Ja!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
bedoel je die zilvere, boven het kopje "verwachting"
Waarvan je er 390 moet unlocken?quote:
Dat is bij Forza toch niet echtquote:
Jep, dus geen discswappingquote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is bij Forza toch niet echtJe moet ze wel kopen dus centjes verdienen eerst he!
Maar hoe zat het nu met die 2 disc's? Je kunt disc 2 installeren ofzo zodat je alle wagens en circuits gewoon kunt spelen met disc 1 er in?
Bedankt Freek! Ook al lieg je in je sig ik geloof je met dit welquote:
da's een Audi R8quote:
De uitlaat lijkt wel andersquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu TVP's zo goed als uitgebannen zijn een volgende taak:
'waar' verbieden in topictitels!
zo danquote:Op zondag 19 juli 2009 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De uitlaat lijkt wel anders
Maar het is hem wel ja![]()
Ik lieg helemaal niet in mijn sig, mijn Live en PSN kloppen, mijn Friendcode klopt ook en ik ben ongeslagen in het Wormskampioenschap '09quote:Op zondag 19 juli 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt Freek! Ook al lieg je in je sig ik geloof je met dit wel
Soldaatjesquote:
Dat van mij was een normale reactiequote:Op maandag 20 juli 2009 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Troll-post en reactie daarop gedelelte.
Cyb, als je over Gran Turismo 5 wil praten verwijs ik je naar het PS3-topic.
Op een gedelte reactie.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat van mij was een normale reactie
SPOILER: mass effect 2 trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap ik ook wat beter waarom je je savegame mee kunt nemen.
[ Bericht 2% gewijzigd door speknek op 20-07-2009 10:20:11 ]They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:13 schreef speknek het volgende:
Oeh, ik wou Mass Effect al voorzichtig afschrijven, een leuke setting maar toch teveel irritatie tijdens de combat en met de bugs her en der, maar dat einde is echt. En het lijkt erop dat je keuzes toch wel behoorlijk veel invloed op het verhaal hebben. Althans,
Ik weet dus echt niet meer hoe het afliep bij mijSPOILER: mass effect 2 trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap ik ook wat beter waarom je je savegame mee kunt nemen.Alles wat ik me nog herinner is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en mijn zelfgemaakte shepard een gruwelijk lekker wijf was.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:13 schreef speknek het volgende:
Oeh, ik wou Mass Effect al voorzichtig afschrijven, een leuke setting maar toch teveel irritatie tijdens de combat en met de bugs her en der, maar dat einde is echt. En het lijkt erop dat je keuzes toch wel behoorlijk veel invloed op het verhaal hebben. Althans,
SPOILER: mass effect 2 trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap ik ook wat beter waarom je je savegame mee kunt nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet dus echt niet meer hoe het afliep bij mijAlles wat ik me nog herinner is dat
En sowieso Kaiden of Ashley toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en mijn zelfgemaakte shepard een gruwelijk lekker wijf was.
Net de andere eindes op youtube gekeken, maar het Renegade-einde is toch wel veel baziger dan Paragon.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |