Ah, een lotgenoot!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef YPPY het volgende:
Geen idee hoe lang dat duurt PM, als het bij mij over is, breng ik je op de hoogte.

Fijn Nijna! En van harte gefeliciteerd met Iris. Grappig: geboren op de verjaardag van de oudste dochter van mijn zus en de naam van haar jongstequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef Nijna het volgende:
Iris doet t goed. Het aanhappen wil nog niet zo vlot, maar oefening baart kunst. Het is voor ons beiden soms echt even zoeken tot we goed zitten, maar dan drinkt ze wel heel stoer. Net echt wat grote slokken (zo klonk het althans).
Ze was gister behoorlijk misselijk, dat lijkt nu beter te worden. En het wachten is nu op een lekker volle luier, want ze ligt me een partij stinkwinden te laten en het lijkt haar ook wel wat dwars te zitten. Maar nu het drinken beter gaat zal dat vast ook gauw komen.
Ik ben best een beetje trots op ons, het gaat gewoon beter dan vorige keer en dat geeft wel een lekker gevoel.

Flower Ti-amo. Zoals jij het omschrijdt zou het overstuur raken misschien kunnen komen omdat na een paar minuten drinken de darmpjes beginnen te werken. Het zou ook kunnen komen doordat Finn lucht ingeslikt heeft en dat hem plaagt. Wat wij deden en dat hielp weleens was infacol geven voor de voeding en een warme kruik (cosi-bag) op de buik. Ergens had ik gelezen, dat het masseren van de voetzolen de darmpjes in gang zet. Soms had ik het idee dat dat ook hiel als ik dat tijdens het voeden deed. Ik kan heel goed begrijpen wat jij voelt Flower Ti-amo. Ik kad dezelde problemen vooral denk ik door Jairs krampjes. Een keertje was het heel erg toen huilde Jair zo dat het drinken niet wilde lukken en ik huilde ook omdat hij niet dronk/ kon drinken. Wij hebben toen ook maar een flesje gedaan zodat hij toch wat binnen zou krijgen en dat ging er wel in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Overstuur is hij echt pas na een minuut of 5 drinken. En dan toevallig nu is hij even bezig.
Ik kijk het nog even aan en anders maak ik morgen een afspraak bij de huisarts
Het voeden probeer ik inderdaad op een zo rustig mogelijke plek te doen Davinia en ik probeer inderdaad ook rustig te blijven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |