prioriteiten stellenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef TimMer1981 het volgende:
En dan hebben ze het over een kredietcrisis, kijk die lijsten hierboven is...
Bij een echte kredietcrisis vallen er geen prioriteiten te stellen: de poen is gewoon op, dus ook niet te verdelen.quote:
Maar dat wil niet zeggen dat iedereen onder die crisis zal lijden. Zolang je niet werkloos wordt en er geen hyperinflatie of zo plaatsvindt dan zul je er niet zo bijster veel van merken in je portemonnee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:43 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Bij een echte kredietcrisis vallen er geen prioriteiten te stellen: de poen is gewoon op, dus ook niet te verdelen.
Indien serieus, vetquote:Op zondag 26 juli 2009 18:28 schreef Elkafila het volgende:
Ik ben van plan om vanaf de zomer 2010 aan mijn trip van Alaska naar Argentinie te beginnen, op de fiets.
Vanwaar deze beredenering? Ik denk juist dat een aantal weken Californië duurder uitvallen dan een aantal weken Costa Rica.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:45 schreef nelisb het volgende:
Als Costa Rica niet doorgaat, word het zeker weten Californië.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:37 schreef nelisb het volgende:
Ja je hebt gelijk. Had het er even moeten bij vermelden. De familie van mijn vrouw woont in Californië.
Denk dat we daar zo'n 30 logeeradressen hebben. Dus slapen voor free en eten en drinken doen we vaak thuis, behalve in de avond.
Een tijd geleden heb ik een boek gelezen van iemand die dat ook had gedaan, helaas weet ik titel en schrijver niet meerquote:Op zondag 26 juli 2009 18:28 schreef Elkafila het volgende:
Ik ben van plan om vanaf de zomer 2010 aan mijn trip van Alaska naar Argentinie te beginnen, op de fiets.
Je bedoelt een FOK! topic => Roadtrip van Alaska naar Panama [reisverslag]quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:49 schreef flipsen het volgende:
Een tijd geleden heb ik een boek gelezen van iemand die dat ook had gedaan, helaas weet ik titel en schrijver niet meer
Er is nogal een verschil tussen auto en fietsquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je bedoelt een FOK! topic => Roadtrip van Alaska naar Panama [reisverslag]
Wreed, maar dat is volgens mij een kilometertje of 9.000, op zijn minst. Hoe lang denk je daarover te doen? En om nou met de fiets door Colombia te trekken lijkt me ook niet zo gezellig!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:28 schreef Elkafila het volgende:
wat heeft dit met je vakantieplannen voor 2010 te maken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:31 schreef Sanderrrr het volgende:
Vrijdag vertrek ik naar Kroatie. Op een zondag, 's avonds/nachts kom ik ergens weer een keer thuis en die maandag mag ik om 6 uur weer in de trein zitten voor m'n 1e werkdag
Vakantie die al geplanned is voor je aangenomen wordt
Werk waar je niet 1 dag later mag beginnen ivm trainingen
Alleen al van Ushuaia (Vuurland) naar het uiterste noordwesten van Argentinië is meer dan 4.000kmquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wreed, maar dat is volgens mij een kilometertje of 9.000, op zijn minst. Hoe lang denk je daarover te doen?
dacht dat het over dit jaar ging. volgend jaar ga ik naar zweden waarschijnlijk, welke omgeving weet ik nog niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:58 schreef nelisb het volgende:
[..]
wat heeft dit met je vakantieplannen voor 2010 te maken?
Iets meer dan 9000quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wreed, maar dat is volgens mij een kilometertje of 9.000, op zijn minst. Hoe lang denk je daarover te doen?
Ja, er zijn flink wat schrijvers/fietsers die deze trip gemaakt hebben en daar over een boek geschreven hebben. Bovendien zijn er ook heel veel blogs te vinden op het internet. Zeer interessant om te lezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een tijd geleden heb ik een boek gelezen van iemand die dat ook had gedaan, helaas weet ik titel en schrijver niet meer
Het is ongeveer 26000 km fietsen in totaal. Ik wil er ongeveer een jaar over doen wat betekent dat ik ongeveer gemiddeld 70 kilometer per dag moet fietesen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wreed, maar dat is volgens mij een kilometertje of 9.000, op zijn minst. Hoe lang denk je daarover te doen? En om nou met de fiets door Colombia te trekken lijkt me ook niet zo gezellig!
Wow dat zou wel heel tof zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Als de financien het toelaten mee doen met de auto rally van Gumball 3000, van 30 april tot 7 mei 2010. Mits dat geen optie is zal ik waarschijnlijk net als dit jaar niet op vakantie gaan.
Ja, londen - amsterdam - kopenhagen - stockholm - boston - montreal - toronto - new york.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:41 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Wow dat zou wel heel tof zijnWeet je dan waar die rally volgend jaar zal plaatsvinden?
En meedoen met de Gumball 3000 kost heel erg veel geld heb ik gelezen, maar het lijkt mij wel heel erg tof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |