Gelezen idd. Wel een aardig stukje, maar iedereen is positief aan het begin van het seizoenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's weer flink balen!! Hopelijk snel herstel! Terreehorst stond laatst nog in de Kombinatie met een positief verhaal overigens. Gezien?
OJC? Heeft daar vorig jaar niet een van Van Kasteren gespeeld?quote:Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verloor met 1-0 bij Venray. Niet geweest, dus kan er verder niets over vertellen. Ja, dat het doelpunt al voor rust werd gescoord.
Doelpuntenmaker was Javier Cabanelas, een van de kleinste spelers op het veld scoorde met een kopbal.quote:Op maandag 7 september 2009 17:43 schreef methodmich het volgende:
Wel een goal van Marcel, als ik goed heb gelezen in de Dordtenaar.
Drechtstreek, mooie derby. Lijkt haalbare kaart!
Klopt. Nouja, gespeeld... Hij was erbij, totdat ie voor het einde van het seizoen plotseling weg was.quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef joers1 het volgende:
[..]
OJC? Heeft daar vorig jaar niet een van Van Kasteren gespeeld?
Dacht ik al jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Klopt. Nouja, gespeeld... Hij was erbij, totdat ie voor het einde van het seizoen plotseling weg was.
Topklasse here we come (quote:Ook in de 2e helft moest VVSB regelmatig alle zeilen bijzetten en ondanks enkele hachelijke momenten voor beide doelen, werd er niet meer gescoord: eindstand 1 – 1.
Moeten jullie steeds ver reizen of Beek Vooruit zit uit de richting ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto met 2-2 gelijk tegen het geroutineerde Beek Vooruit.
Prinsenbeek is hier toch echt wel in de buurt hoor! Kwariertje, 20 minuten rijden hooguit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeten jullie steeds ver reizen of Beek Vooruit zit uit de richting ?
Ok daht dat het verder weg wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Prinsenbeek is hier toch echt wel in de buurt hoor! Kwariertje, 20 minuten rijden hooguit.
De verre reizen zijn dit jaar naar Tholen (Tholense Boys), St. Philipsland (NOAD'67) en St. Annaland (WHS). Dat is al gauw drie kwartier tot een uur.
AD / De Dordtenaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef tong80 het volgende:
Elf boeren op Hol.
Welke krant Mitch ?
Ik zie net dat Rillandia en Krabbedijke ook in de competitie zitten, dat is misschien nog iets verder dan Tholen. Aan de andere kant hebben we volgens mij Olympia'60 uit Dongen als verste weg, dat is zo'n 40 minuutjes.quote:
Praat me er niet van.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik zie net dat Rillandia en Krabbedijke ook in de competitie zitten, dat is misschien nog iets verder dan Tholen. Aan de andere kant hebben we volgens mij Olympia'60 uit Dongen als verste weg, dat is zo'n 40 minuutjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |