abonnement Unibet Coolblue
pi_71552999
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Het klinkt meer alsof het afgelopen is met Top Gear zelf
In het begin werd gezegd dat de stig (shumacher) tot november geen auto's hoefde te testen
Dan zal het nieuwe seizoen wel weer gepland staan
You dream it, I live it.
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:50:46 #152
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_71553078
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Precies. En zo zou je de Prius kunnen gebruiken om naar je werk te rijden, en de Chev om in het weekend te cruisen.
Alleen moet je dan wel 2 auto's kopen/onderhouden....
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_71553158
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef qu63 het volgende:

[..]

Alleen moet je dan wel 2 auto's kopen/onderhouden....
Zowel de Prius als de Chev betaal je geen wegenbelasting voor.
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:56:44 #154
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_71553247
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Zowel de Prius als de Chev betaal je geen wegenbelasting voor.
Goed, dat scheelt je 2x ¤35 p/m
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:03:20 #155
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_71553404
Was dit het seizoen?? lijkt wel of alle series steeds kortere seizoenen maken.

Goed beetje matig de laatste afleveringen, het komt steeds minder spontaan over en meer gescript. Jammer, hopelijk volgende keer beter.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_71556356
Nov komt het vooralsnog gewoon terug!!

Ik vond het einde helemaal top.
Dat zijn de beelden die we van TG gewend zijn!

Jammer dat we weer lang moeten wachten op het vervolg!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_71557137
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef DragonFire het volgende:
Was dit het seizoen?? lijkt wel of alle series steeds kortere seizoenen maken.

Goed beetje matig de laatste afleveringen, het komt steeds minder spontaan over en meer gescript. Jammer, hopelijk volgende keer beter.
Volgens mij heb ik ooit eens in een column van de producer Andy Wilman gelezen, dat ze de series inderdaad iets korter maakten. Ze hebben namelijk inderdaad iets minder ideëen dan in het begin van Top Gear en willen vooral ook alleen de goed uitgepakte items laten zien. (En geen Top Gear stuntman meer enzo)
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_71557176
Dit seizoen is de "airport-vehicles" race niet meer uitgezonden, toch?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_71560578
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:50 schreef Guard het volgende:
Dit seizoen is de "airport-vehicles" race niet meer uitgezonden, toch?
Nee,jammer genoeg niet!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:09:13 #161
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71560613
Erg toffe aflevering weer, die laatste reclame van Jeremy.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71560924
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Wacht even, ik zal je de liefhebberij uit mijn ogen laten zien.



Moderne, best leuk vormgegeven, snelle automet alle soorten techniek die je je maar kunt bedenken.

En dan nu een voorbeeld die totaal de andere kant opgaat:



Ouderwetse zware auto met 0,0 aan brandstoffefficientie, slechtere wegligging, en waarschijnlijk ook nog eens langzamer dan de 350Z.(het zal elkaar niet veel ontlopen, maar toch)


Dus ik noem nu alle bekende punten bij bovenstaande 2 voertuigen op, en als ik moest kiezen, is de onderste de auto die ik liever zou hebben, klinkt dat dan niet heel onlogisch?
Het is maar net wat je er tegen over zet, die Chevelle klinkt prachtig met z'n custom uitlaat en dan vergelijk je het met een stock 350z



Hier een moderne, best leuk vormgegeven, snelle automet alle soorten techniek die je je maar kunt bedenken (en een flink custom uitlaat systeem!).

Het grote verschil met vroeger is eigenlijk dat mooi motorgeluid onbetaalbaar is geworden, op wat uitzonderingen na.
pi_71561182
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:19 schreef Jimmie het volgende:

[..]

Het is maar net wat je er tegen over zet, die Chevelle klinkt prachtig met z'n custom uitlaat en dan vergelijk je het met een stock 350z



Hier een moderne, best leuk vormgegeven, snelle automet alle soorten techniek die je je maar kunt bedenken (en een flink custom uitlaat systeem!).

Het grote verschil met vroeger is eigenlijk dat mooi motorgeluid onbetaalbaar is geworden, op wat uitzonderingen na.
Maar de 350Z heeft airco, navigatie, ik geloof zelfs standaard een goeie stereo, electrische hulpjes tot en met.

En dan nog steeds zou ik voor die ouwe bak kiezen, autoliefhebberij is emotie, dat beperk je niet tot een uitlaatje of wat velgen.

En die 360 ligt helemaal uit mijn prijsklasse, leuk autootje hoor, zonder meer, maar het is nu al voor mij een feit dat ik zoiets nooit zal bezitten.

Maar hoe je het ook wendt of keert, de overheid zal tijd over tijd echt een einde gaan maken als het om de autohobby gaat, van een electrische auto zal ik nooit een sneller kloppend hart krijgen, het mist gewoon die emotie, daarom vind ik het ook erg jammer dat je steeds minder van waterstof hoort, het begin klonk namelijk veelbelovend.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_71561533
Eens, toch zie ik uitgaande dat olie ooit op zal zijn (wat ik min of meer betwijfel), de komst van elektrische auto's graag tegemoet, des te meer olie over blijft om mooie oude auto's te blijven runnen.




Zo'n elektrische auto klinkt wel geinig accelererend maar op een stabiel toerental of dalend klinkt het als een wasmachine...
pi_71561946
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:42 schreef Jimmie het volgende:
Eens, toch zie ik uitgaande dat olie ooit op zal zijn (wat ik min of meer betwijfel),
Wat valt daar aan te betwijfelen? Het kan nog 20 jaar duren, of 50, of 100, maar de voorraad olie is niet eindeloos.

Bovendien zijn er meer sectoren die olie nodig hebben dan alleen de auitoindustrie en die niet makkelijk op een alternatief over kunnen schakelen. Olie zal steeds duurder worden als de schaarste toeneemt. Wanneer dat zal zijn is misschien discutabel, maar je kunt beter te vroeg een goed alternatief ontwikkeld hebben, dan te laat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2009 12:58:28 ]
pi_71562167
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat valt daar aan te betwijfelen? Het kan nog 20 jaar duren, of 50, of 100, maar de voorraad olie is niet eindeloos.

Bovendien zijn er meer sectoren die olie nodig hebben dan alleen de auitoindustrie en die niet makkelijk op een alternatief over kunnen schakelen. Olie zal steeds duurder worden als de schaarste toeneemt. Wanneer dat zal zijn is misschien discutabel, maar je kunt beter te vroeg een goed alternatief ontwikkeld hebben, dan te laat.
Tegen die tijd zijn er weer betere boortechnieken etc. om onredandabele velden olie te gaan halen. Het blijft gewoon doorgaan die ongein en tegen de tijd dat het echt op dreigt te raken heeft men allang voor elkaar om een synthetische vervanger te produceren.

Maar goed dat is gewoon een wat rooskleuriger visie op de toekomst dan alle doemdenkerij die er standaard is
pi_71562221
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat valt daar aan te betwijfelen? Het kan nog 20 jaar duren, of 50, of 100, maar de voorraad olie is niet eindeloos.

Bovendien zijn er meer sectoren die olie nodig hebben dan alleen de auitoindustrie en die niet makkelijk op een alternatief over kunnen schakelen. Olie zal steeds duurder worden als de schaarste toeneemt. Wanneer dat zal zijn is misschien discutabel, maar je kunt beter te vroeg een goed alternatief ontwikkeld hebben, dan te laat.
Okay , je hebt helemaal gelijk...ziet het er al naar uit dat dat goede alternatief al binnen handbereik is?, er zijn talloze miljarden tegenaangegooid dus we moeten het nu toch wel wat beter kunnen doen dan een GM EV1 met opgewaardeerde accu's?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_71562564
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:08 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Okay , je hebt helemaal gelijk...ziet het er al naar uit dat dat goede alternatief al binnen handbereik is?, er zijn talloze miljarden tegenaangegooid dus we moeten het nu toch wel wat beter kunnen doen dan een GM EV1 met opgewaardeerde accu's?
Calm down, please!
pi_71562905
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:21 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Idd..... daar zit ik op te wachten... , nu, waar zijn die duizenden voertuigen op water?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_71563366
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Idd..... daar zit ik op te wachten... , nu, waar zijn die duizenden voertuigen op water?
1) H2 != H20

2) Rome is niet in één dag gebouwd.
Calm down, please!
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:02:47 #171
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_71563543
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Idd..... daar zit ik op te wachten... , nu, waar zijn die duizenden voertuigen op water?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_71564193
Ik had van Leno verwacht dat hij sneller zou rijden.
pi_71564217
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef RiKe het volgende:
Hij heeft een punt, door die milieu hippies die zo door slaan kan het zomaar afgelopen zijn met snelle auto's zoals we die nu kennen.
Nee hoor. Autorijden icm benzine (en ook diesel) zal steeds duurder worden. Dus voor huis-tuin-en-keuken auto's zal er een overgang komen naar alternatieven (of dat nu electrisch is, of waterstof...).

Als je het geld hebt voor een AM of welke andere exoot ook, blijft benzine nog best lang een optie. Pas als er een echt goede vervanging is (waterstof zou dat kunnen zijn) zal men over gaan. Of misschien ook een andere richting (dus b.v. HTEK op electrisch en sportauto's op ethanol).

De vraag naar sportauto's zal blijven en dus zullen ze ook blijven bestaan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71564275
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik had van Leno verwacht dat hij sneller zou rijden.
Leno is meer liefhebber van de techniek dan van racen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')