En waarom dat?quote:
Klote manquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Zo, dan heeft 't flink geregend bij jullie. Of is er een andere reden?
Ik ben gisteren geblesseerd geraakt, tijdens de laatste training voor het begin van de competitieVrijwel de hele voorbereiding meegedaan en nu gaat het eindelijk om de punten...
Vanwege de droogtequote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen - VVGZ afgelast.
Die hebben toch ooit hoofdklasse gespeeld ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:09 schreef joers1 het volgende:
"Mijn" amateurclubje De Valk speelt komend jaar Eerste Klasse
Da's weer flink balen!! Hopelijk snel herstel! Terreehorst stond laatst nog in de Kombinatie met een positief verhaal overigens. Gezien?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Zo, dan heeft 't flink geregend bij jullie. Of is er een andere reden?
Ik ben gisteren geblesseerd geraakt, tijdens de laatste training voor het begin van de competitieVrijwel de hele voorbereiding meegedaan en nu gaat het eindelijk om de punten...
Valkenswaard, bij Eindhoven.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben toch ooit hoofdklasse gespeeld ?
Limburg dacht ik.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben toch ooit hoofdklasse gespeeld ?
Limburg dacht ik.
Juist!!quote:
Indd. De gemeente geeft de voorkeur om bij VC Vlissingen de tribune te verbouwen in plaats van een keertje te sproeien. De hele drainage is te zien nu.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:41 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Vanwege de droogte, staat op VoZ...
Wat is je cluppiequote:Op zondag 6 september 2009 16:00 schreef Dennus-F het volgende:
Mijn cluppie gewonnen van ASV Dronten dat vorig jaar uit de 1e klasse degradeerde!
Er zijn vele Zwart Wits. Die van Harderwijk kende ik nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |