraard zit er tuig bij, maar bijna alle normale mensen van die leeftijd doen wel 1 of meer keer zo'n vakantie in hun leven.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk eens objectief naar een groep Nederlanders. Het zijn vaak ook dikke kamperwijven en stoere sjonnies. Niet veel verschil met Engelsen.
Dat ranzige Bavaria bier was niet te zuipen. Gelukkig hadden ze nog beugels.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heineken/grolsch drinken op vakantie.
LOL, Wat een mongool ben jij...quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef cultheld het volgende:
Zuipvakanties aan een strand met hordes Nederlanders zijn leuk als je 16/17 bent, maar daarna niet meer. De twintigers die naar dergelijke oorden gaan, zijn meestal nogal simpel en net als in de dagelijkse maatschappij (villawijk versus sociale woningbouw) zorgen grote groepen domme mensen op vakantie voor meer problemen dan grote groepen hoog ontwikkelde mensen.
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:03 schreef THeeF het volgende:
[..]
LOL, Wat een mongool ben jij...
Jij gaat natuurlijk met je vrienden culturele gebouwen bezoeken als je 18 bent ?
Laat me raden, je hebt geen vrienden..
Volledig met je eens.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.
Voel je maar lekker verheven op mensen die gewoon een leuke tijd willen hebben en even helemaal los gaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik tegenwoordig overigens wel (ben nu 24). Maar uitgaan in Praag, Berlijn of Wenen is zoveel beter dan tussen één of andere klamme enclave Nederlanders in Benidorm, Chersonissos of Alanya, waar het gemiddelde IQ amper hoger is dan de gemiddelde temperatuur. Maar ik begrijp dat je je op je pik getrapt voelt: het valt dan ook vast niet mee om een simpele ziel te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |