\quote:Op zondag 19 juli 2009 22:31 schreef tisauch het volgende:
* tisauch wil ook graag een duit in het zakje doen: 10 euri voor een pakket B.
Wat moet ik dan verder aan actie ondernemen?
Je moeder is ook een Gouden Wijf bij dezequote:Op zondag 19 juli 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaElisaB is mijn moederEn ik heb Greys het emailadres van PappaElisaB gePMd
ElisaB zelf broedt weer op een afrondingsvoorstel!
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En de afrondingsvoorstellen van ElisaB hebben Greys en ondertekende al eens bijna in tranen gekregen![]()
Jeej!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Krentenbol, weet je wat we doen?
Ik ga NU aan Iteejer vragen of je vast groen mag worden, omdat je het zo graag wilt en omdat ik je vertrouw dat je, zodra Paypal het doet () iets gaat storten. Deal?
Dus dat doe ik eerst en daarna ga ik MammaElisaB een mail sturen
Met al die moeite die Greys voor je doet mag je 't wel gaan verdubbelenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met al die moeite die Greys voor je doet mag je 't wel gaan verdubbelen
En ik heb ook even gevraagd of hij je moderator tagje dan ook wel wil laten staan, dus dat er dan Donateur Asielactie achter 'moderator' komt te staan. Done! Nu wachten op je verkleuring!quote:
Jee wat gaat dit topic hard! Mailtje gelezen, en morgen staat het op de rekening, toch iets meer bij gedaan dan in mailtje aangegevenquote:
Zeker omdat het mailtje extra speciaal was die je kreeg?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef briana_muirinn het volgende:
[..]
Jee wat gaat dit topic hard! Mailtje gelezen, en morgen staat het op de rekening, toch iets meer bij gedaan dan in mailtje aangegeven
Succes met de actie
Ok, dan maak ik er wel 15 van.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met al die moeite die Greys voor je doet mag je 't wel gaan verdubbelen
Heel aardig, en bedankt! Maar we hebben een rijdersstopquote:Op zondag 19 juli 2009 22:38 schreef Papabear het volgende:
Ik bied me bij deze aan als chauffeur voor omgeving Alkmaar
Ha! Oplichter!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok, dan maak ik er wel 15 van.![]()
Toch niemand hier weet wat het beloofde bedrag was, behalve Qwea dan. [ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef briana_muirinn het volgende:
[..]
Jee wat gaat dit topic hard! Mailtje gelezen, en morgen staat het op de rekening, toch iets meer bij gedaan dan in mailtje aangegeven
Succes met de actie
quote:
Is dat beter of erger dan een blauwe?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
En een groene krentenbol...klinkt lekker
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel aardig, en bedankt! Maar we hebben een rijdersstop
We hebben momenteel waarschijnlijk teveel rijders
Erger. Groen denk ik aan schimmelquote:Op zondag 19 juli 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Is dat beter of erger dan een blauwe?
Doe maar groen...maar je moet je kleurtje straks wel waarmaken!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Is dat beter of erger dan een blauwe?
Bij mijn moeder zal het wel weer zolder-kastjes-kelder opruiming worden en heb ik de auto weer propvolquote:Op zondag 19 juli 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
MamaElies heeft mail
En MamaGreys heeft vanmiddag laten weten ook mee te doen, dus die heeft ook mail!
Heh <kuch>Jaaaaa omdat het een extra speciaal mailtje wasquote:Op zondag 19 juli 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeker omdat het mailtje extra speciaal was die je kreeg?
Thnx voor de donatie!
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:44 schreef briana_muirinn het volgende:
[..]
Heh <kuch>Jaaaaa omdat het een extra speciaal mailtje was
Eigenlijk gelijk gedaan omdat ik het anders misschien vergeet... dawilliknie
Mamma's roelen grote tijdquote:Op zondag 19 juli 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
MamaElies heeft mail
En MamaGreys heeft vanmiddag laten weten ook mee te doen, dus die heeft ook mail!
Ik weet niet wat voor kaas jij hebt?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is schimmel niet ook blauw soms? Op kaas ofzo.
Helemaal topquote:Op zondag 19 juli 2009 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé Papabear!Poos niet gezien. Hoe is het met jou ondertussen?
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helemaal top![]()
En omdat er blijkbaar geen chauffeurs meer nodig zijn, doneer ik wel een pakket A + B voor die schijtbeesten.
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helemaal top![]()
En omdat er blijkbaar geen chauffeurs meer nodig zijn, doneer ik wel een pakket A + B voor die schijtbeesten.
Ik zat ook al te kijken.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysepopje...heb jij het conceptmailtje kwijt gemaakt?
Oh, ik heb hem verstuurd ben ik bang!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysepopje...heb jij het conceptmailtje kwijt gemaakt?
Volgens mij is ie net naar MamaElisa verstuurdquote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken.
*er waren toch 5???*
aah nee hoor, zie ik dan wel weer terugquote:Op zondag 19 juli 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb je als de actie is afgelopen weer terug.
Als je er heel veel waarde aan hecht, dan moet ik even vragen hoe en wat aan Iteejer
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik heb hem verstuurd ben ik bang!Naar mama Elies, in aangepaste versie!
(Omdat ik er van uit ging dat ze geen nick heeft).
Damn, zijn we de echte nu kwijt? Oh wacht, ik speur hem even op uit de verzonden mails en dan zet ik hem terug bij de concepten. Snorrie!
Jeej!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Krentenbol is al groen!
Iteejer is een held!
ja, je weet toggggquote:Op zondag 19 juli 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Hij staat er weer hoor!
En ik deed het expres, zodat ie dan nu weer bovenaan staat bij de concepten.
Joeknoowz!
Wat stond er, Developer?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
aah nee hoor, zie ik dan wel weer terug
Goed om te horen, matras ook nog prima?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helemaal top![]()
ElisaB hoeft geen tagjequote:Op zondag 19 juli 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
elisa B moet ook al dr tagjes houden. + de nieuwe erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |