quote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik ben zo blij dat deze actie tenminste een poosje duurt!Misschien kan ik morgen nog wat overmaken, maar als ik het te druk heb kan ik het in ieder geval nog uitstellen tot na mijn vakantie!
Geweldig leuk doel trouwens!
Dank je welquote:Op zondag 19 juli 2009 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik ben zo blij dat deze actie tenminste een poosje duurt!Misschien kan ik morgen nog wat overmaken, maar als ik het te druk heb kan ik het in ieder geval nog uitstellen tot na mijn vakantie!
Geweldig leuk doel trouwens!
Moest dat er nou nog achter?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Daar is mijn dochter!Nou ja, FOK! dochter dan
Wat lief, Goodbye!
Dat is ook de bedoeling...quote:Op zondag 19 juli 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moest dat er nou nog achter?![]()
Wat een lieve reacties zeg! Terwijl deze actie juist zo toegankelijk is om wat te doneren, het zijn maar kleine bedragen!
Die heb je als de actie is afgelopen weer terug.quote:
Ah, je had het goede nieuws al gebrachtquote:Op zondag 19 juli 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
paypallers, over 5 tot 7 dagen kunnen jullie stortendan is het account pas klaar volgens paypal
![]()
![]()
That's me. Always good news out of my mouthquote:Op zondag 19 juli 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, je had het goede nieuws al gebracht
Dat hadden jullie wel eens mogen zeggen, dat dat zo lang duurt![]()
Wil mama elisa een PM?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:25 schreef ElisaB het volgende:
MammaElisaB wil graag 3 pakketjes B bestellen
Dat tagje bij jou erbij lijkt me wel een leuk gezichtquote:Op zondag 19 juli 2009 22:25 schreef ElisaB het volgende:
MammaElisaB wil graag 3 pakketjes B bestellen
jaquote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat tagje bij jou erbij lijkt me wel een leuk gezicht
Mijn groen!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
paypallers, over 5 tot 7 dagen kunnen jullie stortendan is het account pas klaar volgens paypal
![]()
![]()
MammaElisaB is mijn moederquote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
Wil mama elisa een PM?Dan krijg je die van mij. Die is extra speciaal namelijk.
Mail!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:27 schreef briana_muirinn het volgende:
Ik wil ook meedoen met de actie, met een pakket A, een pakket B en een geldelijke bijdrage.
Zojuist een mailtje verstuurd!
Ik vond het al zo raar dat je jezelf mama noemdequote:Op zondag 19 juli 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaElisaB is mijn moederEn ik heb Greys het emailadres van PappaElisaB gePMd
ElisaB zelf broedt weer op een afrondingsvoorstel!
Ja, dat was erg vreemd geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
Ik vond het al zo raar dat je jezelf mama noemde![]()
BweheheIk voelde me al helemaal je kindje
*insert aai smiley.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |