Doe rustig! No rush! No stress.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoek NU het laatste lijstje van Ing even op en doe daar de nieuwste donateurs bij.
Moment, komt er aan!
vet snelquote:Op zondag 19 juli 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw tagje en kleurtje is al aangevraagd, dus dat zou binnen nu en morgen moeten gebeuren ongeveer!
Want je donatie was al binnen!
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef NanKing het volgende:
Sticky + op de index.
Ja en dat heb ik al láng gedaan!quote:Op zondag 19 juli 2009 @ 19:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe wordt je groen dan?Als je een donatie doet toch?
quote:
Ik niks zei!quote:Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet, hullie!
[..]
Dat duurt een minuut of 10.
tof! Wil je een PM of stuur je een mail?quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik al láng gedaan! [ afbeelding ]
[..]
We zullen de rekening een paar keer per dag controleren, zo om de twee uur ongeveer.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:04 schreef Ml-etje het volgende:
heb de kat vd buuf net maar een aaitje extra gegeven na een eenzaam weekend voor haar en ik moet inmiddels ook groen gaan worden
Hara pleurt het in dr fipoquote:Op zondag 19 juli 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
NanKing, dankjewel, ook hier even!
En Iteejer ook, want die denkt ook zo tof mee!
Q, hier het meest recente lijstje van donaties die binnen zijn. Kopieer dat even in jouw sepo?
Dan haal ik het hier weer weg:
[ afbeelding ]
Er is inmiddels al 140 euro binnen!
![]()
Met grotedank aan de volgende donateurs:
- Anne
- Lekiamh
- Een Mystery Man, vriend van Hara
- Fam. Bigbird
- TripleQ
- WTF2009
- Styliste
- Loveless85
- Memento-Mori
- Sander-3
- Internettie
- AndY422
- Nokwanda
We gaan lekker!![]()
![]()
Het was ook maar een grapje/slechte tvp hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 @ 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
We zullen de rekening een paar keer per dag controleren, zo om de twee uur ongeveer.
En als je centjes op de rekening staan gaat er meteen een tagje/kleurtje verzoek uit!
X 2quote:Op zondag 19 juli 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
en dutchie heeft mail
quote:Op zondag 19 juli 2009 @ 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik kan het bericht niet meer vinden van de user die zo lief zei 'Ik maak wel 35 euro over, ik noem geen pakket verder'. Want in diens mail staat ook geen nick, dus ik hoop bij de storting wel!![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 @ 15:09 schreef DABAMaster het volgende:
In principe wil ik best een pakketje sponsoren, maar misschien krijgen we dan het probleem dat ze straks heel veel A-pakketten en bijna geen B-pakketten krijgen en vv, dus schrijf mij maar op voor 35 euro (mogen jullie of het asiel zelf invullen wat het gaat worden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |