Eens,... maar ik moest er wel Assassins Creed 2 Limited Edition bestellen!quote:
Die zogenaamd alleen bij hun was te verkrijgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... maar ik moest er wel Assassins Creed 2 Limited Edition bestellen!
Play heeft toch ook zo'n exclusive van Assassin's Creed 2?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die zogenaamd alleen bij hun was te verkrijgen.
Assassin's Creed II: Black Edition (Play.com UK Exclusive Collector's Edition) (2) (Xbox 360)quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Play heeft toch ook zo'n exclusive van Assassin's Creed 2?
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Play heeft toch ook zo'n exclusive van Assassin's Creed 2?
Over het algemeen ja, maar soms hebben ze leuke aanbiedingen. Zeker qua filmsquote:
En non-FPS titels? RTSes, RPGs, etc?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Met Modern Warfare is er namelijk een nieuwe standaard op gebied van multiplayer geboren.
Yeah meer campers en claymores dan ooit tevoren in een multiplayer gamequote:Op woensdag 22 juli 2009 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Met Modern Warfare is er namelijk een nieuwe standaard op gebied van multiplayer geboren.
je bedoelt een polonaise met guns?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Je deelt nu eigenlijk die mening met mequote:Op woensdag 22 juli 2009 18:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yeah meer campers en claymores dan ooit tevoren in een multiplayer game
De echt goede singleplayer ervaringen als Half-Life 2 en Bioshock zul je wel op de PC hebben gespeeld neem ik aan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:00 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En non-FPS titels? RTSes, RPGs, etc?
Ga eens opzij want ik wil ook schietenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je bedoelt een polonaise met guns?
Ja maar jij bent dan ook geen pro.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yeah meer campers en claymores dan ooit tevoren in een multiplayer game
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:53 schreef SharQueDo het volgende:
Maar als ik de rest niet gespeeld heb, hoe kan ik dat zelf dan concluderen?![]()
Ja het wordt steeds erger, de laatste paar keer dat ik cod4 speelde trok ik het na 2potjes niet meer. Cod5 op de ps3 was echt 10x beter qua mensen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je deelt nu eigenlijk die mening met me?
Die heb ik bij een vriend van me gespeeld. Wel dikke humor die genre.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Crackdown is ook een toffe game. Als je dol bent op superhero games tenminste.
[ afbeelding ]
SoF1, Raven Software HQ map, en dan granaten naar beneden gooien vanuit die air vents.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja het wordt steeds erger, de laatste paar keer dat ik cod4 speelde trok ik het na 2potjes niet meer. Cod5 op de ps3 was echt 10x beter qua mensen.
Soldier of Fortune 2 online vroeger, dat was leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |