abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:48:42 #26
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_71167757
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:40 schreef turnpoint76 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die is geweldig, ja Dikke kudos voor wie em schoot. Dat plaatje wat 1000 woorden zegt.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:56:20 #27
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_71167882
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Wie dan? Heb je daar voorbeelden van?

Ik heb het idee dat het juist de verkeerde kant op aan het gaan is kijk maar eens naar gouda enzo.
Gouda is niet ontstaan ten tijde van JP.

Dat is dezelfde ad hoc redenatie die JP zelf ook altijd gebruikt en nergens op slaat.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_71172057
quote:
Op maandag 20 juli 2009 17:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nederland kan allang klaar zijn met Balkenende, maar nog lang niet met het CDA. En het CDA mag over een paar jaar waarschijnlijk weer iemand naar voren schuiven, en hoeveel keus heeft het CDA dan buiten Balkenende?
Interessante vraag. Misschien wel iets voor een eigen topic.

Uhm, ik bedoel:
Interessante vraag. Misschien wel iets voor een eigen topic.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2009 10:27:14 ]
pi_71537074
We zullen het wel in 2011 zien. De enige combinatie zal VVD/PVV/CDA worden, dus ik zie Balkenende nog wel een paar jaartjes blijven. Geert zal een internationale ramp worden die de ene na de andere buitenlandse leider schoffeert in zijn drang om zo 'lekker direct en recht door zee' te zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_71542369
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef Knipoogje het volgende:
We zullen het wel in 2011 zien. De enige combinatie zal VVD/PVV/CDA worden, dus ik zie Balkenende nog wel een paar jaartjes blijven. Geert zal een internationale ramp worden die de ene na de andere buitenlandse leider schoffeert in zijn drang om zo 'lekker direct en recht door zee' te zijn.
ik denk dat een cordon om de pvv komt, in ieder geval worden verkiezingen zolang mogelijk uitgesteld zodat de reguliere partijen zich kunnen versterken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_71542707
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ik denk dat een cordon om de pvv komt, in ieder geval worden verkiezingen zolang mogelijk uitgesteld zodat de reguliere partijen zich kunnen versterken
Ik zie PVV ook niet in de regering komen, ook al zijn ze de grootste, ze zijn te schreeuwerig. Ach, en persoonlijk vind ik het balkenende nog niet eens zo slecht doen, ik heb meer kritiek op sommige ministers. In 2011 wordt het dus gewoon weer balkie stemmen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71542968
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:26 schreef Koewam het volgende:
minder dan 20% van de Nederlandse bevolking
Geen dank.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71555787
Balkenende zou net als zijn voormalige collegae Blair en Aznar in respectievelijk Engeland en Spanje allang het veld geruimd moeten hebben, gezien zijn beslissing om deel te nemen aan de Irak-oorlog van 2003. Dat heeft hij echter niet gedaan, omdat het CDA gewoon weer herkozen werd. Een electoraat dat zulke belachelijke beslissingen neemt vertrouw ik niet graag nóg meer macht toe dan het nu al heeft.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_71564483
quote:

[..]

Gezien de afstand van de standpunten van de PVV tot de haalbare werkelijkheid, zal er mijns inziens geen cordon nodig zijn. Weinig partijen die daaraan zullen willen beginnen. Tenzij VVD/CDA zin heeft om hun ziel nogmaals aan de duivel te verkopen, maar dat lijkt me toch sterk...
Ik vind van niet
pi_71571699
quote:
Dat zal echt niet gebeuren. Het nieuwigheidje van de PVV is er nu al een beetje af aan het gaan. Als ze constant op 30 zetels blijven hangen de komende 2 jaar, dan wordt de PVV gewoon onderdeel van het etablissement hoor. Dan zijn de andere partijen er ook aan gewend. Ik zie nog eerder de populariteit van de PVV de komende 2 jaar afnemen tot 5 a 10 zetels dan een cordon sanitaire.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_71585353
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:39 schreef EldorkoGrande het volgende:

[..]

Gezien de afstand van de standpunten van de PVV tot de haalbare werkelijkheid, zal er mijns inziens geen cordon nodig zijn. Weinig partijen die daaraan zullen willen beginnen. Tenzij VVD/CDA zin heeft om hun ziel nogmaals aan de duivel te verkopen, maar dat lijkt me toch sterk...
Het CDA zie ik nog wel met de PVV samengaan, maar de VVD eerlijk gezegd eigenlijk niet. Verwacht eerder dat Geert bij coalitie besprekingen zijn hand gaat overspelen, buiten een coalitie wordt gehouden en vervolgens weer vanaf de zijlijn kan gaan roepen hoe hij wel niet schandalig buitenspel wordt gezet. (Terwijl hij diep in zijn hart beter weet).
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')