In het begin werd gezegd dat de stig (shumacher) tot november geen auto's hoefde te testenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Het klinkt meer alsof het afgelopen is met Top Gear zelf
Alleen moet je dan wel 2 auto's kopen/onderhouden....quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Precies. En zo zou je de Prius kunnen gebruiken om naar je werk te rijden, en de Chev om in het weekend te cruisen.
Zowel de Prius als de Chev betaal je geen wegenbelasting voor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alleen moet je dan wel 2 auto's kopen/onderhouden....
Goed, dat scheelt je 2x ¤35 p/mquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zowel de Prius als de Chev betaal je geen wegenbelasting voor.
Volgens mij heb ik ooit eens in een column van de producer Andy Wilman gelezen, dat ze de series inderdaad iets korter maakten. Ze hebben namelijk inderdaad iets minder ideëen dan in het begin van Top Gear en willen vooral ook alleen de goed uitgepakte items laten zien. (En geen Top Gear stuntman meer enzo)quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef DragonFire het volgende:
Was dit het seizoen?? lijkt wel of alle series steeds kortere seizoenen maken.
Goed beetje matig de laatste afleveringen, het komt steeds minder spontaan over en meer gescript. Jammer, hopelijk volgende keer beter.
Nee,jammer genoeg niet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:50 schreef Guard het volgende:
Dit seizoen is de "airport-vehicles" race niet meer uitgezonden, toch?
Het is maar net wat je er tegen over zet, die Chevelle klinkt prachtig met z'n custom uitlaat en dan vergelijk je het met een stock 350zquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Wacht even, ik zal je de liefhebberij uit mijn ogen laten zien.
Moderne, best leuk vormgegeven, snelle automet alle soorten techniek die je je maar kunt bedenken.
En dan nu een voorbeeld die totaal de andere kant opgaat:
Ouderwetse zware auto met 0,0 aan brandstoffefficientie, slechtere wegligging, en waarschijnlijk ook nog eens langzamer dan de 350Z.(het zal elkaar niet veel ontlopen, maar toch)
Dus ik noem nu alle bekende punten bij bovenstaande 2 voertuigen op, en als ik moest kiezen, is de onderste de auto die ik liever zou hebben, klinkt dat dan niet heel onlogisch?
Maar de 350Z heeft airco, navigatie, ik geloof zelfs standaard een goeie stereo, electrische hulpjes tot en met.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:19 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je er tegen over zet, die Chevelle klinkt prachtig met z'n custom uitlaat en dan vergelijk je het met een stock 350z
Hier een moderne, best leuk vormgegeven, snelle automet alle soorten techniek die je je maar kunt bedenken (en een flink custom uitlaat systeem!).
Het grote verschil met vroeger is eigenlijk dat mooi motorgeluid onbetaalbaar is geworden, op wat uitzonderingen na.
Wat valt daar aan te betwijfelen? Het kan nog 20 jaar duren, of 50, of 100, maar de voorraad olie is niet eindeloos.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:42 schreef Jimmie het volgende:
Eens, toch zie ik uitgaande dat olie ooit op zal zijn (wat ik min of meer betwijfel),
Tegen die tijd zijn er weer betere boortechnieken etc. om onredandabele velden olie te gaan halen. Het blijft gewoon doorgaan die ongein en tegen de tijd dat het echt op dreigt te raken heeft men allang voor elkaar om een synthetische vervanger te produceren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat valt daar aan te betwijfelen? Het kan nog 20 jaar duren, of 50, of 100, maar de voorraad olie is niet eindeloos.
Bovendien zijn er meer sectoren die olie nodig hebben dan alleen de auitoindustrie en die niet makkelijk op een alternatief over kunnen schakelen. Olie zal steeds duurder worden als de schaarste toeneemt. Wanneer dat zal zijn is misschien discutabel, maar je kunt beter te vroeg een goed alternatief ontwikkeld hebben, dan te laat.
Okay , je hebt helemaal gelijk...ziet het er al naar uit dat dat goede alternatief al binnen handbereik is?, er zijn talloze miljarden tegenaangegooid dus we moeten het nu toch wel wat beter kunnen doen dan een GM EV1 met opgewaardeerde accu's?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat valt daar aan te betwijfelen? Het kan nog 20 jaar duren, of 50, of 100, maar de voorraad olie is niet eindeloos.
Bovendien zijn er meer sectoren die olie nodig hebben dan alleen de auitoindustrie en die niet makkelijk op een alternatief over kunnen schakelen. Olie zal steeds duurder worden als de schaarste toeneemt. Wanneer dat zal zijn is misschien discutabel, maar je kunt beter te vroeg een goed alternatief ontwikkeld hebben, dan te laat.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:08 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Okay , je hebt helemaal gelijk...ziet het er al naar uit dat dat goede alternatief al binnen handbereik is?, er zijn talloze miljarden tegenaangegooid dus we moeten het nu toch wel wat beter kunnen doen dan een GM EV1 met opgewaardeerde accu's?
Idd..... daar zit ik op te wachten... , nu, waar zijn die duizenden voertuigen op water?quote:
1) H2 != H20quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Idd..... daar zit ik op te wachten... , nu, waar zijn die duizenden voertuigen op water?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Idd..... daar zit ik op te wachten... , nu, waar zijn die duizenden voertuigen op water?
Nee hoor. Autorijden icm benzine (en ook diesel) zal steeds duurder worden. Dus voor huis-tuin-en-keuken auto's zal er een overgang komen naar alternatieven (of dat nu electrisch is, of waterstof...).quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef RiKe het volgende:
Hij heeft een punt, door die milieu hippies die zo door slaan kan het zomaar afgelopen zijn met snelle auto's zoals we die nu kennen.
Leno is meer liefhebber van de techniek dan van racen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik had van Leno verwacht dat hij sneller zou rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |